Το είχα αλλάξει στην εγγύηση στα 10-12.000 χλμ περίπου...
Το είχα αλλάξει στην εγγύηση στα 10-12.000 χλμ περίπου...
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Ντεν εκο εγγυηση καρντια μου...!Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Το είχα αλλάξει στην εγγύηση στα 10-12.000 χλμ περίπου...
:rotflmao: :rotflmao:
Παντως σημερα το πρωι που την εβαλα μπρος απο εντελως κρυα και αφου ανοιξα λιγο το τσοκ του αερα πηρε αμεσως χωρις κανενα απολυτως γκραν, γκρουν, καπαου!!!!
![]()
Το σωστό είναι να πας να το τσεκάρεις. Έχω ακούσει μεγάλες ζημιές από προβληματική μίζα. Εαν σπάσει κάτι εκεί μέσα στα γαμάει όλα.
Μετά βλέπεις από που μπορείς να βρεις ανταλλακτικό φθηνό. Δεν χρειάζεται να τους πεις να το αντικαταστήσουν αμέσως αλλά να σε ειδοποιήσουν πρώτα. Έλεγχο πες να κάνουν.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
+950, μέσω ανάκλησης/εγγύησης στα ίδια περίπου χλμ.Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Το είχα αλλάξει στην εγγύηση στα 10-12.000 χλμ περίπου...
Δεν λέει να αδιαφορήσεις γιατί δεν υπάρχει και μανιβέλα....![]()
Mην σκεφτεις να βαλεις μεταχειρισμενο κομπλερ για κανεναν λογο!!!Τσαμπα λεφτα θα πεταξεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Μετά βλέπεις από που μπορείς να βρεις ανταλλακτικό φθηνό.![]()
Ειπαμε αν το εχει διαλυσει θα το αλλαξεις ΟΛΟ αν θες να κανεις σωστη δουλεια και να κρατησει...
Θα τσουξει λιγο η τιμη αλλα θα το εχεις κανει οπως πρεπει...
![]()
![]()
![]()
![]()
Θα περασω το απογευμα απο τον μηχανικο να το ακουσει και να μου πει αν οντως υπαρχει προβλημα και χρειαζεται αμεση αλλαγη.Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Mην σκεφτεις να βαλεις μεταχειρισμενο κομπλερ για κανεναν λογο!!!Τσαμπα λεφτα θα πεταξεις...![]()
Ειπαμε αν το εχει διαλυσει θα το αλλαξεις ΟΛΟ αν θες να κανεις σωστη δουλεια και να κρατησει...
Θα τσουξει λιγο η τιμη αλλα θα το εχεις κανει οπως πρεπει...
![]()
![]()
![]()
![]()
Σας ευχαριστω και θα σας πω την διαγνωση αυριο.
Λοιπον παιδες τα νεα δεν ειναι καθολου ευχαριστα.
Πηγα στον μηχανικο, την ακουσε την μηχανη, ειναι οντως προβλημα κομπλερ και δεν ξερει μεχρι ποτε θ αντεξει. Μπορει μεχρι αυριο, μπορει για κανενα 3μηνο.
Το θεμα ειναι τωρα το κοστος. Τα ανταλλατικα μαζι με το ΦΠΑ κοστιζουν.........650ευρω!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μαζι με την εργασια παει 700ευρω περιπου.
Απο την Αμερικη (www.ktm-parts.com) τα βρησκω με 480ευρω. Φυσικα οταν αποφασισω να το φτιαξω, θα τα παραγγειλω απο εκει. Ο μηχανικος μου εδωσε τους κωδικους και δεν υπαρχει περιπτωση να παραγγειλω κατι λαθος.
Σκουρα τα πραγματα λοιπον, γιατι ακομα και τα 480ευρω+50εργασια ειναι ενα πολυ μεγαλο κοστος αυτη την στιγμη για μενα.
Πρεπει ομως να το φτιαξω καποια στιγμη. Τι αλλο να κανω; Να το πεταξω; Να το πουλησω; Οχι. Θα το φτιαξω γιατι το αγαπαω το μηχανακι πανω απ' ολα!
Περαστικα μου λοιπον και ελπιζω να μην μου τυχει κατι αλλο.
Οποτε απο εξωτερικο τα ανταλλακτικα βγαινει 550Ε περιπου...Καλο κουστουμακιΑρχικά δημιουργήθηκε από emix24
Λοιπον παιδες τα νεα δεν ειναι καθολου ευχαριστα.
Πηγα στον μηχανικο, την ακουσε την μηχανη, ειναι οντως προβλημα κομπλερ και δεν ξερει μεχρι ποτε θ αντεξει. Μπορει μεχρι αυριο, μπορει για κανενα 3μηνο.
Το θεμα ειναι τωρα το κοστος. Τα ανταλλατικα μαζι με το ΦΠΑ κοστιζουν.........650ευρω!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μαζι με την εργασια παει 700ευρω περιπου.
Απο την Αμερικη (www.ktm-parts.com) τα βρησκω με 480ευρω. Φυσικα οταν αποφασισω να το φτιαξω, θα τα παραγγειλω απο εκει. Ο μηχανικος μου εδωσε τους κωδικους και δεν υπαρχει περιπτωση να παραγγειλω κατι λαθος.
Σκουρα τα πραγματα λοιπον, γιατι ακομα και τα 480ευρω+50εργασια ειναι ενα πολυ μεγαλο κοστος αυτη την στιγμη για μενα.
Πρεπει ομως να το φτιαξω καποια στιγμη. Τι αλλο να κανω; Να το πεταξω; Να το πουλησω; Οχι. Θα το φτιαξω γιατι το αγαπαω το μηχανακι πανω απ' ολα!
Περαστικα μου λοιπον και ελπιζω να μην μου τυχει κατι αλλο.![]()
Φιλε μου δυστυχως πρεπει να το φτιαξεις αμεσα και εννοω οσο πιο γρηγορα μπορεις.
Εκτος απο το οτι μπορει να σε αφησει πουθενα,μπορει να παθεις πολυ μεγαλη ζημια αν καποιο ρινισμα το τραβηξει το μοτερ...Φαντασου μονο να βουλωσει καποια διοδος λαδιου και να μην ανεβαζει λαδια![]()
![]()
![]()
ΕΠισης,δεν ξερω για το 990 αλλα στο lc4 το κομπλερ μπορει να σου διαλισει και τα πηνεια του βολαν αν δεν το αλλαξεις εγκαιρα...
Ενναλακτικη δεν εχεις...
Φτιαχτο και μετα πες μας να σου πουμε πως να το βαζεις σωστα μπροστα για να μην ταλαιπωρεις το κομπλερ...![]()
Camen το ξερω οτι πρεπει να το φτιαξω.
Θα προσπαθησω να το κυκλοφορω οσο γινεται πιο λιγο και θα μιζαρω πολυ προσεκτικα,αποφευγοντας τα λεγομενα γκραν,γκρουν,καπαου!
Πλησιαζει το Πασχα, κατι απο δω, κατι απο κει, κατι θα μαζεψω. Τι κριμα να μην λενε τα καλαντα ρε γμτ και το Πασχα!!!!
![]()
![]()
![]()
Εχει αποσυμπιεστη το 990?!Αν ναι ,να τον χρησιμοποιεις ΠΑΝΤΑ!Boηθα πολυ την μιζα...Αρχικά δημιουργήθηκε από emix24
Camen το ξερω οτι πρεπει να το φτιαξω.
Θα προσπαθησω να το κυκλοφορω οσο γινεται πιο λιγο και θα μιζαρω πολυ προσεκτικα,αποφευγοντας τα λεγομενα γκραν,γκρουν,καπαου!
Πλησιαζει το Πασχα, κατι απο δω, κατι απο κει, κατι θα μαζεψω. Τι κριμα να μην λενε τα καλαντα ρε γμτ και το Πασχα!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Επισης,μακρυα το χερι απο την γκαζιερα οταν μιζαρεις.Μονο το δαχτυλο στην μιζα αλλιως θα διαλυσεις και το καινουργιο κομπλερ πολυ γρηγορα...![]()
αυτο υποθετω οτι ειναι για τα injection ε;; τα καρμπυρατερατα μερικες φορες χωρις γκαζι απλα δεν παιρνουν μπρος...Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Εχει αποσυμπιεστη το 990?!Αν ναι ,να τον χρησιμοποιεις ΠΑΝΤΑ!Boηθα πολυ την μιζα...![]()
Επισης,μακρυα το χερι απο την γκαζιερα οταν μιζαρεις.Μονο το δαχτυλο στην μιζα αλλιως θα διαλυσεις και το καινουργιο κομπλερ πολυ γρηγορα...![]()
Ολα παιρνουν χωρις γκαζι...Ανοιγεις το τσοκ αν ειναι κρυο...Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
αυτο υποθετω οτι ειναι για τα injection ε;; τα καρμπυρατερατα μερικες φορες χωρις γκαζι απλα δεν παιρνουν μπρος...![]()
Αν ειναι σωστα ρυθμισμενο το μηχανακι ,τσοκ θελει μονο το πρωι που ειναι παγωμενο!!!
Αν το χρησιμοποιεις συνεχεια μετα μεσα στην μερα πρεπει να περνει αμεσως...
Αν μιζαρεις με το γκαζι ανοιχτο τοτε το κομπλερ θα τα τιναξει πολυ-πολυ γρηγορα...![]()
Παιδια, τσοκ χρησιμοποιω ΜΟΝΟ το πρωι οταν ειναι κρυα η μηχανη. Τις αλλες φορες ΠΟΤΕ. Ακομα και κρυα να ειναι προσπαθω πρωτα να την βαλω μπρος χωρις τσοκ. Δεν παιρνει ομως, οποτε λιγο τσοκ και μιζα. ΠΟΤΕ δεν κανω και γκαζια, ακομα και ζεστη να ειναι η μηχανη. Οποτε ολα αυτα που λετε τα γνωριζω και το προσεχω.
Σημερα ομως εχω και ευχαριστα νεα. Θα παω σ εναν μηχανικο, κορυφαιο στο χωρο (ισως αμεσως να καταλαβατε ποιον), και θα το φτιαξω με 150ευρω. Ισως να δειχνει λιγο πατεντα (δεν ειναι μου ειπε ομως),αλλα το εχει κανει παρα πολλες φορες αυτο και ειναι μια χαρα. Απλα στην ΚΤΜ ειτε δεν θελουν να το κανουν για λογους τυπικοτητας, ειτε απλα θελουν να τ αρπαξουν!
Εγω παντω τον μηχανικο αυτον τον εμπιστευομαι (ολοι οι εμπειροι φιλοι μου τον συστηνουν με τυφλα ματια), οποτε θα παω σ αυτην την λυση. Δεν θα πω ο θεος βοηθος, γιατι ξερω οτι ειναι πολυ καλος στην δουλεια του.
πάντως εχω την εντύπωση οτι αμα εχει βγεί ανάκλυση στο αλλάζουν και μετά την λήξη της εγγύησης
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOMASKTM
πάντως εχω την εντύπωση οτι αμα εχει βγεί ανάκλυση στο αλλάζουν και μετά την λήξη της εγγύησης
![]()