Γνωρίζει κανείς σχετικά με τις αντλίες επιτάχυνσης στα καρμπυρατέρ;
Πώς δουλεύουν;
Πώς παίρνουν την εντολή να ψεκάσουν;
Πότε;
Πόσο ψεκάζουν;
Πώς υπολογίζεται;
Πώς το ψεκάζουν;
Μόνο τα μηχανικά καρμπυρατέρ μπορούν να έχουν αντλία επιτάχυνσης ή και τα υποπίεσης;
Μπορεί να μπει εκ των υστέρων σε καρμπυρατέρ που δεν έχει; Υπάρχει κάποια άλλη, αντίστοιχη διάταξη που να κάνει την ίδια δουλειά;
Τί εναλλακτικά σχέδια υπάρχουν;
Κλπ κλπ κλπ
Ό,τι ξέρετε παρακαλώ πείτε το. Αν σκεφθείτε και κάτι επί πλέον, ακόμα καλύτερα.
Προς το παρόν, ό,τι σχετικό έχω βρει αφορά είτε την θεωρία περί του τί δουλειά κάνουν και γιατί την κάνουν, καθώς και πώς γίνονται διάφορες πατέντες/βελτιώσεις σε καρμπυρατέρ που ήδη τις έχουν.
Ει δυνατόν, αποφύγετε παραπομπές σε άλλες δημοσιεύσεις ώστε να έχουμε κάτι πλήρες εδώ.
Παρακαλώ ό,τι έχετε ευχαρίστηση...
Μ.