Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Πώς ξέρω ότι στέλνει αρκετό λάδι?

  1. #1
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721

    Πώς ξέρω ότι στέλνει αρκετό λάδι?

    Γεια σας και πάλι, εχω το yamaha DT 200 1994 και μετά από πολλή ταλαιπωρία αποφάσισα όπως έχω γράψει και αλλού να το μαστορεύω μόνος μου μετά από πολλές ατυχίες με μαστόρια - μαστούρια.

    Θέλω να βρω έναν τρόπο να είμαι σίγουρος ανά πάσα στιγμή ότι η τρόμπα λαδιού στέλνει την κατάλληλη ποσότητα. Εχουν αναφερθεί κολλήματα στα DT επειδή ενώ η τρόμπα δούλευε, δεν έστελνε αρκετό λάδι. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αλλάξει καρμπυρατέρ και το μηχανάκι πάει πολύ καλύτερα. (α) Λογικά έτσι όμως θα χρειάζεται και περισσότερο λάδι έτσι δεν είναι?

    β. Μπορώ να ρυθμίσω πόσο λάδι στέλνω?
    γ. Πώς θα υπολογίσω πόσο λάδι πρέπει να στέλνω?
    δ. Πώς θα είμαι σίγουρος ότι η τρόμπα δεν υπολειτουργεί?

    Ενα διάφανο σωληνάκι δε μου αρκεί σα λύση. Ολες οι ιδέες / μόντες είναι ευπρόσδεκτες. Σκέφτομαι και να καταργήσω την τρόμπα μια και καλή και να ησυχάσω. Αλλά αυτό θα είναι η τελευταία λύση.
    Ευχαριστώ
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kerasaki
    Εγγραφή
    29/08/2004
    Μηνύματα
    312
    Για το dt δεν γνωριζω αλλα ενα z125 που εχω (ειναι κι αυτο με τρομπα) στο πλαι που ειναι η τρομπα εχει κατι σημαδια με γραμμες. Αλλη γραμμουλα για ρελαντι αλλη για τερμα γκαζι και κατι αλλες που δεν γνωριζω(ισως σε περιπτωση στρωσιματος). Στυβεις το γκαζι και βλεπεις που ευθυγραμμιζεται η τρομπα με τις γραμμες. Τωρα αν ψαχνεις τι γινεται απο κει και περα ισως ενας κατοχος να σε κατατοπισει.
    Παντως να ειναι μεγαλη ευκολια η τρομπα σε σχεση με τη μιξη στο τεποζιτο
    Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά
    Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
    Που όλο με κοιτά
    Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
    Που σκοτώνει για λεφτά
    Που με σκοτώνει από αγάπη
    Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
    Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
    Πάρε με μαζί σου

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Δεν την καταργεις να υσηχασεις , η βαζεκανα καπακι λαδι στο ντεποζητο........
    love will save the planet,hate is a good start.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    εγω παντως οταν ειχα το kdx την ειχα καταργησει.τα πεταγα μεσα στο ντεποζιτο και ειχα το κεφαλι μου ησυχο
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    A re τι μου θυμησες τωρα .......... παλιες εποχες που παταγα τα KDX 250 me to WR 200 ........
    love will save the planet,hate is a good start.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
    A re τι μου θυμησες τωρα .......... παλιες εποχες που παταγα τα KDX 250 me to WR 200 ........
    διχρονιλα λαδιλα αλητεια!!!
    πρωτη αγαπη και παντοτινη
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  7. #7
    Λαδι στο τεποζιτο ..οτι πιο αξιοπιστο !

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Ναι χαμος γεινοτανε τοτε , οταν το εβλεπα ετσι αραχτο στον τειχο με τα τυγκα τακουνι λαστιχα , ανατρηχιαζα , ολες τις ταχυτητες εχοταν ορθιο στις αλλαγες αμα δεν το κολαγα απο μαλακια , ακομα θα το χα , δεν μπορω να το ξεπερασω το εργαλειο , ολοσωμη procircuit , eixe ayto to metaliko hxo sto relanti ..........


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	img_0911.jpg 
Προβολές:	606 
Μέγεθος:	38,0 KB 
ID:	193554
    love will save the planet,hate is a good start.

  9. #9
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Είχα το DT200WR και δεν είχα κανένα πρόβλημα με την αντλία λαδιού. Ανά διαστήματα τσέκαρα την στάθμη του λαδιού στο τεποζιτάκι κάτω από το πίσω αριστερό panel και εφόσον κατέβαινε η στάθμη όλα ήταν ΟΚ.

    Δεν την κατάργησα γιατί είναι πού βολικό να μην ασχολείσαι με μίξη. Άλλωστε κι αν κολλήσει (που δεν θα κολλήσει γιατί είναι σκυλί) είναι φθηνό να το επισκευάσεις.

    Βάζεις κι ενα λαδάκι με άρωμα φράουλα και μυρίζεις κι όμορφα...

  10. #10
    Κάποτε είχα και εγώ ένα δίχρονο που κατά καιρούς κόλλαγε το σύστημα λίπανσης (αντλία λαδιού) ... αφού πήρα το μοτέρ στο χέρι την κατήργησα τη μαμημένη και το γύρισα σε "φραπεδιάρικο" ....

    (είχα και ένα Dtάκι κάποτε -επίσης φραπεδιάρικο- αλλά μου το καβάτζωσε μια καργιόλα στην Πάρο - αν θυμάμαι καλά ήμουν πολύ καμμένος τότες ... ωραίο μωράκι όμως .... )



  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
    A re τι μου θυμησες τωρα .......... παλιες εποχες που παταγα τα KDX 250 me to WR 200 ........
    κι εμενα μου θυμισε παλιες εποχες που παταγα τα wr 200 με crm 250...:rotflmao: :rotflmao:

    καταργησε την τρομπα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Θα πάει στον αγύριστο το thread, μΕ φαίνεται ...

    Γιαννίσκο, η τρόμπα σου έχει ή έναν πλαστικό ατέρμονα ή ένα πλαστικό "γρανάζι"...
    (δεν θυμάμαι πια χρονολογία έγινε η άλλαγή..)


    Και στις 2 περιπτώσεις, μπορείς να αυξήσεις την παροχή λαδιού, πειράζοντας την ελίκωση (ή τα δόντια..), αλλά επειδή είσαι γνωστός και μη εξαιρετέος, κάνε την μιξη στο ρεζερβουάρ και άσε μας να περάσουμε μια ήσυχη και κατανυκτική Μεγαλοβδομάδα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Είναι εύκολο να ελέγξεις εάν δουλεύει η τρόμπα.
    Βγάζεις το καπάκι της (3 ίσως και 2 σταυρόβιδες είναι, όχι δεν εννοώ ότι είναι του σκατανα) και με το μοτέρ σε λειτουργία βλέπεις εάν το εμβοολάκι της κάνει γούτσου-γούτσου (το γράφω πρόχειρα τώρα - σίγουρα ο κρούκης μπορεί καλύτερα από μένα).

    Εάν κάνει τότε σίγουρα έχεις όσο λάδι χρειάζεται.
    Μετά υπάρχει και ένας άλλος έλεγχος πάνω στο δίσκο που ενώνεται με το παρακλάδι της ντίζας γκαζιού και από εκεί διαπιστώνεις εάν έχεις παραπάνω λάδι (αλλά -όπως και στο παρελθόν- δεν θα μπω στον κόπο να εξηγήσω το πως και γιατί).

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Θα πάει στον αγύριστο το thread, μΕ φαίνεται ...

    Γιαννίσκο, η τρόμπα σου έχει ή έναν πλαστικό ατέρμονα ή ένα πλαστικό "γρανάζι"...
    (δεν θυμάμαι πια χρονολογία έγινε η άλλαγή..)


    Και στις 2 περιπτώσεις, μπορείς να αυξήσεις την παροχή λαδιού, πειράζοντας την ελίκωση (ή τα δόντια..),
    Μάστορα μάλλον έχεις μπερδέψει τα μηχανάκια ή έχεις δει τρόμπα λαδιού DT, μόνο χαλασμένη...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    .... και άσε μας να περάσουμε μια ήσυχη και κατανυκτική Μεγαλοβδομάδα...
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: TFIF

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Μάστορα μάλλον έχεις μπερδέψει τα μηχανάκια ή έχεις δει τρόμπα λαδιού DT, μόνο χαλασμένη...
    Θα με τρελάνεις ρε Σωτήρ ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    1
    (((α) Λογικά έτσι όμως θα χρειάζεται και περισσότερο λάδι έτσι δεν είναι)))

    Γιατί δεν μετρας την καταναλωση λαδιου σε σχεση με την καταναλωση
    βενζινης?

    (((β. Μπορώ να ρυθμίσω πόσο λάδι στέλνω?)))

    1.Απο την ντίζα που παει στη αντλια λαδιου. 2.Απο την χαλκινη ροδελα που βρισκεται στο αξονακι που κανει την κινηση(πανω κατω).

    (((γ. Πώς θα υπολογίσω πόσο λάδι πρέπει να στέλνω?)))

    Μολις μετρησεις την καταναλωση θα την ρυθμισεις βαση του manual απο την ντιζα.

    (((δ. Πώς θα είμαι σίγουρος ότι η τρόμπα δεν υπολειτουργεί?)))

    Ριξε λαδι στο τεποζιτο βενζινης για να μην κολησει.
    Βγαλε το σωληνακι λαδιου απο την ενωση της εισαγωγης και βαλτο να ριχνει το λαδι σε διαφανες μπουκαλακι.
    Ταπωσε την εισοδο που αφησες ανοιχτη(εισαγωγη) για να μην τραβαει αερα το μοτερ.
    Βαλε μπρος και παρατηρησε ποσο λαδι βγαζει στο μπουκαλακι.
    Την ποσοτητα την αναφερει το Service manual.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ξέρω οτι άργησα αλλά...
    από Multijohn στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2005, 21:40
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2005, 07:41
  3. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2005, 09:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF