Για μας τους κατόχους BMW πιστεύω σημαντικό είναι και η ποιότητα της εξυπηρέτησης. Σε αυτό τον μίτο μπορούμε να γράφουμε τις εντυπώσεις μας για τους εμπόρους και τα συνεργεία της BMW.
Αφορμή για να ανοίξω αυτή την συζήτηση στάθηκε μια άσχημη εμπειρία που είχα πρόσφατα.
…………………………………………………………………
Εμπειρία από Β****** αρνητική.
Η χείριστη εντύπωση στο συνεργείο στη Βουλιαγμένης.
Θα πρότεινα να απευθυνθείτε σε άλλον αντιπρόσωπο.
Έχω πάει σε όλα τα συνεργεία και έχω αγοράσει από όλους του δικτύου BMW.
Αυτό που με περίμενε στο συνεργείο Β****** στην Βουλιαγμένης δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
Πήγα μετά από χτύπημα. Μου ζήτησε προκαταβολή το μισό εκτιμούμενο κόστος προκαταβολικά, και στην συνέχεια άρχισε να μου βγάζει την μια ζημιά μετά την άλλη.
Έχασα το έλεγχο.
Σε μια στιγμή ένοιωσα εγκλωβισμένη. Δεν ήξερα τι να κάνω. Κυρίως για το δούλεμα.
Εκεί θα βρείτε έναν τύπο ****** (ξυρισμένο κεφάλι). Απίστευτη εμπειρία. Ο άνθρωπος είναι ψυχάκιας. Τι να πω ;
Να το αποφύγετε.
Μίλησα με τα κεντρικά της BMW αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Μου πρότειναν να πάω στα δικαστήρια. Βέβαια ποτέ το όνειρό μου δεν ήταν να τρέχω στην Ευελπίδων. Αλλά όσο σκέφτομαι ότι έχει στα χέρια του την μηχανή μου… καταλαβαίνετε τι θέλω να πω.
Ελπίζω το post μου να βοηθήσει κάποιους.