kalispera gia to r6 tou 2008 lew/./
apo kathari periergeia kserei kaneis se posa deuterolepta epitaxinei apo ta 0-100 kai 0-200.
episeis kserei kaneis teliki?
kalispera gia to r6 tou 2008 lew/./
apo kathari periergeia kserei kaneis se posa deuterolepta epitaxinei apo ta 0-100 kai 0-200.
episeis kserei kaneis teliki?
φιλαρακι τελικη στο δικο μου, 2006 μοντελο, εχω δει 287 κοντερισια (πραγματικα ειναι σιγουρα λιγοτερα) αρα το δικο σου πρεπει να ειναι ακομα γρηγοροτερο!!!υποψιν το δικο μου ειναι μαμα, εχει μονο αγωνιστικο φιλτρο κν πανω...
για επιταχυνση δεν ξερω...
![]()
Μετά το στρώσιμο μαμήσιο είδα 280χλμ και ανέβαζε αλλά έκοψα γιατί έπαιζε το κράνος , έχει χαμηλή ζελατίνα και δεν γινότανε πήγε να ξεριζώσει το κεφάλι, αλλά γραναζωμένο και με ζελατίνα έχω δεί 292χλμ ένα δόντι κοντό μπροστά και 6η κόφτη.
soraios
καμια εταιρεια μοτοσυκλετων δεν δινει τα στοιχεια που ψαχνεις μοναχα αν το μετρησεις εσυ....Αρχικά δημιουργήθηκε από alexanderR6
kalispera gia to r6 tou 2008 lew/./
apo kathari periergeia kserei kaneis se posa deuterolepta epitaxinei apo ta 0-100 kai 0-200.
episeis kserei kaneis teliki?
εγω αττικη εχω δει 292 χλμ και δεν ηταν στο κοφτη αλλα δεν ανεβαζε παραπανω.....
Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..
R6 09 από το τεστ του ΜΟΤΟ (συγκριτικό SS, τεύχος 440)
0-100: 3,47 sec
0-200: 9,45 sec
0-250: 21,74 sec
Για τελική δεν γράφει (πάγια τακτική του περιοδικού τα τελευταία χρόνια).
Όταν αλλάξεις γρανάζι, θα παρατηρήσεις ότι στις ίδιες στροφές συνεχίζει να σου γράφει τα ίδια χλμ.
Π.χ. με 2α και 10.000 στροφές έχεις 100ΚΜ στο κοντέρ άσχετα με το γρανάζι που χρησιμοποιείς.
Αυτό συμβαίνει γιατί την ένδειξη το κοντέρ, την παίρνει από το κιβώτιο και όχι από τον τροχό!!!
Άρα με μικρότερο γρανάζι μπροστά, με 2α στις 10.000 στροφές, θα έχεις πάλι 100ΚΜ τα οποία όμως θα είναι λιγότερα από ότι θα ήταν με μαμά γρανάζι (και αυτό έχει μικρή απόκληση από τα πραγματικά ΚΜ).
Το καλό όμως, είναι ότι με σωστό γρανάζωμα, και εφόσον η 6η φτάνει οριακά στον κόφτη, πιάνεις την πραγματική τελική που μπορείς να έχεις καθώς εκμεταλεύεσαι πλήρως την ισχύ του κινητήρα.
Η ένδειξη που θα πάρεις είναι αυτή που θα είχες αν έφτανε η 6η στον κόφτη με μαμά γρανάζωμα!
988
Νίκος988
Tα λέμε τις προάλλες!!!
εκανα δυναμομετριση. στο κοντερ ελεγε 299 και πραγματικα 276.
αλογα 116 (με ολοσωμη ακραποβικ)
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexanderR6
εκανα δυναμομετριση. στο κοντερ ελεγε 299 και πραγματικα 276.
αλογα 116 (με ολοσωμη ακραποβικ)
Στη δυναμομέτρηση που είχε το περιοδικό, το έβγαζε στα 111,4 άλογα στις 14.300 στροφές.
Το πιο δυνατό απ' όλα.
Η τελική που δείχνει στο δυναμόμετρο είναι ενδεικτική καθώς δεν υπάρχουν αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά και όλοι οι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο...όπως το βάρος και ο όγκος του αναβάτη, η θερμοκρασία του αέρα, η ένταση και η διεύθυνση του αέρα, το ram-air το οποίο ανεβάζει την ιπποδύναμη, κ.α.
Νίκος988
Tα λέμε τις προάλλες!!!
δεν τα ειχα σκεφτει ολα αυτα..Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikos988
Στη δυναμομέτρηση που είχε το περιοδικό, το έβγαζε στα 111,4 άλογα στις 14.300 στροφές.
Το πιο δυνατό απ' όλα.
Η τελική που δείχνει στο δυναμόμετρο είναι ενδεικτική καθώς δεν υπάρχουν αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά και όλοι οι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο...όπως το βάρος και ο όγκος του αναβάτη, η θερμοκρασία του αέρα, η ένταση και η διεύθυνση του αέρα, το ram-air το οποίο ανεβάζει την ιπποδύναμη, κ.α.
++600Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikos988
Στη δυναμομέτρηση που είχε το περιοδικό, το έβγαζε στα 111,4 άλογα στις 14.300 στροφές.
Το πιο δυνατό απ' όλα.
Η τελική που δείχνει στο δυναμόμετρο είναι ενδεικτική καθώς δεν υπάρχουν αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά και όλοι οι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο...όπως το βάρος και ο όγκος του αναβάτη, η θερμοκρασία του αέρα, η ένταση και η διεύθυνση του αέρα, το ram-air το οποίο ανεβάζει την ιπποδύναμη, κ.α.
αλλα τα αλογα δε παιζουν ρολο αλλα πως και που τα αποδιδουν (στρφ)......
αν ειναι νεκρο μουλαρι χαμηλα και ξαφνικα απο τα 75 αλογα κατακορυφη γραμμη στα 116 αλογα και να μην εχει διαρκεια στις υψηλες στροφες.......ειναι ενα αχρηστο πραγμα!!!!
Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..