ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΕΝΑ SUZUKI SHOGUN 110 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 125 ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΝΙ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ? ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΑΕΙ ΜΕ 80 ΧΛΜ ΣΕ ΓΚΡΕΜΟ!!!!!!!
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΕΝΑ SUZUKI SHOGUN 110 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 125 ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΝΙ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ? ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΑΕΙ ΜΕ 80 ΧΛΜ ΣΕ ΓΚΡΕΜΟ!!!!!!!
Πεταμενα λεφτα αδερφε...
Μετα θα πηγαινει 90 σε γκρεμο και παλι δε θα σου αρεσει...Αμα ειναι σουταρε το και παρε ενα αλλο παπακι να κανεις την δουλεια σου...![]()
80 στο γκρεμο?
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
το δικο μου 70αρι στρογγυλοφαναρο παει 90 κοντερισια για πρωινο![]()
![]()
![]()
μαλλον παραειναι χαρχαλο το δικο σου και γι'αυτο δεν παει πανω απο 80
η κανε γενικο συμμαζεμα η παρε αλλο
![]()
ENTAΞΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΜΕΧΡΙ ΚΟΡΙΝΘΟ ΘΑ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ 4 ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕ 100 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΑΕΙ!!!!!!
Δεν ξερει κανεις τελικα?????????
το πιθανοτερο ειναι να χρειαστει και λιγο σκαψιμο για να μπει το πιστονι...
σιγουρα θα θελει και αλλη κεφαλη...
παρε αλλο
![]()
κι εσυ συγκρινεις τα σωβρακα με τις γραβατες....Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
το δικο μου 70αρι στρογγυλοφαναρο παει 90 κοντερισια για πρωινο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If you think adventure is dangerous, try routine, it's lethal....
Ενταξει αυτο με την ασπαστη 4η ταχυτητα παιζει να ειναι και απο δισκους ...
Γενικα αν δεν εχεις σκοπο να παρεις αλλο κατσε και μαζεψε το,παρε και ενα τηλεφωνο στον Δρακο 210 8251640 και θα σε βοηθησουν !
και το προβλημα στην 1 που δεν φευγει τι μπορει να ναι? ο μηχανικος ειπε οτι δεν ρεταρει αλλα ................
Κατατόπισε μας λίγο ρε φίλε δεν έχει δύναμη το μοτέρ δηλαδή δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές ήΑρχικά δημιουργήθηκε από KOSTIS1976
και το προβλημα στην 1 που δεν φευγει τι μπορει να ναι? ο μηχανικος ειπε οτι δεν ρεταρει αλλα ................
όταν ανοίγεις το γκάζι το μοτέρ ανεβάζει στροφές χωρίς να φεύγει??
Μήπως πατινάρει ο συμπλέκτης του δηλαδή!
Λοιπον και σε ευθεια αλλα ακομη πιο πολυ σε ανηφορα δεν δινει για να ξεκινησει και γενικα αργει πολυ να φορτωσει
Αρχικά δημιουργήθηκε από KOSTIS1976
Λοιπον και σε ευθεια αλλα ακομη πιο πολυ σε ανηφορα δεν δινει για να ξεκινησει και γενικα αργει πολυ να φορτωσει
Πεσμένο μου ακούγεται εμένα πάντως.
Κυλινδροπίστονο, δισκάκια, ρύθμιση βαλβίδες και καθάρισμα καρμπιρατέρ για να έρθει στα κανονικά του.
Για 125 κυβικά δεν θα δεις κάτι ιδιαίτερο, άλλωστε 110 και 125 σχεδόν τα ίδια πράγματα είναι.
** Έλεγξε και τη βαλβίδα εξαγωγής μήπως είναι καμμένη πριν ξεκινήσεις τα παραπάνω.
Αυτά τα μοτέρ δύσκολα πειράζονται.Φτιάχνω και εγώ ένα suzuki fb 50 και έζω ξεσκιστεί στις πατέντες![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από KOSTIS1976
Λοιπον και σε ευθεια αλλα ακομη πιο πολυ σε ανηφορα δεν δινει για να ξεκινησει και γενικα αργει πολυ να φορτωσει
Μπορείς να του κοντύνεις το γρανάζωμα δυο δόντια για να τραβάει καλύτερα πριν κάνεις κάτι άλλο. Απλά δεν ξέρω αν υπάρχει η δυνατότητα να βρεις πίσω γρανάζι με +2 δοντια για παπιά. Για βοηθάτε λίγο οι γνώστες...
Αλλαξε και δίσκους συμπλέκτη να μη πατινάρει και νομίζω ότι θα είσαι οκ.
ας σοβαρευτουμε ρε παιδεια,μπορει απλα να θελει ελατηρια περα απ τα δισκια!κ αν θελεις περισοτερα κοπανα ενα μοτερ λιφαν με 350Ε κ τελιοσε η υποθεση