μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
παιδια εγω παντως που πηγα στην TEO MOTO στον Κηφισσο , το εχει σε λευκο πορτοκαλι και επαθα πλακα . Πολυ καλυτερη θεση οδηγησης απο το Ζ750 09 , πολυ ελαφρυτερο σε αισθηση παντα και οχι σε απολυτα νουμερα και για μενα τουμπανο αλλα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ .
Μήπως γνωρίζει/διάβασε κάποιος τι τελική έχει-βγάζει ;
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
241 diavasa se ena periodikoΑρχικά δημιουργήθηκε από golis
Μήπως γνωρίζει/διάβασε κάποιος τι τελική έχει-βγάζει ;
einai wraio na zeis gia ena oneiro
241 έμαθα και εγώ πως έγραψε το powerbikes ενώ στο 0-300 λεει για
250 κοντερ και 235 έξω-πραγματικά χιλιόμετρα...
νοτ μπαντ για 1043 cm³...
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
Το προηγουμενο τι τελικη ειχε?
Ποτέ μια δυνατή καρδιά
στον πόνο δε λυγίζει,
ακόμα και αν θα πληγωθεί
κατέχει να ελπίζει.
Αν και ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ακυρο να λέμε για τελικες σε εντελως γυμνο μηχανακι...
...να πω οτι το πρωτο Ζ750 ειχε 250χλμ/ωρα στο κοντερ (λιγο πριν σπασει το σβερκο σου!).
Ποιος τα λεει αυτα τα νουμερα? Βλακιες των περιοδικων!
ισωσ ομως το 241 να ειναι τα πραγματικα και οχι κοντερισια γτ τα 250 που λετε οτι επιανε το παλιο ζ750 σιγουρα ηταν κατω απο 230..![]()
einai wraio na zeis gia ena oneiro
Τα νούμερα που λές είναι για το 750, και το μηχανάκι που μέτρησαν 1050. Εχει μια διαφορά, εκτός και έχει καποιον κόφτη τελικής το μηχανάκι.Αρχικά δημιουργήθηκε από m@stermind
ισωσ ομως το 241 να ειναι τα πραγματικα και οχι κοντερισια γτ τα 250 που λετε οτι επιανε το παλιο ζ750 σιγουρα ηταν κατω απο 230..![]()
Διαβάστε στο ebike τεύχος 26 :
"Cover Story:
Δοκιμάζουμε το Kawasaki Z1000 και ψάχνουμε να βρούμε
αυτόν που είπε κάποτε ότι δεν υπάρχουν πια κακές μοτοσυκλέτες..."
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Διαβάστε στο ebike τεύχος 26 :
"Cover Story:
Δοκιμάζουμε το Kawasaki Z1000 και ψάχνουμε να βρούμε
αυτόν που είπε κάποτε ότι δεν υπάρχουν πια κακές μοτοσυκλέτες..."
το 'δα και 'γω και το διάβασα μια στα σβέλτα. Μέσα το σώνει κάπως λέγοντας ότι δεν είναι κακιά η μοτοσυκλέτα αλλά εξαρτάται από το κοινό που απευθύνεται... και μετά χώνει.
Χοντρικά: καλό πηρούνι, κακό αμορτισέρ, καλή δουλειά στον κινητήρα, πολύ βαρύ. Όσο για την εμφάνιση... διαβάστε τι γράφει, έχει πλάκα. Πολύ macho το μηχανάκι, καμία σχέση με την ευρωπαϊκή κουλτούρα, εντελώς αμερικάνικο, τραγική η φιδίσια σέλα (λέει δεν είχε μπότες να ταιριάζουν για τη φωτογράφιση), τα πλαστικά στο πηρούνι, οι εξατμίσεις κλπ.
Πάντως, επιτέλους κακά λόγια για ένα μηχανάκι, καιρό είχα να δω! Δεν μπορεί να είναι όλα καλά και όμορφα!![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Διαβάστε στο ebike τεύχος 26 :
"Cover Story:
Δοκιμάζουμε το Kawasaki Z1000 και ψάχνουμε να βρούμε
αυτόν που είπε κάποτε ότι δεν υπάρχουν πια κακές μοτοσυκλέτες..."
Ανοιχτα φιλοευρωπαϊκη χολη καφενειου.
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
nai anti na pei einai gia to poytso kabala sas to fere me tropo..![]()
Αν εξαιρέσουμε την σέλα που είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ Αμερικανιά (σε σημείο που απορώ πως τολμήσανε να το φέρουν έτσι στην Ευρώπη) και τα πλαστικά χαζο-καλύμματα του πηρουνιού, το βρίσκω ΑΚΡΙΒΩΣ μέσα στην μόδα της εποχής...Σε λίγο έτσι όπως πάμε όλα τα μηχανάκια θα μοιάζουν με αυτό του δικαστή Ντρέντ... Αν και δεν τρελλαίνομαι για αυτήν την αισθητική, δεν με χαλάει κιόλας...
Τώρα για τα υπόλοιπα (κινητήρας, βάρος, αυτονομία, αναρτήσεις κλπ) θα τα δούμε στην πορεία και στην πράξη... Βλέπω όμως ότι η Καφασάκι εφαρμόζει και πάλι την προσφιλή της μέθοδο του "υπερκυβισμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό"...Παλιό-καλό κόλπο για να κοντράρεις στα φθηνά τον ανταγωνισμό χωρίς να στρώσεις κώλο στο σχεδιαστήριο...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Όσο για την εμφάνιση... διαβάστε τι γράφει, έχει πλάκα. Πολύ macho το μηχανάκι, καμία σχέση με την ευρωπαϊκή κουλτούρα, εντελώς αμερικάνικο, τραγική η φιδίσια σέλα (λέει δεν είχε μπότες να ταιριάζουν για τη φωτογράφιση), τα πλαστικά στο πηρούνι, οι εξατμίσεις κλπ.
Πάντως, επιτέλους κακά λόγια για ένα μηχανάκι, καιρό είχα να δω! Δεν μπορεί να είναι όλα καλά και όμορφα!![]()
καλα την αποψη του για το μηχανακι γενικα την αποδεχομαι και ειναι σεβαστη... αλλα την αισθητικη αποψη του "συντακτη" πραγματικα ψαχνω μια αλλη εκφραση περαν του "ΠΟΙΟΣ ΤΗ Γ@Μ@ΕΙ????" και δεν μου ερχεται....... θα βαλω τη γατα μου να κλαιει που δεν του αρεσε.....
υγ. το μηχανακι ειναι πανεμορφο αλλα πανακριβο.... ο μονος λογος που δε το εχω αγορασει...
υγ2.... 10000000 σχολια για τη σελα που υπαρχει ΜΟΝΟ σε ενα απο τα 3 χρωματα που βγαινει το μηχανακι... και μαλιστα σε αυτο που δε θα αγοραζε ετσι και αλλιως κανεις ..... keep on bullshiting....