gya sas
ime metaksi tis r6 i tis gsxr..
kai oi 2 mixanes ine tou 2007
ti mou protinete?
pia mixani exi perissotera aloga ?
pite mou ti gnwmi sas
thx
gya sas
ime metaksi tis r6 i tis gsxr..
kai oi 2 mixanes ine tou 2007
ti mou protinete?
pia mixani exi perissotera aloga ?
pite mou ti gnwmi sas
thx
Για τι χρηση?
και τα 2 ειναι για την ιδια χρησηΑρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Για τι χρηση?
i am ninja you can't see me
Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone
αν θες πιστα και ταξιδια ΜΟΝΟ, τοτε r6.
αν εισαι πρωταρης τοτε ενα πολυ καλο "σχολειο" ειναι το gsxr![]()
Ποτέ μια δυνατή καρδιά
στον πόνο δε λυγίζει,
ακόμα και αν θα πληγωθεί
κατέχει να ελπίζει.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι εγω θα προτιμουσα το r6 για χρηση πιστας και το gsxr για πιο πολιτικη χρηση.και τα 2 ειναι για την ιδια χρηση
λογικα εννοει αν το θελει για πισταΑρχικά δημιουργήθηκε από EVI
και τα 2 ειναι για την ιδια χρηση
εδιτ: με προλαβε....
Ποτέ μια δυνατή καρδιά
στον πόνο δε λυγίζει,
ακόμα και αν θα πληγωθεί
κατέχει να ελπίζει.
κοιτα το gsxr εχει πιο νορμαλ θεση οδηγησης απο την επιθετικη θεση του r6 που ειναι σχεδον πισταδικο.......υστερει σε αναρτησεις εμπρος-πισω απο θεμα πληροφορησηςΑρχικά δημιουργήθηκε από xristarasss
gya sas
ime metaksi tis r6 i tis gsxr..
kai oi 2 mixanes ine tou 2007
ti mou protinete?
pia mixani exi perissotera aloga ?
pite mou ti gnwmi sas
thx
ειναι πιο ροπατο λογω κυβικων...κοινως κυνηγας τα 1000 αν εχεις κεφι και χερια....ιπποδυναμη 150hp
τωρα το r6 ειναι απολυτο οπλο στη πιστα απο θεμα θεσης και αισθηση μπροστινου συστηματος (εντοσθια ohlins απο εργοστασιο,οχι ελατηρια τα υπολοιπα) καθως και τη δυναμη στις ψηλες στροφες αν το οδηγεις πανω αρκετα ψηλα απο 9000 χλμ....
τωρα κατω απο τις 8000 χλμ ειναι σχετικα αδυναμο-ψοφιο αλλα με ενα γραναζωμα συνερχεται......
ιπποδυναμη 133 hp
εχουν αρκετα καλα φρενα εξισου και τα δυο δεν υστερουν καπου........
τωρα αν το θες για πολη καλυτερα ενα gsxr αν θελεις καθαρα για πιστα καλυτερα το 600 ειναι δασκαλα και θα παιζεις με τα 750-1000 κβ...αν εχεις αντερα και αρχιδια φυσικα....
απο΄κει και περα ειναι θεμα γουστου και αισθητικης εμενα εμφανισιακα μαρεσει το 600 αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.......
Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..
νομιζω ο φιλος εννοει το gsxr 600 οχι 1000Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam
κοιτα το gsxr εχει πιο νορμαλ θεση οδηγησης απο την επιθετικη θεση του r6 που ειναι σχεδον πισταδικο.......υστερει σε αναρτησεις εμπρος-πισω απο θεμα πληροφορησης
ειναι πιο ροπατο λογω κυβικων...κοινως κυνηγας τα 1000 αν εχεις κεφι και χερια....ιπποδυναμη 150hp
τωρα το r6 ειναι απολυτο οπλο στη πιστα απο θεμα θεσης και αισθηση μπροστινου συστηματος (εντοσθια ohlins απο εργοστασιο,οχι ελατηρια τα υπολοιπα) καθως και τη δυναμη στις ψηλες στροφες αν το οδηγεις πανω αρκετα ψηλα απο 9000 χλμ....
τωρα κατω απο τις 8000 χλμ ειναι σχετικα αδυναμο-ψοφιο αλλα με ενα γραναζωμα συνερχεται......
ιπποδυναμη 133 hp
εχουν αρκετα καλα φρενα εξισου και τα δυο δεν υστερουν καπου........
τωρα αν το θες για πολη καλυτερα ενα gsxr αν θελεις καθαρα για πιστα καλυτερα το 600 ειναι δασκαλα και θα παιζεις με τα 750-1000 κβ...αν εχεις αντερα και αρχιδια φυσικα....
απο΄κει και περα ειναι θεμα γουστου και αισθητικης εμενα εμφανισιακα μαρεσει το 600 αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.......
Ποτέ μια δυνατή καρδιά
στον πόνο δε λυγίζει,
ακόμα και αν θα πληγωθεί
κατέχει να ελπίζει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι εγω θα προτιμουσα το r6 για χρηση πιστας και το gsxr για πιο πολιτικη χρηση.
γιατι? οκ συμφωνώ οτι εχει καλυτερη θεση (λαθος....ποιο ανετη θεση) οδηγησης το τζιξερ αλλα και αυτο κουραζετε οπως ολα τα ss για ΄΄πολιτικη χρηση'' .
i am ninja you can't see me
Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone
Νομιζω το r6 ειναι καλυτερο για πιστα, απο κει και περα το gsxr ισως ειναι πιο soft γενικοτερα.γιατι? οκ συμφωνώ οτι εχει καλυτερη θεση (λαθος....ποιο ανετη θεση) οδηγησης το τζιξερ αλλα και αυτο κουραζετε οπως ολα τα ss για ΄΄πολιτικη χρηση''
Και τα δυο ειναι για την ιδια χρηση.
Το gsxr το βρισκεις πιο φθηνα
Το r6 ειναι πιο ακριβο αλλα και πιο καλο πακετο.
ποιο soft?.... τες πα , εγω λεω το αντιθετο οτι το τζιξερ ειναι καλυτερο απο το ρ6Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Νομιζω το r6 ειναι καλυτερο για πιστα, απο κει και περα το gsxr ισως ειναι πιο soft γενικοτερα.
Και τα δυο ειναι για την ιδια χρηση.
Το gsxr το βρισκεις πιο φθηνα
Το r6 ειναι πιο ακριβο αλλα και πιο καλο πακετο.
επισεις λεω οτι και τα 2 ειναι πολυ καλες μοτοσυκλετες και πολυ δυνατες.
Και εγω με το τζιξερ μεσα στη κινηση δεν νιωθω ποιο ανετα σε συγκριση με αλλα σσ που εχω οδηγησει το ιδιο μου φανηκε....αλλα οκ εμενα με κουραζε και το rs125 μεσα στη κινηση οπωτε ....ισως να εχω γερασει
![]()
![]()
![]()
i am ninja you can't see me
Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone
To Gsxr παρακάτω είναι το Κ9
Yamaha R6 (2006-2007): Το πισταδόρικο
Κινητήρας: Μέχρι τις 6000 στροφές απλώς πάει. To μοτέρ ζητά υψηλούς ρυθμούς περιστροφής για να αποδώσει.
Κράτημα: Χειρουργικό λεπίδι, πραγματικό όπλο στην σπορ οδήγηση.
Άλλα σχόλια: Σχεδόν μονοδιάστατο, εκτός πίστας ζητάει παραχωρήσεις από τον ιδιοκτήτη.
+Κράτημα
+Σπορ οδήγηση ή οδήγηση στην πίστα
+Χαρακτήρας
-Ροπή
-Ζητά συμβιβασμούς σε καθημερινή χρήση
Suzuki GSXR 600 K9 (2008-σήμερα): Το πολιτικό
Κινητήρας: Αίσθηση ηλεκτρικού, φαίνεται σχετικά αδύναμος στα χαμηλο-μεσαία, ο κινητήρας θέλει μαστίγωμα για να πάει. Στις ψηλές στροφές όμως σοβαρή ισχύς. Έχει ηλεκτρική αίσθηση.
Κράτημα: Όταν εμπιστευθείς το σχετικά βαρύ σε αίσθηση, σίγουρο και αξιόπιστο μπροστινό του θα κινηθείς πολύ γρήγορα.
Άλλα σχόλια: Άνετο, φιλικό, αισθάνεται σαν στο σπίτι του, στην πόλη, ταξίδι και πίστα.
+Για όλες τις χρήσεις
+Κράτημα
-Μικρό κόψιμο του τιμονιού στην πόλη
-Ηλεκτρική απόδοση κινητήρα
φιλαρακι παρε αυτο που οταν καθεσαι κ το κοιτας σε φτιαχνει περισσοτερο...
...οτι να'ναι...
sas efxaristw gia ta sxolia...
pantos kai egw afti tin aisthisi nio8w sto gsxr : oti ine pio filiko kai pio ka8imerino ena prama...
apla tin r6 tin nio8w pio etimi gia strofarisma....
oso gia pistes , ligo xlomo .
sti kipro den exoume pistes.
i diafora stous hp den ine 5-10 ph?
vasika vrika 2 sxetika kales efkeries mia gsxr i opia den tha xriasti tpt perissotero.
kai mia r6 i opia tha theli servise kai ligo ftiaksimo... opou stin ousia tha mou stixisi to idio
kai ta 2 ine montela tou 2007
i hrwnia ine oti panta mou arese perissotero i gsxr kai ekino to kopsimo sto pisw meros pou ine poli sigirismeni doulia....alla sti poria mou arese to r6 ....
se afti ti fasi omos ime telios mperdemenos![]()
καλα φρενα ΔΕΝ εχουν τα gsxr........Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam
εχουν αρκετα καλα φρενα εξισου και τα δυο δεν υστερουν καπου........
για την χρηση που το θελεις (οχι πιστα) παρε το σουτζουκι,, και αν σε παιρνει βαλε κατι λιγα ακομα
και παρε το 750![]()