Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 54

Θέμα: Africa Twin Oil?????

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostakisK
    Εγγραφή
    26/05/2006
    Μηνύματα
    137
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Verbal Kint
    Στη δικια μου...για 1500 χιλιομετρα...

    Λαδια: 15-50 Motul (Τριτο που δοκιμαζω μετα απο Motorex και BellRay)
    Προσθετο: MotorKote
    Φιλτρο : Honda

    Συμπερασματα:
    - Το σασμαν δουλευει πιο μαλακα και απο τα 2 προηγουμενα (ιδιως απο το BellRay!).
    - Κραταει πιο ευκολα ρελαντι με πολυ λιγη χρηση του τσοκ.
    - Ο συμπλεκτης πιανει πιο πανω...αλλα πιανει χωρις να πατιναρει.
    - Σε πορεια με ταχυτητες γυρω στα 130-140 δουλευει σε χαμηλοτερη θερμοκρασια απο οτι την εχω συνηθισει.
    - Την εβγαλα πριν απο λιγο καιρο εξω στην αυλη και την εβαλα μπρος ετσι για να δουλεψει λιγο
    ΧΩΡΙΣ προθεση να κανω καμια βολτα (κρυωμενος γαρ).
    Με εξωτερικη θερμοκρασια γυρω στους 7-8 βαθμους, δουλευε επι 1(μια) ωρα στο ρελαντι (1100 περιπου) χωρις να ανεβασει θερμοκρασια. Καθολου λεμε, ισα-ισα που σηκωθηκε ο δεικτης και εμεινε εκει επι μια ωρα μεχρι που την εσβησα παρολο που της εριχνα και αρκετες ξερογκαζιες στο ενδιαμεσο!
    Ειλικρινα μεχρι τωρα δεν εχω δει βενζινοκινητο οχημα να δουλευει 1 ωρα σε ρελαντι ακινητο και να μην ανεβαινει η θερμοκρασια του στο σημειο που ανοιγουν οι ανεμιστηρες!
    Καλο? κακο? το καλοκαιρι θα φανει
    1. ΔΟΥΛΕΥΕ ΕΠΙ 1 (ΜΙΑ) ΩΡΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ : Πλάκα μας κάνεις...... Τι σου φταίει το μηχανακι να δουλευει 1 ώρα με τόσο χαμηλή πίεση λαδιού !!! Απλώς....ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ


    2. Δουλευοντας στο ρελαντι δεν ανεβασε θερμοκρασία : Μέ τον τρόπο που το λές , μάλλον πιστευεις οτι το λάδι έκανε καλή δουλειά μειώνοντας τις τριβές και ρίχνοντας την θερμοκρασία. Εγώ θά έλεγα να τσεκάρεις τον θερμοστάτη σου......


    Κώστας.

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostakisK
    1. ΔΟΥΛΕΥΕ ΕΠΙ 1 (ΜΙΑ) ΩΡΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ : Πλάκα μας κάνεις...... Τι σου φταίει το μηχανακι να δουλευει 1 ώρα με τόσο χαμηλή πίεση λαδιού !!! Απλώς....ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ


    2. Δουλευοντας στο ρελαντι δεν ανεβασε θερμοκρασία : Μέ τον τρόπο που το λές , μάλλον πιστευεις οτι το λάδι έκανε καλή δουλειά μειώνοντας τις τριβές και ρίχνοντας την θερμοκρασία. Εγώ θά έλεγα να τσεκάρεις τον θερμοστάτη σου......


    Κώστας.
    file mou den nomizo oti prepi na asxoloumaste me to kimeno afto o filos malon 8eli na prokalesi entiposis para na voi8isi
    ke profanos exi petalosi ke tzitzikia...
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Δοκίμασα την παραπάνω λύση του Aikidimi και έμεινα ευχαριστημένος. Απλά επειδή μου αρέσει να πειραματίζομαι με λάστιχα και λάδια, δοκίμασα τα νέα belray thumber 20-50w (τα προτίνει η εταιρία για μονοκύλινδρα) και νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής.

    Το κιβώτιο δουλεύει άψογα και το μοτέρ γουργουρίζει. Το μόνο που μένει να δω είναι τι κατανάλωση λαδιού θα έχω σε σχέση με τα castrol όπως επίσης και την αντοχή τους για 3500 - 4000 km.

    Τα έχει δοκιμάσει κανείς άλλος;



    ΑΚΥΡΟ...

    Μετά τα 1000 χιλιόμετρα περίπου αρχίζει και σπάει το λάδι και δεν δουλεύει το κιβώτιο καλά. Επιστροφή στα κλασσικά για άφρικα EXP 20-50.

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    ΑΚΥΡΟ...

    Μετά τα 1000 χιλιόμετρα περίπου αρχίζει και σπάει το λάδι και δεν δουλεύει το κιβώτιο καλά. Επιστροφή στα κλασσικά για άφρικα EXP 20-50.

    για τα bel ray......τι λες ??? 20-50 για καλοκαιρι?
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
    για τα bel ray......τι λες ??? 20-50 για καλοκαιρι?
    Ναι νομίζω ότι 20-50 ημισυνθετικό είναι κατάλληλο λαδάκι για το μοτέρ του άφρικα, ειδικά το καλοκαίρι. Για τον χειμώνα καλύτερα ταιριάζει ένα 10-40.

  6. #36
    Μέλος προς δωρεά Το avatar του/της Vagelis Gar
    Εγγραφή
    06/02/2010
    Μηνύματα
    1.389
    BellRay 20-50 ορυκτέλαιο για τη γριά μου και για το ταξιδάκι των 12.000 (αλλαγή θα γίνει στα 6.000)
    Πρώτη φορά το συγκεκριμένο,θα σας πω εντυπώσεις στην επιστροφή.
    Το blog μου:
    http://northcape2010.blogspot.com/

    Βάση Δεδομένων:
    http://www.earthexplorer.weebly.com/

  7. #37
    kai egv etoimazomai na to balw ,,,perimeno na mou steiloun!
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  8. #38
    afrikanos paliouras Το avatar του/της miscelano
    Εγγραφή
    18/11/2005
    Μηνύματα
    395
    apo pou ta pairnete ta ladia wre???
    τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από miscelano
    apo pou ta pairnete ta ladia wre???
    8a σου πω εγω...μην ανησυχείς!
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  10. #40
    afrikanos paliouras Το avatar του/της miscelano
    Εγγραφή
    18/11/2005
    Μηνύματα
    395
    ποτε??
    τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

  11. #41
    καλησπερα στους φιλους μου τους αφρικανους.συμφωνω για τα μοτουλ τα λαδια 15-50 αυτα βαζω κ εγω,το ερωτημα που εχω να κανω κ αν γνωριζεται φυσικα ειναι.οταν κανετε ελεγχο σταθμης λαδιου πως τη κανετε?1) με βιδωμενο τερμα το δεικτη ξεβιδωνετε ελεγχετε σκουπιζετε κ ξανα παλι μεσα?η΄2)ξεβιδωνετε σκουπιζετε κ βαζετε το δεικτη μεσα κ στριβετε περιπου μιση στροφη κ κανετε ελεγχο?μπορει να σας φαινεται γελειο αυτο που σας ρωταω αλλα κατα καιρους εχω ακουσει διαφορα.σας ευχαριστω προκαταβολικα

  12. #42
    afrikanos paliouras Το avatar του/της miscelano
    Εγγραφή
    18/11/2005
    Μηνύματα
    395
    εγω ξερω πως τα λαδια τα κοιτας χωρις να βιδωσεις την ταπα....δηλαδη ξεβιδωνεις, σκουπιζεις, την ξαναβαζεις χωρις να βιδωσεις και τη βγαζεις και κοιτας....παλια οταν πρωτοπηρα το αφρικα το βιδωνα τελειως για να ελενξω τη σταθμη και αποτελεσμα ηταν να χασει λαδια απο τη φλατζα κεφαλης...
    τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

  13. #43
    σε ευχαριστω πολυ φιλε μου!!!θα περιμενω κ αλλες αποψεις κ απο αλλους αφρικανους

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από agriniotis
    σε ευχαριστω πολυ φιλε μου!!!θα περιμενω κ αλλες αποψεις κ απο αλλους αφρικανους

    Ζεστό μοτέρ, περιμένεις 10 λεπτά να κατέβει το λάδι στο κάρτερ, το βάζεις στο διπλό σταντ, ξεβιδώνεις τάπα και απλά την ακουμπάς στη θέση της, δεν την βιδώνεις.

    Καλές βόλτες.

  15. #45
    σε ευχαριστω κωστα yz για τισ πληροφοριες

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. imaste 10 africa twin
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2004, 16:31
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF