Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: λάδια για ktm lc4 640 2004

  1. #1

    λάδια για ktm lc4 640 2004

    ρε παιδιά επιδί εχω μπερδεύτη λιγο!!!θέλω να ρωτήσω κάτι εχω πάρει ενα ktm lc4 640 s\m 2004!!! αυτός που το είχε μου είπε έβαζε λάδι (10w/50 motorex full synthetic ) αλλα εγώ νομίζω απ’ οτι διάβασα οτι πέρνει (20w/50 full synthetic) και επίσεις καποιος μηχανίκος μου είπε οτι ακόμα καλύτερα για τωρα το καλοκαίρι να βάλω (10w/60 motorex power synt full synthetic)!!! ελπίζω να μπορέσει καποιος να με βοηθείση!!!! και κατι ακόμα όταν αλλάζεις λάδια πρεπει να τα κάνεις εκσαέροση μετά???

  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: λάδια για ktm lc4 640 2004

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm lc4 640 s/m
    ρε παιδιά επιδί εχω μπερδεύτη λιγο!!!θέλω να ρωτήσω κάτι εχω πάρει ενα ktm lc4 640 s\m 2004!!! αυτός που το είχε μου είπε έβαζε λάδι (10w/50 motorex full synthetic ) αλλα εγώ νομίζω απ’ οτι διάβασα οτι πέρνει (20w/50 full synthetic) και επίσεις καποιος μηχανίκος μου είπε οτι ακόμα καλύτερα για τωρα το καλοκαίρι να βάλω (10w/60 motorex power synt full synthetic)!!! ελπίζω να μπορέσει καποιος να με βοηθείση!!!! και κατι ακόμα όταν αλλάζεις λάδια πρεπει να τα κάνεις εκσαέροση μετά???
    ρωτα reinmaster η οldman για λαδακια.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Στo δικο μου lc4 '99 mont του εβαζα motul 5100 10-40 Αλλαγη καθε 3000χλμ και καθε 6000 χλμ φιλτρο Πουληθηκε με 65000χλμ χωρις κανενα προβλημα στον κινητηρα
    Και ναι θελει εξαερωση!

  4. #4
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από konkost
    Στo δικο μου lc4 '99 mont του εβαζα motul 5100 10-40 Αλλαγη καθε 3000χλμ και καθε 6000 χλμ φιλτρο Πουληθηκε με 65000χλμ χωρις κανενα προβλημα στον κινητηρα
    Και ναι θελει εξαερωση!
    +1 για τα λαδια..αυτα εβαζα κ εγω στο δουκα το μικρο κ εκανε 58 κ χωρις κιχ.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Άμα κάνεις; εξαέρωση, ότι λάδια και να βάλεις δεν πειράζει ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    τι ειναι η εξαερωση λαδιων?

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από konkost
    Στo δικο μου lc4 '99 mont του εβαζα motul 5100 10-40 Αλλαγη καθε 3000χλμ και καθε 6000 χλμ φιλτρο Πουληθηκε με 65000χλμ χωρις κανενα προβλημα στον κινητηρα
    Και ναι θελει εξαερωση!


    και πως κάνω εξαέρωση τα λάδια και απο που? εχει κάποια βαλβίδα εξαέρωσης? μπορείς να μου εξηγησεις ακριβος πως να το κανω? γιατι το μηχανακί τώρα το πήρα και πρώτη φορά θα αλλάξω λάδια σε ktm!!!!

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PERIPETEIAS
    τι ειναι η εξαερωση λαδιων?
    παιδιά, ψαχτε καλά το υποφορουμ ... εχουν μπεί πολυ χρήσιμες πληροφοριες για τα μηχανακια μας... ειδικα για τα 640 εχουν σχεδον εξαντληθει ολα, ποσο μαλλον κατι τοσο σημαντικο και κοινοτυπο!

    αφιερωστε χρονο και διαβαστε επικοδομητικα πριν ανοιξετε νεα θεματα!


    θα κατσω καποια στιγμη να τα οργανωσω ολα με ενα ευρετηριο για να μπορουμε να αντρεχουμε πιο ευκολα γρηγορα και αποτελεσματικα!

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm lc4 640 s/m
    και πως κάνω εξαέρωση τα λάδια και απο που? εχει κάποια βαλβίδα εξαέρωσης? μπορείς να μου εξηγησεις ακριβος πως να το κανω? γιατι το μηχανακί τώρα το πήρα και πρώτη φορά θα αλλάξω λάδια σε ktm!!!!

    ευτυχως που παρενεβει ο σοφος Oldman δηλαδη και σε εσωσε!

    προσεξε καλα φιλε Κοζανίτη!

    Το μηχανακι που πηρες δεν ειναι γιαπωνεζικο, ανοιγω ταπα καρτερ , αδειαζω, γεμιζω τελειωσαμε...

    γενικοτερα χρειαζεται στοργη προδερμ και καλη γνωση της μοτο! Το πιο φρονιμο και ώριμο είναι να ψαξεις να βρεις το manual της μοτο σου και να το διαβασεις μια φορα όλο και αργοτερα να αντρεχεις σε αυτο διατηρωντας τα γραφωμενα του σαν ευαγγελιο.

    Το μηχανακι που πηρες επαναλαμβανω δεν ειναι της σειρας γιαπωνεζικο... μην επιβεβαιωσεις τον κανονα της επαρχιας (όπου οι εξουσιοδοτημενοι ειναι πιο αραιοι) και οι μεγαλυτερες ζημιες γινονται απο λανθασμενη ή ελλειπης συντηρηση!

    είσαι τυχερος γιατι εχει το ιδιο μηχανακι με τον CAMEN που ψαχνεται πολυ και μπορει να σε βοηθησει, και θα σε συμβουλευα το ιδιο να κανεις κι εσυ!

    Επίσης αφου σου ξηγηθηκε τζαμι οπως εγραψες ο μηχανικος στην πτολεμαϊδα, πηγαινε να κανεις την πρωτη αλλαγη λαδιων εκει, να τον τιμησεις κιολας... και αν σου πεφτει μακρυα καθε τοσο να τρεχεις παρακολουθα τον , για να την κανεις μονος σου μετα!

  10. #10
    και floodaρωντας προκειμενου να μην κλαιμε κανενα ρουλεμαν στροφαλου να τα ξαναγραψω ακομα μια φορα πολυ περιληπτικα


    αδειαζουμε τα λαδια απο το καρτερ. ξεβιδωνουμε μονο την μεγαλη ταπα, την μικρη (που περιεχει μονο μαγνητακι) την αφηνουμε ανεπαφη μην κανει και κλοτσησει καμμια βολτα! αλλωστε ειναι πλεονασμος... την μικρη αλενοβιδα αυτη ειναι που δεν την πειραζουμε ποτε των ποτων!

    ξεβιδωνουμε το φιλτρο λαδιου. ξεβιδωνουμε την αλενοβιδα απο κατω ή την 13αρα απο τα πλαγια (αναλογα με την χρονολογια της μοτο) να χυθει το λαδακι που ειναι μεσα στο σκελετο της μοτο (μιας και χρησιμοποιειται η μπροστινη κολωνα του πλαισιου σαν ψυγειο λαδιου)

    τα αφηνουμε ανοιχτα να στραγγιξουν , και τις κλεινουμε, αλλαζοντας και το μεταλλικο φιλτρο λαδιου!

    στα πλαγια της μοτο διπλα απο το πενταλ του πισω φρενου υπαρχει το καπακι του χαρτινου φιλτρου. το ανοιγουμε και το αλλαζουμε κι αυτο .

    εδω να σημειωσω πως παντα μεταλλικο φιλτρο μαμα ΚΤΜ για να απελευθερωνεται το ελατηριο του στην σωστη πιεση!

    επισης πλεον η ΚΤΜ δινει ολο το σετ αλλαγης φιλτρων (χαρτινο , μεταλλικο, και φλαντζες και ορινγκ) πολυ πολυ φθηνα.

    το μηχανακι παιρνει οπως γραφει το μανιουαλ 2.2 λιτρα

    στο λαιμο του σκελετου στα δεξια θα δεις μια βιδα 13αρα. την λυνεις και βαζεις μεσα με την βοηθεια μιας συρριγας 50ml (την μεγαλυτερη που δινει ενα φαρμακειο) και ενα κομματι αλφαδολαστιχο 0.6 λιτρα.

    αφηνεις την βιδα ξεβιδωτη.

    βαζεις στην ταπα του κινητηρα 1.4 λιτρα λαδακι και σφιγγεις.

    βαζεις μπρος σε ρελαντι και την μοτο σε ορθια θεση και περιμενεις να σταξει λαδακι απο το σκελετο στην θεση της βιδας που λειπει. μολις σταξει (θα παρει 18-20 δευτερολεπτα) σβηνεις και σφιγγεις την 13αρα στη θεση της.

    ξαναβαζεις μπρος αφηνεις να δουλεψει για 5 λεπτα ρελαντι.

    σβηνεις περιμενεις για 5-6 λεπτα .

    σε ορθια θεση την μοτο ελεγχεις σταθμη, και συμπληρωνεις τα ενδεχωμενα 0.2 λιτρα που υπολειπονται.




    θα ελεγχεις την σταθμη του λαδιου και το παραφλου καθε μερα πριν βαλεις μπρος, αν σου γινει συνηθεια, δεν θα φοβασαι ποτε τιποτα και δεν θα βρεθεις ποτε προ εκπλήξεως...

  11. #11
    ευχαριστώ φιλαράκι!!!!

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm lc4 640 s/m
    ευχαριστώ φιλαράκι!!!!
    ξεχασα να πω για λαδακι...

    σε ιξωδες χρησιμοποιησε καλυτερα 15W50 τωρα που καλοκαιριαζει κιολας...


    σε εταιρεια αν ειναι MOTUL προτιμησε το φουλ συνθετικο 300V ester, θα το καιει λιγακι παραπανω αλλα ειναι αλλης ποιοτητας σε σχεση με το απλο 5100.


    και η μοτορεξ εχει καλο λαδακι, και η torco και η castrol και πολλες αλλες... τη σταθμη κοιταζε εσυ, και αλλαγες καθε 2500 μαζι με φιλτρα

    και βαλβιδες ρυθμιση καθε 5000.

    τωρα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο πανε πτολεμαϊδα για βαλβιδες φιλτρα και λαδακια και ξεκινα να μετρας χιλιομετρα για τα επομενα.

    το φιλτρο αερα να το πλενεις αρκετα συχνα με καθαριστικο φιλτρου, βουτηγμα, στραγγισμα (οχι περιστροφικο στιψιμο παρα μονο πιεζωντας το),φυσικο στεγνωμα και παρε το λαδακι φιλτρου σε σπρεύ της denicol ή της motorex και ψεκασε το απο μεσα!



  13. #13
    Ωραιος ο KaTaNaS!!

  14. #14
    ευχαριστώ είσαι πολύ αναλητικός!!!!

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm lc4 640 s/m
    ευχαριστώ είσαι πολύ αναλητικός!!!!
    palia μου ελεγαν πως ημουν αλήτικος! χαλασα...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2011, 15:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF