Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 58

Θέμα: Εγκατάσταση συστήματος αυτόματης λίπανσης αλυσίδας

  1. #31
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Άλλος ένας που έβαλε κάτι παρόμοιο λέει πως οι εντυπώσεις είναι θετικές.

    http://www.moto.gr/forums/showthread...&pagenumber=78
    Sent from me using a computer.

  2. #32
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Πολυ καλη η παρουσιαση και μερακλιδικη δουλεια.

    Ειδικα το αυτοκολλητακι διπλης με το junior δεματικο ειναι ολα τα λεφτα

  3. #33
    σψι φι ρθλεσ ;-) Το avatar του/της danaos75
    Εγγραφή
    02/04/2004
    Μηνύματα
    731
    μακ, ασχετα με το value for money του όλου θεματος, εγω εντυπωσιαστηκα, δεν ηξερα καν οτι υπάρχει κατι τετοιο

    τσεκαρε ισωσ και το σωληνακι στην ακρη μήπως μπουκώνει απο χωματα λασπες κτλ

    The MEDIATOR between the HEAD and the HANDS MUST be the heart.

  4. #34
    Ωραίος ο Θωμάς γι'ακόμα μια φορά!


  5. #35
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.642
    Καλό το συστηματάκι!

    Θα συμφωνήσω με τον καπετάνιο, καλό είναι να έχεις το νου σου.

    Ευχαριστούμε για την παρουσίαση


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	thumbsup.gif 
Προβολές:	655 
Μέγεθος:	1,4 KB 
ID:	196409

  6. #36
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Συγχαρητήρια για την άψογη τοποθέτηση και παρουσίαση!

    Οσο γι αυτούς που λένε οτι δεν αξιζει, υπάρχει και ο αντίλογος. Πολλοί αναβάτες που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και μεγάλα ταξίδια χρησιμοποιούν παρόμοια συστήματα και βγάζουν πολλαπλάσια χιλιόμετρα με μια αλυσίδα απ οτι αν την λάδωναν κατα διαστήματα.

    Εγω ειχα σκεφτεί να φτιάξω ενα τέτοιο συστηματάκι αλλά χωρίς παροχή λαδιου απο τεπόζιτο και ρυθμιστες, απλά απο το δοχειάκι που μαζευει το λαδι των αναθυμιάσεων θα τραβούσα ενα σωληνάκι μεχρι το γρανάζι.
    Πούλησα εκεινη την μοτοσυκλέτα (Kawasaki ZR7) και δεν την εκανα ποτέ την πατέντα, στην τωρινή δεν βολέυει και δεν κάνω και μεγαλα ταξίδια πια.

    Ειναι όμως μια ιδέα που μπορεί να την αξιοποιήσει και κανένας άλλος, βεβαια η λίπανση εξαρτάται απο την αναπνοή του κάρτερ και πόσο λάδι βγάζει στις αναθυμιάσεις. Ηθελα να το κανω στο Κawasaki γιατί εβγαζε πολύ.

    Δεν είναι δική μου ιδέα, τα εγγλέζικα του 60-70 την ειχαν απο μαμα αυτην την πατέντα.

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #37
    Με τοσο λαδι που χυνεται ραντιζοντας την ασφαλτο αναρωτιεται μετα ο γέροντας!


  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της boldor900f
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    198
    Ωραίο πρέπει να είναι .
    Εχω μια μικρή επιφύλαξη για τα ηλεκτρικά και το σημείο λίπανσης.
    Προτείνω στην Βαλβολίνη την 80άρα να στάξεις 60ml Motorkote/1λίτρο.
    Θα δείς εκπληκτικά αποτελέσματα.
    Βάζω στο Bol d' or στην VT και στην ΧΧ.
    με ένα πινελάκι είναι λαδωμένη η αλυσίδα για πολλά χλμ.

    Μπράβο για τη μερακλίδικη τοποθέτηση.

    ΥΓ
    Βοήθησέ με που είσαι gadgetakias.
    Που θα βρω δέκτη ραδιοφώνου για μουσική στην ΧΧ
    Να τον τοποθετήσω μόνιμα .

    Μη βαράτε ,ένας -ένας.
    gate 7
    red or dead

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.145
    Αρχικά δημιουργήθηκε από boldor900f
    Εχω μια μικρή επιφύλαξη για τα ηλεκτρικά
    Τι επιφύλαξη έχεις για τα ηλεκτρικά;;;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από boldor900f

    Βοήθησέ με που είσαι gadgetakias.
    Που θα βρω δέκτη ραδιοφώνου για μουσική στην ΧΧ
    Να τον τοποθετήσω μόνιμα .
    Πρέπει να υπάρχει DIY kit...

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της boldor900f
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    198
    Mην επηρεάσουν αρνητικά το υπόλοιπο κύκλωμα.
    Τι είναι το DIY;
    gate 7
    red or dead

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.145
    Αρχικά δημιουργήθηκε από boldor900f
    Mην επηρεάσουν αρνητικά το υπόλοιπο κύκλωμα.
    Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, οι απαιτήσεις σε ρεύμα είναι ελάχιστες σε σχέση με αυτό που μπορεί να δώσει το κύκλωμα των accessories (ρεύμα για θερμαινόμενα grips, πρίζα 12V, φώτα ομίχλης και GPS).

    Αρχικά δημιουργήθηκε από boldor900f
    Τι είναι το DIY;
    Do It Yourself

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.145
    Μόλις επέστρεψα από ένα mini test ride 70 χιλιομέτρων...

    "Εξομοίωσα" τις παρακάτω συνθήκες:
    1. Χαλαρός σταθερός ρυθμός 70 - 80 χ.α.ώ. (Μαρκόπουλο - Λαύριο, κύριος κι ελέγχουμε το ρεύμα της επιστροφής για μπλόκα).
    2. Σταθερός ρυθμός αυτοκινητόδρομου 130 - 140 χ.α.ώ. (Λαύριο - Κουβαράς, δεν είχε μπλόκα).
    3. Στροφιλίκι: φρένα, στροφή και προοδευτικό άνοιγμα γκαζιού (Κουβαράς - Πόρτο Ράφτη).
    4. Πόλη: Φρένα, καντήλια και άνοιγμα γκάζι να μπας και γλιτώσουμε (Πόρτο Ράφτη & Μαρκόπουλο).

    Με τη ρύθμιση στο 5 ίσα που είδα ελάχιστο λαδάκι στο πλάι του ελαστικού.
    Ούτε σε σημείο ούτε σε ποσότητα που να το καθιστά επικίνδυνο.
    Το λέρωμα προήλθε στο (2) της παραπάνω λίστας (στα 1, 3 & 4 δεν πέταξε σταγόνα).
    Τα υπόλοιπα μέρη παρέμειναν καθαρά.

    Χαμήλωσα μία θέση το χρονοδιακόπτη (θέση 4) όπου και θα παραμείνει.

    Κατά τα λοιπά:
    α) Πέρασα επίτηδες από λακούβες, σαμάρια και λοιπές ανωμαλίες: Κανένα μέρος της εγκατάστασης δεν έκανε κιχ.
    β) Η αλυσίδα ψύχεται καλύτερα και λειτουργεί χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
    γ) Οι αλλαγές ταχυτήτων έγιναν ακόμα πιο "βουτυράτες".
    δ) Η αλυσίδα λιπαίνεται και από τις δύο μεριές.

    Για τους δύσπιστους του δ) και μιας και πριν την τοποθέτηση είχα γλύψει την αλυσίδα, σημείωσα ένα σημείο της και ακούμπησα πάνω χαρτί κουζίνας πριν και μετά το test ride. Τα αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	0016.jpg 
Προβολές:	574 
Μέγεθος:	53,9 KB 
ID:	196452

  13. #43
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    μα δεν επρεπε να εχεις σωληνάκι και απο την αλλη πλευρα του γραναζιου? ετσω μια "διχάλα" να χωριζει το σωληνακι σου σε 2 και να λιπαινεις και απο τις δυο μεριες. πως θα λαδωθει απο την αλλη?

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    μα δεν επρεπε να εχεις σωληνάκι και απο την αλλη πλευρα του γραναζιου? ετσω μια "διχάλα" να χωριζει το σωληνακι σου σε 2 και να λιπαινεις και απο τις δυο μεριες. πως θα λαδωθει απο την αλλη?
    proφανως λιπαινει το γραναζι το οποιο βρεχει τα δοντια του τα οποια μοιραζουν το φιλμ σε αμφωτερα ορινγκακια καθε κρικου...

    καλό τεστ , well done!

    αλλα με τοσους αυτοματισμους Θωμα στο τελος το μηχανακι σου δεν θα θελει καθολου συντηρηση , ειναι και Χοντα... θα βαρεθεις στο τελος...



  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS

    καλό τεστ , well done!

    +640


    Αντε καλο-δουλευτο τοτες αγορινα...

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Συστήματα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας: Το συγκριτικό
    από McGyver στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 76
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2024, 22:10
  2. Σύστημα καθαρισμού / λίπανσης αλυσίδας Kettenmax
    από McGyver στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2006, 15:21
  3. "Εγκατάσταση" Αγάπης (αγγλικό κείμενο σόρυ)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 10:08
  4. Περί Αλυσίδας …
    από niko13g στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF