Γιατί έβαλες 19άρη τροχό;
Με το κοντέρ τι έκανες για να μην έχει σφάλμα;
Ήταν εύκολη πατέντα;
Την προτείνεις;![]()
Γιατί έβαλες 19άρη τροχό;
Με το κοντέρ τι έκανες για να μην έχει σφάλμα;
Ήταν εύκολη πατέντα;
Την προτείνεις;![]()
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
Επειδή είδα υψόμετρο 2000 μέτρα, αντιμετωπίσατε κανένα πρόβλημα αρρυθμίας των μηχανών ?
Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση
Τον ειχε βαλει προηγουμενος, κι εγω την ειχα παρει ετσι, οποτε δεν ξερω να σου απαντησω για τις τυχουσες μετατροπες.Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Γιατί έβαλες 19άρη τροχό;
Με το κοντέρ τι έκανες για να μην έχει σφάλμα;
Ήταν εύκολη πατέντα;
Την προτείνεις;![]()
Για το αν με βολεψε ομως, με βολεψε πολυ!
Στην ασφαλτο ειναι πολυ καλυτερα.
Ενω για το χωμα που (θεωρητικα) υστερει λιγακι, εχω παλει βολευτει οταν περναω λασπωμενα κομματια, μιας κι εχω μια ιντσα μεγαλυτερο περιθωριο και ΔΕΝ χρειαζεται να βγαλω το φτερο, για να μην μπουκωσει απ' τις λασπες.![]()
...είχε και NOVAΑρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
... που περναει (σχηματιζοντας και μια βαθρα) πισω απ' το καφενειο που εχει και NOVA ...
(Σημειο φωτο "Β" σε Χαρτη 08_07)![]()
![]()
Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad
Αυτό το πρόβλημα, αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει στις ειδικές διαδρομές των ράλυ τύπου "Ακρόπολις" όταν η διαδρομή βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο και λόγο της έλειψης οξυγόνου δεν δέχονται τα μοτέρ τους το σωστό μίγμα και ζορίζονται.Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
Επειδή είδα υψόμετρο 2000 μέτρα, αντιμετωπίσατε κανένα πρόβλημα αρρυθμίας των μηχανών ?
Αλλά προφανώς αυτό θα γίνεται αντιληπτό στις μεγάλες ταχύτητες.
Σωστά?![]()
Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad
Σωστά Η τέλος πάντων κάπως έτσι
Υπάρχει πρόβλημα και σε χαμηλές ταχύτητες
Τα μίγματα γίνονται πλούσια
Εγώ πχ παρατήρησα στην δική μου μηχανή, ότι είχε πέσει το ρελαντί 200 στροφές, σε υψόμετρο 1000 μέτρων
Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
![]()
![]()
![]()
Μάλιστααααααααα......
Δεδομένου του ότι θεωρείται αντιδεοντολογική η ανάπτυξη ερωτήσεων - παρατηρήσεων - σχολίων από κάποιον που ήταν παρών στα παραπάνω δρώμενα, θα ήθελα να θέσω ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ ερώτηση κρίσεως σ'αυτούς που διαβάζουν τα σχετικά threads......
Αν θεωρήσουμε ότι χρειάζονται περίπου 1-2 λεπτά για μια συνεννόηση του τύπου "Είναι ανοιχτό το καφενείο, μάστορα?", "Ναι, είναι ρε καλόπαιδα !" ΓΙΑΤΙ ο Χρήστος χρειάστηκε 3/4 της ώρας για να επιστρέψει από μια αντίστοιχη συνεννόηση με 2 (εντυπωσιακές ομολογουμένως) ΝΕΑΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ στο Βαλκάνο ???
![]()
![]()
![]()
Επειδη απανταμε με ΕΡΓΑ ...![]()
:rotflmao:
![]()
Δεν ειχαμε πει οτι ΔΕΝ θα τα πουμε ολα?![]()
:rotflmao:
![]()
![]()
![]()
![]()
Χρήστο, σβύστα από εδώ, γιατί εμένα ΔΕΝ μ'αφήνει να το κάνω !!!
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Εμένα η γυναίκα μου ΔΕΝ μπαίνει στο Forum ....Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Εκτος αν επιμενεις ...![]()
:rotflmao::rotflmao:
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
![]()
![]()
![]()
ΓΙΑΤΙ ο Χρήστος χρειάστηκε 3/4 της ώρας για να επιστρέψει από μια αντίστοιχη συνεννόηση με 2 (εντυπωσιακές ομολογουμένως) ΝΕΑΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ στο Βαλκάνο ???
Έτσι εξηγείται λοιπόν η φωτογραφία με το φακό στο κεφάλι και την μύτη
γεμάτη τσιρώτα !!!:rotflmao:
![]()
Χρηστάρα, τι έψαχνες με το φακό ????
:rotflmao:
![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Μετα το "κελισιμο" της καθε μερας,
Φτιάξε το ¨κελίσιμο", πριν σε πάρει μυρουδιά ο βρωμύλος....![]()
Είδες με τα copy paste τι παθαίνεις ?! Τώρα είναι παντού...![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan