Σελίδα 20 από 44 ΠρώτοΠρώτο ... 10151617181920212223242530 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 286 έως 300 από 648

Θέμα: Για δυνατούς λύτες...

  1. #286
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Λοιπόν, πλήρης και λεπτομερής αναφορά:

    Λάδια το μέγιστο που έχει κάψει είναι 500ml σε 5000 χιλιόμετρα, αλλά σε αυτά είχε κάνει τουλάχιστον 2000 χιλιόμετρο με αρκετό σκίσιμο κατακαλόκαιρο με 40 βαθμούς. Συνήθως δεν καίει καθόλου.

    Διάκενα βαλβίδων μέτρησα στις 80000 περίπου για τελευταία φορά. Κάποιες εξαγωγής είχαν πλησιάσει στο όριο αλλά ήταν ακόμη εντός προδιαγραφών. Αύριο θα ρυθμίσω βαλβίδες (αλλάξω καπελότα) για πρώτη φορά (μάλλον).

    Εδώ και 10000 χιλιόμετρα έχει αρχίσει να ακούγεται η καδένα των εκκεντροφόρων. Οπότε αύριο έχουμε αλλαγή τεντωτήρα, καδένας και γλυσρτών.

    Σε κάποια φάση μου έκαψε μια βαλβίδα νεκράς (την άλλαξα).

    Επίσης σε κάποια φάση κόλλησε η βαλβίδα στην τάπα του ψυγείου. Λίγο WD40 και έστρωσε.

    Από κινητήρα αυτά. Οι εργασίες συντήρησης που κάνω είναι: Αλλαγή λαδιών (κάθε 4000 χλμ, ημισυνθετικά 15W50), αλλαγή φίλτρου λαδιού (μαζί με κάθε αλλαγή λαδιών), αλλαγή φίλτρου αέρα (κάθε 24000 ή ανάλογα με την κατάσταση), συγχρονισμός καρπμς (κάθε 12000), αλλαγή μπουζί, αλλαγή ψυκτικού (κάθε 24000) και τσεκάρισμα διάκενων βαλβίδων (κάθε 24000).

    Από κινητήρα αυτά.

    Γενικότερα, μου έχει κάψει μια ασφάλεια μια φορά και μια λάμπα προβολέα (μικρή σκάλα), χαλάει ρουλεμάν λαιμού πολύ συχνά (κάθε 20000-30000), του αλλάζω λάδια μπροστινού μια φορά το χρόνο περίπου και μια φορά έχω αλλάξει και τσιμούχες (προληπτικά). Υγρά φρένων αλλάζω κάθε 24000 χλμ και τα μπροστινά τακάκια βγάζουν περίπου 15000 χιλιόμετρα (πίσω τακάκια χρειάζεται κάθε 2 ή 3 μπροστινά). Η πίσω δισκόπλακα έχει αρχίσει να την ακούει (θέλει αλλαγή) η μπροστά όμως είναι εντός προδιαγραφών (μέτρησα πάχος) πολύ άνετα. Του έχω αλλάξει και μια μπαταρία (με άφησε). Επίσης μία φορά έχω αλλάξει ρουλεμάν πίσω τροχού.

    Κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ.

    Πτώση απόδοσης δεν έχω παρατηρήσει, αλλά επειδή αυτό γίνεται σταδιακά δύσκολα το καταλαβαίνεις. Αύριο μπορεί να μετρήσουμε με τον Άκη μία συμπίεση να δούμε τι παίζει. Περίεργους ήχους και άλλα τέτοια... θα αστειεύεσαι φυσικά!

    Αυτά!

    I rest my case.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #287
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Σε όλες τις μοτοσυκλέτες η πίσω δισκόπλακα φαγώνεται πιο γρήγορα. Αφού στη μια αλλαγή εμπρόσθιων τακακιών, έχουμε κάνει 2 ή 3 αλλαγές για το πίσω, ειναι λογικό να τρώγεται πιο γρήγορα η πίσω.



  3. #288
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Σε όλες τις μοτοσυκλέτες η πίσω δισκόπλακα φαγώνεται πιο γρήγορα. Αφού στη μια αλλαγή εμπρόσθιων τακακιών, έχουμε κάνει 2 ή 3 αλλαγές για το πίσω, ειναι λογικό να τρώγεται πιο γρήγορα η πίσω.


    πάλι έχει πιει αυτός
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #289
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    πάλι έχει πιει αυτός
    Τι'ναι ρε?

  5. #290
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Τι'ναι ρε?
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Σε όλες τις μοτοσυκλέτες η πίσω δισκόπλακα φαγώνεται πιο γρήγορα. Αφού στη μια αλλαγή εμπρόσθιων τακακιών, έχουμε κάνει 2 ή 3 αλλαγές για το πίσω, ειναι λογικό να τρώγεται πιο γρήγορα η πίσω.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Έλα μου ντε? Και μάλιστα όταν αλλάζω ένα σετ πίσω τακάκια κάθε 2 ή 3 μπροστινά!



    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  6. #291
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


    Το διάβασα ανάποδα ο μαλάκας.
    Αν και οι περισσότεροι συνήθως αλλάζουν πρώτα πισινά. Όπως το περιέγραψα βασικά. Σαφέστατα βεβαιώς η μοτοσυκλέτα φρενάρει κυρίως με το μπροστινό φρένο



  7. #292
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Έλα μου ντε? Και μάλιστα όταν αλλάζω ένα σετ πίσω τακάκια κάθε 2 ή 3 μπροστινά!

    τα ιδια ακριβως ειχα κι εγω στο BMW!

    Και το πισω εννοειται οτι το παταγα μια στις δεκα και αν!
    βεβαια ειχε στο ιντεγκραλ αλλα και παλι, δεν δικαιολογειται!

  8. #293
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    πάλι έχει πιει αυτός

    ναι ρε πστ μου!


  9. #294
    Τελικά ρε Νικο...











































    Πάλι Χοντα θα πάρεις;
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #295
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ρε π@π@ρες!

    1ον : Μπροστά έχετε δυο δισκόπλακες & 2 σετ τακάκια, πίσω μία με ένα προφανώς.
    2ον : Τα μπροστινά τακάκια έχουν συνήθως πιο πολύ ψωμί, είναι πιο "παχιά" καινούρια.

    Άρα, την ίδια πίεση τρώει η μία δισκόπλακα πίσω και το ίδιο οι 2 μπροστά?






    Πάω τώρα.

  11. #296
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Ρε π@π@ρες!

    1ον : Μπροστά έχετε δυο δισκόπλακες & 2 σετ τακάκια, πίσω μία με ένα προφανώς.
    2ον : Τα μπροστινά τακάκια έχουν συνήθως πιο πολύ ψωμί, είναι πιο "παχιά" καινούρια.
    Άρα, την ίδια πίεση τρώει η μία δισκόπλακα πίσω και το ίδιο οι 2 μπροστά?

    Πάω τώρα.
    Δεν εχουν όλοι δύο μπροστά ρεεεεεεε
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  12. #297
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    εγώ πάντως δεν κατάλαβα γιατί και πως βγήκε εκτός παιχνιδιού το CB1300 ...
    κάπου έγραψες για απαράδεκτη θέση συνεπιβάτη και το έτσι το πέταξες στα σκουπίδια ...

    Και γω δεν κατάλαβα γιατί το πέταξε εκτός εξ'αρχής...



    @Νίκο: αν ο σούμπουρας ''παίζει'' ακόμη δεν έχεις καλλίτερη επιλογή.

  13. #298
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ρε νπατ αβολη θεση συνεπιβατη το 1300?


    απο το να το απορριψεις...δε σκεφτεσαι να αλλαξεις γκομενα?κριμα ειναι


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  14. #299
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Εντάξει ρε μάγκες, γράψτε λάθος!

    Δύο ήταν τα βασικά θέματα με το μπολντόρι:

    1. Θέση συνεπιβάτη (που κάπως μου είχε μπει ότι ήταν άβολη, δεν θυμάμαι πως και γιατί)
    2. Νόμιζα ότι δεν παίρνει πλαινές βαλίτσες.

    Το (1) αφού το λέτε το δέχομαι και προχωράω
    Το (2) μένει να τσεκάρουμε λίγο, αλλά και εκεί όλο και κάποια λύση θα βρεθεί...

    Οπότε ουσιαστικά το μόνο που μένει είναι να βρούμε ένα για βόλτα...

  15. #300
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Εντάξει ρε μάγκες, γράψτε λάθος!

    Δύο ήταν τα βασικά θέματα με το μπολντόρι:

    1. Θέση συνεπιβάτη (που κάπως μου είχε μπει ότι ήταν άβολη, δεν θυμάμαι πως και γιατί)
    2. Νόμιζα ότι δεν παίρνει πλαινές βαλίτσες.

    Το (1) αφού το λέτε το δέχομαι και προχωράω
    Το (2) μένει να τσεκάρουμε λίγο, αλλά και εκεί όλο και κάποια λύση θα βρεθεί...

    Οπότε ουσιαστικά το μόνο που μένει είναι να βρούμε ένα για βόλτα...
    Οποτε βασικά εξ' αρχής χονδα θα έπαιρνες αλλα επρεπε να εχουμε ενα θεμα συζήτησης


    Παρτο για τεστράιντ (να κανουμε και μια σκάντζα )
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF