Πήγαινε στον μηχανικό σου και βρες μια παρόμοια με την δική σου απλά για να την τεσταρετε και μετά βλέπεις τι άλλο μπορεί να είναι.
Πήγαινε στον μηχανικό σου και βρες μια παρόμοια με την δική σου απλά για να την τεσταρετε και μετά βλέπεις τι άλλο μπορεί να είναι.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
ο εκκεντροφορος εχει χρονιστει με μοιρογνωμονιο και μικρομετρο η με το ματι?
frankly my dear, i dont give a damn...
ο μαστορας ειναι καλαματα και τα μοιρογνωμονια και αυτα ειναι πολυτελειες.το μηχανακι εχει ρυθμιστει με το ματι.λες να παιζει ρολο και το χρονισμα???να μην ανοιγει δλδ και ο αποσυμπιεστης οταν ακριβος χρειαζετε??
νομιζω οτι πρεπει να αλλαξεις μαστορα...
frankly my dear, i dont give a damn...
Καλησπέρα
Θα πω και εγώ το δικό μου!
Άμα το μηχανάκι παίρνει μπροστά (ακόμα και με εξωτερική πηγή) και δουλεύει από κει και πέρα υπάρχει απλά ανάγκη για ρεύμα και κατ' επέκταση περισσότερη ισχύ από την μπαταρία.
Ισχύς = Τάση * Ρεύμα (Ένταση) (P (Watt) = V (Volt) * I (Amper)
Η τάση είναι stadar 12V άρα θες περισσότερα Amper (ρεύμα) οπότε δοκιμάζει μπαταρίες με περισσότερα amper και βρίσκεις αυτή που χρειάζεσαι.
Μεγαλύτερη μπαταρία εννοείται σε amper και δεν θα πεί ότι θα είναι και μεγαλύτερη σε μέγεθος απαραίτητα οπότε κάτι θα βρεις
Δυνατές μπαταρίες και μικρές έχουν σίγουρα τα EXC 450-525 από 2005 και μετά αλλά είναι ακριβές!
ο φίλος σου που σου είπε για τον αποσυμπιεστή μάλλον πατάτα είπε αφού το μηχανάκι ανάβει..
Θα πρότεινα και εγώ να πας σε ένα μπαταριά (ηλεκτρολόγο) και να του πεις το πρόβλημα και αυτός θα σου πει τι μπαταρία χρειάζεσαι (ή σε καλό μάστορα).
Ο μπαταριάς έχει και ποικιλία βέβαια να δοκιμάζει μέχρι να σου λύσει το πρόβλημα!
ksematiase to:rotflmao: :rotflmao:
ir8es edo me di8en provlima na mas pis oti exi toumpaniasmeno mixanaki pozerakia:rotflmao:
e pozerakia:rotflmao:
tosa pragmata pliroses se mixaniko isouna tora ke kala den kseris ti na kanis me tin mpataria?
:rotflmao: :rotflmao:
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003
Noμιζω η μπαταρια σου στο φωναζει ΠΕΤΑΞΕ ΜΕ αλλα δεν ακους.....![]()
Ψαξε να βρεις ιδιο μεγεθος ιδια βολτ αλλα περισσοτερα αμπερ μπαταρια και παρτην ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ....αλλη λυση δεν εχεις![]()
Θα το στρωσω που θα παει..
Στην μπαταρία σου δεν έχουν σχέση μόνο η μέγιστη χωρητικότητα αλλά στην εκκίνηση ΚΥΡΙΩΣ τα:
COLD CRANKING AMPS (CCA)
Είναι το στιγμιαίο ρεύμα. Δηλαδή το πόσο ρεύμα και για πόση ώρα μπορεί να το δώσει όταν πατάς την μίζα.
Δες πόσα δίνει η δική σου και ψάξε μία με περισσότερα. Αυτό δηλαδή που ζητάει η μοτό σου.
Τσέκαρε αυτές: http://www.odysseybatteries.com/
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Πχ (αντιγράφο από άλλο post):
Bosh YTX7L-BS .... CCA 50
Yuasa YTX7L-BS .... CCA 80
Yuasa YTZ7S .... 120 CCA
Οι μπαταρίες ΥΤΖ ΧΧ έχουν διπλάσιες πλάκες μέσα στους , έχοντας βάρος 2.1 κιλά στην έκδοση ΥΤΖ7S .
Απο εκεί κερδίζουν την δύναμη ... και είναι τεχνολογία 2006 +
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Η νέα τεχνολογία πάντως είναι αυτές:
Nanophosphate technology cells
http://shop.durbahn.de/shop/en/produ...ePower-Durbahn
CCA 300-400 Amp για 10" ακόμη και από τις πιο μικρές των 2,3Ah !!!
Και το καλύτερο. Τις αγοράζεις μία μόνο φορά και δεν τις ξαναλλάζεις. Σύν ότι ζυγίζουν το 1/3 των κλασικών!!
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
1)αγαπητε πανεξυπνε,δεν εχω αναγκη να μωστραρο το μηχανακι μου.αυτα τα εχω ξεπερασει εδω και χρονια
2)εχω πραγματικο προβλημα γιατι εχω πανετοιμο το μηχανακι και το μονο του προβλημα ειναι οτι δεν περνει μπροστα απο αυτο το προβλημα
3)βαζοντας ενα πιστονι εναν εκκεντροφορο και ενα καρμπιλατερ δε νομιζω να ειναι και τοσο τουμπανιασμενο.
ευχαριστω ολα τα αλλα παιδια για τις προτασεις τους και τη βοηθεια τους
Τελικά επειδή μίλησα με άτομα που τις έχουν βάλει αυτές:
http://shop.durbahn.de/shop/en/produ...ePower-Durbahn
έχουν πει τα καλύτερα. Πχ:
"...και γω μαζί με το Νίκο, 4.6Ah από Durbahn, το διαολεμένο μιζάρει Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Α, λες και θα εκτιναχθει η μίζα..."
Μάλλον είναι η λύση που ψάχνεις. Οπότε τσίμπα και εσύ μια 4,6Ah. Δεν χρειάζεται να ξοδεύεσαι παραπάνω.
"Recommendations regarding purpose:
I would use this Packs for all Bikes ( up to 1200cc Inline 4s and up to 850cc Twins)
This Pack is a special, has a triple outlet (+ and - ) of 6mm² wires, where both connected can start 1000cc Twins !
These Packs allow a peak current of 300 Amperes for a short period of Time ( for starting )"
Θα είναι σαν να έχεις βάλει την μίζα στην μπρίζα.
Ο Durbahn έχει την 4,6Ah στα 176 euro + μεταφορικά αλλά έχω βρει και αντίστοιχη από USA με 4,6Ah και 240 CCA (αντί για 300CCA) με 150$ + μεταφορικά.
Λίγο παραπάνω από μια καλή κλασική θα σου βγει και δεν θα την ξαναλλάξεις ποτέ οπότε πιο φθηνή είναι στην πράξη.
![]()
![]()
![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
ευχαριστω παρα πολυ για τη βοηθεια.πραγματικα.ειναι πολυτιμη.αν και λιγο τσουχτερη η τιμη της μπαταριας δε βλεπω να εχω αλλη επιλογη οποτε προχοραο και βλεπουμε.δυστιχος ενα θεμα ειναι οτι δεν εχω πιστωτικη και δεν ξερω να κανω αγορες μεσο νετ.αλλα θα βρεθει ακρη
Μάλισταααααα....Αρχικά δημιουργήθηκε από burp
ο φίλος σου που σου είπε για τον αποσυμπιεστή μάλλον πατάτα είπε αφού το μηχανάκι ανάβει..
Για να καταλάβω λιγάκι:
Μηχανάκι ανάβει - αποσυμπιεστής Ο.Κ.
Μηχανάκι δεν ανάβει - αποσυμπιεστής όχι Ο.Κ.
@ Ορκωτέ: Στην Καλαμάτα τον Βερνιέρο τον έχουν για να μετράνε τα ζάχαρα από τα σύκα ...![]()
Και για να σοβαρευτούμε λίγο...![]()
Το κάθε μηχανάκι έχει υπολογισμένη την ισχύ της μίζας του ΧΩΡΙΣ μεγάλα περιθώρια (καθαρά για λόγους οικονομίας...) και κατά συνέπεια και τα CCA της μπαταρίας του.
Αν έχουμε μια μίζα ισχύος 1 Hp στα 12 Volts (ονομαστικά), η μπαταρία δίνει στο μιζάρισμα γύρω στα 60 Amperes (προφανώς μπορεί να δώσει και περισσότερα amperes, αλλά αυτό το κανονίζει η απαίτηση της μίζας).
Αν τώρα εμείς έχουμε "γαργαλέψει" διάφορες παραμέτρους έτσι ώστε να χρειαζόμαστε μεγαλύτερη ισχύ μιζαρίσματος, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βάλουμε μεγαλύτερης ισχύος μίζα, για 2 λόγους:
1. Δεν θα "τραβήξει" παραπάνω ρεύμα η υπάρχουσα μίζα (κατασκευαστικός περιορισμός).
2. Ακόμη και εάν τραβήξει παραπάνω ρεύμα (κατασκευαστική ατέλεια), αυτό θα καταναλωθεί από το τύλιγμα σε μορφή αντιστάτη (θερμότης και φλόξ).
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δεν ξέρω από μίζες (όλων των ειδών δυστυχώς...![]()
) οπότε να κάνω μια ερώτηση:
Γιατί όταν παίζει μόνο η μπαταρία, η μίζα δεν μπορεί να βάλει μπροστά τον κινητήρα ενώ όταν δίνεις ρεύμα από πρίζα μπορεί η ίδια μίζα και βάζει κανονικά μπροστά?
Σύμφωνα με το όσα λές παραπάνω ρε OldMan εαν η μίζα δεν είχε αρκετή δύναμη και στις δύο περιπτώσεις δεν θα μπορούσε να δώσει εκκίνηση μιας και δεν έχουν σχέση τα διαθέσιμα Amper.
Ή μήπως τελικά έχουν?
Δεν ξέρω όπως είπα από μίζες αλλά τα δεδομένα μου λένε ότι χρειάζεται παραπάνω ρεύμα. Μόλις το έχεις διαθέσιμο είναι όλα καλά. Άρα με μπαταρία με περισσότερα CCA θα κάνεις δουλειά.
Πως το εξηγήσεις αυτό? Ρωτάω για να μαθαίνω![]()
![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA