Σελίδα 4 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 103

Θέμα: κομπλερ μιζας

  1. #46
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    πήγαινε στον Χελιώτη να σου πει τη γνώμη του! Αν δεν ειναι αυτος που αναφερεις...
    Οκ, ας το πω, δεν πειραζει.
    Ναι, αυτη η ιδεα που σας ειπα ειναι του Χελιωτη. Το κανει σχεδον σε ολα τα μηχανακι αυτα και μου ειπε οτι δουλευει κανονικα.

    Αλλα, οπως ειπα, λεω να παω στην λυση του καινουργιου απο την Αμερικη.

    Επειδη δεν εχω μεγαλη εμπειρια σ αυτα, πιστευετε οτι η λυση του, μιας και θεωρειται απο τους κορυφαιους στον χωρο, θα ειναι βιωσιμη ή θα τα φτυσει συντομα, οπως ειπε και ο camen;

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Προσωπικά πριν χρόνια αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα σε μονοκύλινδρο yamaha και το έλυσα αντικαθιστώντας τα στοιχεία εμπλοκής του κόμπλερ και όχι όλο τον μηχανισμό. Αν θυμάμαι καλά πρόκειται για κάποια περιφερειακά κυλινδράκια με ελατήρια πολύ χαμηλού κόστους τα οποία φθείρονται πρώτα με αποτέλεσμα να πατινάρει το κόμπλερ τη στιγμή που ζορίζεται.

  3. #48
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Εγώ θα εκανα αυτό που σου είπε ο μάστορας εαν η διαφορά βέβαια σε κοστολόγιο είναι αρκετή.


    Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να μοιράζονται μηχανάκια της ίδιας (ή και διαφορετικής) εταιρείας ίδια ανταλλακτικά τα οποία έχουν όμως διαφορετική τιμή (η οποία αυξανει όσο αυξανει και η τιμή της μοτό).

  4. #49
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Εγώ θα εκανα αυτό που σου είπε ο μάστορας εαν η διαφορά βέβαια σε κοστολόγιο είναι αρκετή.


    Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να μοιράζονται μηχανάκια της ίδιας (ή και διαφορετικής) εταιρείας ίδια ανταλλακτικά τα οποία έχουν όμως διαφορετική τιμή (η οποία αυξανει όσο αυξανει και η τιμή της μοτό).
    Θα τα βαλω ολα κατω και θα δω τι θα κανω.
    Η διαφορα ειναι τεραστια.

    Ανταλακτικα απο την Ελλαδα: 650ευρω+50εργασια=700ευρω!!!
    Ανταλλακτικα απο Αμερικη (με κινδινο να φαω καπελο στο τελωνειο): 435+50εργασια=485ευρω.

    Η λυση του Χελιωτη:130ευρω!

  5. #50
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    Προσωπικά πριν χρόνια αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα σε μονοκύλινδρο yamaha και το έλυσα αντικαθιστώντας τα στοιχεία εμπλοκής του κόμπλερ και όχι όλο τον μηχανισμό. Αν θυμάμαι καλά πρόκειται για κάποια περιφερειακά κυλινδράκια με ελατήρια πολύ χαμηλού κόστους τα οποία φθείρονται πρώτα με αποτέλεσμα να πατινάρει το κόμπλερ τη στιγμή που ζορίζεται.
    Όντως. Αφού υπάρχουν και μεμονωμένα τα ανταλλακτικά του μηχανισμού γιατί να τον αλλάξεις όλο? Εκτός κι αν ο μάστορας δεν ξέρει τι να αλλάξει και τον αλλάζει όλο.

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Προφανώς αυτό κάνει και ο μάστορας που αναφέρθηκε και με ελάχιστο κόστος ανταλλακτικών βγάζει κάποια καλά εργατικά. Ταυτόχρονα το κόμπλερ επανέρχεται και ο πελάτης είναι ευτυχισμένος που γλύτωσε αρκετά χρήματα. Φυσικά η ΚΤΜ οφείλει να προτείνει ολική αντικατάσταση

  7. #52
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αφού η ίδια η ΚΤΜ έχει κωδικούς ανταλλακτικών για όλα τα μέρη του κομπλέρ, είναι πια στον μάστορα (και στην βλάβη) εαν θα επισκευαστεί ή θα αλλαχτεί όλο και όχι στην ΚΤΜ.

    Όταν ακούω να μου λένε με την πρώτη, πέτα το και άλλαξέ το όλο εμένα μου κάνει άσχετο μάστορα που δεν ξέρει τι να κάνει ή άτομο που βαριέται (δεν λέω για τον συγκεκριμένο μάστορα).

    Εγώ απλά θα το επισκεύαζα εφόσον είχα εμπιστοσύνη στον μάστορα.

  8. #53
    δωσε 130 και τελειωσες... Ο Μητσος δεν ειναι τυχαιος...

  9. #54
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Όπου βλέπεις νούμερα, είναι και ξεχωριστό ανταλλακτικό. Γιατί να αλλάξεις όλο τον μηχανισμό?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm-09-05-0682-036.gif 
Προβολές:	276 
Μέγεθος:	11,9 KB 
ID:	193493

  10. #55
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από emix24
    Θα τα βαλω ολα κατω και θα δω τι θα κανω.
    Η διαφορα ειναι τεραστια.

    Ανταλακτικα απο την Ελλαδα: 650ευρω+50εργασια=700ευρω!!!
    Ανταλλακτικα απο Αμερικη (με κινδινο να φαω καπελο στο τελωνειο): 435+50εργασια=485ευρω.

    Η λυση του Χελιωτη:130ευρω!
    Δώσε στον άνθρωπο τα 130 και φτιάξτο.

    Αφού απ'ότι λένε ξέρει την δουλειά του.

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Το κόμπλερ είναι από 14 μέχρι 20 (το 20 είναι βίδες).
    Προφανώς το πρόβλημα είναι σε κάποιο κομμάτι του 18 το οποίο το δίνει σετ

  12. #57
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    Το κόμπλερ είναι από 14 μέχρι 20 (το 20 είναι βίδες).
    Προφανώς το πρόβλημα είναι σε κάποιο κομμάτι του 18 το οποίο το δίνει σετ

    Οι κωδικοι που μου εδωσε ειναι οι 14 και 18.

    Και γω οταν ακουω με ελαφρα την καρδια να μου λενε "πρεπει ν αλλαχθει ολο και κοστιζει 650ευρω", καπως μου ακουγεται.
    Απο την στιγμη μαλιστα που, οπως ειπατε και σεις, για καθε ανταλλακτικο υπαρχει ξεχωριστος κωδικος, αρα μπορουν ν αλλαχθουν μερη απο το κομπλερ και οχι ολο.

    Ο Χελιωτης ειναι κορυφαιος και ολοι το παραδεχονται.
    Ειναι κριμα να δωσω,οντως, τελικα με την μια 550ευρω τουλαχιστον.
    Θα το παλεψω με τον Χελιωτη.

  13. #58
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παντως ρε παιδια μερικα πραγματα δεν τα καταλαβαινω.
    Πχ. το ανταλλακτικο 18 που φαινεται οτι αποτελειται απο 3-4 ξεχωριστα κομματια το πουλανε σαν ενα, και κοστιζει 450-500ευρω. Αφου στην φωτογραφια φαινεται οτι ειναι 3-4 κομματια. Γιατι να μην βγαινουν κωδικοι για το καθενα ξεχωριστα;

    Αλλο παραδειγμα:
    Το πλαστικο τζαμακι του ψηφιακου κοντερ μου εχει κατι χαρακιες. Επειδη δεν μου αρεσει, θελω να το αλλαξω. Πηγα και ρωτησα και μου ειπαν οτι μεχρι πριν απο λιγο καιρο δεν υπηρχε ξεχωριστος κωδικος και επρεπε να αλλαχθει ολο το κοντερ, δηλαδη 500-600ευρω!!! Ελεος πια. Για ενα πλαστικο τζαμακι ν αλλαξεις ολο το κοντερ;

    Τελικα (και αφου πρεπει να εφαγαν τρελο κραξιμο) το βγαζουν με ξεχωριστο κωδικο και κοστιζει 60ευρω.

    Τα εχουν κανει ολα για να μας τα παιρνουν μου φαινεται.

    Σιγουρα η ΚΤΜ συστηνει αλλαγη ολο του κομπλερ, αλλα αφου γινεται ν αλλαξεις μερικα εξαρτηματα, γιατι να μην το συστηνει κι αυτο;

    Μερικα πραγματα δεν τα καταλαβαινω, μου φαινεται.

  14. #59
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από emix24
    Παντως ρε παιδια μερικα πραγματα δεν τα καταλαβαινω.
    Πχ. το ανταλλακτικο 18 που φαινεται οτι αποτελειται απο 3-4 ξεχωριστα κομματια το πουλανε σαν ενα, και κοστιζει 450-500ευρω. Αφου στην φωτογραφια φαινεται οτι ειναι 3-4 κομματια. Γιατι να μην βγαινουν κωδικοι για το καθενα ξεχωριστα;

    Αλλο παραδειγμα:
    Το πλαστικο τζαμακι του ψηφιακου κοντερ μου εχει κατι χαρακιες. Επειδη δεν μου αρεσει, θελω να το αλλαξω. Πηγα και ρωτησα και μου ειπαν οτι μεχρι πριν απο λιγο καιρο δεν υπηρχε ξεχωριστος κωδικος και επρεπε να αλλαχθει ολο το κοντερ, δηλαδη 500-600ευρω!!! Ελεος πια. Για ενα πλαστικο τζαμακι ν αλλαξεις ολο το κοντερ;

    Τελικα (και αφου πρεπει να εφαγαν τρελο κραξιμο) το βγαζουν με ξεχωριστο κωδικο και κοστιζει 60ευρω.

    Τα εχουν κανει ολα για να μας τα παιρνουν μου φαινεται.

    Σιγουρα η ΚΤΜ συστηνει αλλαγη ολο του κομπλερ, αλλα αφου γινεται ν αλλαξεις μερικα εξαρτηματα, γιατι να μην το συστηνει κι αυτο;

    Μερικα πραγματα δεν τα καταλαβαινω, μου φαινεται.
    Γτ προφανως απο την μια τους συμφερει οικονομικα και απο την αλλη αν το καλοσκεφτεις ειναι αδυνατον να δινει ολα τα parts ξεχωριστα.
    Αν εσυ θες το τζαμακι,καποιος αλλος θα θελει μια βιδα και μετα καποιος αλλος ενα παξιμαδι...

    Παντως,οπως ειπες,προσαρμοζονται στις αναγκες καμια φορα και αυτο ειναι καλο

    Οσο για το κομπλερ απο την στιγμη που θα αλλαξεις το 14 και 18 οπως φαινεται στην φωτο,
    δλδ ρουλεμαν-γραναζι και τα 3 μερη του 18 με κοστος 130Ε τοτε ΝΑΙ καντο ετσι...
    Εγω φανταστικα οτι θα σου αλλαξει μονο καποια απο ολα αυτα...

    Στο Χελιωτη λοιπον αδερφε μου,στο Χελιωτη...

  15. #60
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Γτ προφανως απο την μια τους συμφερει οικονομικα και απο την αλλη αν το καλοσκεφτεις ειναι αδυνατον να δινει ολα τα parts ξεχωριστα.
    Αν εσυ θες το τζαμακι,καποιος αλλος θα θελει μια βιδα και μετα καποιος αλλος ενα παξιμαδι...

    Παντως,οπως ειπες,προσαρμοζονται στις αναγκες καμια φορα και αυτο ειναι καλο

    Οσο για το κομπλερ απο την στιγμη που θα αλλαξεις το 14 και 18 οπως φαινεται στην φωτο,
    δλδ ρουλεμαν-γραναζι και τα 3 μερη του 18 με κοστος 130Ε τοτε ΝΑΙ καντο ετσι...
    Εγω φανταστικα οτι θα σου αλλαξει μονο καποια απο ολα αυτα...

    Στο Χελιωτη λοιπον αδερφε μου,στο Χελιωτη...
    Σας ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες.Νομιζω οτι ο Χελιωτης ειναι η καλυτερη λυση,τουλαχιστον για την ωρα.

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF