τσ τσ τσ τσ
αυτοί οι νέοι...ακόμα να μάθουν ότι κοντά σε μπάτσο κουμπώνουμε μια-δυο σχέσεις πάνω από τη ροπή...![]()
τσ τσ τσ τσ
αυτοί οι νέοι...ακόμα να μάθουν ότι κοντά σε μπάτσο κουμπώνουμε μια-δυο σχέσεις πάνω από τη ροπή...![]()
Γράφουν "street legal". Το ερώτημα είναι βάσει ποιών μετρήσεων είναι και κατά πόσο τα εδώ όργανα το δέχονται.Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Στο λεει η συγκεκριμενη εξατμιση.Υπαρχουν αλλες που ειναι εντος οριων κι αλλες που τα db killers τα βαζουν για να ερχονται εντος μικροτερων-αγωνιστικων ομως-οριων θορυβου
1) Νομοθεσία...
(από http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=155 )
Τα μέγιστα επιτρεπτά όρια θορύβου διάταξης εξάτμισης στην Ευρωπαική Ένωση για μηχανοκίνητα οχήματα, οπως διαμορφώθηκαν την 14η Ιουνίου 2007, περιγράφονται στην Οδηγία 2007/34/ΕΚ της Ευρωπαικής Επιτροπής.
Σχετικές Προδιαγραφές - Διεθνής Νομοθεσία
* Ευρωπαική Νομοθεσία: Οδηγία 96/20/ΕΚ της Επιτροπής, της 27ης Μαρτίου 1996, για την προσαρμογή στην τεχνική πρόοδο της οδηγίας 70/157/ΕΟΚ του Συμβουλίου σχετικά με την αποδεκτή ηχητική στάθμη και το σύστημα εξάτμισης των μηχανοκίνητων οχημάτων
(Παράρτημα ΙΙ - Έγκριση ΕΚ τύπου των συστημάτων εξάτμισης ως ιδιαιτέρων τεχνικών μονάδων)
* Οδηγία 70/156/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 6ης Φεβρουαρίου 1970 περί προσεγγίσεως των νομοθεσιών των κρατών μελών που αφορούν στην έγκριση των οχημάτων με κινητήρα και των ρυμουλκουμένων τους
* Council Directive 70/157/EEC of 6 February 1970 on the approximation of the laws of the Member States relating to the permissible sound level and the exhaust system of motor vehicles
* Commission Directive 2007/34/EC of 14 June 2007 amending, for the purposes of its adaptation to technical progress, Council Directive 70/157/EEC concerning the permissible sound level and the exhaust system of motor vehicles
* SCADPlus Motor vehicles with trailers: Permissible sound level
*
Handbook for Implementation of EU Environmental Legislation - Noise
Ελληνική Νομοθεσία
* Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών - Φύλλο της Κυβερνήσεως
* Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ) - Παράγραφος 12
* ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Γ/20/81567/898/88 - Έγκριση τύπου ΕΟΚ για την αποδεκτή ηχητική στάθμη και διάταξη εξάτμισης των οχημάτων με κινητήρα και συναφείς διατάξεις (ΦΕΚ 403/Β/21-06-88)
2) Σωστός τρόπος μέτρησης στάθμης θορύβου σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=119
3) Συμπεράσματα
* Από όλες τις μετρήσεις πρέπει να αφαιρεθεί 1db(A), όπως προβλέπεται από την Οδηγία και ακόμα τόσο όσο είναι το μόνιμο σφάλμα της συσκευής στο φάσμα των μετρήσεων.
* Οι δοκιμές είναι αδύνατο να πραγματοποιηθούν στο δρόμο. Πολύ λιγότερο σε έναν πολυσύχναστο δρόμο.
* Οι ελεύθερες εξατμίσεις που μετρήθηκαν είχαν παραπλήσια επίπεδα θορύβου με την εργοστασιακή στη στατική δοκιμή.
* Στη δυναμική δοκιμή οι βελτιωμένες εξατμίσεις έκαναν περισσοτερο θόρυβο από ό,τι στη στατική.
* Στη δυναμική δοκιμή η εργοστασιακή εξάτμιση ήταν πολύ πιο αθόρυβη από τις βελτιωμένες
* Όταν η στάθμη θορύβου μετριέται πίσω από το αυτοκίνητο - δοκιμή που δεν προβλέπεται από καμία Ευρωπαική Οδηγία - τα αποτελέσματα ποικίλλουν ανάλογα με την σχεδίαση της εξάτμισης.
* Ο προσεκτικός σχεδιασμός μιας εξάτμισης μπορεί να την κάνει αθόρυβη στο φάσμα που δοκιμάζεται για να πάρει έγκριση τύπου.
...
Όταν ειχα τη gpr, την ειχα αγορασει ομολογκαρισμενη.
Ειχε ενα αποδεικτικο χαρτι που ελεγε οτι ειναι for road use.
τοσο απλα
::Τάσος::
παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...
Tις περισσότερες φορές ναι αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα αφού μεσολαβούν κι άλλοι παράγοντες όπως οι υπόλοιποι εξωτερικοί ήχοι, το σημείο όπου γίνεται η μέτρηση, το αυτί του ακουστήΑρχικά δημιουργήθηκε από georgis4
τωρα αν κανει θορυβο η οχι μια εξατμιση νομιζω κανει ΜΠΑΜ απο καποιον που την ακουει ετσι?:smilea:(ανάλογα και το πότε έβαλε τη μπατονέτα μέσα για τελευταία φορά..
) κλπ κλπ.
Κανένα αυτί πάντως δεν ξεχωρίζει τα 92 ντεσιμπέλ από τα 95 όταν το όριο είναι για παράδειγμα 93.. και το 92 διαφέρει πολύ απ'το 95 όσο αναφορά την τσέπη του ιδιοκτήτη.![]()
Φυσικα δεν γινεται λογος για διαφορα db με το αυτι.......αλλα αν πηγαινεις μαλλιοκουβαρα απο μακρια και σε δουν και ΑΚΟΥΣΟΥΝ να ερχεσαι.......ε νομιζω δεν θελει και πολυ καθαρο απο *μαρμελαδα* αυτακι....Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Tις περισσότερες φορές ναι αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα αφού μεσολαβούν κι άλλοι παράγοντες όπως οι υπόλοιποι εξωτερικοί ήχοι, το σημείο όπου γίνεται η μέτρηση, το αυτί του ακουστή(ανάλογα και το πότε έβαλε τη μπατονέτα μέσα για τελευταία φορά..
) κλπ κλπ.
Κανένα αυτί πάντως δεν ξεχωρίζει τα 92 ντεσιμπέλ από τα 95 όταν το όριο είναι για παράδειγμα 93.. και το 92 διαφέρει πολύ απ'το 95 όσο αναφορά την τσέπη του ιδιοκτήτη.![]()
![]()
![]()
Θα το στρωσω που θα παει..
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αφου όλες οι αφτερμαρκετ λενε "not for road use" ή κατι αντιστοιχο για να εχουν τα οπίσθιά τους καλυμένα...![]()
![]()
Υπάρχουν ουκ ολίγες aftermarket που έχουν έγκριση θορύβου EC. Το ότι έχουν πάρει έγκριση τύπου σε μία χώρα αυτόματα τις κάνει νόμιμες σε όλες της ΕΕ.
Αν θεωρείς ότι το Tuono μου πχ είναι παράνομο επειδή κάνει θόρυβο, είσαι γελασμένος γιατί οι Leo Vince έχουν έγκριση θορύβου EC :rotflmao::rotflmao:
Η νόμιμη διαδικασία για την μέτρηση έχει αναφερθεί ουκ ολίγες φορές εδώ. (dbμετρο υπο γωνία 45' σε χωρο χωρίς εξωτερικούς θορύβους, σε συγκεκριμένες σ.α.λ κινητήρα)
Αν ήταν έτσι κάπταιν να μετράμε τον θόρυβο, τα BMW S1000RR, το V4 και τα harley δεν θα έπαιρναν έγκριση τύπου ούτε με τη 2α παρουσία.
ΥΓ. Δεν ξέρω αν έκανε ή δεν έκανε θόρυβο ο φίλος. Αναφέρω τον νόμιμο τρόπο μέτρησης![]()
πλακα κανειςΑρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αν θεωρείς ότι το Tuono μου πχ είναι παράνομο επειδή κάνει θόρυβο, είσαι γελασμένος γιατί οι Leo Vince έχουν έγκριση θορύβου EC :rotflmao::rotflmao:
![]()
:rotflmao:
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
πλακα κανεις![]()
:rotflmao:
![]()
![]()
![]()
![]()
καθόλου πλάκα. Το ότι η αρχική έγκριση έχει δωθεί στην Ιταλία, εξηγεί κάπως τα πράγματα :rotflmao::rotflmao:
Άδεια ασφάλεια και δίπλωμα για αρχή..!Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ...![]()
Πες ετσι βρε ανθρωπεΑρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
καθόλου πλάκα. Το ότι η αρχική έγκριση έχει δωθεί στην Ιταλία, εξηγεί κάπως τα πράγματα :rotflmao::rotflmao:
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Κανονικα.....εγκριση θορυβου θα επρεπε να παιρνουν απο τιποτα νεογεννητα μωρακια
που πεταγονται στον υπνο τους καθε φορα που περναει καποιος με "ανοιχτη" εξατμιση
κατω απο το σπιτι τους στις 2 τα ξημερωματα.
![]()
Βυρωνα η εγκριση είναι με τις τάπες, εσυ τις εχεις πάνω?Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
![]()
![]()
![]()
![]()
καθόλου πλάκα. Το ότι η αρχική έγκριση έχει δωθεί στην Ιταλία, εξηγεί κάπως τα πράγματα :rotflmao::rotflmao:
Αν ναι πάσο, αλλά ετσι κι αλλιώς τρως κλήση για την πινακίδα.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957