Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: Σωληνακια Υψηλης και μαργαριτα?

  1. #1

    Σωληνακια Υψηλης και μαργαριτα?

    Καλησπερα.Εχω ενα χτ500Ε(που εχει γινει 600).Βαζοντας σωληνακια υψηλης μπρος πισω και δισκοπλακα μαργαριτα θα δω αισθητη διαφορα στο φρεναρισμα?Το εχει κανει κανεις να δωσει μια γνωμη αν αξιζει?

  2. #2
    μεγάλη διαφορά !!!

    θα βελτιώσεις το φρενάρισμα σου πάρα πολλύ!!

  3. #3
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Ξαδερφάκι έχει κάνει τις αλλαγές αυτές με δίσκο - μαργαρίτα και υψηλής μπρος πίσω και νομίζεις οτι πετάει άγκυρα στο φρενάρισμα.

    Απλά θέλει και άλλα "ζυγίσματα" καθώς το βάρος του δίσκου αλλάζει αρκετά την οδική συμπεριφορά της μηχανής.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  4. #4
    Βασικα το μηχανακι ειναι μοταρντ δε ξερω αν εχει καμια σχεση.Ευχαριστω για τις απαντησεις.
    Μιας και ανοιξα το τοπικ να ρωτησω και κατι αλλο για οποιον γνωριζει.Πλεον κανοντας μια αποσταση και σταματωντας ακουω εντονο κροταλισμα απ τον κινητηρα.Αυτο μπορει να ειναι κατι αλλο εκτος απ τις βαλβιδες που θελουν ρυθμισμα?

  5. #5
    αυτός είναι ο κλασικός ήχος που κάνουν όλα τα xt μόλις ζεσταθούν .

    μοιάζει με βαλβίδες αλλά δεν είναι !!!

  6. #6
    οταν το ειχα πρωτοπαρει δεν θυμαμαι να το ακουγα γιαυτο μου κανει εντυπωση.αλλα μπορει παντα να το εκανε και να ειναι η ιδεα μου.κανενας με xt απο ελληνικο για ανταλλαγη ηχων? =D

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    οταν το ειχα πρωτοπαρει δεν θυμαμαι να το ακουγα γιαυτο μου κανει εντυπωση.αλλα μπορει παντα να το εκανε και να ειναι η ιδεα μου.κανενας με xt απο ελληνικο για ανταλλαγη ηχων? =D
    αν είσαι σίγουρος πως δε το άκουγες ...τότε τσέκαρε το !!!

    αλλά πιστευω πως δεν θα είναι τίποτα ....εξάλου το xt δεν είναι από τα μηχανάκια

    που προτιμάει τα συνεργεία !!!

  8. #8
    Παρε και μια 3η ερωτηση για hat trick.Χωρις να εχω οδηγησει αλλο xt εχω την εντυπωση οτι σκορτσαρει πολυ στις χαμηλες...Πχ με 2α δυσκολα θα παρω μια στροφη ενος τετραγωνου και μετα θα κοπανιεται να ξαναανεβασει στροφες...Ενα παλικαρι μου ειπε οτι οφειλεται στο οτι επειδη το 500 εχει λιγο μεγαλυτερο αντιβαρο στροφαλου(η κατι παρομοιο ;p απο το 600)και επειδη οταν το εκανα 600 δεν εβαλα του 600 οφειλεται σε αυτο.Εχω ακουσει για το σκορτσαρισμα στα xt αλλα δεν ξερω τι ακριβως ενοοει ο καθενας...

  9. #9
    όλα τα xt σκορτσάρουν έτσι όπως και όλα τα μονοκύλινδρα γενικότερα .

    Να του δίνεις στροφές με το συμπλέκτη για να μη στο κάνει , άλλα και άμα στο κάνει να κλείνεις το γκάζι και να βάζεις πρώτη ....

    μην προσπαθείς να το επαναφέρεις ανοίγωντας το γκάζι είναι από τις μεγαλύτερες βλακείες που μπορεί να κάνει κάποιος σε ένα μονοκύλινδρο!!!

  10. #10
    σε ευχαριστω πολυ φιλε.πολυ χρησιμες οι πληροφοριες σου

  11. #11
    Sorry αν θεωρηθει spam, αλλα αν καταλαβα καλα λετε οτι το σχημα του δισκου (μαργαριτα κτλ) παιζει ρολο στο φρεναρισμα
    money cant buy me love !!!

  12. #12
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    To πρόβλημα με τις κλασσικές δισκοπλακες του ΧΤ ήταν πως όταν ζεσταινόντουσαν αρκετά , δεν είχαν εύκολη απαγωγή θερμότητας.

    Οι δισκοπλακες μαργαρίτα που μπορείς να βάλεις πάνω του χωρίς τρελές μετατροπές είναι αυτές του R6 σε aftermarket (Μαργαρίτα) που φυσικά θέλουν και άλλες δαγκάνες , με συνέπεια αυτό να έχει αντίκτυπο σε πολύ καλύτερο φρενάρισμα.. λάθος μου που δεν το διευκρίνησα...

    Αν τώρα μιλάμε μόνο για μαργαρίτα δίσκο σε ίδιες διαστάσεις και πάχος (δεν ξέρω αν μπορείς να βρείς κάπου), άρα και ίδιες δαγκάνες, τότε δεν έχει σημαντική διαφορά πλήν ίσως απο την ίδια απόκριση που θα έχει ακόμα και μετά απο υπερωρίες λειτουργίας σε πολύ ζεστές θερμοκρασίες (Ελληνικό καλοκαίρι) αφού δεν θα έχεις την αίσθηση "σπογγιάσματος" - κούρασης στην μανέτα του φρένου.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  13. #13
    Για αλλη δαγκανα δηλ για τι κοστος μιλαμε περιπου?Απο αλλη μηχανη η καποια aftermarket πχ?

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    Για αλλη δαγκανα δηλ για τι κοστος μιλαμε περιπου?Απο αλλη μηχανη η καποια aftermarket πχ?
    δεν χρειάζεσαι άλλη δαγκάνα !!

    με τα σωληνάκια και τη μαργαρίτα της braking είσαι super comple!!

    δε στα λέω στον αέρα αυτά xt600 έχω και τα φοράω ήδη στα μηχανάκι μου αυτά.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
    δεν χρειάζεσαι άλλη δαγκάνα !!

    με τα σωληνάκια και τη μαργαρίτα της braking είσαι super comple!!

    δε στα λέω στον αέρα αυτά xt600 έχω και τα φοράω ήδη στα μηχανάκι μου αυτά.
    α ωραια..Σωληνακια θα βαλω μπρος πισω?Μαργαριτα μπρος πισω η μπρος αρκει.Εχω χοντρικη στην galfer.Aξιζει η να κοιταξω για braking που λες?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF