Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 50

Θέμα: F800gs τελικά αξίζει?

  1. #31
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/07/2009
    Μηνύματα
    2
    Καλημέρα, ΄
    νέος σε φόρουμ, γενικά δεν έχω γράψει ποτέ και αυτή είναι η πρώτη φορά. Είμαι 32χρονών και έχω σπουδάσει μηχανολόγος στο ΕΜΠ. Το ttr250 που έχω από πρωτοετής και έχω πλέον για να ασχολούμαι με κάτι (εννοώ να βιδώνω και να μην σκουριάζει το χέρι) είπα ότι είναι λίγο αστείο για να σκάω στο γραφείο. Επίσης επειδή μου αρέσει το χώμα και λίγο τα ταξιδάκια...τέλος πάντων για πολλούς λόγους είπα f800 gs. Χθές απόγευμα επισκέπτομαι επίσημη συνεργάτη της ΒΜW στην κηφισσίας και έχω μπροστά μου την προσφορά του. Αρχική αξία μοτοσυκλέτας 10.350€. Αλλά φευ...η γυμνή από αξεσουάρ έκδοση με τα προναφερθέντα χρήματα δεν εισάγεται, γίνεται παραγγελία στο εργοστάσιο, οπότε καταλαβαίνετε...3-4 μήνες. Έρχεται μόνο με εργοστασιακά αξεσουάρ: θερμ. γκριπ, συναγερμό, φλας με led, on board control, κεντρικό σταντ, ΑΒS. Τελική τιμή: 12.020€. Νομίζω είναι πάρα πολλά λεφτά και γενικά μία πολιτική της εταιρείας ή των επισήμων αντιπροσώπων (όλων?) που την χαρακτηρίζω τελείως κοροϊδία. Επίσης, επειδή δεν υπήρχε σε πορτοκαλί που μου αρέσει, έπρεπε να έρθει από την κεντρική αποθήκη της BMW, οπότε καμιά εβδομάδα. Ο ΦΠΑ αλλάζει όμως από Δευτέρα και η προσφορά που μου έδωσε δεν ήξερε ούτε αυτός αν ισχύει. Δηλαδή ή έπαιρνα το εκθεσιακό (σε άσπρο) ή....
    (Γράφοντας με πήρε ο πωλητής, πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός άνθρωπος, και μου είπε οτι ούτε η εκθεσιακή πλέον, γιατί απο Δευτέρα αλλάζουν οι τιμές και δεν γνωρίζει τις νέες. Θα με πάρει την Δευτέρα, να μου πει και να μου δώσει νέα προσφορά)
    Θέλω να ρωτήσω, εαν κανείς γνωρίζει, εάν είναι τα παραπάνω κοινή πολιτική όλων των αντιπροσώπων ΒΜW, ή μόνο του συγκεκριμένου, ώστε να μην ψάχνω άδικα. Επίσης, εάν τελικά αξίζει αυτή η μοτο 12Κ, γιατί πραγματικά νομίζω ότι υπερβαίνουν την πραγματική αξία της συγκεκριμένης, λαμβανομένης υπόψην και της κρίσης που υπάρχει στην αγορά.
    Ευχαριστώ και συγνώμη για την φλυαρία

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2009
    Μηνύματα
    128
    Φίλε πολύ ωραίο μηχανάκι είμαι στην ίδια φάση με εσένα.
    Αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι αν θέλουμε να λεγόμαστε σοβαροί και προβληματισμένοι καταναλωτές θα πρέπει να σκεφτούμε πάρα πολύ την τομολογιακή πολιτική της Bmw. Προσωπικά θεωρώ εντελώς παράλογο να κοστίζει η f800gs €12.020 (και να μας λένε ότι μπορεί να αυξηθεί ) τη στιγμή που το Varadero έχει € 11.310.

    P.S. Δεν λέω να πάρεις Varadero απλά παραπάνω σύγκρινα ένα μεγαλομεσαίο με ένα mega on-off.

    Για του λόγου το αληθές: Μειώσεις τιμών Honda

  3. #33
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alevbas
    Καλημέρα, ΄
    νέος σε φόρουμ, γενικά δεν έχω γράψει ποτέ και αυτή είναι η πρώτη φορά. Είμαι 32χρονών και έχω σπουδάσει μηχανολόγος στο ΕΜΠ. Το ttr250 που έχω από πρωτοετής και έχω πλέον για να ασχολούμαι με κάτι (εννοώ να βιδώνω και να μην σκουριάζει το χέρι) είπα ότι είναι λίγο αστείο για να σκάω στο γραφείο. Επίσης επειδή μου αρέσει το χώμα και λίγο τα ταξιδάκια...τέλος πάντων για πολλούς λόγους είπα f800 gs. Χθές απόγευμα επισκέπτομαι επίσημη συνεργάτη της ΒΜW στην κηφισσίας και έχω μπροστά μου την προσφορά του. Αρχική αξία μοτοσυκλέτας 10.350€. Αλλά φευ...η γυμνή από αξεσουάρ έκδοση με τα προναφερθέντα χρήματα δεν εισάγεται, γίνεται παραγγελία στο εργοστάσιο, οπότε καταλαβαίνετε...3-4 μήνες. Έρχεται μόνο με εργοστασιακά αξεσουάρ: θερμ. γκριπ, συναγερμό, φλας με led, on board control, κεντρικό σταντ, ΑΒS. Τελική τιμή: 12.020€. Νομίζω είναι πάρα πολλά λεφτά και γενικά μία πολιτική της εταιρείας ή των επισήμων αντιπροσώπων (όλων?) που την χαρακτηρίζω τελείως κοροϊδία. Επίσης, επειδή δεν υπήρχε σε πορτοκαλί που μου αρέσει, έπρεπε να έρθει από την κεντρική αποθήκη της BMW, οπότε καμιά εβδομάδα. Ο ΦΠΑ αλλάζει όμως από Δευτέρα και η προσφορά που μου έδωσε δεν ήξερε ούτε αυτός αν ισχύει. Δηλαδή ή έπαιρνα το εκθεσιακό (σε άσπρο) ή....
    (Γράφοντας με πήρε ο πωλητής, πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός άνθρωπος, και μου είπε οτι ούτε η εκθεσιακή πλέον, γιατί απο Δευτέρα αλλάζουν οι τιμές και δεν γνωρίζει τις νέες. Θα με πάρει την Δευτέρα, να μου πει και να μου δώσει νέα προσφορά)
    Θέλω να ρωτήσω, εαν κανείς γνωρίζει, εάν είναι τα παραπάνω κοινή πολιτική όλων των αντιπροσώπων ΒΜW, ή μόνο του συγκεκριμένου, ώστε να μην ψάχνω άδικα. Επίσης, εάν τελικά αξίζει αυτή η μοτο 12Κ, γιατί πραγματικά νομίζω ότι υπερβαίνουν την πραγματική αξία της συγκεκριμένης, λαμβανομένης υπόψην και της κρίσης που υπάρχει στην αγορά.
    Ευχαριστώ και συγνώμη για την φλυαρία
    Καλημέρα φίλε μου!

    Κι εγω στην ιδια φάση ήμουν ακριβώς με σενα (βέβαια εγω για το άσπρο )! Πήγα δηλαδή στον εν λόγω αντιπρόσωπο... και η προσφορά.... 12,020 μου έκατσε κάπως! Όπως κι εσυ, δεν ηθελα όλα όσα έδεινε standard, π.χ. δεν ηθελα τον συναγερμό!

    Πήγα λοιπόν και σε άλλον (πολύ γνωστό αντιπρόσωπο- λεπτομέριες αν θέλεις με π.μ.) και αυτος το μηχανάκι το έδινε με λιγότερα έξτρα, δηλαδή δεν είχε συναγερμό και διπλό stand αν θυμάμαι καλά! Τελος πάντων 11,650 ηταν η τελική προσφορά του. Βέβαια θα έβαζε και κάτι δωράκια- π.χ. εμένα έβαλε αλουμινένια ποδιά και το διπλό stand.

    Να ξέρεις γενικά ότι ο κάθε αντιπρόσωπος κάνει κάποιες παραγγελίες, ξέρω γω θέλω τόσες μοτο μ'αυτά τα αξεσουάρ, τόσες με παραπάνω! Οπότε κάνε καμιά βόλτα και απο άλλους! Μονο εκει θα είναι η διαφορά, στα εξτρα! Απο εκεί και πέρα μπορείς να του παζαρέψεις αυτα που δεν εχει standard η μηχανή να στα βάλει σαν δώρο!
    ΤΕΛΟΣ


  4. #34
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/07/2009
    Μηνύματα
    2
    Με πήρε ο πωλητής πριν λίγο...Η μπίλια έκατσε. Τελική τιμή 12.190€. Η Ηayabusa K8 και ένα καλό κρανάκι δηλαδή...Τι να πω? Μπορείς να μου στείλεις π.μ. σε ποιον αντιπρόσωπο πήγες και σου προσφερε 11600? Πείτε μου εσείς τώρα την γνώμη σας, τελικά αξίζει?
    Thanks

  5. #35
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αν και μου αρέσει πολύ σαν μηχανή, 12000 δεν θα έδινα ποτέ για αυτή. 14000 έχει το ΚΤΜ 990 adventure με όλο τον ταξιδιωτικό εξοπλισμό και είναι κλάσεις ανώτερη από το BMW. Και είμαι και BMWάκιας...


  6. #36
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/03/2010
    Μηνύματα
    16
    Φίλε αν και έχω κολλήσει άσχημα με το συγκεκριμένο μηχανάκι τα χρήματα που ζητούν είναι πάρα πολλά.. Αν είχα την απαιτούμενη εμπειρία στο χώρο θα πήγαινα χαλαρά για ΚΤΜ 990 Adventure. Μπορεί να κοστίζε 2.000? παραπάνω αλλά σίγουρα έχει πολύ καλύτερη αναλογία τιμής απόδοσης.

    Οι καιροί αλλάξανε και μάλλον εκεί στη Bmw δεν το έχουν αντιληφθεί ακόμα

  7. #37
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Πάνε πάρε με 10.000 αυτό που είναι 6 μηνών μηχανάκι και θα σου περισσέψουν κι όλας...

    http://www.moto.gr/forums/showthread...ight=adventure

    Εγώ αυτό θα έκανα.


  8. #38
    Πρώτον...η BMW εχει νορμαλ τιμες..απλα η εδω αντιπροσωπεια επιλεγει να τις φερνει φουλ εξτρα για να κονομαει περισσοτερα..
    Δευτερον..αφου δεν υπαρχουν φραγκα γιατι δεν επιλεγεις το 650GS??ιδια μηχανη με 9.500 ευρω απλα με 10 αλογα λιγοτερα

  9. #39
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/11/2007
    Μηνύματα
    6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chrisdoc77
    Πρώτον...η BMW εχει νορμαλ τιμες..απλα η εδω αντιπροσωπεια επιλεγει να τις φερνει φουλ εξτρα για να κονομαει περισσοτερα..
    Δευτερον..αφου δεν υπαρχουν φραγκα γιατι δεν επιλεγεις το 650GS??ιδια μηχανη με 9.500 ευρω απλα με 10 αλογα λιγοτερα

    Σωστος!! Εγω αυτο εκανα και ειμαι ευχαριστημενος απολυτα........Προς το παρον βεβαια!!!:smilea: :smilea:

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
    Φίλε πολύ ωραίο μηχανάκι είμαι στην ίδια φάση με εσένα.
    Αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι αν θέλουμε να λεγόμαστε σοβαροί και προβληματισμένοι καταναλωτές θα πρέπει να σκεφτούμε πάρα πολύ την τομολογιακή πολιτική της Bmw. Προσωπικά θεωρώ εντελώς παράλογο να κοστίζει η f800gs 12.020 (και να μας λένε ότι μπορεί να αυξηθεί ) τη στιγμή που το Varadero έχει 11.310.

    P.S. Δεν λέω να πάρεις Varadero απλά παραπάνω σύγκρινα ένα μεγαλομεσαίο με ένα mega on-off.

    Για του λόγου το αληθές: Μειώσεις τιμών Honda

    δεν θα μπω στη διαδικασία του αν αξίζει η όχι γενικά...

    απλά η παραπάνω σύγκριση είναι εντελώς άτοπη... συγκρίνεις ένα πραγματικό ον-οφφ με εντονο χαρακτήρα play-fun-bike και στήσιμο που μόνο απο το ΚΤΜ 990/950 χάνει, με μια βάρκα (βαρκαδέρο) που στο πρώτο στροφιλίκι θα το βλέπει με κυάλια ... για να μη πούμε για χωμάτινες διαδρομές ...

    τεσπα...

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2009
    Μηνύματα
    128
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    δεν θα μπω στη διαδικασία του αν αξίζει η όχι γενικά...

    απλά η παραπάνω σύγκριση είναι εντελώς άτοπη... συγκρίνεις ένα πραγματικό ον-οφφ με εντονο χαρακτήρα play-fun-bike και στήσιμο που μόνο απο το ΚΤΜ 990/950 χάνει, με μια βάρκα (βαρκαδέρο) που στο πρώτο στροφιλίκι θα το βλέπει με κυάλια ... για να μη πούμε για χωμάτινες διαδρομές ...

    τεσπα...
    Καμία αντίρηση σε όσα λες παλικάρι μου, συμφωνώ απόλυτα. Μάλλον δεν εξέφρασα σωστά παραπάνω αυτό που ήθελα να πω.

    Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με όποιο μοντέλο και αν συγκρίνεις το f800gs με την πολύ γενική και ευρεία έννοια των On-Off (Tiger 1050
    Abs, Varadero Abs, Ktm 990 Adv Traveller, V-strom 1000) βλέπεις ότι είναι εντελώς παράλογα ακριβό. Δεν κάνω σύγκριση δυνατοτήτων καθώς λόγω χαρακτήρα σε κάποιες κερδίζει ξεκάθαρα (δυνατότητες εκτός δρόμου , ευελιξία, κατανάλωση) και σε άλλες χάνει επίσης ξεκάθαρα (δύναμη , προστασία, άνεση, ταξίδι) . Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι πλην του ΚΤΜ είναι αρκετά ακρίβότερο παρόλο που είναι 800άρι και όλα τα άλλα 1000άρια. Όσο ήταν η τιμή στα ? 11.300 έλεγες πάει στο καλό αλλά 12.190 ? ??? Μου δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά για το πως μπορεί να βλέπει BMW Hellas τον Έλληνα καταναλωτή.

  12. #42
    σωστος δεν εχει καμμια σχεση το 800 με το βαραντερο ,με το πρωτο να ειναι πολυ καλυτερο παντου εκτος απο ανεση .
    Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
    Καμία αντίρηση σε όσα λες παλικάρι μου, συμφωνώ απόλυτα. Μάλλον δεν εξέφρασα σωστά παραπάνω αυτό που ήθελα να πω.

    Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με όποιο μοντέλο και αν συγκρίνεις το f800gs με την πολύ γενική και ευρεία έννοια των On-Off (Tiger 1050
    Abs, Varadero Abs, Ktm 990 Adv Traveller, V-strom 1000) βλέπεις ότι είναι εντελώς παράλογα ακριβό. Δεν κάνω σύγκριση δυνατοτήτων καθώς λόγω χαρακτήρα σε κάποιες κερδίζει ξεκάθαρα (δυνατότητες εκτός δρόμου , ευελιξία, κατανάλωση) και σε άλλες χάνει επίσης ξεκάθαρα (δύναμη , προστασία, άνεση, ταξίδι) . Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι πλην του ΚΤΜ είναι αρκετά ακρίβότερο παρόλο που είναι 800άρι και όλα τα άλλα 1000άρια. Όσο ήταν η τιμή στα ? 11.300 έλεγες πάει στο καλό αλλά 12.190 ? ??? Μου δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά για το πως μπορεί να βλέπει BMW Hellas τον Έλληνα καταναλωτή.
    Κοίτα μαν, είναι ακριβό... και στην εποχή που ζούμε τι συζητάμε τώρα

    2 σκέψεις μόνο απο μένα :

    1) επιμένω ότι δεν συγκρίνεται ακόμα και με τα υπόλοιπα μηχανάκια που έβαλες, ΠΛΗΝ του ΚΤΜ ξεκάθαρα. Το tiger ΔΕΝ είναι ον-οφφ, είναι ένα στρητ με μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις. Το βαρκαδέρο και το Στρώμ 1000 είναι άλλη κλάση (πιο πολύ grand touring είναι).

    2) Πιστεύω ότι η BMW πάνω σε αυτό ακριβώς το σκεπτικό πατάει και τιμολογεί με αυτόν το τρόπο. Είναι η χρήση για την οποία προορίζει το μηχανάκι, το κοινό το οποίο στοχεύει. Όσοι δεν θέλουν να πάρουν μονοκύλινδρο ή 600άρι (λέγε με τρανσαλπ, στρωμ 650), όσοι δεν θέλουν 1000άρι μαστόδοντο (βαραντέρο κλπ), τι επιλογές τους απομένουν αν ψάχνουν ένα πραγματικό ον-οφφ? το ΚΤΜ και το 800, τέλος.... Να είσαι σίγουρος ότι στο εξωτερικό έχουν εντοπίσει ικανό αγοραστικό κοινό που θα προτιμήσει το 800 έναντι του ΚΤΜ οπότε να σου η τιμή ....

    Επίσης, υπολόγισε ότι στο εξωτερικό η αγοραστική δυνατότητα του μέσου εργαζόμενου είναι πολύ μεγαλύτερη από οτι του Έλληνα ... Να και αν τις στοιχήσει σε πωλήσεις σε μια μικρή αγορά όπως η ψαροκώσταινα ...

  14. #44
    Βλαμμένο Μέλος Το avatar του/της Jason_ch
    Εγγραφή
    25/10/2007
    Μηνύματα
    46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    Να και αν τις στοιχήσει σε πωλήσεις σε μια μικρή αγορά όπως η ψαροκώσταινα ...

    +1000

    :rotflmao:

    Υπομονή μέχρι τέλη Απρίλη. Γυναίκα, τριβάλιστο, μια εβδομάδα διακοπές.
    Πιστεύω θα αποκτήσω μια ιδέα για το μηχανάκι φορτωμένο σε εθνικές κτλ.
    " Όλα είναι δρόμος "

  15. #45
    εγω παιδια παρολο που βλεπω τις μπεμπες και μου τρεχουν τα σαλια (συντομα μαλλον θα ερθει η μεγαλη GS χεχεχε) Αναμεσα στο 800 και στο Adventure μαλλον το ΚΤΜ θα επαιρνα για πολλους απο τους προαναφερθεντες λογους και αλλους.
    Θα ετρμε λιγο το φυλλοκαρδι μου βεβαια για ολα αυτα που ακουγονται και βιωνονται απο τα ΚΤΜ αλλα θα ηλπιζα οτι με φροντιδα αγαπη και προδερμ δεν θα μου βγαλει τιποτα
    Καποτε ειχα χρονο,αλλα δεν ειχα χρημα.....
    Τωρα δεν εχω ουτε χρονο,ουτε χρημα....

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τελικά αξίζει τον κόπο?
    από btmxyz στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2006, 14:00
  2. Επιδαυρος..τελικα αξιζει;
    από gcrook στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2004, 15:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF