Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Απώλεια πίεσης στη μανέτα του συμπλέκτη

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2006
    Μηνύματα
    24

    Απώλεια πίεσης στη μανέτα του συμπλέκτη

    Γεια σας,

    Παρατήρησα σήμερα οδηγώντας στην Εθνική Οδό με αρκετά χλμ/ώρα (~180) και για αρκετή ώρα, ότι η μανέτα του συμπλέκτη απέκτησε αρκετή νεκρή διαδρομή. Το φαινόμενο αυτό συνεχίστηκε μέχρι να αρχίσω να τη χρησιμοποιώ ξανά, δηλαδή μετά από 10 χρήσεις άρχισε να λειτουργεί ξανά όπως λειτουργούσε.
    Σας έχει παρουσιαστεί αυτό το φαινόμενο ή πρέπει να πάω να το κοιτάξω;

    Thx

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από quazar
    Σας έχει παρουσιαστεί αυτό το φαινόμενο ή πρέπει να πάω να το κοιτάξω;
    Δηλ. αν μας έχει παρουσιαστεί δεν θα πας να το κοιτάξεις ..??


    Υ.Γ.1
    Σου λείπει υγρό από το κύκλωμα...

    (όχι σε ανησυχητικό βαθμό, αλλά καλό θα ήταν να συμπλήρωνες όποτε έχεις τον χρόνο...)

    Υ.Γ.2
    Ότι παθαίνουν τα BMW δεν είναι αποκλειστικό τους προνόμοιο (άσχετα αν αυτό υπόσχονται κατά την πώληση), οπότε μην τα βάζετε όλα στα Μοντέλα, γιατί κινδυνεύετε να μην βγάλετε άκρη...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2006
    Μηνύματα
    24
    Επειδή έχω γύρω στα 3700χλμ, υποθέτω ότι έπεσε το υγρό επειδή πάτησε ο δίσκος, έχω δίκιο;

    Υ.Γ. Το έβαλα στα μοντέλα επειδή υπέθεσα ότι δεν είναι βλάβη. Γιατί...; χαλάνε και οι BMW;

  4. #4
    σε κάποιες περιπτώσεις φταίει το O-ring του εμβόλου που βρίσκεται στο κάτω άκρο του κυκλώματος (προς το μοτέρ)

  5. #5
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DIT
    σε κάποιες περιπτώσεις φταίει το O-ring του εμβόλου που βρίσκεται στο κάτω άκρο του κυκλώματος (προς το μοτέρ)

  6. #6
    ε ναι λοιπόν :rotflmao:

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από quazar
    Επειδή έχω γύρω στα 3700χλμ, υποθέτω ότι έπεσε το υγρό επειδή πάτησε ο δίσκος, έχω δίκιο;
    Αν δεν υπάρχει καποια διαρροή, ναι ..!!

    Πιθανόν στο service να σου πούνε ότι αυτό έγινε επειδή "κρύωσαν" τα υγρά λόγω ταχύτητας και ακινησίας τους - αλλά εσύ πρόσθεσε μέχρι το πάνω όριο της τρόμπας ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2006
    Μηνύματα
    24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DIT
    σε κάποιες περιπτώσεις φταίει το O-ring του εμβόλου που βρίσκεται στο κάτω άκρο του κυκλώματος (προς το μοτέρ)
    Επειδή πριν το BMW είχα ένα ΚΤΜ 950 ADV, έχω εντρυφήσει στα προβλήματα του συμπλέκτη. Αν ήταν το o-ring και είχε διαρροή δεν θα επανερχότανε ο συμπλέκτης. Άρα κάτι άλλο παίζει...

    Το ενδεχόμενο να κρύωσαν τα υγρά έχει λογική αλλά δεν το έχω ξανακούσει. Άλλωστε όταν είναι κρύα η μηχανή, ο συμπλέκτης δεν παρουσιάζει αυτό το φαινόμενο...

  9. #9
    Μαλλον ο αξονας που ανοιγει τους δισκους, σπρωχνει το δευτερευον εμβολακι του συμπλεκτη μεσα, με αποτελεσμα να "ανοιγει" η διαδρομη στην μανετα. Μετα απο 4-5 πατηματα, το εμβολακι ερχεται στην σωστη θεση και πιεζει παλι σωστα τον τους δισκους
    μπορει να ειναι και ξεβιδωμενη καμπανα/δισκοι, μπορει το αξονακι για καποιο λογο να κοντραρει καπου και σιγα σιγα να πιεζει προς την αντιθετη μερια

    ps.Τι μηχανη εχεις?
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  10. #10
    sini8os se teties periptosis kitame ta pio apla prota
    opos ton regoulatoro tis manetas mipos exi laskari i vida ke me tous kradasmous alazi 8esi
    meta tin vida tpou sigkrati tin maneta mipos eki pezi kapio fagoma i exi figi kana paksimadi (spanios exi frigania eki)
    afou ine ola entaksi psaxnoume gia diaroi igron kapou na doume sto kikloma kati igro
    afou den iparxi diaroi alazoume ta igra tou kiklomatos an ta exoume apo tote pou geni8ikame profanos exoun gini katouro
    afou antikatastisoume ta igra ke den dior8o8i to provlima
    ksilonete kapaki moter ke maneta ke tsekaroume to idravliko sistima tous gia f8ores
    afou den vroume ke eki tipota tote ine zodiako to provlima ke i to ampragiaz mas exi anadromo ermi pernoume tilefono tin pagiataki

    tora an to ampragiaz ine me ntiza mou dinis tilefona dief8insis ke lipa ke erxome ke se plakono stis fapes:rotflmao: :rotflmao:
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  11. #11
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios

    tora an to ampragiaz ine me ntiza mou dinis tilefona dief8insis ke lipa ke erxome ke se plakono stis fapes:rotflmao: :rotflmao:
    xa
    xa
    xa
    axaxax :rotflmao:
    kante ton ban oso einai noris..:rotflmao:

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2006
    Μηνύματα
    24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bros400pgm
    ...
    ps.Τι μηχανη εχεις?
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
    ...
    tora an to ampragiaz ine me ntiza mou dinis tilefona dief8insis ke lipa ke erxome ke se plakono stis fapes:rotflmao: :rotflmao:
    Ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο είναι ένα Talbot και δεν είναι δικό μου. Επίσης δεν έχει ντίζα γιατί δεν είχε εφευρεθεί τότε. Το άλλο μου αυτοκίνητο είναι GS 1200 '09 και παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα.

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2006
    Μηνύματα
    24
    Μετά από αρκετή αναζήτηση στο Ιντερνετ, βρήκα τα εξής:
    1. Μετά από πολύωρη οδήγηση χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, υπάρχει περίπτωση να μαζέψει το κύκλωμα αέρα και να μη δουλεύει ο συμπλέκτης. Υπάρχει ανάκληση (δεν τη λένε ανάκληση αλλά campaign) από τη BMW. Η περίπτωση αυτή ΔΕΝ μειώνει τα υγρά του συμπλέκτη στο δοχείο. Αν δουλέψει κάποιος τον συμπλέκτη 15-20 φορές, η λειτουργία επανέρχεται.
    2. Ο slave cylinder τα έχει παίξει και έχει διαρροή. Αλλάζουνε το συγκεκριμένο εξάρτημα.
    Πάω αύριο συνεργείο και είδωμεν...

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF