Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
μετρα διαμετρο τρυπας ανταπτορα και διαμετρο τιμονιου...αν εχουν πανω απο 2mm διαφορα,εχεις θεμα...
frankly my dear, i dont give a damn...
ΕπικIνδΥνος είσαι εσύ, Honky Tonky ...!!![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Επίτηδες έγραψα έτσι για να με προσέξεις αλλά...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
ΕπικIνδΥνος είσαι εσύ, Honky Tonky ...!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
Οι αντάπτορες είναι για fatbar τιμόνι οπότε έλεγα δεν θα έχει θέμα...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μετρα διαμετρο τρυπας ανταπτορα και διαμετρο τιμονιου...αν εχουν πανω απο 2mm διαφορα,εχεις θεμα...
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Τιμόνι δεν θα φύγει, αλλά θα αναγκαστείς να καργάρεις τις βίδες χωρίς να έχουν έρθει "πρόσωπο" τα καβαλέτα, οπότε - επειδή είσαι και πολύ δυνατό αγόρι- βλέπω ή κλωτσημένα πάσα ή οβαλ καβαλέτα ...
(και στις 2 περιπτώσεις δεν θα έχεις την προβλεπόμενη στατική τριβή στο τιμόνι και σε κάποιο 5μετρο άλμα ή φρενάρισμα με την ταυτότητα στο στόμα, μπορεί να σου γυρίσει το τιμόνι προς τα εμπρός και να φιλήσεις το όργανα και το fairing της χοντρής ...)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
ΕπικIνδΥνος είσαι εσύ, Honky Tonky ...!!![]()
![]()
ΦΤΟΥ, ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕ!
![]()
ΤΩΡΑ μίλησες όπως μ' αρέσει...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Τιμόνι δεν θα φύγει...![]()
![]()
![]()
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
Στέργιο, αν όντως δεν έχεις κάνει καμιά λαλακία στο βίδωμα, τότε υπάρχει ασυμβατότητα μεταξύ καβαλέτων και τιμονιού (όλα είναι ζήτημα μεγέθους, όπως μΕ έλεγε κατ' επανάληψη ο γλυκούλης ο Κρούκης μου :a07: ).
Αν θέλεις να κρατήσεις το τιμόνι, σφίξε συμμετρικά τις βίδες (να αφήνουν το ίδιο κενό τα καβαλέτα από τις 2 πλευρές) και βάλε αποστάτες λιγότερο από 1 mm μικρότερους από το κενό, ώστε να καργάρεις τις βίδες και το υπόλοιπο κενό να το καλύψει το "λαστιχάρισμα" του αλουμίνιου ...
Με προσοχή τι σφίγγουμε, πως το σφίγγουμε και πότε το σφίγγουμε, sweety ...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Τώρα το είδα ρε Ορκωτέ ...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μετρα διαμετρο τρυπας ανταπτορα και διαμετρο τιμονιου...αν εχουν πανω απο 2mm διαφορα,εχεις θεμα...![]()
Αν έχουν πάνω από 2 mm διαφορά, δεν έχει απλά θέμα - έχει μη συνεργαζόμενα εξαρτήματα ...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Υπαρχει και η εκδοχη να βγαλεις τα καβαλετα και αφου μετρησεις ποσο ειναι η διαμετρος του τιμονιου τραβας ενα νεο τρυπημα στα καβαλετα να μεγαλωσει η διαμετρος δηλαδη και θα εισαι οκ,χρειαζεται βεβαια σταθερο τρυπανι![]()
Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!
εγω που δεν ειμαι purist θα εβαζα ροδελιτσες και θα το ξεχνουσα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Μην πετάτε καρότα.Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Υπαρχει και η εκδοχη να βγαλεις τα καβαλετα και αφου μετρησεις ποσο ειναι η διαμετρος του τιμονιου τραβας ενα νεο τρυπημα στα καβαλετα να μεγαλωσει η διαμετρος δηλαδη και θα εισαι οκ,χρειαζεται βεβαια σταθερο τρυπανι![]()
Οι διάμετροι είναι σωστοί. Τουλ στην φωτό έτσι φαίνονται. Το πρόβλημα είναι αλλού.
όταν κάτσουν σωστά και σφιχτούν σωστά, το κενό που θα έπρεπε να ισαπέχει μπρός-πίσω δέν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 1,5-2,0 χιλ.
Ο μισός πόντος+ που λέει ο φίλος είναι θέμα...
@Στέργιε: προσωπικά δεν θα το άφηνα έτσι...
@Ρέιν: κάποιο λάθος κάνεις. Στην διατύπωση μάλλον. Γιατί αν είχαν τέτοια διαφορά στις διαμέτρους δεν θα έσφιγε ποτέ. Μήπως μιλάς για το κενό στα ΣΦΙΓΜΕΝΑ καβαλέτα...?
Καλά, δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι, μάλλον κάπου υπάρχει ασυμβατότητα μεταξυ καβαλέτων και τιμονιού (είναι και άλλη μάρκα).
Αυριο θα κάνω τράμπα και το τιμόνι από το DRZ να δω τι παίζει.
Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.![]()
![]()
![]()
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...