Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 25 από 25

Θέμα: ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    Ο καταλύτης χαλάει αν φτάσει σε αυτόν άκαυτη βενζίνη και φυσικά όχι με 1-2 φορές.
    Αν η μπαταρία δεν έχει αρκετό ρεύμα να γυρίσει τη μίζα αλλά η ανάφλεξη λειτουργεί κανονικά τότε με σπρώξιμο θα πάρει αμέσως χωρίς να κινδυνεύει ο καταλύτης. Αν υπάρχει άλλο πρόβλημα που εμποδίζει την ανάφλεξη (εγκέφαλος, κάποιος αισθητήρας, μπουζί) τότε με το σπρώξιμο δεν θα πάρει και ποσότητα βενζίνης θα φτάσει άκαυτη στον καταλύτη χωρίς όμως να τον καταστρέψει άμεσα και αυτόματα.

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/04/2010
    Μηνύματα
    11
    Επειδη δεν ειμαι και ο πλεον ειδικος στα μηχανολογικα,μηπως μπορειτε να μου πειτε τι στο καλο μπορω να κανω για να παρει μπροστα και να μπορεσω να την παω μεχρι το συνεργειο;

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Το θέμα αυτό με τον καταλύτη το έχω ακούσει και εγώ από τους πάντες αλλά κανένας δεν μπορούσε να μου απαντήσει στο γιατί θα χαλάσει ο καταλύτης αν βάλω μπροστά (αυτοκίνητο ή μηχανάκι) με ταχύτητα.

    Ψάχνοντας κατέληξα στο εξής:

    για να πάρει μπροστά ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης πρέπει τα ηλεκτρικά να είναι στο ON ώστε να δώσει το μπουζί σπινθήρα την κατάλληλη στιγμή, και με κάποιον τρόπο να αρχίσει η περιστροφή του στροφάλου. Για να περιστραφεί ο στρόφαλος υπάρχουν δύο τρόποι, η μίζα ή μανιβέλα, που τον περιστρέφει απευθείας, ή ο τροχός μέσω του συστήματος μετάδοσης με τον αντίθετο τρόπο, δηλαδή περιστροφή της ρόδας με κάποια σχέση στο κιβώτιο και επομένως περιστροφή του στροφάλου. Προφανώς συμφέρει να έχεις την κοντύτερη σχέση στο κιβώτιο (1η) ώστε η κάθε περιστροφή του τροχού να αντιστοιχεί στις περισσότερες δυνατές στον στρόφαλο.

    Τα παραπάνω σε μια πρώτη ματιά έχουν το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα επομένως και κανένα πρόβλημα στον καταλύτη ή οπουδήποτε αλλού. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην περίπτωση που δεν πάρει "με τη μια" μπροστά. Τότε το μίγμα που εισέρχεται στον θάλαμο καύσης δεν καίγεται (αφού δεν πήρε μπροστά) και περνάει από τη βαλβίδα εξαγωγής προς τον καταλύτη και την εξάτμιση. Αν γίνει αυτό μερικές φορές έχει συγκεντρωθεί αρκετό μίγμα καυσίμου στον καταλύτη με αποτέλεσμα όταν τελικά πάρει μπροστά ο κινητήρας αυτό να αναφλεγεί μέσα στον καταλύτη. Και εκεί είναι που καταστρέφεται ο καταλύτης.
    Ο καλύτερος τρόπος επομένως είναι με πρώτη μέσα και συμπλέκτη και αφού αποκτήσει κάποια ταχύτητα το μηχανάκι ή αυτοκίνητο άφημα του συμπλέκτη σχετικά απότομα (θέλει λίγη προσοχή ειδικά στη μηχανή γιατί θα φρενάρει άτσαλα).

    Αυτά δεν το έχω βρει κάπου απλά ψάχνοντας τριγύρω σκόρπιες λέξεις και σκεπτόμενος πως μπορεί να επηρεαστεί ο καταλύτης από το να πάρει μπροστά με ταχύτητα κατέληξα σε αυτό. Πως επηρεάζεται ο εγκέφαλος ή τα ηλεκτρικά δεν ξέρω, με την προϋπόθεση ότι δεν θα πάρει μπροστά κατευθείαν πάντα αφού αλλιώς είναι το ίδιο ακριβώς.


    Για το θέμα τώρα, άπαξ και δεν παίρνει με την 1η δεν βλέπω γιατί να πάρει με 2α ή 3η αφού είναι μακρύτερες σχέσεις.

    Έγραψες ότι όταν πήρε δεν άναψαν τα όργανα... not good... μιας και τώρα δεν παίρνει καθόλου μπροστά... μάλλον κάτι στα ηλεκτρικά... δοκίμασε όμως και με καλώδια από μπαταρία αυτοκινήτου

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    Ο καταλύτης χαλάει αν φτάσει σε αυτόν άκαυτη βενζίνη και φυσικά όχι με 1-2 φορές.
    Αν η μπαταρία δεν έχει αρκετό ρεύμα να γυρίσει τη μίζα αλλά η ανάφλεξη λειτουργεί κανονικά τότε με σπρώξιμο θα πάρει αμέσως χωρίς να κινδυνεύει ο καταλύτης. Αν υπάρχει άλλο πρόβλημα που εμποδίζει την ανάφλεξη (εγκέφαλος, κάποιος αισθητήρας, μπουζί) τότε με το σπρώξιμο δεν θα πάρει και ποσότητα βενζίνης θα φτάσει άκαυτη στον καταλύτη χωρίς όμως να τον καταστρέψει άμεσα και αυτόματα.
    το αυτό, λίγο πιο αναλυτικά όμως.

    Να πω ότι το αυτοκίνητο το έχω βάλει μπροστά με 1η και με 2α σε κατηφόρα ακόμα και με όπισθεν σε ανηφόρα χωρίς πρόβλημα. Το μηχανάκι επίσης (εκτός της όπισθεν ) όμως δεν έχει καταλύτη οπότε...

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    Να επισημάνω μόνο ότι μηχανή με 1η ή 2α χρειάζεται μεγάλη κατηφόρα για να μην σταματήσει και αναβάτη πάνω για να μην μπλοκάρει ο πίσω τροχός. Προσωπικά όσες φορές χρειάστηκε χρησιμοποίησα μία ταχύτητα πριν την τελευταία

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.112
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVAG
    Επειδη δεν ειμαι και ο πλεον ειδικος στα μηχανολογικα,μηπως μπορειτε να μου πειτε τι στο καλο μπορω να κανω για να παρει μπροστα και να μπορεσω να την παω μεχρι το συνεργειο;
    Πήγαινε με το αυτοκίνητο σε ένα βενζινάδικο και πάρε δυο καλώδια...

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Πήγαινε με το αυτοκίνητο σε ένα βενζινάδικο και πάρε δυο καλώδια...
    πάρε καλώδια να τελειώνεις !!! κάπου θα σου ξαναχρειαστούν....

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Πολυ πιθανον να μπουκωσε απο το σπρωξιμο.
    Βαλε 3η μεσα ,αν εχεις καποιον να σε σπρωξει ακομη καλυτερα.Μολις αποκτησεις φορα ασε συμπλεκτη και ταυτοχρονα χοροπηδα με δυναμη πανω στην σελα.

    Λογικα θα παρει,αν οχι βρες καλωδια...

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αν η μπαταρια του τα εχει φτυσει εντελως και δεν
    εχει ρευμα ουτε για τα βασικα οπως ανλια καυσιμου και εγγεφαλο
    τοτε δεν θα παρει οσο και αν το σπρωξει!

  10. #25
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.991
    Τόση ώρα που κάθεται εδώ μέσα και το συζητά να έχει αυτό να έχει το άλλο, με τα πόδια να την πήγαινε θα είχε φτάσει εδώ και ώρα στο συνεργείο...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Εμεινα από μπαταρια...
    από DimChios στο forum BMW
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2009, 16:05
  2. Εμεινα από μπαταρια...Τεχνικά ζητήματα
    από Tpap στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2007, 16:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF