Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Η2Ο2

  1. #1

    Η2Ο2

    ή αλλιως οξυζενε....


    καποιες γενικες πληροφωριες πρωτα..

    1.το οξυζενε (Η2Ο2) εχει 2 ατομα Η (υδρογονο) και δυο Ο (οξυγονο)
    2. το νιτρο (Ν2Ο) εχει μονο ενα Ο.. αλλα ο δεσμος του αζοτου με αυτο ειναι πιο ευκολα διασπασημος...
    3. σε παλαιοτερα συστηματα (VOLVO) ψεκαζαν νερο (απο ειδικο μπεκ) στην εισαγωγη για να ελεγξουν την προαναφλεξη σε διαφορα συστηματα με turbo... (εριχανα την θερμοκρασεια μεσα στον κυλινδρ αλλα και αραιωναν οσ ενα βαθμο την πικνοτητα του καυσημου...


    αρα... μηπως θα μπορουσαμε να χρεισημοποιησουμε το οξυζενε αντι για νερο?
    θα ειχε καποιαμ επιδραση στην αποδωση?

    υ.γ. Probably the most well-known application of H2O2 during WW II was in the V2-rocket for the turbo-pump gas generator.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Η χημική υπερτροφοδότηση με οξείδιο του αζώτου προκαλείται απο διάσπαση στη θερμοκρασία του θαλάμου και απελευθέρωση του οξυγόνου που καίγεται στο πλούσια ρυθμισμένο μίγμα και δίνει άλογα.
    Το νερό δεν έχει ακριβώς εξακριβωθεί πως βοηθάει την καύση, δεν το χω διαβάσει πουθενά, πάντως δουλεύει σαν αντικροτικό και βοηθάει πολύ και στην καύση φτωχών μιγμάτων, πάντως δεν διασπάται το μόριο του.
    Το υπεροξύδιο του υδρογόνου δεν πρέπει και αυτό να διασπάται στην θερμοκρασία του κινητήρα οπότε μάλλον σαν νερό θα δουλεύει.
    Για το V2 δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά πρόκειται για πύραυλο και εκεί αναπτύσονται εξοπραγματικές θερμοκρασίες καμιά σχέση με ΜΕΚ.

  3. #3
    σωστα αυτα που λες πατερα ( )

    απλα να πω οτι μετα απο μια μικρη ερευνα στο net βρικα οτι οι ρουκετες του Von Brown (VII) ειχαν εναν καταλυτη απο ασιμι που επιδρουσε στην διασπαση του Ο απο το H... το οποιος αναμιγνιοταν με καυσημο και αναφλεγοταν...

    το ψαχνω ακομα...

  4. #4
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Επίσης οι Γερμανοί αλλά και οι Ρώσοι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης ορισμένων μοντέλων αεροσκαφών είχαν το σύστημα Water-Methanol Injection για αύξηση της ιπποδύναμης.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    Επίσης οι Γερμανοί αλλά και οι Ρώσοι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης ορισμένων μοντέλων αεροσκαφών είχαν το σύστημα Water-Methanol Injection για αύξηση της ιπποδύναμης.


    Η Μεθανόλη (ψιλοδηλητηριώδης είναι αλήθεια) έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη Θερμο-Χημική απόδοση από την Βενζίνη.

    Μπορείς (πανεύκολα) να μετατρέψεις ένα κινητήρα να καίει Μεθανόλη ή να σχεδιάσεις έναν από την αρχή.

    Η απόδοση του (τροποποιημένου) κινητήρα θα είναι ΛΙΓΟ μεγαλύτερη από αυτήν που είχε όταν έκαιγε Βενζίνη (χαμηλώνει δραματικά η συμπίεση και απαιτείται ΜΕΓΑΛΗ ψύξη στους αυλούς εισαγωγής).

    Το μίγμα Νερού - Μεθανόλης είναι ικανοποιητικά "ελέγξιμο" ως προς την απόδοση και την ΑΥΤΑΝΑΦΛΕΞΗ, με αρκετά μειονεκτήματα, μερικά των οποίων είναι:

    Δηλητηρίαση (κάτι σαν τις "μπόμπες" στα κωλόμπαρα).

    Ανάγκη για "ειδικό" λιπαντικό (ειδικά στα δίχρονα).

    Τρελλή οξείδωση του κινητήρα (το νεράκι διασπάται και οξειδώνει).


    Τα παραπάνω ξεπερνιούνται σε ικανοποιητικό βαθμό με την χρήση Αιθανόλης (μικρότερη απόδοση από αυτήν της Μεθανόλης, αλλά ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ από την Βενζίνη).




    Υ.Γ.
    Αν διαπιστώσω ότι κάποιος ενδιαφέρεται ΣΟΒΑΡΑ να κάνει το μηχανάκι του ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ, θα γράψω αντίστοιχο thread.
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Οι αλκοολικοι κινητήρες είναι δεκαετίες σε παραγωγή και χρησιμοποιούνται ευρήτατα ας πούμε στη Βραζιλία, που έχει πολύ οινόπνευμα απο ζαχαροκάλαμο και πουλάει μίγμα βενζίνης και οινόπνευμα.
    Το εκεί μίγμα πάντως σηκώνει μεγαλύτερη συμπίεση αλλά έχει φτωχότερη θερμική απόδοση απο την βενζίνη με αποτέλεσμα μεγαλύτερη κατανάλωση.
    Να υπενθιμίσω οτι οι αεροπορικοί κινητήρες στην πλειοψηφία τους ήταν περίεργες κατασκευές δίχρονοι Turbo V 12 με περιέργα κυκλώματα ψύξης, γενικά πολύ μακριά απο τους δικούς μας και με διαφορετικές απαιτήσεις σε απόδοση.
    Πάντως είχα βρεί site απο Αμερική με έρευνα στην εποχή του πολέμου για τον ψεκασμό νερού.
    Πάντως λέει μόνο σε εφαρμογές turbo.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Valentino_Ptossi
    Εγγραφή
    03/08/2004
    Μηνύματα
    112
    σε μια τουρμπισμενη μοτο επειδη δεν χωραγε το intercouler ψεκαζαν νερο για να ψειχει το μυγμα!δεν νομιζω να βοηθουσε στην αποδοση περα απο τη διατειρηση της θερμοκρασιας του μειγματος χαμηλα ωστε να καταλλαμβανει μικροτερο ογκο.....


    αυτα.......νομιζω......
    two beer or not two beer?

  8. #8
    μιας και ολοι μπορουμε να πουμε καμια μπουρδα πού και πού....

    γιατι αντι για μια μπουκαλα Νιτρο, να μην εχουμε μια με οξυγονο;;;

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Γιατί με το που θα πατήσεις τη μίζα, θα έχεις μια ωραία έκρηξη και τα πιστόνια θα περάσουν, όχι από την εξάτμιση, αλλά από το λαρύγγι σου.

    Εκτός αν έχεις τίποτα boxer, οπότε τα πιστόνια θα σκοτώσουν τα πλαϊνά αμάξια. Σκέψου ναυμαχιές σε φάση Πειρατές της Καραϊβικής.

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Valentino_Ptossi
    σε μια τουρμπισμενη μοτο επειδη δεν χωραγε το intercouler ψεκαζαν νερο για να ψειχει το μυγμα!δεν νομιζω να βοηθουσε στην αποδοση περα απο τη διατειρηση της θερμοκρασιας του μειγματος χαμηλα ωστε να καταλλαμβανει μικροτερο ογκο.....


    αυτα.......νομιζω......
    ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΡΕ

    ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΡΕ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ! ΔΕ ΜΑΘΑΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?!?!?!?! για να απαντήσω μόνος μου, φοβάμαι πως όχι γιατι και αυτοί που τα μαθαίνουν τα παιδιά τώρα είναι πέρα βρέχει... Το τι πατάτα έχω ακούσει ακόμα και από καθηγητές πανεπιστημίου (με ντοκτορά!)...

    "ψύχει" "μίγμα" "διατήρηση" "μίγματος" "καταλαμβάνει"

    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!

    όσο για το θέμα το άλλο.

    εμένα μεθυσμένο (αλκοολικό) είναι το αμαξάκι μου το τηλεκατευθυνόμενο. Το καύσιμο είναι μίγμα μεθανόλης (ξυλόπνευμα) μιάς νιτρικής ένωσης και καστορελαίου (λιπαντικό). Ίσως κάποια άλλα καύσιμα να έχουν και after run oils αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το καυσιμο οπότε μπορούμε να το παραμερίσουμε. Η κατασκευή του κινητήρα είναι ιδιαίτερα απλή και, ναι, έχει φάση

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gtsiros
    Γιατί με το που θα πατήσεις τη μίζα, θα έχεις μια ωραία έκρηξη και τα πιστόνια θα περάσουν, όχι από την εξάτμιση, αλλά από το λαρύγγι σου.

    Εκτός αν έχεις τίποτα boxer, οπότε τα πιστόνια θα σκοτώσουν τα πλαϊνά αμάξια. Σκέψου ναυμαχιές σε φάση Πειρατές της Καραϊβικής.


    ψιλοξεφηραμε αλλα καλα ειναι...
    αν και πολυ εφανταστα και περιγραφικα ολα αυτα siros δεν νομιζω (νομιζω λεω) οτι αυτος ειναι ο λογος που δεν χρησημοποιουμε καθαρο οξυγονο..
    αλλωστε τα συστηματα στιλ NOS ειναι on demand (δλδ εμεις αποφασιζουμε ποτε, πωσο και για ποση ωρα).
    επηδει την ιδια απορεια ειχα και εγω οταν εκανα μια εργασεις πανω στα συτηματα NO (γιατι δλδ οχι καθαρο O) καταφερα να βρω καποια πραγματα (το πωσο σωστα ειναι δεν ξερω...

    1. το O ειναι διαβρωτικο και ειναι πολυ πιθανο να εγκλοβιστει αναμεσα στα μεταλα (πιστονι κυλινδρος) αρα κολημα (ε??) το νιτρο εναι πολυ κοντα στον ατμοσφαιρικο αερα
    2. το Ο κανει την εναυση αλλα και την καυση πολυ πιο ευκολη και εντονη (τα νορμαλ μεταλλα θα ελυοναν). το νιτρο πρεπει να διασπαστει για να λειτουργισει
    3. αν δεν εχουμε καλη αναμηξη καυσημου (που δεν εχουμε συνηθος) θα εχουμε φαινωμενα εξερετικα φτωχου μιγματος σε διαφορες περιοχες του θαλαμου καυσης...

    αυτα... με καθε επιφυλαξη για την ορθοτιτα και την σοβαροτητα τους...

    οσο για τα θερμικα τηλεκατευθηνομενα ειναι εξερετικα ενδιαφαιροντα αλλα θα τα πουμε ισος σε αλλο ποστ... δεν εχουν και μπουζι

    υ.γ. το οξυγονο που εχουν στα νοσοκομεια δεν κανει... εχει μεσα καποια αντιαναφλεκτικα και αλλα στοιχεια "πυρασφαλειας" οπως μου εχουνε πει...

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Τα θερμικά τηλεκατευθυνόμενα έχουν κάτι σαν μπουζί... είναι ένα νήμα που μένει ζεστό και αναφλέγει το μίγμα.

    Όσο για το O2... κοίτα. θα κάνει πιο βίαιες τις καύσεις. Σίγουρα θα "δώσει" πολλά αν χωρηγηθεί σε ελεγχόμενες ποσότητες. Στο κάτω κάτω αυτό κάνει και το NOS που βάζουν κατά κόρον στους βενζινοκινητήρες σα βελτιωτικό (στο αμαξάκι είναι το κύριο στοιχείο. γι'αυτό πάει γαμ$@%&#). Σχετικά με τα προβλήματα που θα παρουσιάσει, δε γνωρίζω τόσα πολλά όσο εσύ.

    Ένα ενδιαφέρον ερώτημα τώρα... γιατί δεν έχουμε φτιάξει ακόμα μηχανισμό που να τροφοδοτείται με ατμοσφαιρικό αέρα;

  13. #13
    μια διορθωση....

    το οξυγονο ΔΕΝ καιγεται!! ΒΟΗΘΑΕΙ στην καυση

  14. #14
    σωστος lalala αν και μυ φενετε λιγο λαλαλα...
    το εναρμονισα το κειμενο με σωστη εκφραη

    μια επιπλεον διορθωση αν μου επιτρεπετε... η αντιδραση με οξυγονο ειναι η καυση.

    υ.γ. σιροσ ενοεις μηχανη που να ρουφααερα και να δηνει καθαρο Ο?? :wacko: καλη φαση... αλλα απο χημεια ειμαι λιγο σκραπας...

    (-να ηταν μονο η χημεια...
    - τι? ποιος το ειπε αυτο? ποιος το ειπε λεω?.... τστστσ... κακοι ανθρωποι... )

  15. #15
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Όχι. Μηχανισμός ο οποίος για να παράγει έργο δε χρειάζεται τίποτα άλλο παρα μόνο ατμοσφαιρικό αέρα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF