Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: yamaha r6 0-100 0-200

  1. #1

    yamaha r6 0-100 0-200

    kalispera gia to r6 tou 2008 lew/./
    apo kathari periergeia kserei kaneis se posa deuterolepta epitaxinei apo ta 0-100 kai 0-200.
    episeis kserei kaneis teliki?

  2. #2
    αντιπαθητικο μελος Το avatar του/της junkier6
    Εγγραφή
    22/12/2009
    Μηνύματα
    72
    φιλαρακι τελικη στο δικο μου, 2006 μοντελο, εχω δει 287 κοντερισια (πραγματικα ειναι σιγουρα λιγοτερα) αρα το δικο σου πρεπει να ειναι ακομα γρηγοροτερο!!!υποψιν το δικο μου ειναι μαμα, εχει μονο αγωνιστικο φιλτρο κν πανω...

    για επιταχυνση δεν ξερω...


  3. #3
    Μετά το στρώσιμο μαμήσιο είδα 280χλμ και ανέβαζε αλλά έκοψα γιατί έπαιζε το κράνος , έχει χαμηλή ζελατίνα και δεν γινότανε πήγε να ξεριζώσει το κεφάλι, αλλά γραναζωμένο και με ζελατίνα έχω δεί 292χλμ ένα δόντι κοντό μπροστά και 6η κόφτη.
    soraios

  4. #4
    sex beast Μελος Το avatar του/της sabayam
    Εγγραφή
    10/05/2009
    Μηνύματα
    130

    Re: yamaha r6 0-100 0-200

    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexanderR6
    kalispera gia to r6 tou 2008 lew/./
    apo kathari periergeia kserei kaneis se posa deuterolepta epitaxinei apo ta 0-100 kai 0-200.
    episeis kserei kaneis teliki?
    καμια εταιρεια μοτοσυκλετων δεν δινει τα στοιχεια που ψαχνεις μοναχα αν το μετρησεις εσυ....

    εγω αττικη εχω δει 292 χλμ και δεν ηταν στο κοφτη αλλα δεν ανεβαζε παραπανω.....
    Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..

  5. #5
    Και γαμώ τα μέλη!!!
    Εγγραφή
    04/11/2004
    Μηνύματα
    141
    R6 09 από το τεστ του ΜΟΤΟ (συγκριτικό SS, τεύχος 440)

    0-100: 3,47 sec
    0-200: 9,45 sec
    0-250: 21,74 sec

    Για τελική δεν γράφει (πάγια τακτική του περιοδικού τα τελευταία χρόνια).

    Όταν αλλάξεις γρανάζι, θα παρατηρήσεις ότι στις ίδιες στροφές συνεχίζει να σου γράφει τα ίδια χλμ.
    Π.χ. με 2α και 10.000 στροφές έχεις 100ΚΜ στο κοντέρ άσχετα με το γρανάζι που χρησιμοποιείς.
    Αυτό συμβαίνει γιατί την ένδειξη το κοντέρ, την παίρνει από το κιβώτιο και όχι από τον τροχό!!!
    Άρα με μικρότερο γρανάζι μπροστά, με 2α στις 10.000 στροφές, θα έχεις πάλι 100ΚΜ τα οποία όμως θα είναι λιγότερα από ότι θα ήταν με μαμά γρανάζι (και αυτό έχει μικρή απόκληση από τα πραγματικά ΚΜ).
    Το καλό όμως, είναι ότι με σωστό γρανάζωμα, και εφόσον η 6η φτάνει οριακά στον κόφτη, πιάνεις την πραγματική τελική που μπορείς να έχεις καθώς εκμεταλεύεσαι πλήρως την ισχύ του κινητήρα.
    Η ένδειξη που θα πάρεις είναι αυτή που θα είχες αν έφτανε η 6η στον κόφτη με μαμά γρανάζωμα!


    988
    Νίκος988
    Tα λέμε τις προάλλες!!!

  6. #6
    εκανα δυναμομετριση. στο κοντερ ελεγε 299 και πραγματικα 276.
    αλογα 116 (με ολοσωμη ακραποβικ)

  7. #7
    Και γαμώ τα μέλη!!!
    Εγγραφή
    04/11/2004
    Μηνύματα
    141
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexanderR6
    εκανα δυναμομετριση. στο κοντερ ελεγε 299 και πραγματικα 276.
    αλογα 116 (με ολοσωμη ακραποβικ)

    Στη δυναμομέτρηση που είχε το περιοδικό, το έβγαζε στα 111,4 άλογα στις 14.300 στροφές.
    Το πιο δυνατό απ' όλα.
    Η τελική που δείχνει στο δυναμόμετρο είναι ενδεικτική καθώς δεν υπάρχουν αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά και όλοι οι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο...όπως το βάρος και ο όγκος του αναβάτη, η θερμοκρασία του αέρα, η ένταση και η διεύθυνση του αέρα, το ram-air το οποίο ανεβάζει την ιπποδύναμη, κ.α.
    Νίκος988
    Tα λέμε τις προάλλες!!!

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikos988
    Στη δυναμομέτρηση που είχε το περιοδικό, το έβγαζε στα 111,4 άλογα στις 14.300 στροφές.
    Το πιο δυνατό απ' όλα.
    Η τελική που δείχνει στο δυναμόμετρο είναι ενδεικτική καθώς δεν υπάρχουν αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά και όλοι οι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο...όπως το βάρος και ο όγκος του αναβάτη, η θερμοκρασία του αέρα, η ένταση και η διεύθυνση του αέρα, το ram-air το οποίο ανεβάζει την ιπποδύναμη, κ.α.
    δεν τα ειχα σκεφτει ολα αυτα..

  9. #9
    sex beast Μελος Το avatar του/της sabayam
    Εγγραφή
    10/05/2009
    Μηνύματα
    130
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikos988
    Στη δυναμομέτρηση που είχε το περιοδικό, το έβγαζε στα 111,4 άλογα στις 14.300 στροφές.
    Το πιο δυνατό απ' όλα.
    Η τελική που δείχνει στο δυναμόμετρο είναι ενδεικτική καθώς δεν υπάρχουν αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά και όλοι οι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο...όπως το βάρος και ο όγκος του αναβάτη, η θερμοκρασία του αέρα, η ένταση και η διεύθυνση του αέρα, το ram-air το οποίο ανεβάζει την ιπποδύναμη, κ.α.
    ++600
    αλλα τα αλογα δε παιζουν ρολο αλλα πως και που τα αποδιδουν (στρφ)......
    αν ειναι νεκρο μουλαρι χαμηλα και ξαφνικα απο τα 75 αλογα κατακορυφη γραμμη στα 116 αλογα και να μην εχει διαρκεια στις υψηλες στροφες.......ειναι ενα αχρηστο πραγμα!!!!
    Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF