ειμαι κατοχοσ fazer1000 μοντελο2008 και το σαζμαν μου ειναι πολυ σκληρο.η πρωτη μπαινει καρφωτα και μου χει σπασει τα νευρα.βοηθεια
ειμαι κατοχοσ fazer1000 μοντελο2008 και το σαζμαν μου ειναι πολυ σκληρο.η πρωτη μπαινει καρφωτα και μου χει σπασει τα νευρα.βοηθεια
Get used to it.. Η πρώτη πάντα έτσι θα μπαίνει.. μην ανυσηχείς είναι νορμάλ κ δεν παθαίνει τίποτα!
Λάδωσε το μοχλικο ανάμεσα στον λεβιέ και στο μοτέρ
Και ρύθμισε και τον συμπλέκτη ίσος δεν απομπλεκι τόσο καλά
Και κάτι βασικό μην προσπαθείς στο φανάρι να κατεβάσεις από πχ 4 σε πρώτη σταματημένος στάνταρ θα κοπανίσει η πρώτη μετά μετά. Κανε κατεβάσματα εν κινήσει πριν το φανάρι.
ΟΛΑ τα γιαμαχα εχουν τετοιο σαζμαν!
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
που να ακουσεις το fjr 1300 πως βαραει η πρωτη ειδικα οταν ειναι κρυο...
εγω τρομαξα![]()
δοκιμασε να λαδωσεις τα κινουμενα εξωτερικα, κανενα αλλο λαδι (καλο) στο σερβις, και να εχεις πατημενο το συμπλεχτη περισσοτερη ωρα πριν βαλεις ταχυτητα
το παρακατω αν σε ενοχλει πολυ ο θορυβος...
με νεκρα πατας συμπλεκτη και κρατωντας τον πατημενο ριχνεις δυο τρεις κουφιες...στην συνεχεια ρελαντι και βαζεις ταχυτητα...θα κανει πολυ λιγοτερο σαματα...
frankly my dear, i dont give a damn...
ο συμπλεκτης μας δουλευει καλυτερα στα 3/4 δοκιμασετο
gogogo!!!
το ιδιο κανουν κ τα fazer600
1. καλο λαδωμα αλυσιδας
2. λαδωμα μοχλου
3. καλα λαδακια (εγω εβαλα τωρα 15/50 motul)
Αν δεν ακουγεται τοτε εχει προβλημα.![]()
Start doing what's necessary, then what's possible and suddenly doing the impossible. Just start.
Βασικά σε όλες τις μηχανές ακούγεται η πρώτη οταν κουμπώνει. Μπορεί σαν πρωτάρεις να πονάει η καρδιά σου να το ακούς αλλά μετά από 20,30,40χιλιάδες χιλιόμετρα το συνηθήσεις. Συμβάλει και το γεγονός οτι μέχρι τότε δεν σου έχει χαλάσει οπότε.....
RMWL!![]()
φιλαρακια σασ ευχαριστο ειλικρινα για το καρφωτο σαζμαν με βοηθησατε πολυ και χαιρομαι και εγω που ειμαι μελοσ στο μοτο.ειναι πολυ ευχαριστο να επικοινωνω με ατομα που εχουμε κοινα ενδιαφεροντα.....