ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΑΣ-ΔΥΟ ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.
ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΨΑΧΝΟΜΑΙ
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΑΣ-ΔΥΟ ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.
ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΨΑΧΝΟΜΑΙ
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
...δεν πληρωνω διοδια
...και ξαναρωτω για δευτερη και τελευταια φορα...εισαι απολυτως σιγουρος οτι εχεις παρει τα μεγιστα απο το σετ απ ετσι ωστε να ρισκαρεις την αξιοπιστια του μοτερ σου με λεπτο λαδι?
frankly my dear, i dont give a damn...
Δεν νομίζω να έχει κάνει κάτι στο μοτέρ του.
Απλά μάλλον σκέφτηκε ότι εαν αλλάξει τα λάδια σε πιο λεπτά θα κερδίσει 2-3 ίππους με μηδενικό σχεδόν κόστος και ρωτάει εαν αντέξει το μοτέρ για μερικές κόντρες ή θα το πάρει στο χέρι.
Σωστά?
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
κοιτα...σε ενα κοντραδικο μηχανακι,χωρις να λυθει μοτερ, πρεπει να γινονται καποια standards...καποια απο αυτα ειναι τα εξης...
αλυσιδογραναζα 520 χωρις o rings για μικροτερη αδρανεια...
ζαντες carbon η magnesium για τον παραπανω λογο...
ceramic δισκοπλακες η μονη ceramic δισκοπλακα και καθολου πισω...
χρονισμος εκκεντροφορων με τελειως διαφορετικα κεντρα λοβων για αποδοση ψηλα...
μειωση διακενων σε οριακο σημειο για μεγιστοποιηση βυθισματος και διαρκειας...
καυσιμο συγκεκριμενου τυπου ετσι ωστε να εκμεταλευτουμε τις καιρικες συνθηκες συγκριτικα με τον αντιπαλο...
χαρτογραφηση με καυσιμο και αναφλεξη ανα σχεση ετσι ωστε συνδυαζοντας afr με σχεση να παρουμε τα μεγιστα καθε ταχυτητας...
εξατμιση με συγκεκριμενο collector και τελικο με βαση τις απαιτησεις μας...
χαμηλωμα τερμα...
αυτα ειναι τα απολυτως βασικα...
υπαρχουν και αρκετα ακομη τα οποια δεν λεγονται...
εφ οσον εχουν γινει ολα αυτα τοτε ναι ,παιρνουμε και ρισκα με το μοτερ μας...
και οχι με 30αρια και 40αρια λαδια που ειναι για scania και δινουν το τιποτα, αλλα με μονοτυπα 2.5 η 5 sae...
υπαρχουν νορμαλ και "νορμαλ" μηχανακια...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Σε λίγο θα μας πεις ρε κύριος να βάλουμε 5αράκι λάδι στο μοτέρ και 30άρι στα πηρούνια ...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
με μονοτυπα 2.5 η 5 sae...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
στα πηρουνια straps ραμολι...ξερεις...σαν τις τιραντες που κρατανε τα παντελονια σου...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σε λίγο θα μας πεις ρε κύριος να βάλουμε 5αράκι λάδι στο μοτέρ και 30άρι στα πηρούνια ...![]()
![]()
![]()
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Ρε εμείς καλά λαλακιζόμαστε, αλλά βλέπω το παλικάρι να παίρνει το μοτέρ στα χέρια...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
στα πηρουνια straps ραμολι...ξερεις...σαν τις τιραντες που κρατανε τα παντελονια σου...![]()
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
επιλογες...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ρε εμείς καλά λαλακιζόμαστε, αλλά βλέπω το παλικάρι να παίρνει το μοτέρ στα χέρια...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Εγω που θέλω απλά να ανεβάσω λίγο την συμπίεση του κινητήρα τι λάδι να βαλω ρε παιδιά?![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εγω που θέλω απλά να ανεβάσω λίγο την συμπίεση του κινητήρα τι λάδι να βαλω ρε παιδιά?![]()
Ρίξε 20ml νερό μέσα....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Σιγύρο αυτό το κόλπο? Ελπίζω να μην μου κάνεις πλάκα φιλαράκι και με πάρεις στο λαιμό σου!Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ρίξε 20ml νερό μέσα....
Να σου πω, απο την βρύση κάνει? Η πρέπει να βαλω απο την κανάτα που εχει και φίλτρο?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σιγύρο αυτό το κόλπο? Ελπίζω να μην μου κάνεις πλάκα φιλαράκι και με πάρεις στο λαιμό σου!
Να σου πω, απο την βρύση κάνει? Η πρέπει να βαλω απο την κανάτα που εχει και φίλτρο?
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Γιατι γελάς ρε φίλε?Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
εχουν γινει μερικα απο αυτα που αναφερεις ( reinmeister) οπως και καποια αλλα που δεν αναφερεις.
Οσο αφορα κεραμικα,carbon ζαντες κτλ ειναι υπερβολικα διοτι αν ριξω το χρημα τους σε μοτερ αντε.
Ασε που για να κανω κοκκαλο το μιχανακι πρωτα επρεπε εγω να εγω γεννηθει εφταμηνιτικος..δηλαδη να εχω ξεκινησει με βαση τα ελαχιστα δικα μου κιλα αλλα δυστηχως-ευτηχως ειμαι 1.86. Για κοντρες μαλλον δυστηχως.
Οσο για χαρτογραφηση ανα σχεση το μηχανακι ειναι R1 2007
οποτε εχω PCIII kai οχι PCV.(εσενα σε βλεπω ψαγμενο απο χαρτογραφησης :smilea:
Οσο για τα υπολοιπα ο λογος που ρωταω ειναι διοτι δεν θελω να ρισκαρω και να τα παρω στο χερι.
ΞΕΡΕΙΣ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΝΩΜΕΣ
ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΣΥ ΤΗ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ MΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ OldMan ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΜΙΔΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ...ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ αφου υπαρχουν καποιες γνωσεις.
OldMan "Απλά μάλλον σκέφτηκε ότι εαν αλλάξει τα λάδια σε πιο λεπτά θα κερδίσει 2-3 ίππους με μηδενικό σχεδόν κόστος και ρωτάει εαν αντέξει το μοτέρ για μερικές κόντρες ή θα το πάρει στο χέρι"
...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
...δεν πληρωνω διοδια
Ο Γιάννης στο είπε αυτό, αλλά anyway ...Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
OldMan "Απλά μάλλον σκέφτηκε ότι εαν αλλάξει τα λάδια σε πιο λεπτά θα κερδίσει 2-3 ίππους με μηδενικό σχεδόν κόστος και ρωτάει εαν αντέξει το μοτέρ για μερικές κόντρες ή θα το πάρει στο χέρι"
Conclusion: Δεν θα κερδίσεις πρακτικά τίποτε ενώ θα ρισκάρεις αρκετά ...![]()
(καλύτερα να ψαχτείς - σ'αυτό το επίπεδο - με ένα πιο "αξιοπρεπές" καύσιμο..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...