Σελίδα 12 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 27891011121314151617 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 166 έως 180 από 306

Θέμα: BMW S 1000 RR - Ξεκίνησε η διάθεση του στην Ελλάδα

  1. #166
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Δεν είναι το παν η ιπποδύναμη.Η S1000RR έχει πολλές καινοτομίες που δεν υπάρχουν στην αγορά σε αυτήν την τιμή.Έχει εξαιρετικά εξελιγμένο traction και ABS,είναι το πλέον πολύστροφο 1000 με διαφορά 1300σαλ πραγματικών στροφών και πολύ περιορισμένο βάρος.Βέβαια ακόμη ακριβή είναι...

  2. #167
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
    .Βέβαια ακόμη ακριβή είναι...
    Αν το συγκρίνεις με το CBR1000RR ABS μάλλον φθηνό είναι. Το aprilia είναι επίσης ακριβότερο αλλα έχει επώνυμα περιφερειακά που στο BMW θα στείλουν την τιμή στα 25....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #168
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
    Δεν είναι το παν η ιπποδύναμη.Η S1000RR έχει πολλές καινοτομίες που δεν υπάρχουν στην αγορά σε αυτήν την τιμή.Έχει εξαιρετικά εξελιγμένο traction και ABS,είναι το πλέον πολύστροφο 1000 με διαφορά 1300σαλ πραγματικών στροφών και πολύ περιορισμένο βάρος.Βέβαια ακόμη ακριβή είναι...
    στις πωλησεις ss και υπερωκεανιων ειναι...αν εξαιρεσεις μια μικρη μεριδα αναβατων που κοιταει το συνολο,ολοι οι υπολοιποι τσιμπανε απο το γκαζι...

    αν προσεξεις,σε ολα τα τεστς της bmw ιδιαιτερη μνεια γινεται σε αυτο...

    anyway...ολο και καποιος καμμενος θα το παρει κι εδω ελλαδα,να δουμε και στο δια ταυτα τι κανει...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #169
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Προσωπικά το έχω οδηγήσει και ειλικρινά μου άρεσε.Φρένα,αναρτήσεις,αίσθηση και φυσικά το γκάζι είναι πολύ καλά.Δεν μπόρεσα να το στρίψω λόγω του περιορισμένου χρόνου.Δεν είχε τα ηλεκτρονικά και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για αυτά.

  5. #170

  6. #171
    πρεπει να σαι μελος μαστορα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #172
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    να μην σου κανει εντυπωση...φυσικη ειναι...κι εχει καποια ορια,τα οποια ειναι πολυ δυσκολο να ξεπεραστουν,ειδικα με το χαμηλο budget των wsbk...

    το προβλημα θα προκυψει απο τη υπερβολικα μεγαλη διαμετρο,σε σχεση με τον κυβισμο του μοτερ...
    ο λογος διαμετρου/διαδρομης περιοριζει φοβερα την επιλογη εκκεντροφορων...

    για να πληρωθει σωστα ο συγκεκριμενος θαλαμος καυσης,χρειαζεται εκκεντροφορους με τεραστιο βυθισμα κι αντιστοιχα μικρη διαρκεια,μια και το εμβολο μενει ελαχιστο χρονο κοντα στο ΑΝΣ...

    οπερ μεθερμηνευομενον...θεοσκληρα ελατηρια βαλβιδων για να μην προκυψει floating στις ψηλες στροφες...

    2 προβληματα αξιοπιστιας απο αυτο...εδρες και βαλβιδες θα κοπανιουνται ανηλεως και λογω πολυ εντονου tip λοβου,θα την ακουει και ο ιδιος ο εκκεντροφορος...

    ακομη κι αν καταφερουν να το κανουν να αντεξει,θα καταναλωνουν μεγαλο ποσοστο ισχυος για την μετακινηση των βαλβιδων...

    επισης θα χρειαστουν πιο πλουσιο μιγμα για τα θεματα ψυξης που θα προκυψουν κλπ κλπ...

    μαζευεται καπως ολο αυτο με τεραστια συμπιεση και milder βυθισμα με μεγαλυτερη διαρκεια,αλλα θα προκυψουν αλλα προβληματα απο κει...

    μπορω να συνεχισω να γραφω κανα δυο ωρες για τα προβληματα...

    το οτι εβγαλαν 180 ροδα σε μηχανακι παραγωγης ειναι καθαρα κινηση marketing κι οχι κανενα κατορθωμα...

    τα Gsxr τα εβγαζαν ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ απο το 2005 με αξιοπιστια καθημερινης χρησης...

    απλως επρεπε να κανουν κατι διαφορετικο για να τσιμπησουν πελατες ,διοτι αν δεν ξεχωριζαν σε κατι δεν θα αγοραζε κανεις...

    μεγαλοπιαστηκαν και πολυ φοβαμαι οτι ολο αυτο θα τους γυρισει στα μουτρα...

    μακαρι η ιστορια να με βγαλει λαθος,μια και απο περισσοτερο ανταγωνισμο μονο καλο μπορει να προκυψει...


    Σου περνα μια πιπα ανετα για αυτά που λες, ετσι για να σε ευχαριστησω
    Ban 'em all

  8. #173
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak


    Σου περνα μια πιπα ανετα για αυτά που λες, ετσι για να σε ευχαριστησω


  9. #174
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    H Photo


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	s1.jpg 
Προβολές:	432 
Μέγεθος:	98,0 KB 
ID:	186972

  10. #175
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak


    Σου περνα μια πιπα ανετα για αυτά που λες, ετσι για να σε ευχαριστησω
    ολο υποσχεσεις εισαι...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #176
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Ασε, η ουλίτιδα μου για σενα δουλεύει.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    και να το πάρει το ποτάμι εδω μουσκεψα , απο εδώ με είχες πως οτ λενε...

    για να πληρωθει σωστα ο συγκεκριμενος θαλαμος καυσης,χρειαζεται εκκεντροφορους με τεραστιο βυθισμα κι αντιστοιχα μικρη διαρκεια,μια και το εμβολο μενει ελαχιστο χρονο κοντα στο ΑΝΣ...
    Ban 'em all

  12. #177
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Ασε, η ουλίτιδα μου για σενα δουλεύει.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    και να το πάρει το ποτάμι εδω μουσκεψα

    για να πληρωθει σωστα ο συγκεκριμενος θαλαμος καυσης,χρειαζεται εκκεντροφορους με τεραστιο βυθισμα κι αντιστοιχα μικρη διαρκεια,μια και το εμβολο μενει ελαχιστο χρονο κοντα στο ΑΝΣ...
    :rotflmao: :rotflmao:

    περαν του χαβαλε παντως,το καλο μοτερ απο το πρωι φαινεται...και του απριλια πρωτοεμφανιζομενο ηταν αλλα εσπερνε...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #178

    BMW S1000rr

    Καλησπερα σε ολους!

    καμμια γνωμη για αυτο το μηχανακι? υπαρχει κανεις που το εχει παρει εστω και μια βολτα να μας πει κατι?

    με εχει διαολισει και το εχω στα πολυ υποψην (να δω βεβαια και απο αξιοπιστια τι θα λεει σε λιγο βαθος χρονου...)

    ολα τα περιοδικα το επαινουν αλλα τα περιοδικα ειναι περιοδικα και απ

  14. #179
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Λοιπόν πρώτη είσοδο σε ελεγχόμενο περιβάλλον εχθές.Είναι η γνωστή πιστούλα στα Χανιά-Κρήτη όπου είναι το μοναδικό μέρος που έχουμε οι Κρητικοί για χρήση "πίστας" ελεύθερα.
    Η μηχανή παρά το ότι έχει τουλάχιστον 10-15 κιλά παραπάνω απ ότι αν είχε πολυεστερικά και χωρίς καταλύτη σε ένα μόνο σημείο καταλάβαινα ότι οδηγούσα 1000cc μηχανή.Αυτό ήταν στην επιτόπια σχεδόν πριν την είσοδο στο εσάκι το τελευταίο.Τα φρένα είναι με σωστό-προοδευτικό δάγκωμα και πραγματικά αρκετή δύναμη.Το ABS δεν έπιασε σε κανένα σημείο στο Race πρόγραμμα και το θεωρώ το καλύτερο για εμένα ακόμη και σε βόλτα γιατί έχει γρήγορη απόκριση που μου αρέσει.Τώρα το DTC(traction) στο Race ήταν πραγματικά απολαυστικότατο.Μπήκε σε πολύ λίγα σημεία,γιατί ο ρυθμός ήταν πιο χαλαρός από συνήθως,και μόνο στο πρώτο στάδιο.Στο δρόμο γενικά λόγω της μειωμένης πρόσφυσης,της αδυναμίας να περνάμε 20 φορές από την ίδια στροφή σε 20min και γενικά μιλάμε για δρόμο, δεν είχα αισθανθεί το πρώτο στάδιο.Η αίσθηση είναι σαν κάποιος να μειώνει λίγο αλλά αποτελεσματικά το γκάζι,σε αντίθεση με το δεύτερο στάδιο όπου είναι σαν να κόβουν το ρεύμα.Πραγματικά άλλη αίσθηση σε σχέση με το Bazzaz όπου είχα μόνο κόψιμο ρεύματος.Τα γωνιόμετρα δεν τα πρόσεξα αλλά πιστεύω όταν εξοικειωθώ θα τα δουλέψω.Το anti-σούζα τώρα,είναι σχεδόν σαν να τρώτε σφαλιάρα και να σας τιμωρούν για την καγκουριά που κάνετε.Έχω μία επιφύλαξη γιατί πιθανόν να έχει και εκεί 2 στάδια γιατί στην 4η που σηκώνεται νομίζω ότι με έριξε πιο ομαλά,επιφυλάσσομαι.
    Αυτά μέχρι τώρα...

  15. #180
    μιας και το δοκιμασα στο TD 28/2 στα Μεγαρα παραθετω και τη δικη μου γνωμη...:

    S1000RR ταπατεζα φουλ στα ηλεκτρονικα PS3 λεμε....
    Μοτερ, μεχρι τις 7000 στροφες φορας κορντουρα και πας τη θειά στη λαικη να πουλησει τα αυγα. Ανοιγεις γκαζι σε αυτη τη περιοχη και θυμιζει τρακτερ, ροπη μεν αλλα τπτ. αλλο δε. Aυτος ο χαρακτηρας με βοηθησε να μπω στο πνευμα του μπεμβε γρηγορα κανοντας κανα δυο γυρους να καταλαβω πως δουλευει το υπολοιπο μηχανακι. Θα επιστρεψω στο μοτερ για το δευτερο μισο πιο κατω.
    Τα φρενα του ειναι καταπληκτικα, δε κουραζονται ειναι δυνατα και πανω απο ολα ασφαλη (abs), δεν ενιωσα να με προδιδουν ουτε να χανουν σε αισθηση μονο που στο τελος μου φανηκαν πως εχασαν σε διαδρομη(?)... μολαταυτα δουλευαν σωστα και ηταν επαρκη.
    Το πιρουνι του αψογο, η πληροφοριση επαρκης και μεσα στη στροφη και σε δυνατα φρεναρισματα, πρεπει να ενεργοποιηθηκε και το abs καποια στιγμη στο τελος της μεγαλης ευθειας αλλα δεν καταλαβα τπτ απο στη μανετα. Το υπολοιπο τμημα της μοτοσυκλετας δεν διαφερει σε αισθηση απο τα υπολοιπα της κατηγοριας (βλ. τζαπαν). Το λοιπον με αυτο το ss, θα μπορουσα να κανω πολλα χλμ. στην εθνικη οδο, οχι δεν μου φανηκε στριμοκωλο στη πιστα αλλα με τις ρυθμισεις και τα ηλεκτρονικα που εχει θα το χαιρομουν το ιδιο και καλυτερα σε ανοιχτο δρομο.
    Το μοτερ μερος 2ο!... Εκει μετα τις 7 που να δεις στις 8...9...10 σορρυ μετα δεν κοιταζα! Δεν εχω ξανανιωσει τετοιο τραβηγμα απο μοτερ, με το κουικσιφτερ ολα ειναι ομως απλαααα και σιγουρααααα...3η αλλαγη 4η χωρις κλεισιμο απλα κοπανας το αριστερο σου ποδι και αυτο επιταχυνει σουζαροντας καλυπτοντας την ωφελιμη ανω περιοχη σε πολυ μικρο διαστημα, οταν λεω σε μικρο το εννοω. Η ευθεια των μεγαρων ειναι μικρη, με αυτο το μοτερ δεν υπαρχει ευθεια...!
    Αυτα τα ολιγα και συντομα σχολια για το μπεμπε της μπεμβε.
    "Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
    Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

Σελίδα 12 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 27891011121314151617 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF