Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: Υψηλη θερμοκρασία ή ιδεα μου;

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    για να ειμαι ειληκρηνης αυτο το τζαμακι νομιζα οτι δειχνει την σταθμη λαδιου
    Ομορφαααα:hypnotize :hypnotize :hypnotize
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    Τιποτα δεν επαθε το μηχανακι ρε!!!Μην αγχωνεσε...Τσεκαρε αν εισαι οκ απο λαδια/υγρα ψυγειου και τραβα και σε εναν μηχανικο ή εναν ηλεκτρολογο να δει αν το βεντιλατερ δουλευει σωστα.




  2. #17

    Re: Re: Re: Re: Ειναι αυτο που νομιζω????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS

    ας το αφησει στο ρελαντι στο σταντ 6-7 λεπτα... πρεπει να ξεκινησει το βεντιλατερ. αν οχι να τσεκαρει ασφαλειες και μετα ψαχνωντας.

    Και δε με λες ρε φιλος, αμα δε ξεκιναει και οι ασφαλειες ειναι καλα τοτε τι ΣΚΑΤΑ φταιει?

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    Re: Re: Re: Re: Re: Ειναι αυτο που νομιζω????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
    Και δε με λες ρε φιλος, αμα δε ξεκιναει και οι ασφαλειες ειναι καλα τοτε τι ΣΚΑΤΑ φταιει?
    Παλι τα ιδια ρε?!

    Ειπαμε,ή αυτο που ονομαζεις "φουσκα" ή καμια φισα/καλωδιο ή το ιδιο το βεντιλατερ...
    Δεν υπαρχει κατι αλλο στο κυκλωμα...

  4. #19
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Το απογευμα θα το τσεκαρω.
    Δεν το εχω πιασει ακομα.

    Θα καθαρίσω τασημαδια και μετα απο την βολτα θα δω αν συνεχιζει να δακρυζει.
    Θα το αφησω και στο ρελαντι να δω αν αναβει το βεντιλατερ.
    Το λαμπακι της θερμοκρασιας που εχει δεν ξερω πως μπορω να το τσεκαρω γιατι δεν ειναι οπως τα ψηφιακα μοντελα που αναβουν ολα οταν βαλεις το κλειδι επανω.

    Το τοπικ ηταν ΚΑΙ για τα λαδια.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    Το τοπικ ηταν ΚΑΙ για τα λαδια.
    δε βλέπω να αναφέρεις πουθενά κάτι γι αλάδια, εκτός απο το δάκρυσμα...

    αλλιώς μπορεις να προτείνεις εναν πιο αντιπροσωπευτικό τίτλο!

  6. #21
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Το εκανα μια βολτα πριν απο λιγο,δεν ειχα και πολυ ορεξη για μοταρντ οδηγηση οποτε εκανα μικρη πορεια καμια 20αρια χλμ...δεν το οδηγησα οπως χτες.
    Το βεντιλατερ δεν το ακουσα οθτε μια φορα να δουλευει
    Την σταθμη απο τα λαδια την τσεκαρα ( απο την σωστη μερια αυτη την φορα ) και φαιθνετε οκ.
    Απο την αλλη μερια τωρα δεν ειδα να βγαλει καθολου λαδι...το τζαμακι δεν εχει ουτε χτυπηματα ουτε ειναι ραγισμενο.
    Οποτε προς το παρον πρεπει να ψαχτω με το βεντιλατερ...και προφητικα ο κυριος Κατανας αλλαξε τον τιτλο.(ειχα βαλει φωτο)

    Επειδη με το ΚΤΜ δεν εχω ασχοληθει ποτε (ειναι μαμισιο 100% ακομα) και δεν εχω ιδεα τι γινεται με τα ηλεκτρικα του...υπαρχει κανενα καλο παιδι να μου πει που ειναι η συνδεση για το βεντιλατερ :smilea:

    σας μερσω πολλαπλος για την συμμετοχη!

    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  7. #22
    Φίλος δυο πραγματάκια θα κοιτάς που είναι τα βασικότερα για μια "καταδρομική" βόλτα με το ΚΤΜ σου.
    1 Πριν το βάλεις μπροστά κοιτάς ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ(sorry για τα κεφαλαία) το ψυγείο για να δεις εαν εχει υγρά και μάλιστα να είναι λίγο πάνω απο τις κυψέλες και
    2 Ενα τσεκάρισμα στο τζαμάκι για να δεις εαν τα λάδια είναι στο ιδανικό επίπεδο (Το τζαμάκι βρίσκεται απο την αριστερά πλευρά , απο εκεί που είναι και η μανιβέλα).

    Σύμφωνα με αυτά που ακούω το μοτέρ σου ίσως δεν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά με προβλημάτισε πολύ του οτι δεν αναψε το βεντιλατέρ σου(και το βεντιλατέρ ανάβει μόνο οταν ο διακόπτης είναι στο ΟΝ) και οτι ένιωθες την θερμοκρασία.


  8. #23
    απαντωντας παντως στο πρωτο ποστ που ανεφερε ο φιλος περι γρηγορης βολτας , εκει δεν μας ενδιαφερει ουτε να δουλευει ουτε καν να υπρχει βεντιλατερ ...αν κατι προξενησε καποιο προβλημα σιγουρα αυτο δεν ειναι η μη-λειτουργια του βεντιλατερ

    _εκτος αν παει καθε μερα λαικη με το κτμ-
    PROzacRIDER

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ktm.Prestige

    με προβλημάτισε πολύ του οτι δεν αναψε το βεντιλατέρ σου(και το βεντιλατέρ ανάβει μόνο οταν ο διακόπτης είναι στο ΟΝ) και οτι ένιωθες την θερμοκρασία.

    Tι σε προβληματιζει βρε?!
    Οσο κινειται το μηχανακι δεν ζεσταινεται.Για να ανεβασει θερμοκρασια πρεπει να το εχεις σκισει,να σταματησεις και να το αφησεις να δουλευει αρκετα στο ρελαντι.Λογικο ειναι να μην αναψε το βεντιλατερ οσο οδηγουσε.Εμενα θα με προβληματιζε αν αναβε...

    Τωρα,για το πως αισθανοταν την ζεστη δε μπορω να ξερω αλλα ειπα και πιο πανω οτι μαλλον ψυχολογικο ηταν το θεμα.

    Κ ακομη επιμενω,οπως και εσυ,οτι το βεντιλατερ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ αν κλεισεις τον διακοπτη.
    Εκτος και αν εχουν κανει καμια ηλεκτρολογικη πατεντα στο συγκεκριμενο και τραβαει ρευμα συνεχεια...

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider


    Επειδη με το ΚΤΜ δεν εχω ασχοληθει ποτε (ειναι μαμισιο 100% ακομα) και δεν εχω ιδεα τι γινεται με τα ηλεκτρικα του...υπαρχει κανενα καλο παιδι να μου πει που ειναι η συνδεση για το βεντιλατερ :smilea:

    Το βεντιλατερ περνει σημα για να αναψει απο μια φισα που υπαρχει στο δεξιο ψυγειο(οπως καβαλας) τερμα κατω δεξια.Αν τα θυμαμαι καλα, ενωνεις το μαυρο καλωδιο του βεντιλατερ(εχει ενα κοκκινο και ενα μαυρο που καταληγουν σε ασπρη φισα) με το καφε της φισας του ψυγειου και το βεντιλατερ πρεπει να αναψει.Με αυτον τον τροπο μπορεις να βαλεις και διακοπτακι,οπως εχω κανει και εγω.

    Δεν ξερω,μηπως μπορεις με καποιο τροπο να βραχυκυκλωσεις την φισα του ψυγειου για να δεις αν θα αναψει και να μην κανεις ολη την παραπανω διαδικασια.Εγω την ειχα κανει ετσι κι αλλιως γτ θα εβαζα το διακοπτακι...

  11. #26
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen

    Τωρα,για το πως αισθανοταν την ζεστη δε μπορω να ξερω αλλα ειπα και πιο πανω οτι μαλλον ψυχολογικο ηταν το θεμα.

    Κ ακομη επιμενω,οπως και εσυ,οτι το βεντιλατερ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ αν κλεισεις τον διακοπτη.
    Εκτος και αν εχουν κανει καμια ηλεκτρολογικη πατεντα στο συγκεκριμενο και τραβαει ρευμα συνεχεια...
    Δεν ηταν ψυχολογικο
    Εχω ξανα-αναψει μηχανη και το καταλαβαινω ποτε ειναι ετοιμο για μπριζολιδια...
    Εκτος οτι ακομα και τα πλαστικα πλαινα εκαιγαν,η ζεστη του κινητηρα ηταν περισσοτερο εντονη απο οτι συνηθως ανεβαζει,οταν εχει υπερθερμανθει και σβησεις τον κινητηρα και μετα απο 2-5 λεπτα πας να βαλεις μπροστα,παιρνει αλλα σβηνει αμεσως η δεν παιρνει καθολου,ρελαντι δεν κραταει με τιποτα...
    Το ιδιο μου εκανε και χτες μονο που δεν αφησα την μηχανη να κρατησει χαμηλες στροφες και στο "γυρνα" οταν την ξαναεσβησα καθησα για καφε..οποτε και "πηρε τα πανω της".
    Εχω ξεμεινει ετσι στο Κιατο 4 ωρες ερχομενος απο Πατρα-Αθηνα και αλλη μια φορα απο υπερθερμανση με διαφορετικες μηχανες
    Το βεντιλατερ επιμενω οτι συνεχηζει ακομα και αφου βγαλεις το κλειδι...

    Υ.Γ τα manual link sto sticky topic δεν δουλευουν??
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider


    Υ.Γ τα manual link sto sticky topic δεν δουλευουν??
    Manual ψαχνεις?!

    Κατεβασε το απο εδω:

    http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

    Αργει να φορτωσει ολη η λιστα ...

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    Δεν ηταν ψυχολογικο
    Εχω ξανα-αναψει μηχανη και το καταλαβαινω ποτε ειναι ετοιμο για μπριζολιδια...
    Εκτος οτι ακομα και τα πλαστικα πλαινα εκαιγαν,η ζεστη του κινητηρα ηταν περισσοτερο εντονη απο οτι συνηθως ανεβαζει,οταν εχει υπερθερμανθει και σβησεις τον κινητηρα και μετα απο 2-5 λεπτα πας να βαλεις μπροστα,παιρνει αλλα σβηνει αμεσως η δεν παιρνει καθολου,ρελαντι δεν κραταει με τιποτα...
    Ρε 'συ εισαι σιγουρος οτι απο λαδια και υγρα ψυγειου εισαι κομπλε?!
    Το μηχανακι δεν ανεβαζει τετοια θερμοκρασια οσο κινηται με χιλιομετρα και το χτυπα ο αερας.Εκτος και αν εισαι κανενας παγκοσμιος και δε το ξερω Κ το βεντιλατερ να επαιρνε, δε θα εκανε τιποτα απο την στιγμη που αερας που χτυπα τα ψυγεια δεν αρκει για να το ψυξει...

    Το βεντιλατερ ειναι αμα κολλησεις στην κινηση και δεν κουνιεσε να δινει μια ανασα δροσιας στα ψυγεια ή να δουλευει αμα σταματησεις πουθενα.Οχι να το ψυχει οσο κινησε.

    Φιλε,κατι αλλο παιζει και ψαξτο πριν παρεις τιποτα στο χερι...

  14. #29
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    thanx Camen
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2006, 02:55
  2. Είναι αραγέ η ιδέα μου .....
    από Anritsu στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2006, 17:26
  3. Ιδέα μου είναι...
    από Cpt. Haddock στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2006, 14:43
  4. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2005, 11:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF