Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: ΔΙΑΡΡΟΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ Cbr 1000f

  1. #1

    Exclamation ΔΙΑΡΡΟΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ Cbr 1000f

    ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΒΩ ΛΑΜΠΑΔΑ ΙΣΑ ΜΕ
    ΤΟ ΜΠΟΙ ΜΟΥ...
    ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΣΤΗ ΜΟΤΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ON - RUN
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΑΡΟΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 3 ΑΜΠΕΡ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΝΩΝΟΥΝ Ο ΑΝΟΡΘΩΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ΄'''''

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    3X12=36W
    Τα φώτα σου είναι σβηστά;

  3. #3

    ΔΙΑΡΡΟΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

    ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΒΗΣΤΑ

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Συναγερμός;

  5. #5
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΑΡΓΕΜΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ 100 ΜΙΛΙΑΜΠΕΡ

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Η κατανάλωση που μετράς είναι συνεχόμενη;
    Γιατί μόλις γυρίσεις το κλειδί λειτουργεί για λίγο η αντλία βενζίνης

  7. #7
    ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

  8. #8
    ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 3 ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΡΑΝ ΛΑΔΙΟΥ ΝΕΚΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΝΤ ΑΛΛΑ
    ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ 10 ΒΑΤ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 900 ΜΙΛΙΑΜΠΕΡ ΠΕΡΙΠΟΥ

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Ξαναμέτρα αφού αφαιρέσεις τον ανορθωτή

  10. #10
    ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΣΩΣΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ . ΔΙΧΩΣ ΤΟΝ ΑΝΟΡΘΩΤΗ.. ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΟΚΚΝΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΡΕΥΜΑ
    ΣΤΟΝ ΑΝΟΡΘΩΤΗ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ..

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    αντι να ψαχνεις ποια μοναδα τραβαει ρευμα, δεν θα επρεπε να κοιταξεις τις καλωδιωσεις για βραχυκυκλωμα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΥΤΟ ...Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ
    ΜΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Ο ανορθωτής κανονικά παίρνει εναλλασόμενο υψηλής σχετικά τάσης από τα πηνία- με το μοτερ σε λειτουργία- και αφού το κάνει 12V συνεχές το δίνει στις καταναλώσεις και στην μπαταρία για να φορτίσει. Από όσο ξέρω ΔΕΝ πρέπει να τραβάει από την μπαταρία. Αν το κάνει αυτό έχει πρόβλημα

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    ωραια λοιπον, αποσυνεδεε φισετες και μετρα μεχρι να δεις που ειναι το προβλημα. Αν δε βρεις τιποτε, τοτε κοιτα την πλεξουδα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΡΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
    ΕΝΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ 40 ΒΟΛΤ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ
    ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πρόβλημα με Cbr 1000F
    από dg1 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2006, 16:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF