Δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει και αν το έχετε υπόψιν σας αλλά υπάρχει μια ιστοσελίδα πολύ ενδιαφέρουσα κατά τη γνώμη μου για όποιον θέλει να την ψάξει,εγώ θα σας παραπέμψω σε ένα πίνακα που δίνει με καταρρίψεις ελληνικών και τουρκικών α/φων...με ημερομηνίες,πολλές φορές ονόματα πιλότων και s/n των αεροσκαφών,με τί όπλο έγινε η κατάρριψη...άλλες τις αναφέρει επιβεβαιωμένες,άλλες τις ισχυρίζονται αμφότερες οι πολεμικές αεροπορίες Ελλάδας και Τουρκίας.Πάντως φιγουράρουν ανάμεσά τους η διπλή κατάρριψη 2 τουρκικών F102 από τον Ντινόπουλο για όποιον ξέρει την θρυλική πιά ιστορία κατά τα τραγικά γεγονότα της Κύπρου,ο αείμνηστος Σιαλμάς που καρφώθηκε με το Mirage F1 προσπαθώντας να πάρει την ουρά του τουρκικού F16 (και τα είχε καταφέρει αλλά τον πρόδωσε το Mirage όντας λιγότερο ευέλικτο από το F16,δεν κατόρθωσε να σηκωθεί έγκαιρα,ο τούρκος πιό τυχερός πρόλαβε για δευτερόλεπτα να αποφύγει τη θάλασσα,τα ακροφύσιά του σήκωσαν τα νερά μέτρα ψηλά από την επιφάνεια της θάλασσας),η θρυλική κατάρριψη του τουρκικού F16 από τη "δασκάλα" ένα εκπαιδευτικό Τ33!!!! έχει αναφερθεί και στην Πτήση για τους παλαιότερους.
http://s188567700.online.de/CMS/inde...d=47&Itemid=47

Έστω ότι πας και τα ακουμπάς τα 45-48k και βγάζεις CPL-Frozen ATPL.. τι πιθανότητες έχεις να δουλέψεις οπουδήποτε με 300 ώρες? Γιατί το build up, 100 ώρες μονοκινητήριο πχ.. το οποίο δεν έχει καμία αξία είναι 10.000 ευρώ..
Μπορείς να πας για type rating σε κάποιο Α/Φ, πχ 734, με δικό σου κόστος, χωρίς να έχεις ξεπαγώσει το ATPL? Έχει νόημα?

ωραία.. 30.. αν πουλήσω και το αμάξι.. τη μηχανή... τη πεθερά μου.. τη μάνα μου... :rotflmao:
)
(ηλίθιο)