Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
...
Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
...
κοίτα και αυτό...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Toyota Auris......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αγόρασες μετοχές στην Toyota και στην Hyundai?
![]()
not in this lifetime mate.....:smilea:Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αγόρασες μετοχές στην Toyota και στην Hyundai?
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Οτι δεν το σκίζω ειναι αλήθεια. Οσοι με ξέρετε, ξέρετε και πώς οδηγώ, παντως οι στροφές ανεβαίνουν πολλές φορές, όσο για χιλιόμετρα, 31,000 (χωρίς προβλήματα) σε 1,5 χρονο δεν ειναι πολλά αλλα ουτε και λιγα.Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Για το Tiger τωρα... κοίταξε να δείς πως το σκεφτομαι, εσυ εχεις μάθει στο Honda οπου έκανες σχεδόν 100.000 χλμ σε λίγα χρόνια μόνο με service και ισως και να μην εχει χρειαστεί καν να ρυθμίσεις βαλβίδες ακόμα.
Ε αυτα δεν παίζουν στο Tiger, μερικά μηχανάκια ειναι καλά και δεν καινε τιποτα, άλλα δεν είναι τόσο καλά και αν τα σκίζεις καινε και λαδια, επίσης αν πεσεις θα σου κοστίσει πολλά μια και τα ανταλλακτικά ειναι τσιμπημένα.
Ειναι αλλης κατηγορίας μοτο, εχει γκαζια, φρένα, στήσιμο, αλλά δεν ειναι για 100.000 χλμ σε 3 χρόνια, μαλλον θα εχει λιώσει νωρίτερα.
Toυ captain απ οτι εχουμε συζητήσει δεν καιει σταγόνα, αλλά δεν πιστευω να το σκίζει.
Εχω παραδείγματα απο 2 φίλους που τα σκίζουν και συμπληρώνουν λαδια συχνά εως και πολύ συχνά αν ειναι ινδιανος ο οδηγός.
Ηταν κατοχοι Honda και οι δύο πριν παρουν Tiger και δεν το περίμεναν, πιαστηκαν στον υπνο.
Δεν το εχω καβαλήσει καν βέβαια, όπως δεν εχω καβαλήσει ούτε το CBF1000, VFR800, Bandit1250 κλπ, απλά παραθετω τις γνωμες που εχω μαζεψει απο τρίτους, αναβάτες, μηχανικούς κλπ.
![]()
Αλλα ουτε κι ο Νικος ειναι ανθρωπος που δουλεύει τα μοτερ στα κόκκινα, ειναι πολύ γρήγορος οδηγός, αλλα δεν ειναι καγκουρας, ουτε πιστάς. Το cbf το σκιζει πιο πολύ γιατι δεν έχει τα άλογα που θα ήθελε ισως (νικο διορθώνεις όπου νομίζεις)
Η αλήθεια ειναι επισης οτι τα tiger όντας μηχανάκια 3 ετών δεν εχουν προϊστορία χιλιομέτρων για να βγάλουμε συμπεράσματα, παντως θεμα με λαδια δεν γνωρίζω εκτός εαν το κρύβουν όλοι (πολυ πιθανο)
Το tiger καλυπτει επαρκώς τα περισσότερα απο τα κριτηρια του Νικου, όντας πιο φτηνό απο το bmw και πιο allaround απο το vfr
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Πολύ σωστό αυτό.Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...
Και μάλιστα η δοκιμή πρέπει να είναι τουλάχιστον μία ώρα και να περιλαμβάνει πόλη, εθνική και στροφιλίκι.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...
Paaaaaaap !!!!![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Κοίτα, τρία πράγματα με χαλάνε εμένα στο Tiger (αγνοώντας τελείως τα θέματα αξιοπιστίας και συντήρησης) και χώρια την πλάκα:Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Οτι δεν το σκίζω ειναι αλήθεια. Οσοι με ξέρετε, ξέρετε και πώς οδηγώ, παντως οι στροφές ανεβαίνουν πολλές φορές, όσο για χιλιόμετρα, 31,000 (χωρίς προβλήματα) σε 1,5 χρονο δεν ειναι πολλά αλλα ουτε και λιγα.
Αλλα ουτε κι ο Νικος ειναι ανθρωπος που δουλεύει τα μοτερ στα κόκκινα, ειναι πολύ γρήγορος οδηγός, αλλα δεν ειναι καγκουρας, ουτε πιστάς. Το cbf το σκιζει πιο πολύ γιατι δεν έχει τα άλογα που θα ήθελε ισως (νικο διορθώνεις όπου νομίζεις)
Η αλήθεια ειναι επισης οτι τα tiger όντας μηχανάκια 3 ετών δεν εχουν προϊστορία χιλιομέτρων για να βγάλουμε συμπεράσματα, παντως θεμα με λαδια δεν γνωρίζω εκτός εαν το κρύβουν όλοι (πολυ πιθανο)
Το tiger καλυπτει επαρκώς τα περισσότερα απο τα κριτηρια του Νικου, όντας πιο φτηνό απο το bmw και πιο allaround απο το vfr
![]()
Α. Δεν μου αρέσουν τα ψηλά μηχανάκια γενικά (εκτός και αν ΠΡΕΠΕΙ ναι είναι ψηλά)
Β. Αντιπαθώ τη σέλα του που πρέπει να κάνεις σπαγκάτο για να πατήσεις κάτω.
Γ. Είναι διώροφο με το συνεπιβάτη στο ρετιρέ και τον αναβάτη στο υπόγειο.
![]()
Ε, όχι και ψηλό το Tiger ρε 'σύ Νίκο...Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Κοίτα, τρία πράγματα με χαλάνε εμένα στο Tiger (αγνοώντας τελείως τα θέματα αξιοπιστίας και συντήρησης) και χώρια την πλάκα:
Α. Δεν μου αρέσουν τα ψηλά μηχανάκια γενικά (εκτός και αν ΠΡΕΠΕΙ ναι είναι ψηλά)
Β. Αντιπαθώ τη σέλα του που πρέπει να κάνεις σπαγκάτο για να πατήσεις κάτω.
Γ. Είναι διώροφο με το συνεπιβάτη στο ρετιρέ και τον αναβάτη στο υπόγειο.
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Κοίτα, τρία πράγματα με χαλάνε εμένα στο Tiger (αγνοώντας τελείως τα θέματα αξιοπιστίας και συντήρησης) και χώρια την πλάκα:
Α. Δεν μου αρέσουν τα ψηλά μηχανάκια γενικά (εκτός και αν ΠΡΕΠΕΙ ναι είναι ψηλά)
Β. Αντιπαθώ τη σέλα του που πρέπει να κάνεις σπαγκάτο για να πατήσεις κάτω.
Γ. Είναι διώροφο με το συνεπιβάτη στο ρετιρέ και τον αναβάτη στο υπόγειο.
![]()
Για το Α το καταλαβαίνω, όλα ειναι θέμα συνήθειας φυσικά, όπως και η θεση οδήγησης, σε λιγο καιρό ξεχνας πως ήταν η παλιά
Β. Δε νομίζω εσυ να εχεις πρόβλημα με το υψος (εδω τα καταφερνω εγω...)
Γ. Ναι, είναι το γ@μημένο και ειδικά εγω που είχα συνεπιβάτη καλοβολεμένο στον 3θεσιο καναπε του 955i, έχω ακουσει ουκ ολιγα![]()
Ο συνεπιβατης τρώει αρκετό αερα και, το χειρότερο, βλέπει ΑΝΕΤΑ το κοντέρ![]()
(εκτός εαν το γυρίσεις σε μίλια)
Το Γ ειναι απο τα μεγάλα μείον του tiger και ειναι κατι που δεν διορθώνεται ουτε με αφτερμαρκετ σελες...
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
... και δεν ξέρει πολλαπλασιασμό!Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
(εκτός εαν το γυρίσεις σε μίλια)
![]()
Πάντως δεν θα έλεγα όχι σε ένα τεστ ράιντ άμα ποτέ μας βγάλει ο δρόμος κατά Άμφισσα-Γραβιά μεριά...
:a13: :a13:
Συγνώμη αλλά σοβαρά τώρα....Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...
Συγκλίνεις ή
α) σε ένα μηχανάκι παλαιάς σχεδίασης (VFR) το οποίο σίγουρα ΔΕΝ είναι και πολύ γρηγορότερο από αυτό που έχεις, έχει ΠΟΛΥ ακριβότερο σέρβις (έστω όταν θέλει), μετριότατες αναρτήσεις, τουριστική θέση οδήγησης, πανάκριβα πλαστικά το οποίο απλώς αποτελούσε ένα τεχνολογικό -επιπέδου 2- showcase της Honda. Aγαπητό πιο πολύ σε αυτούς που ήταν του στυλ 'σήμερα θα πάρω τη μηχανή για τις δουλειές μου'.......
ή
β) σε ένα μηχανάκι για ΒΑΒ ή courriers με έδρα το Λονδίνο ή τέλος για κάποιους που έχουν σαφές πλάνο αλλαγών (όπως ο rein π.χ. αν και δε θεωρώ πιθανό να το διάλεγε...) και συγκεκριμμένη χρήση. Σίγουρα, όχι ενα all round μηχανάκι με την έννοια την δικιά σου.
Επιφυλάσσομαι να σου προτείνω κάτι..... μόνο με ένα από αυτά που σου έχουν προτείνει ίσως και να συμφωνούσα αλλά προσωπικά θα ντρεπόμουν να κυκλοφορώ με την 'πορτοκαλί' εκδοχή του TDM. Κατά τα άλλα βέβαια, καλό μηχανάκι...
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αααααν ήταν να πάρω κάτι τέτοιο, προτιμώ με χίλια το R1200R.Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Παρε μια Breva...
πανεμορφη, με χαρακτηρα, απροσμενα καλη οδικη συμπεριφορα, ανετη για δυο ατομα, φορτωνεται σαν μουλαρι και βγαινει και σε εκδοση με ABS...
Αααααν ήταν να πάρω Guzzi το μόνο που θα σκεφτόμουν είναι το 1200 Sport (εκτός και αν ξαναβγάλει το LeMans).
Και τα δύο αν, βέβαια, ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας...
Εννοείται ρε συΑρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πάντως δεν θα έλεγα όχι σε ένα τεστ ράιντ άμα ποτέ μας βγάλει ο δρόμος κατά Άμφισσα-Γραβιά μεριά...
:a13: :a13:![]()
Παντως, ο συνεπιβάτης έχει θέμα στις εξής περιπτώσεις:
α) Εαν ειναι ψηλή
β) Εαν ξέρει απο μηχανές
γ) Εαν προέρχεται απο ανετες μηχανές (955, cbf600, vstrom* κλπ)
Εαν ανεβαίνει πρώτη φορά, δε θα το καταλάβει.![]()
*αυτο το γμημενο μηχανάκι εχει κανει ζημια στο θεμα "συνεπιβάτης"![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais