Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 40

Θέμα: Εξατμιση για Hornet 08

  1. #16
    Για αλλαγη τελικου λεω και εγω οχι ολοσωμη και ναι χρειαστηκα και commander γιατι μετα με περναγε cbf600 ενος φιλου......
    εκτος αυτου η μηχανη ανεβηκε δυναμομετρο και ειδα στην πραξη σε διαγραμμα τις απωλειες ροπης οποτε δεν ειναι συμπερασματα δικα μου αλλα τα εχω και σε χαρτι οτι εκανε τρυπα αποδοσης γιατι αλλαξε η αναλογια καυσιμου αερα και το μιγμα εγινε φτωχο σε καυσημο.

    οσον αφορα το Ζ ε μην ειμαστε υπερβολικοι 150cc παραπανω με 110 hp στροφαλο πες 95-96τροχο αμα ξερουν να το οδηγουν ε!!! το hornet ζοριζετε λιγακι με 86-88τροχο μιας και ολα τα Honda εχουν -15hp στον τροχο απο αυτα που ανακοινωνουν!!!
    RIDE THE WIND...RIDE FREE !!!

  2. #17
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EL GATO NEGRO
    Για αλλαγη τελικου λεω και εγω οχι ολοσωμη και ναι χρειαστηκα και commander γιατι μετα με περναγε cbf600 ενος φιλου......
    εκτος αυτου η μηχανη ανεβηκε δυναμομετρο και ειδα στην πραξη σε διαγραμμα τις απωλειες ροπης οποτε δεν ειναι συμπερασματα δικα μου αλλα τα εχω και σε χαρτι οτι εκανε τρυπα αποδοσης γιατι αλλαξε η αναλογια καυσιμου αερα και το μιγμα εγινε φτωχο σε καυσημο.
    δλδ για να καταλαβω....σου εκανε ο μαστορας δυναμομετρηση:
    -πριν το tuning?
    -μετα την αλλαγη τελικου?
    -μετα την αλλαγη φιλτρου αερα-τελικου?

  3. #18
    τιποτα απο ολα αυτα.....απλα ειδα οτι η μηχανη δεν πηγαινε βημα σε σχεση με αλλες φιλων μου (με φιλτρο - εξατμιση)...οποτε αποφασισα να βαλω commander τοτε εκανα δυναμομετρηση πριν το βαλω και μετα και ειδα.....88hp και τρυπα στη ροπη στις 7000στροφες και στις 10000...
    το 7000 λεει οτι μολις παει να ροπιασει εσκαγε απο τον αερα και δεν εκανε καλη καυση....

    μετα την τοποθετηση ειδα 96hp τροχο σχεδο +50% ροπη και πουθενα τρυπες στο διαγραμμα μονο αυξητικη τη γραμμη......

    το παν ειναι να ξερεις τι θελεις....ενα μηχανακι που κανει θορυβο και νομιζεις οτι παει γρηγορα με λαθος μιγμα καυσημου ή μια μηχανη που δουλευει σωστα με καλη καυση και αποδοση.....και γεματο μπασο ηχο?

    Μπορει να δωσεις κατι παραπανω αλλα αυτο που θα καβαλας θα εχει διαφορα !!!!!
    RIDE THE WIND...RIDE FREE !!!

  4. #19
    Φιλαρακι μονο τελικο εβαλες και ειδες αυτα τα νουμερα η ολοσωμη εξατμιση??Αν μπορεις και εισαι απο Αθηνα στειλε μου με πμ το κοστος του commander και που το εβαλες γιατι χρειαζομαι και εγω commander και μαλιστα συντομα!!

  5. #20
    Μονο τελικο και φιλτρο....το κοστος του commander ειναι σχεδον στανταρ καπου στα 300 euro και σου βαζουν ετοιμο χαρτη απο το internet αλλα για να παρεις το 100% της αποδοσης πιο σωστα πρεπει να παει σε δυναμομετρο να φτιαχτει χαρτογραφιση για την μηχανη σου...το κοστος γι'αυτο 200 euro.

    commander μπορεις να βρεις παντου....δεν εχει σημασια απο που....
    οσο για δυναμομετρηση εμενα στην Αττικη μου προτειναν τον Χρηστο Μονο - Dynojet - καρπου 22 Ν.κοσμος τηλ.210-9014394
    δεν κανω καμια διαφημιση γιατι δεν την χρειαζετε....απλα εμεινα ευχαριστημενος απο τη δουλεια του.

    Μια φιλικη αποψη απο εναν παθοντα...η remus power cone δεν δουλευει σωστα στη μηχανη αυτη και χανει 4-6 hp αλλα πολλοι την προτινουν γιατι κουμπωνει ευκολα και ο εισαγωγεας δινει 25% προμηθεια στους μαστορες!!!
    RIDE THE WIND...RIDE FREE !!!

  6. #21
    Φιλαρακι μηπως μπορεις να μου πεις και που θα βρω το commander!Πραγματικα ειμαι τελειως ασχετος με αυτα και δεν εχω ιδεα που μπορω να το βρω για το δικο μας hornet αλλα και γενικα!Σε ευχαριστω παντως για την αμεση απαντηση!Και εαν καταλαβα καλα παω βαζω το commander και μετα παω και για δυναμομετρηση οπου εκει θα μου ρυθμισουν και το προγραμμα??Εγω παντως λεω για arrow εξατμιση...Και κατι ακομα!Απλα σου εβαλαν το προγραμμα ή σου εδωσαν και κανενα κοντρολακι μαζι??

  7. #22
    παιδια μια που λεμε για hornet Βλεπω οτι κατω απο την περιοχη τις κοιλιας, στο καρτερ λαδιου (εκει που ειναι μια βιδα η οποια ανοιγει με αλλεν) υπαρχει λαδι.

    Οχι καμια τρομερη ποσοτητα αλλα παλι φανταζομαι δεν ειναι φυσιολογικο.

    (ΔΕΝ ειναι η βιδα που φευγει το χρησιμοποιημενο λαδι.)

    Ξερει καποιος τι ειναι αυτη η βιδα ?

    Μπορει να ειναι κατι σοβαρο ?


    Υπαρχει και φωτογραφια αν υπαρξει ενδιαφερον.
    Σας ευχαριστω.

  8. #23
    Aμα δεν σταζει δν ειναι τιποτα αδερφε...Ειναι η βιδα που βγαζεις για να χυθουν τα λαδια οταν τα αλλαζεις...Απλα παρακολουθησε την εαν χανει λαδι απο εκει η σταζει!Και εμενα εχει μεινει λιγο λαδι εκει απο την τελευταια αλλαγη λαδιων αλλα δεν χανει!Κοιτα το!

  9. #24
    Kαι παλι αν δεν σταζει δεν υπαρχει φοβος...Αλλα για να σου φυγει καθε ιδεα πηγαινε απο τ συνεργειο να το δουνε ενα λεπτακι...

  10. #25
    προς georgefr:
    Αρχικα στο φιλο που ρωταει που να βρει commander ο τυπος που εβαλα για δυναμομετρηση μπορει να στο βαλει και να κανει και πιο καλη τιμη αν βαλεις σε αυτον τη συσκευη και κανεις και δυναμομετρηση να φτιαξει χαρτη.

    το commander δεν εχει κανενα κοντρολ παραλληλος εγκεφαλος ειναι που καταργει τον αισθητηρα λαμδα και ελεγχει το μιγμα και την αναλογια καυσημου-αερα στον ψεκασμο.


    προς Panopticon7:
    Τωρα για τον φιλο που βλεπει λαδακι στην βιδα κοντα στο φιλτρο....αρχικα σκουπισε το καλα το σημειο για να δεις αν σταζει η' αν ειναι λαδι απο πιο παλια.....αν ξαναεμφανισει σταγονες εκει οπως ειπε και ενας αλλος φιλος αντε να βολτα να το δει κανα πιο εμπειρο ματι μηχανικου!!!
    η συγκεκριμενη βιδα δεν εχει σχεση με την αλλαγη λαδιων.
    η ταπα του λαδιου ειναι κατω απο τη μηχανη.
    RIDE THE WIND...RIDE FREE !!!

  11. #26
    Σε ευχαριστω πολυ φιλαρακι!Αν βαζει και αυτος προγραμμα ειμαστε οκ!Μηπως ξερεις και τις επιπτωσεις που εχει το προγραμμα??Πχ αυξηση καταναλωσης...περισσοτερη φθορα του κινητηρα...κτλ... Εκτος αυτου εχω βρει σε εξαιρετικη τιμη...Περιπου 200 ευρω το commander της dynojet αλλα δεν ξερω να το βαζω!Συμφερει να το παρω και να παω εκει που γινετε η δυναμομετρηση να μου το φτιαξει κομπλε?

  12. #27
    Αν εχεις παρει commander η' το βρηκες φθηνοτερα τοτε ναι χαλαρα αντε να το βαλει......
    καταναλωσει αυξανει στις ψηλες στροφες...χαμηλα δεν θα δεις και μεγαλη διαφορα!!!
    αποδοση κινητηρα γινετε καλυτερη....φθορα οχι δεν εχει σχεση αυτη η μετατροπη δεν επιρεαζει τον κινητηρα μονο τον ψεκασμο φτιαχνει το ποσο πλουσιο μιγμα ριχνεις για να αποδιδει καλυτερα.
    RIDE THE WIND...RIDE FREE !!!

  13. #28
    Dynojet Powercommander PCIII



    Στο κείμενο που ακολουθεί θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μια ιδέα για το τι είναι το πολυδιαφημισμένο Power Commander και τι δυνατότητες δίνει στους κατόχους των μηχανων που σίγουρα έχει πέσει στην αντίληψή τους ψάχνοντας διάφορα καλούδια για την βελτίωση της μοτοσυκλέτας τους.



    1.Τι είναι το Power Commander.

    Το Power Commander και συγκεκριμένα το μοντέλο PCIII, μπορούμε με απλά λόγια να πούμε ότι είναι ένας εγκέφαλος διαχείρησης καυσίμου ο οποίος συνδέεται παράλληλα με την εργοστασιακή μονάδα ελέγχου (ECU) και μας δίνει την δυνατότητα μέσω ενός φορητού Η/Υ και του κατάλληλου λογισμικού που μας παρέχεται μαζί με την αγορά της συσκευής,να αλλάξουμε την αναλογία αέρα/βενζίνης (μίγμα).Εδώ να σημειώσουμε ότι δίνονται διάφοροι έτοιμοι χάρτες ο καθένας φτιαγμένος και δοκιμασμένος με διαφορετικές παραμέτρους όπως after market εξατμίσεις και φίλτρο αέρος (Κ&Ν, DNA) ή συνδυασμό stock και after market αξεσουάρ (π.χ stock εξατμίσεις και after market φίλτρο αέρα).Οι ιδιωτικές παρεμβάσεις δεν συνιστώνται παρά μόνο αν υπάρχει η τεχνογνωσία και ο απαραίτητος εξοπλισμός (δυναμόμετρο).



    2.Εγκατάσταση.

    Η εγκατάσταση της συσκευής είναι αρκετά απλή και δεν χρειάζεται συνήθως πάνω απο 15 λεπτά.Η συσκευή συνοδεύεται και απο ένα Installation Μanual στο οποίο περιγράφονται και απεικονίζονται όλες οι συνδέσεις.
    Αλλα πιο καλα η εγκατασταση να γινει απο εμπειρο μηχανικο.


    3.Προγραμματισμός.

    Ο προγραμματισμός του PCIII με τον χάρτη που θέλουμε να «φορτώσουμε» είναι εξαιρετικά απλός και χρειάζόμαστε ένα Laptop και μία μπαταρία 9V η οποία συνδέεται στο PCIII με το ειδικό καλώδιο που μας παρέχεται μαζί με την συσκευή με σκοπό να τροφοδοτήσει το PCIII με ρεύμα την ώρα του προγραμματισμού.Αυτονόητο ότι στο Laptop έχουμε εγκαταστήσει πρωτίστως το software της συσκευής,το οποίο «διαβάζει» τους χάρτες και εκτελεί τον προγραμματισμό.

    Η καλυτερη αποδοση ερχετε με δημιουργια χαρτη σε δυναμομετρο, προσωπικο για την δικη σας μηχανη.
    RIDE THE WIND...RIDE FREE !!!

  14. #29
    Φιλαρακι τι να πω τωρα!Δεν εχω αλλες απορειες!Τελεια επεξηγηση και γρηγορη..Εισαι κορυφη και σε ευχαριστω παραα πολυ!Με κατατοπησες πληρως!

  15. #30
    Exω αλλη μια απορια!Βρηκα απο το νετ commander της GPR με 220 ευρω??Ειναι καλη η τιμη??Και ειναι το ιδιο καλο με της dynojet??Ποσο θα μου παρει καποιος για να μου το τοποθετησει μονο??

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Zελατινα για hornet 08
    από georgefr στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2010, 18:43
  2. Eξατμιση για hornet 08
    από georgefr στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2009, 22:31
  3. εξάτμιση για hornet
    από ntanolas στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2007, 15:50
  4. Ψάχνω Εξάτμιση για Hornet 250
    από giorgos_giorgos στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/01/2006, 16:02
  5. Εξατμιση για Hornet 250
    από Alex6RR στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 22:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF