ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ KAWIFORUMS.COM ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ KAWIFORUMS.COM ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
κατα τη γνωμη μου εγω το βρισκω φυσιολογικο να κουνησει το μηχανακι αν τα χιλιομετρα ειναι αρκετα, μου εχει τυχει και
εμενα!
τωρα αν κρατας και το τιμονι λιγο πιο σφιχτα τα περνας ολα στο πλαισιο!οσο για το μπροστινο ειναι παρα πολυ καλο αλλα και αρκετα σκληρο οποτε παλι ειναι λογικο να μην διαβαζει τελεια τις ανωμαλιες του δρομου!αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη μετα απο 2 χρονια συμβιωσης με τη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα και μετα απο αρκετες βολτες στο αρτεμισιο και τον αχλαδοκαμπο που τα σαμαρακια και η ανωμαλιες του δρομου ειναι αρκετες!!!
στο 03 αναφερομαι αλλα ειναι το ιδιο μοτερ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ: ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟ 636 ΤΟΥ 2004;ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΛΜ (24000) ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ.
Οσο για τις εμπειριες μου (μα που γραφω, στο cosmoforum???) ειναι μετα πο 52.000, αυτο περι κοσκινισματος δεν το ξερω αλλα ειναι και πολυ σχετικο. Παιζει ρολο η ρυθμιση του μπροστινου, του πισω, και ισως το βασικοτερο: ο τροπος οδγησης. Απ' τη φαση που αρχισα να οδηγω με εντελως χαλαρα τα χερια το μηχανακι δεν με φοβιζει οπως πριν, παει μονο του και διορθωνει οπου χρειαζεται μονο του.
Τωρα για την συντηρηση με πετυχαινεις στη μερα που το αφησα για βαλβιδες, φιλτρα, λαδια κτλ κτλ.
Ειναι η δευτερη φορα που τα κανω (η πρωτη στα 25, τωρα το αργησα λιγο λογω διακοπων) και ενδιαμεσα μονο φιλτρο αερα. Γενικα, ο,τι λεει η kawa και δεν θα χεις κανενα προβλημα. Μονο μια κομενη ντιζα του τσοκμετα απο 2,5 χρονια.
Α... και για να μην ξεχνιομαστε, το λαδακι μας το πινουμε κανονικα ε.......
Πολλά ήταν.....Αρχικά δημιουργήθηκε από eliasaek
OXI ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 140.μην περνάς σαμαράκια με τόσα χλμ θα στραβώσεις καμια ζάντα στην καλύτερη....
ΟΞΩ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΕΝ!!!!
Εγω ειμαι στα 35.000 μονο!
Το στησιμο τον αναρτησεων ειναι το Α και το Ω στην συμπεριφορα της μηχανης, εφοσον ξερεις τι κανεις.
Γιωργο τι λαδια βαζεις;
Εγω da vinchi full συνθετικα με καταναλωση απο 200ml τα 1000χμ μεχρι 500ml αναλογως το σκησιμο!
Σερβις στη kawasaki.
Προβληματα εως τωρα ΜΗΔΕΝ!
Μεγαλη ιστορια αυτη...Γιωργο τι λαδια βαζεις;
Επειδη δεν ημουν ικανοποιημενος με τιποτε το χω κανει πουτ@ν@ το μοτερ...
Shell Full Synthetic, Motul 300V, Shell Semi Synthetic, Agip Semi Synthetic, Valvoline Semi Synthetic, Motul 5100.
Οχι το ενα το εκαιγαι πολυ, οχι το αλλο δεν κουμπωναν σωστα οι ταχυτητες(κανει ενα ενδιαμεσο σκαλοπατακι) οχι ετσι, οχι γιουβετσι τελικα:
Μην βαλει κανεις τα Valvoline(Durablend)![]()
δεν δουλευει σωστα το κιβωτιο τα πινει αβερτα και γενικοτερα ειναι για πεταμα...
Κατεληξα στα 5100 γιατι ειναι τα μονα που ενω σκληραινει λιγο το κιβωτιο, οι σχεσεις μπαινουν πολυ θετικα(ουτε σκαλοπατακια ουτε μαλακιες) και επιπλεον εχω την αισθηση οτι δεν εχουν ωραια γευση και δεν τα πινει τοσο πολυ.
(Μου χει τυχει σε 1200 km να μου καψει 800ml)
rizofis για πες μου σε παρακαλώ που είναι αυτή η KAWASAKI στην Ελλάδα να πάμε κι εμείς. Όσο το μηχανάκι είναι καινούργιο δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσο περνάει ο καιρός (και τα μεγάλα service έρχονται) διαπιστώνεις ότι κάθε μάστορας έχει τη δική του ξεχωριστή άποψη για τη συντήρηση της αγαπημένης σου.
δεν ειναι η τρομπα ειναι το σωληνάκι της υπερχείλισης που σφυραει (και στο Ζ)Αρχικά δημιουργήθηκε από marine521
Ναι ρε φίλε αλλά το κάνει για αρκετή ώρα αφότου σβήσω τη μηχανή!!! και ας έχει βενζίνη μέσα
δεν ειναι τιποτα.
καλυτερα να μην αφηνεις λίγη βενζίνη στο ντεπόζιτο για πολλους λογους
![]()
Πραγματι και στο Ζ σφηριζει.Την πρωτη φορα που το ακουσα δεν ηξερα τι ηταν![]()
![]()
![]()
Με τα da vinchi μου φαινεται οτι το μοτερ κανει λιγοτερη φασαρια (μπορει να ειναι και ιδεα μου).
Οταν τα πρωτοεβαλα εκαψε 2,5 λιτρα σε 3000χμ! Και αλλο 1,5 τα επομενα 3000 μεχρι την αλαγη.
Αντιπροσωπεια kawasakiΑρχικά δημιουργήθηκε από eliasaek
rizofis για πες μου σε παρακαλώ που είναι αυτή η KAWASAKI στην Ελλάδα να πάμε κι εμείς. Όσο το μηχανάκι είναι καινούργιο δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσο περνάει ο καιρός (και τα μεγάλα service έρχονται) διαπιστώνεις ότι κάθε μάστορας έχει τη δική του ξεχωριστή άποψη για τη συντήρηση της αγαπημένης σου.
στην πατρα! Εργατικα για το σερβις των 24000 =200 ευρω αλλα το μηχανακι εγινε σαν καινουριο, χωρις υπερβολες!
![]()
200 Ευρα ο Χριστακης?Αντιπροσωπεια kawasaki
στην πατρα! Εργατικα για το σερβις των 24000 =200 ευρω αλλα το μηχανακι εγινε σαν καινουριο, χωρις υπερβολες!
Τι λες ρε παιδι μου.... μπραβο....
Οταν λες εγινε καινουργιο, τι εννοεις? Ειχε καποιο προβλημα πριν, και που το εντοπιζεις ακριβως αυτο το "σαν καινουργιο"
Με τα da vinchi μου φαινεται οτι το μοτερ κανει λιγοτερη φασαρια (μπορει να ειναι και ιδεα μου).
Οταν τα πρωτοεβαλα εκαψε 2,5 λιτρα σε 3000χμ! Και αλλο 1,5 τα επομενα 3000 μεχρι την αλαγη.![]()
2,5 λιτρα στα 3000... που τα κανες αυτα τα 3000? (δρομος ταχυτητα, θερμοκρασια) γιατι αν ειναι μια μεση κατασταση μηπως ειναι λιγο μεγαλη η καταταναλωση?
Πολυ μεγαλη καταναλωση λαδιουΔηλ. εαν παω ταξιδακι Ευρωπη να κραταω και το λαδακι μου,κανα 3λιτρο ας πουμε
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από george_636
200 Ευρα ο Χριστακης?
Τι λες ρε παιδι μου.... μπραβο....
Οταν λες εγινε καινουργιο, τι εννοεις? Ειχε καποιο προβλημα πριν, και που το εντοπιζεις ακριβως αυτο το "σαν καινουργιο"
![]()
2,5 λιτρα στα 3000... που τα κανες αυτα τα 3000? (δρομος ταχυτητα, θερμοκρασια) γιατι αν ειναι μια μεση κατασταση μηπως ειναι λιγο μεγαλη η καταταναλωση?
Οποτε εσυ πρεπει να εισαι αυτος που εχει τα περισσοτερα χμ με 636 (οπως μου ελεγε ο Χρηστος) Εσενα ποσα σε χρεωσε;
Προβλημα δεν ειχα, απλα ειχε κλαταρει
το μπροστινο.
Σαν καινουριο απο ποιοτητα κυλησης.
Τα ρεκορ μου σε καταναλωση (λαδιου) τα εχω πετυχει σε μπραλο και αρτεμισιο, καλοκαιρι και το στροφομετρο στα κοκκινα.
Συχνοτερες βολτες κανω γυρω απο τα Γιαννενα.
Μερος της διαδρομης υπαρχει σε VCD στο γραφειο του Αγγελου.
Αν καποτε παω ευρώπη(
2 λίτρα πιστεύω μου φτάνουν, τουρισμο θα κανω.
Στον Αγγελο δεν εχω κανει ποτε μεγαλο service.
Οσο για το λαδι και την Ευρωπη, παρτε κανα λιτρακι μαζι σας για καλο και για κακο![]()
ρε παιδια αλλαξα πριν κανα 1-1,5 μηνα το λαστιχο.ΖΧ-6R'04
απο pirelli diablo corsa (καταπληκτικα) εβαλα michelin 2CT.
εχω την εντυπωση οτι το μηχανακι κουναει περισσοτερο και οτι σπινιαρει/γλυστραει περισσοτερο(οχι πλαγιασμενο αλλα στο ορθιο πιο πολυ)
εχει βαλει κανεις αλλος να μου πει τη γνωμη του?
Don'tand drive just :a44: and fly
ο καγκουρας...![]()
![]()