Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Ducati χωρις πλαισιο...δλδ???

  1. #1
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134

    Question Ducati χωρις πλαισιο...δλδ???

    Σημερα βλεπωντας τον αγωνα...ακουσα καποια στιγμη τον Διατσιδη να λεει κατι για τις ΓΠ10 οτι ειναι χωρις πλαισιο και οτι η Ducati θα το περασει και στις μοτο παραγωγης,ειπε για το αρθρο καποιου σε καποιο περιοδικο που αναλυει τι γινεται...

    επειδη δεν εχω διαβασει αυτο το αρθρο και πρωτη φορα το ακουσα αυτο,μπορει καποιος να πει τι σημαινει αυτο το περιεργο...μηχανη χωρις πλαισιο!??
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  2. #2
    Χωρίς να δω τον χτεσινό αγώνα υποθέτω ότι μίλησε για τις αγωνιστικές Ducati GP9 και GP10 στις οποίες το ψαλίδι και το μοχλικό της ανάρτησης συνδέονται απ'ευθείας πάνω στον κινητήρα, και στο μπροστινό μέρος του μοτέρ αντί για κανονικό πλαίσιο έχει τοποθετηθεί μία βάση από ανθρακόνημα για να "φιλοξενεί" τον λαιμό για το πιρούνι. Περισσότερα θα διαβάσεις στο περιοδικό Moto, τεύχος 457 (5 του 2010) που κυκλοφόρησε στις 15/03.

    Η φωτό είναι από την GP9


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ducati-desmosedici-carbon-frame-qatar-1-560x373.jpg 
Προβολές:	1146 
Μέγεθος:	58,0 KB 
ID:	196614

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	001.jpg 
Προβολές:	1151 
Μέγεθος:	27,1 KB 
ID:	196615

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	002.jpg 
Προβολές:	1231 
Μέγεθος:	25,5 KB 
ID:	196616

  5. #5

    Re: Ducati χωρις πλαισιο...δλδ???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    ..
    επειδη δεν εχω διαβασει αυτο το αρθρο και πρωτη φορα το ακουσα αυτο,μπορει καποιος να πει τι σημαινει αυτο το περιεργο...μηχανη χωρις πλαισιο!??

    να κι ενα παλιοτερο παραδειγμα http://www.moto.gr/forums/showthread...ight=exactweld

  6. #6
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    η σωστη ορολογία ειναι "ο κινητηρας ειναι μερος του πλαισιου"...

  7. #7
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    η σωστη ορολογία ειναι "ο κινητηρας ειναι μερος του πλαισιου"...
    έτσι δεν είναι και το χορνετ '07 ?
    Ξέρω από βέσπα!

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
    έτσι δεν είναι και το χορνετ '07 ?
    Αυτο που λες, είναι ολίγον διαφορετικό. Το πλαίσιο υπάρχει και χρησιμοποιεί και τον κινητήρα ως άκαμπτο τμήμα του.
    Το ducati έχει μόνο εμπρός και πίσω "σκελετό".

    Αν δεν κάνω λάθος, αυτό δεν είναι κάτι νέο στο ducati. Kαι η GP09 το ίδιο σύστημα με το carbon είχε. Η τελευταία ducati με trelis ήταν η GP08.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Κάπως έτσι?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	800px-britten_v1000_01.jpg 
Προβολές:	919 
Μέγεθος:	65,9 KB 
ID:	196633
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Κάπως έτσι?

    Κάπως έτσι. Σαν ιδέα είναι παλιά (αν θυμάμαι καλά κάποιο εγγλέζικο -Vincent?- ) το χρησιμοποιούσε απ΄το 30. Το Exactweld που μπήκε παραπάνω ήταν ίδιο βέβαια, αν εξαιρέσεις το αλουμίνιο αντι για carbon.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	exactweld_disc_valve_composite_small.jpg 
Προβολές:	910 
Μέγεθος:	81,0 KB 
ID:	196636
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Και ποιο το οφελος να μην εχει πλαισιο
    αποροφηση των ταλαντοσεων?
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Αν δεν κάνω λάθος, αυτό δεν είναι κάτι νέο στο ducati. Kαι η GP09 το ίδιο σύστημα με το carbon είχε. Η τελευταία ducati με trelis ήταν η GP08.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    μίλησε για τις αγωνιστικές Ducati GP9 και GP10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    Και ποιο το οφελος να μην εχει πλαισιο
    αποροφηση των ταλαντοσεων?
    Μεγαλύτερη ακαμψία όπως ανάφερε κι ο Βύρωνας πιο πριν

  13. #13
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206




    Μεγαλύτερη ακαμψία όπως ανάφερε κι ο Βύρωνας πιο πριν

    Δεν ξέρω για μεγαλύτερη δυσκαμψία (και όχι ακαμψία...είναι κατ'αντιστοιχία σα να λες ότι ΥΠΑΡΧΕΙ η τέλεια γυναίκα... ) αλλά σίγουρα προσφέρει μικρότερο συνολικό βάρος μοτοσακού χαμήλωμα του κέντρου βάρους και ευκολότερη πρόσβαση στην περιοχή του μοτέρ από τους τεχνικούς.

    Σίγουρα πάντως θα έχουν προβλέψει η νέα ''πλαισιακή" διάταξη να εξασφαλίζει επαρκή/τουλάχιστον ίση δυσκαμψία με τα προϋπάρχοντα πλάισια.
    Εικασία δικιά μου...στα αγωνιστικά μηχανάκια θα μπορούσαν να προσαρμόζουν την δυσκαμψία του "πλαισίου" ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ξεχωριστού αγώνα,αλλάζοντας (εύκολα λόγω απλότητας) τα τμήματα που συνδέουν ψαλίδι π.χ. με το μοτέρ...
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
    Δεν ξέρω για μεγαλύτερη δυσκαμψία (και όχι ακαμψία...είναι κατ'αντιστοιχία σα να λες ότι ΥΠΑΡΧΕΙ η τέλεια γυναίκα... ) αλλά σίγουρα προσφέρει μικρότερο συνολικό βάρος μοτοσακού χαμήλωμα του κέντρου βάρους και ευκολότερη πρόσβαση στην περιοχή του μοτέρ από τους τεχνικούς.

    Σίγουρα πάντως θα έχουν προβλέψει η νέα ''πλαισιακή" διάταξη να εξασφαλίζει επαρκή/τουλάχιστον ίση δυσκαμψία με τα προϋπάρχοντα πλάισια.
    Εικασία δικιά μου...στα αγωνιστικά μηχανάκια θα μπορούσαν να προσαρμόζουν την δυσκαμψία του "πλαισίου" ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ξεχωριστού αγώνα,αλλάζοντας (εύκολα λόγω απλότητας) τα τμήματα που συνδέουν ψαλίδι π.χ. με το μοτέρ...
    Αυτο που περιγράφεις είναι πιο δύσκολο να γίνει μια και το ψαλίδι εδράζεται στον κινητήρα.
    Αυτη η τακτική ειναι παλιά συνήθεια της Ducati κι εχει πλεονεκτήματα αλλά και κάποια μειονεκτήματα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Μεγαλύτερη ακαμψία όπως ανάφερε κι ο Βύρωνας πιο πριν
    Τα σαφή πλεονεκτήματα δεν τα γνωρίζω. Σίγουρα δεν είναι το ζητούμενο η μέγιστη ακαμψία.
    Το να φτιαχτεί ένα εντελώς άκαμπτο πλαίσιο δεν είναι δύσκολο. Εχει περισσότερα μειονεκτήματα όμως από πλεονεκτήματα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πηγα για τσιμουχες και βγηκα κουρεμενος (δλδ χωρις αυτοκινητο)
    από ΗΟΡΝΕΤακιας στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2013, 18:51
  2. Χωρις Μυαλο
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 11:20
  3. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38
  4. ΣΚ χωρίς μηχανή
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2003, 19:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF