Σελίδα 31 από 44 ΠρώτοΠρώτο ... 21262728293031323334353641 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 451 έως 465 από 648

Θέμα: Για δυνατούς λύτες...

  1. #451
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Παπ, επειδή σε κουράζουμε με τις καραμέλες που αναμασάμε, αποφεύγω να σου ανταπαντήσω στις θέσεις σου.
    Απλά διαφωνώ σε όλα, σχεδόν.
    Είναι οφθαλμοφανές, ότι δεν αντιμετωπίζουμε τον μοτοσυκλετισμό με τον ίδιον τρόπο.






    Κρατώ το παραπάνω για σε ρωτήσω:
    Αυτό που περιγράφεις, πιστεύεις ότι συνετελέσθει τα τελευταία 15 χρόνια...???!!

    Πληροφοριακά, οι μοτοσυκλέτες κυκλοφορούν γύρω στα 110 χρόνια τώρα.
    Δεν ανακαλύψαμε εμείς τον τροχό φίλε...
    οι απαιτήσεις, τα αθλήματα με μοτό η ανάγκη μετακίνησης, κλπ που αναφέρεις, προυπήρχαν.



    Ο Λιάκος, είπε μια πολύ μεγάλη αλήθεια πιό πρίν...μίλησε για μάρκετινγκ.
    θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις θέσεις σου και να το κουβεντιάσουμε, γι΄αυτό άλλωστε είμαστε μέλη στο moto.gr και όχι στο syntages.gr.
    Αλοίμονο, αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα.

    Για να μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ τις παλαιότερες μοτοσυκλέτες άχρηστες ... με το gsx (το οποίο αν και 8ετίας, είναι της παλιάς σχολής), απολαμβάνω πολύ περισσότερο τις βόλτες μου και όλο και πιο συχνά το προτιμώ ακόμα και για τα ταξίδια μου.
    Μη σας φαίνεται όμως περίεργο, που οι μοτοσυκλέτες δεν φτιάχνονται όπως παλιά, και μη συγκρίνετε μοτοσυκλέτες περασμένων 10ετιών με τις σύγχρονες κατασκευές.

    γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν ανακαλύψαμε τον τροχό, γνωρίζεις εξίσου καλά όμως πως μόλις 2-3 δεκαετίες οι μοτοσυκλέτες προσφέρονται για μαζική κατανάλωση.
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  2. #452
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Λέγεται και αλλιώς "after market sofa" , αλλάζεις το σελάκι με κάτι καλύτερο και είσαι ωραίος , εδώ άλλοι του προτείνουν μηχανή που θα χρειαστεί ν αλλάξει ... Να θυμηθώ α) Τιμόνια , β) Αναρτήσεις ,γ)φρένα, δ)ζελατίνες , τεπόζιτα , ψιλολοείδια , σωληνάκια υψηλής χαμηλής μέσης , βαλίτσες , τσαντάκια , Luie Button και ότι μπορείς να φανταστείς . Όσο για τον κινητήρα του η yamaha λέει για εντελώς διαφορετικό από του fz1/6 προηγούμενων ετών. Και από τιμή κάπου είδα Γερμανία 8190 γιούρια το γυμνό χωρίς ABS , 8690 το fazer8 χωρίς ABS + ~500 το αμπεες , βάζεις και διπλό σταντ optional και είσαι αρχοντόπουλο . Εδώ γυναίκα παίρνεις και δεν την ψάχνεις τόσο , στη μηχανή κόλλησαμε !!!

  3. #453
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Λέγεται και αλλιώς "after market sofa" , αλλάζεις το σελάκι με κάτι καλύτερο και είσαι ωραίος , εδώ άλλοι του προτείνουν μηχανή που θα χρειαστεί ν αλλάξει ... Να θυμηθώ α) Τιμόνια , β) Αναρτήσεις ,γ)φρένα, δ)ζελατίνες , τεπόζιτα , ψιλολοείδια , σωληνάκια υψηλής χαμηλής μέσης , βαλίτσες , τσαντάκια , Luie Button και ότι μπορείς να φανταστείς . Όσο για τον κινητήρα του η yamaha λέει για εντελώς διαφορετικό από του fz1/6 προηγούμενων ετών. Και από τιμή κάπου είδα Γερμανία 8190 γιούρια το γυμνό χωρίς ABS , 8690 το fazer8 χωρίς ABS + ~500 το αμπεες , βάζεις και διπλό σταντ optional και είσαι αρχοντόπουλο . Εδώ γυναίκα παίρνεις και δεν την ψάχνεις τόσο , στη μηχανή κόλλησαμε !!!
    Αδιάβαστο σε πιάνω.
    Το νέο FZ8 στην ουσία δεν ειναι κατι παραπάνω απο ενα FZ1 με μικρότερη διαμετρο στους κυλίνδρους.
    http://www.gizmag.com/yamaha-fazer8-...ns-pics/14497/
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #454
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Βρε καλέ μου σαπίλα , η ίδια η yamaha λέει για γεμάτο κινητήρα στις μεσαίες κάτι θα ξέρει .Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον . Τώρα αν λένε παπάντζες , παπάντζες σου λέω κι εγώ !!! Αλλά εγώ την πιστεύω την yamaha

  5. #455
    ακομα δεν διαλεξε αυτος?:rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #456
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Βρε καλέ μου σαπίλα , η ίδια η yamaha λέει για γεμάτο κινητήρα στις μεσαίες κάτι θα ξέρει .Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον . Τώρα αν λένε παπάντζες , παπάντζες σου λέω κι εγώ !!! Αλλά εγώ την πιστεύω την yamaha
    Σε σχέση με το FZ6 θα είναι σίγουρα γεμάτο στις χαμηλομεσαίες, δεν το συζητάμε. Αλλά σε σχέση με το FZ6 και το CBF600 που εχει τώρα ο Νίκος, εχει τρομερές χαμηλομεσαίες, οπότε συμπέρασμα δεν βγαίνει. Μεγιστη ροπή στις 8500 υποδηλώνει πάντως οτι δεν εναι και το super ροπάτο χαμηλά.
    Διαβάζω επίσης οτι εχει ίδιο πλαίσιο, ψαλίδι, κλπ κλπ, δηλαδή μόνο στην διαμετρο των κυλίνδρων διαφέρει?
    Αυτό λέγεται modular engineering.
    Η με άλλα λόγια...αλλάξε ο Μανωλιός κι εβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #457
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Διαφορετικά να πάει να πάρει μια χαρτόκουτα με ρόδες (λέγε με CBF) να κάνει τη δουλειά του , όσο πιο άχρηστο είναι κάτι τόσο πιο σταθερό είναι και μην μου πείτε ότι κάνει κάτι καλά το CBF γιατί θα πηδηχτώ απ το παράθυρο που λένε ... Για μένα, πρόκειται για κάτι εντελώς αδιάφορο και μετά μιλάμε αν το fazer θα είναι δυνατό στις μεσαίες και άλλα ωραία για να σκοτώνουμε το χρόνο μας . Στην πραγματικότητα και νεκρό να είναι , σίγουρα πιο διασκεδαστικό και πιο ζωντανό από οποιοδήποτε CBF θα είναι , θα είναι πιο γρήγορο , πιο σταθερό σε στροφιλίκια και ευθείες ακόμα και στον γκρεμό ... Αυτά .

  8. #458

  9. #459
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Για σένα το έκανα αλλά πρόσεχε γιατί παχαίνουν !!!

  10. #460
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Διαφορετικά να πάει να πάρει μια χαρτόκουτα με ρόδες (λέγε με CBF) να κάνει τη δουλειά του , όσο πιο άχρηστο είναι κάτι τόσο πιο σταθερό είναι και μην μου πείτε ότι κάνει κάτι καλά το CBF γιατί θα πηδηχτώ απ το παράθυρο που λένε ...
    Τουλάχιστον ΔΕΝ του έβαλαν μισή σερβιέτα για σέλα συνεπιβάτη, ΔΕΝ πήγαν να το κάνουν να μοιάζει με R1 που έπαθε κρίση προσωπικότητας και ΔΕΝ του έδωσαν 140 άλογα, όλα μαζί λίγο πριν τα κόκκινα, και μια πρώτη που κάνει μόνο για πίστα. Απεναντίας, οι Γιαμαχαίοι πήραν ένα απολύτως αξιόλογο μηχανάκι που μπορούσες να ζήσεις μαζί του για μια ζωή (το FZS1000) και το μετέτρεψαν σε ένα άχρηστο παιχνίδι, λιγότερο πρακτικό κι απ' το 600άρι, κατάλληλο για να ξεκαυλώνεις τα Σαββατοκύριακα (εφόσον βέβαια δεν πας πολύ μακριά και πας μόνος σου) με μια κρησάρα προσωπικότητας απ' εδώ μέχρι τον 'Αρη (όχι τον Σαπίλα)!

  11. #461
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Διαφορετικά να πάει να πάρει μια χαρτόκουτα με ρόδες (λέγε με CBF) να κάνει τη δουλειά του , όσο πιο άχρηστο είναι κάτι τόσο πιο σταθερό είναι και μην μου πείτε ότι κάνει κάτι καλά το CBF γιατί θα πηδηχτώ απ το παράθυρο που λένε ... Για μένα, πρόκειται για κάτι εντελώς αδιάφορο και μετά μιλάμε αν το fazer θα είναι δυνατό στις μεσαίες και άλλα ωραία για να σκοτώνουμε το χρόνο μας . Στην πραγματικότητα και νεκρό να είναι , σίγουρα πιο διασκεδαστικό και πιο ζωντανό από οποιοδήποτε CBF θα είναι , θα είναι πιο γρήγορο , πιο σταθερό σε στροφιλίκια και ευθείες ακόμα και στον γκρεμό ... Αυτά .
    file an de grafei cb to mixanaki ..gia merikoys den einai mixanaki..

  12. #462
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    to vrikaaaaa




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gilera_gp_800_st4pz.jpg 
Προβολές:	129 
Μέγεθος:	89,9 KB 
ID:	193243

  13. #463
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Σε σχέση με το FZ6 θα είναι σίγουρα γεμάτο στις χαμηλομεσαίες, δεν το συζητάμε. Αλλά σε σχέση με το FZ6 και το CBF600 που εχει τώρα ο Νίκος, εχει τρομερές χαμηλομεσαίες, οπότε συμπέρασμα δεν βγαίνει. Μεγιστη ροπή στις 8500 υποδηλώνει πάντως οτι δεν εναι και το super ροπάτο χαμηλά.
    Διαβάζω επίσης οτι εχει ίδιο πλαίσιο, ψαλίδι, κλπ κλπ, δηλαδή μόνο στην διαμετρο των κυλίνδρων διαφέρει?
    Αυτό λέγεται modular engineering.
    Η με άλλα λόγια...αλλάξε ο Μανωλιός κι εβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
    Mια που πηγε η κουβεντα στις χαμηλομεσαιες,ενα Fazer 1000 τη Κυριακη στη Κηφισιας ¨εμαθε¨ τη διαφορα του 2κυλινδρου απ΄του 4κυλινδρου...
    190 απο το φαναρι του Ιασω μεχρι το δαχτυλιδι(ουτε Vstrom να ειχα)...μηπως να προτεινω να παρει ΚΤΜ???
    Αλλα δε πληρει κανενα απο τα ¨κριτηρια¨ αγορας...
    Spam off...
    ...cause the place seems still alive...

  14. #464
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Τουλάχιστον ΔΕΝ του έβαλαν μισή σερβιέτα για σέλα συνεπιβάτη, ΔΕΝ πήγαν να το κάνουν να μοιάζει με R1 που έπαθε κρίση προσωπικότητας και ΔΕΝ του έδωσαν 140 άλογα, όλα μαζί λίγο πριν τα κόκκινα, και μια πρώτη που κάνει μόνο για πίστα. Απεναντίας, οι Γιαμαχαίοι πήραν ένα απολύτως αξιόλογο μηχανάκι που μπορούσες να ζήσεις μαζί του για μια ζωή (το FZS1000) και το μετέτρεψαν σε ένα άχρηστο παιχνίδι, λιγότερο πρακτικό κι απ' το 600άρι, κατάλληλο για να ξεκαυλώνεις τα Σαββατοκύριακα (εφόσον βέβαια δεν πας πολύ μακριά και πας μόνος σου) με μια κρησάρα προσωπικότητας απ' εδώ μέχρι τον 'Αρη (όχι τον Σαπίλα)!
    Αν δεν έχει προσωπικότητα μοτοσυκλετας το fz τότε τι να λέμε για τα CB ... Και όπου άχρηστο βάλε ουδέτερο για να είμαστε πιο ακριβείς , αλλά από average bobs πήξαμε , τουλάχιστον το fz έχει τομείς που ξεχωρίζει και δεν σου έχω μιλήσει ούτε μία φορά για το fz1 , απ όσες σου έχω γράψει , σου μιλάω για κάτι καινούριο όπως είναι το fz8 . Αν το πρόβλημα είναι το σελάκι σερβιέτα αυτό διορθώνεται εύκολα , εδώ σου προτείνουν να πάρεις μηχανή που για να τη φέρεις στα μέτρα σου χρειάζεται να αλλάξεις μηχανή , επίσης σου προσφέρουν μια απ τα ίδια με περισσότερη δύναμη , αν αυτό είναι που ζητάς τότε το CB? είναι ραμένο στα μέτρα σου.

  15. #465
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    Mια που πηγε η κουβεντα στις χαμηλομεσαιες,ενα Fazer 1000 τη Κυριακη στη Κηφισιας ¨εμαθε¨ τη διαφορα του 2κυλινδρου απ΄του 4κυλινδρου...
    190 απο το φαναρι του Ιασω μεχρι το δαχτυλιδι(ουτε Vstrom να ειχα)...μηπως να προτεινω να παρει ΚΤΜ???
    Αλλα δε πληρει κανενα απο τα ¨κριτηρια¨ αγορας...
    Spam off...
    Κι εγώ φίλε μου Monster 1100s θέλω αλλά δεν χωράει ούτε τον κώλο μου για ταξίδια ,διαφορετικά δεν θα το συζητούσα . Κι επειδή δεν μ αρέσουν τα on-off και δεν έχω και 16000 για multistrada 1200 κάθομαι στ αυγά μου και βολεύομαι με το monster που έχω μέχρι να πάρω κάτι καλύτερο .

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF