Σελίδα 7 από 44 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 648

Θέμα: Για δυνατούς λύτες...

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Κυκλοφορώ στην πόλη δεν σημαίνει δουλεύω ντελίβερι: Πάω στη δουλειά μου το πρωί και στο σπίτι το απόγευμα (καμιά 10 χιλιόμετρα και τα δύο μαζί), βγαίνω για καμιά μπύρα που και που το βράδυ, πάω στο ΔΣ τις Παρασκευές, καμιά μπουρδελότσαρκα ενίοτε, σπανίως κέντρο το πρωί για καμιά δουλειά, νορμάλ πράγματα. Αν πιστεύεις ότι το 1250 δεν θα με βολέψει, μπορεί και να έχεις δίκιο. Απλά σε ρώτησα γιατί?
    Τότε ρε τριμ@λ@κα, πήγαινε πάρε το VFR800 που σ' αρέσει τόσο κι ένα παπί για τη δουλειά.
    Άιντε μας έχεις γ@μήσει βραδιάτικα...

  2. #92
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Τότε ρε τριμ@λ@κα, πήγαινε πάρε το VFR800 που σ' αρέσει τόσο κι ένα παπί για τη δουλειά.
    Άιντε μας έχεις γ@μήσει βραδιάτικα...
    Και :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: για να μην παρεξηγηθούν αυτοί που δε με ξέρουν.

  3. #93
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Κοίτα δεν τσατίστηκα απλά κουράστηκα , όπως σου έγραψα φαύλος κύκλος .Κατά βάση έχεις αποφασίσει για κάτι μεγάλο . Κυρίως bandit , ε πάρε bandit να ησυχάσουμε . Ακόμα και στα λίγα χιλιόμετρα που περιγράφεις , με τις σημερινές τιμές στη βενζίνη , εγώ τουλάχιστον δεν θα έπερνα 1000άρι να κυκλοφορώ στην πόλη.
    Σου είπα και πριν ότι στο φζ1σ η θέση του συνεπιβάτη είναι αρκετά βολική και άνετη αλλά δεν είναι αυτή που έχει το στρομ και ο Ληστής . Όχι συμβιβασμός αλλά κάτι ενδιάμεσο . Τώρα γιατί fazer , γιατί απλά από αυτά που συζητάμε είναι συνολικά καλύτερη μηχανή . Και γιατί όχι vfr1200 ? αφού έχεις σκοπό να πας τόσο ψηλά ; Γιατί όχι Κ1200ς κλπ . CB , FJR , GSX kok . (Εκτός από την διαφορά στην τιμή , αλλά όπως έχεις πει δεν είναι issue , οπότε έχεις άπειρες επιλογές και καταλήγεις σε αυτό που σου κάνει το κλικ στο μάτι)

  4. #94
    να τα βάλουμε λίγο σε μια τάξη? (ή να τα μπερδέψουμε περισσότερο ...)

    ψάχνοντας μοτοσυκλέτα που να πληροί όλες τις προυποθέσεις του πρωτου ποστ, ρισκάρεις να καταλήξεις με ένα φιλότιμο, αλλά αδιάφορο μέσο μετακίνησης ...

    όταν το οδόμετρό μας κατεβάζει νούμερα σαν αντλία βενζινάδικου, καλό είναι να έχουμε δύο μοτοσυκλέτες. Ας είναι δυο φθηνότερες μεταχειρισμένες, αντι για μια καινούργια.

    με αυτον τον τρόπο:
    - μοιράζουμε τα χιλιόμετρα και μετά απο δύο χρόνια δεν ψάχνουμε να πουλήσουμε μηχανή με 100.000χλμ για ένα κομματι ψωμί.
    - καλύπτουμε ευκολότερα όλα τα κριτήρια που εθεσες στην αρχή, κάνοντας πολυ λιγότερους συμβιβασμούς.
    - δε μένουμε ποτέ ξεκρέμαστοι επειδή δεν έχουμε λάστιχο, την έχουμε για service, χάλασε κλπ κλπ κλπ
    - έχουμε δύο γεμάτα ρεζερβουάρ και δεν ψαρώνουμε με τις απεργίες των βενζινοπωλών.
    - έχουμε μια αποκλειστικά για τα δικά μας γούστα, χωρίς να χρειάζεται να σκεφτόμαστε συνεπιβάτες, βαλίτσες, φορτώματα κλπ κλπ.
    ...και στην τελική έχουμε ποικιλία βρε αδερφε!
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  5. #95
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Αφού εγώ σε μιλάω καλά, εσύ γιατί τσαντίζεσαι?

    Για το FZ1S (και ομοίως και για το Fazer 8) έχω ακούσει ότι η θέση συνεπιβάτη είναι καθαρά συμβιβασμός. Αν κάποιος το έχει και το χρησιμοποιεί δικάβαλο, ας το αντικρούσει.

    Κυκλοφορώ στην πόλη δεν σημαίνει δουλεύω ντελίβερι: Πάω στη δουλειά μου το πρωί και στο σπίτι το απόγευμα (καμιά 10 χιλιόμετρα και τα δύο μαζί), βγαίνω για καμιά μπύρα που και που το βράδυ, πάω στο ΔΣ τις Παρασκευές, καμιά μπουρδελότσαρκα ενίοτε, σπανίως κέντρο το πρωί για καμιά δουλειά, νορμάλ πράγματα. Αν πιστεύεις ότι το 1250 δεν θα με βολέψει, μπορεί και να έχεις δίκιο. Απλά σε ρώτησα γιατί?

    ο συνεπιβάτης στο FZ1S όντως δεν περνάει και πολύ καλά....


    αν οι μετακινήσεις σου στην πόλη είναι αυτές που περιγράφει, τότε δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις πρόβλημα με καμία μοτοσυκλέτα. Και τι έγινε δλδ, αν δε μπορείς να ελιχθείς εύκολα, όταν μιλάμε για μια διαδρομή 10 χλμ ...το πολύ να χάσεις ένα φανάρι! Η γνώμη μου είναι να μην απορρίψεις μοτοσυκλέτα μόνο για τον παραπάνω λόγο ...

    προσωπικά, απολαμβάνω την οδήγηση του hayabusa, όπως και του gsx μέσα στην πόλη
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  6. #96
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.240



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbf1000_wheelie_web.jpg 
Προβολές:	282 
Μέγεθος:	96,7 KB 
ID:	192412

  7. #97
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Με ιεραρχιση...


    Suzuki GSF 1250 Bandit...οκ, στο κλειστο στροφιλικι μπορει να μην ειναι το απολυτο μηχανακι, αλλα θα εχεις ωραιο γκαζακι και ροπακλα, ενω αυτο ο κινητηρας με αυτα τα κυβικα και αυτη την αποδοση στα 100.000 χλμ θα εχει αρχισει να στρωνεται...χωρια του οτι κοστιζει τριχες, πραγματικη ευακαιρια ειναι!!!

    Tiger 1050

    Sprint ST 1050 (αν και θα βγει καινουργιο συντομα)

    ΒΜW F800ST

    και σου στελνω και π.μ. οσονουπω...

  8. #98
    το bandit είναι καλός ταξιδιάρης, δεν είναι όμως και το πιο καλοζυγισμένο μηχανάκι, και πρέπει να πάσχει λιγάκι απο ανάρτηση (αλλά αυτό το τελευταίο λύνεται)...
    -το FZ1S έχει ''ξερές'' αναρτήσεις και είναι άβολο για τον συνεπιβάτη
    -το CB1300s έχει 5αρι σασμάν, κάτι που μερικούς τους ενοχλεί έξω...
    -το sprint ST είναι λιγουλάκι απρόσωπο ...προσωπικά, δε μου είπε κάτι ως μοτοσυκλέτα, αν και οι προδιαγραφές του με είχαν προετοιμάσει για το αντίθετο ...
    -το VFR είναι η χαρά του Σαρακάκη, ακόμα και στις χαζοτούμπες (απο σταντ κλπ), αλλά και αυτά που θα σου προτείνω, δεν είναι καθόλου φθηνά
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  9. #99
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador


    ΒΜW F800ST

    +800

  10. #100
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    το bandit είναι καλός ταξιδιάρης, δεν είναι όμως και το πιο καλοζυγισμένο μηχανάκι, και πρέπει να πάσχει λιγάκι απο ανάρτηση (αλλά αυτό το τελευταίο λύνεται)...
    -το FZ1S έχει ''ξερές'' αναρτήσεις και είναι άβολο για τον συνεπιβάτη
    -το CB1300s έχει 5αρι σασμάν, κάτι που μερικούς τους ενοχλεί έξω...
    -το sprint ST είναι λιγουλάκι απρόσωπο ...προσωπικά, δε μου είπε κάτι ως μοτοσυκλέτα, αν και οι προδιαγραφές του με είχαν προετοιμάσει για το αντίθετο ...
    -το VFR είναι η χαρά του Σαρακάκη, ακόμα και στις χαζοτούμπες (απο σταντ κλπ), αλλά και αυτά που θα σου προτείνω, δεν είναι καθόλου φθηνά
    Να τος ο εμπεριστατωμένος (ΤΜ)!

    Όταν λες ότι το bandit "δεν είναι το πιο καλοζυγισμένο" τι εννοείς? Στις χαμηλές ταχύτητες ή γενικότερο στήσιμο (πλαίσιο γεωμετρία, κ.λπ)?

  11. #101
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    αλλά και αυτά που θα σου προτείνω, δεν είναι καθόλου φθηνά
    Και ποια είναι αυτά?

  12. #102
    Να πω και γω την παπαδαριά μου :

    Aprilia Falco '05

    Εάν το δεις από κοντά το συγκεκριμένο θα διαπιστώσεις ότι όντως είναι σε άριστη κατάσταση.
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  13. #103
    Εγώ θα πρότεινα να κρατήσεις το Cbf (αφού δεν κάιγεσαι ρε παιδάκι μου σώνει και ντέ να αλλάξεις μηχανάκι ) και να περιμένεις για τα μοντέλα του χρόνου μπας και βγεί τίποτε άλλο ....

    και εγώ για το Vfr θα προσανατολιζόμουν (αλλά θα κρατούσα και το "μικρό" ... )

  14. #104
    παίρνεις ενα χορνετ 900 και το βάζεις (με λιγη πατέντα) το φαιριγνκ απο το χορνετ 600 S

  15. #105
    Το μπαντιντ έχει κάτι με το κέντρο βάρους του,που μόνο εάν το οδηγήσεις θα το καταλάβεις.
    Το CBF 1000 09 μπροστά του,είναι παπάκι απο μανιτζεβελισμό.
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

Σελίδα 7 από 44 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF