Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 19 από 19

Θέμα: ktm lc4

  1. #16
    Its Back!!Its Honda Το avatar του/της nio.nik
    Εγγραφή
    28/12/2009
    Μηνύματα
    20
    και να του κανεις τακτικα και σχολαστικα τα σερβις του!! εμενα εχει 27.000 ΚΜ και το πηγαινα στο χωριο (φανταστιτε βουνο, ασφαλτος, στροφες και τρελα τοπια) και το εσκιζα και δεν εχει κανει κιχ αλλα..στα 5.000 ΚΜ ηταν το σερβις στα 4.500 ΚΜ το πηγαινα και αλλαγη λαδιων καθε 2.000 χιλιτομετρα και σωστο ζεσταμα και ενα φιλακι το πρωι και ενα φιλακι το βραδυ πριν παω για υπνο... (ξεχασα ενα κομπλερ μιζας στα 26.000 και αυτο απο δικια μου βλακεια)
    παντως με το που θα ανεβεις στην σελα του θα σε αγγαλιασει και δεν θα μπορεις να οδηγησεις αλλο μηχανακι.
    σου ευχομαι τα καλυτερα...
    Ο Θεός τα πάντα εν σοφία εποίησε!!!
    Αυτήν την σοφία ψαχνω και αν την βρω... πω πω πω τι εχει να παθει......

  2. #17

    sm

    γεια και απο μενα πιστευω οτι οι προλαλησαντες σε εχουν καλυψει εγω μια απ τα ιδια θα σου πω...αν τα κμ ειναι πραγματικα τοτε δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα...σαν πρωην κατοχος sm640''02 αλλα και duke''03 με σωστες αλλαγες λαδιων κλπ θα βγαλεις 20000-25000 χωρις προβληματα μονο θεμα υπαρχει με το κομπλερ τις μιζας και φυσικα υπερθερμανσεις , θερμοστατη και τα ματια σου γιατι το ραγισμα δεν το γλυτωνεις....

  3. #18
    ΚΟΥΡΕΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της kouremenos
    Εγγραφή
    14/08/2006
    Μηνύματα
    155
    εγω πηρα ενα DukeII 640 μεταχειρισμενο με πολυ ρισκο απο μαγαζι μετα απο 15 χρονια γιαπωνεζος.ο μόνος που το άκουσε ημουν εγώ .... και τελικά έως τώρα όλα καλά 3000χλμ δικα μου . σερβις στην ώρα του κτλ ... το μηχανάκι είναι ΣΚΕΤΗ Κ@ΥΛΑ.!!!!!!!!και ας έχει τα μίσα άλογα από το προηγούμενο .... ΝΤΟΥ ΣΤΟ KTM !!!!!!!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	blackduke o.jpg 
Προβολές:	154 
Μέγεθος:	67,1 KB 
ID:	187925
    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 'ΡΩΜΙΟΙ'
    ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ...... ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ..... “.






    ..Οσον ζής φαίνου,

    Μηδέν όλως σύ λυπού

    Προς ολίγον εστί το ζήν

    Το τέλος ο χρόνος απαιτεί”.

    (“Όσο ζεις, να λάμπεις
    Μη λυπάσαι καθόλου
    Η ζωή είναι σύντομη
    Ο χρόνος οδηγεί στο τέλος”)

  4. #19
    εγω συμφωνο με το camen.μπορει να εχει τελειωσει το στρωσιμο και ο τυποσ να το πηγαινε ταπα(δεν νομιζω γιατι θα επεφτε απο τα ιδια του τα λαδια).περα απο την πλακα καθε μηχανακi ειναι αξιοπιστο οσο αξιοπιστος ειναι και ο αναβατης που το καβαλαει.εαν ειναι στα @ρχιδι@ του και το παει συνεχεια στα κοκκινα η δεν του αλλαζει μπουζι και λαδια δεν 8α φταιει το μηχανακη εαν του πει τραβα γαμ..σου και πηγαινε με τα ποδια.
    απλα προσεξετο λιγο περισσοτερο γιατι τα ευραπαικα ανταλλακτικα κοστιζουν.
    σου ευχομαι οτι καλυτερο.
    Ενας αγγελος και ενας διαβολος με συνοδευουν...μου μιλανε συνεχως σα να με δασκαλευουν...ο ενας μου λεει συνεχος να χω το νου μου κι ο αλλος με ωθει στο ανοιγμα του δεξιου καρπου μου(θηριο-σε 2 ροδες)

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. KTM LC4 - Duke - 660 service manual
    από darkCount στο forum KTM
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2004, 18:28
  2. λαστιχα για KTM LC4 SM
    από dez στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2004, 15:26
  3. εξατμιση για KTM LC4 SM
    από dez στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2004, 10:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF