Άλλος ένας που έβαλε κάτι παρόμοιο λέει πως οι εντυπώσεις είναι θετικές.
http://www.moto.gr/forums/showthread...&pagenumber=78
Άλλος ένας που έβαλε κάτι παρόμοιο λέει πως οι εντυπώσεις είναι θετικές.
http://www.moto.gr/forums/showthread...&pagenumber=78
Sent from me using a computer.
Πολυ καλη η παρουσιαση και μερακλιδικη δουλεια.
Ειδικα το αυτοκολλητακι διπλης με το junior δεματικο ειναι ολα τα λεφτα
μακ, ασχετα με το value for money του όλου θεματος, εγω εντυπωσιαστηκα, δεν ηξερα καν οτι υπάρχει κατι τετοιο![]()
τσεκαρε ισωσ και το σωληνακι στην ακρη μήπως μπουκώνει απο χωματα λασπες κτλ
![]()
![]()
![]()
The MEDIATOR between the HEAD and the HANDS MUST be the heart.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Συγχαρητήρια για την άψογη τοποθέτηση και παρουσίαση!
Οσο γι αυτούς που λένε οτι δεν αξιζει, υπάρχει και ο αντίλογος. Πολλοί αναβάτες που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και μεγάλα ταξίδια χρησιμοποιούν παρόμοια συστήματα και βγάζουν πολλαπλάσια χιλιόμετρα με μια αλυσίδα απ οτι αν την λάδωναν κατα διαστήματα.
Εγω ειχα σκεφτεί να φτιάξω ενα τέτοιο συστηματάκι αλλά χωρίς παροχή λαδιου απο τεπόζιτο και ρυθμιστες, απλά απο το δοχειάκι που μαζευει το λαδι των αναθυμιάσεων θα τραβούσα ενα σωληνάκι μεχρι το γρανάζι.
Πούλησα εκεινη την μοτοσυκλέτα (Kawasaki ZR7) και δεν την εκανα ποτέ την πατέντα, στην τωρινή δεν βολέυει και δεν κάνω και μεγαλα ταξίδια πια.
Ειναι όμως μια ιδέα που μπορεί να την αξιοποιήσει και κανένας άλλος, βεβαια η λίπανση εξαρτάται απο την αναπνοή του κάρτερ και πόσο λάδι βγάζει στις αναθυμιάσεις. Ηθελα να το κανω στο Κawasaki γιατί εβγαζε πολύ.
Δεν είναι δική μου ιδέα, τα εγγλέζικα του 60-70 την ειχαν απο μαμα αυτην την πατέντα.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Με τοσο λαδι που χυνεται ραντιζοντας την ασφαλτο αναρωτιεται μετα ο γέροντας!
![]()
Ωραίο πρέπει να είναι .
Εχω μια μικρή επιφύλαξη για τα ηλεκτρικά και το σημείο λίπανσης.
Προτείνω στην Βαλβολίνη την 80άρα να στάξεις 60ml Motorkote/1λίτρο.
Θα δείς εκπληκτικά αποτελέσματα.
Βάζω στο Bol d' or στην VT και στην ΧΧ.
με ένα πινελάκι είναι λαδωμένη η αλυσίδα για πολλά χλμ.
Μπράβο για τη μερακλίδικη τοποθέτηση.
ΥΓ
Βοήθησέ με που είσαι gadgetakias.
Που θα βρω δέκτη ραδιοφώνου για μουσική στην ΧΧ
Να τον τοποθετήσω μόνιμα .
Μη βαράτε ,ένας -ένας.
gate 7
red or dead
Τι επιφύλαξη έχεις για τα ηλεκτρικά;;;Αρχικά δημιουργήθηκε από boldor900f
Εχω μια μικρή επιφύλαξη για τα ηλεκτρικά
Πρέπει να υπάρχει DIY kit...Αρχικά δημιουργήθηκε από boldor900f
Βοήθησέ με που είσαι gadgetakias.
Που θα βρω δέκτη ραδιοφώνου για μουσική στην ΧΧ
Να τον τοποθετήσω μόνιμα .
Mην επηρεάσουν αρνητικά το υπόλοιπο κύκλωμα.
Τι είναι το DIY;
gate 7
red or dead
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, οι απαιτήσεις σε ρεύμα είναι ελάχιστες σε σχέση με αυτό που μπορεί να δώσει το κύκλωμα των accessories (ρεύμα για θερμαινόμενα grips, πρίζα 12V, φώτα ομίχλης και GPS).Αρχικά δημιουργήθηκε από boldor900f
Mην επηρεάσουν αρνητικά το υπόλοιπο κύκλωμα.
Do It YourselfΑρχικά δημιουργήθηκε από boldor900f
Τι είναι το DIY;
Μόλις επέστρεψα από ένα mini test ride 70 χιλιομέτρων...
"Εξομοίωσα" τις παρακάτω συνθήκες:
1. Χαλαρός σταθερός ρυθμός 70 - 80 χ.α.ώ. (Μαρκόπουλο - Λαύριο, κύριος κι ελέγχουμε το ρεύμα της επιστροφής για μπλόκα).
2. Σταθερός ρυθμός αυτοκινητόδρομου 130 - 140 χ.α.ώ. (Λαύριο - Κουβαράς, δεν είχε μπλόκα).
3. Στροφιλίκι: φρένα, στροφή και προοδευτικό άνοιγμα γκαζιού (Κουβαράς - Πόρτο Ράφτη).
4. Πόλη: Φρένα, καντήλια και άνοιγμα γκάζι να μπας και γλιτώσουμε (Πόρτο Ράφτη & Μαρκόπουλο).
Με τη ρύθμιση στο 5 ίσα που είδα ελάχιστο λαδάκι στο πλάι του ελαστικού.
Ούτε σε σημείο ούτε σε ποσότητα που να το καθιστά επικίνδυνο.
Το λέρωμα προήλθε στο (2) της παραπάνω λίστας (στα 1, 3 & 4 δεν πέταξε σταγόνα).
Τα υπόλοιπα μέρη παρέμειναν καθαρά.
Χαμήλωσα μία θέση το χρονοδιακόπτη (θέση 4) όπου και θα παραμείνει.
Κατά τα λοιπά:
α) Πέρασα επίτηδες από λακούβες, σαμάρια και λοιπές ανωμαλίες: Κανένα μέρος της εγκατάστασης δεν έκανε κιχ.
β) Η αλυσίδα ψύχεται καλύτερα και λειτουργεί χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
γ) Οι αλλαγές ταχυτήτων έγιναν ακόμα πιο "βουτυράτες".
δ) Η αλυσίδα λιπαίνεται και από τις δύο μεριές.
Για τους δύσπιστους του δ) και μιας και πριν την τοποθέτηση είχα γλύψει την αλυσίδα, σημείωσα ένα σημείο της και ακούμπησα πάνω χαρτί κουζίνας πριν και μετά το test ride. Τα αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω...
![]()
μα δεν επρεπε να εχεις σωληνάκι και απο την αλλη πλευρα του γραναζιου? ετσω μια "διχάλα" να χωριζει το σωληνακι σου σε 2 και να λιπαινεις και απο τις δυο μεριες. πως θα λαδωθει απο την αλλη?
proφανως λιπαινει το γραναζι το οποιο βρεχει τα δοντια του τα οποια μοιραζουν το φιλμ σε αμφωτερα ορινγκακια καθε κρικου...Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
μα δεν επρεπε να εχεις σωληνάκι και απο την αλλη πλευρα του γραναζιου? ετσω μια "διχάλα" να χωριζει το σωληνακι σου σε 2 και να λιπαινεις και απο τις δυο μεριες. πως θα λαδωθει απο την αλλη?
καλό τεστ , well done!
αλλα με τοσους αυτοματισμους Θωμα στο τελος το μηχανακι σου δεν θα θελει καθολου συντηρηση , ειναι και Χοντα... θα βαρεθεις στο τελος...![]()
![]()
+640Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
καλό τεστ , well done!
![]()
![]()
![]()
![]()
Αντε καλο-δουλευτο τοτες αγορινα...![]()
![]()