Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Innova Injection Ή Crypton X???

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/04/2010
    Μηνύματα
    20

    Question Innova Injection Ή Crypton X???

    Οσοι εχουν ενα απο τα δυο ή γνωριζουν ας καταθεσουν την γνωμη τους (καλα/ασχημα) και ποιο θα αγοραζαν αν ηταν να διαλεξουν ενα απο τα δυο.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  2. #2
    Χοντρά χοντρά, για πολιτισμένους και ήρεμους αναβάτες Innova, για πιο ανήσυχα νιάτα Crypton X.
    Kαι τα δύο είναι καλά παπιά πάντως και κανένα δεν πιστεύω ότι θα σε απογοητεύσει.


  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tragos
    Εγγραφή
    10/06/2008
    Μηνύματα
    124
    δυσκολη απαντηση, ειναι κ η διαφορα τιμης... αν δεν ηταν τοτε σιγουρα crypton!
    CBR 600F PC35 2004
    VFR 400R NC21 1986
    INNOVA 125 2006
    KAZE R 112 2006

  4. #4
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Kαι τα δύο είναι καλά παπιά πάντως και κανένα δεν πιστεύω ότι θα σε απογοητεύσει.
    Δυστυχώς αυτό το χόνδα, ΔΕΝ είναι πλέον καλό παπί, Μάκη...

  5. #5
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Δυστυχώς αυτό το χόνδα, ΔΕΝ είναι πλέον καλό παπί, Μάκη...
    +1

  6. #6
    μακρυα απο innova εκτος αν θες να αλλαζεις μπιελα μαζι με τα λαδια...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της x-cite 135
    Εγγραφή
    05/04/2010
    Μηνύματα
    102
    για κοντινές διαδρομές και νορμάλ οδήγηση το honda θα σε πάει παντού, εαν όμως θες να είσαι πρώτος στα φανάρια, αλλαγές στα κόκκινα 1η 2α στον αέρα και τελικές μια κολόνα απο τους ανταγωνιστές τότε να έχεις φίλο τον μηχανικό και κάρτα μέλους για καλή έκπτωση. τωρα για μακρινες διαδρομες πολυωρες μετακινησης με 40 βαθμους κελσιου αλλαγες στα πρασινα κοκκινα στον αερα στον γκρεμο, τελικες μεχρι το λουτρακι, ντελιβερι απο σουβλακι μεχρι γιδα βραστι, τοτε το yamaha ειναι το μηχανακι σου. και καπου ενδιαμεσα υπαρχουν τα kawasaki zx130 - modenas x-cite130. οι τελικες δικες σου......

  8. #8
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Έχω το crypton-x 10500 xlm. Άριστο.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  9. #9
    Και εγώ ως κάτοχος του crypton θα στο πρότεινα ανεπιφύλακτα. Το έχω ενάμιση χρόνο περίπου, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

    Είναι ανώτερο σχεδόν στα πάντα, τα μόνα υπέρ που βρίσκω στο honda είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα που αν και μικρός προσθέτει πόντους στην πρακτικότητα ( το crypton χωράει τα εργαλεία ,ένα disk lock κ ένα πακέτο τσίχλες μόνο από κάτω) και φυσικά η χαμηλότερη τιμή του. Οπότε αν σε πάιρνει οικονομικά .... Yamaha !

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/04/2010
    Μηνύματα
    20
    τοση μεγαλη διαφορα εχει το χοντα κ σαν ποιτητα κ σαν αξιοπιστια ανεξαρτητα απο το ποιο ειναι πιο δυνατο σε τελικες που ειναι προτιμοτερο ενα ζχ130??? οσοι εχετε ή ειχατε το innova ας μας πειτε τι σας παρουσιασε που να το εκανε αναξιοπιστο στα ματια σας.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VAMOS
    τοση μεγαλη διαφορα εχει το χοντα κ σαν ποιτητα κ σαν αξιοπιστια ανεξαρτητα απο το ποιο ειναι πιο δυνατο σε τελικες που ειναι προτιμοτερο ενα ζχ130??? οσοι εχετε ή ειχατε το innova ας μας πειτε τι σας παρουσιασε που να το εκανε αναξιοπιστο στα ματια σας.
    δεν το χουμε καβαλησει καν...αλλα εχουμε φιλο σε μαγαζι με ανταλλακτικα ο οποιος μεχρι προτινος ειχε πουλησει πανω απο 100 μπιελες...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Δυστυχώς αυτό το χόνδα, ΔΕΝ είναι πλέον καλό παπί, Μάκη...
    Ώπα ρε παιδιά μισό, στο καινούργιο το ψεκαστό εξακολουθούν να υπάρχουν τα ίδια προβλήματα; Γιατί εδώ τουλάχιστον δεν έχει ακουστεί κάτι και κυκλοφορούν πάμπολα, φίλοι πιτσαδόροι μάλιστα λένε τα καλύτερα και το σκίζουν και οι ίδιοι καθημερινά. Έχετε ακούσει κάτι συγκεκριμένο ή μιλάτε για το καρμπυρατεράτο που όντως είχαν παρατηρηθεί πολλά προβληματικά; Το ξαναγράφω (το είχα κάνει και σε παλιότερο θρεντ), εμένα δεν μου βγήκε προβληματικό κανένα από τα 3 καρμπυρατεράτα που πέρασαν απ'τα χέρια μου αν και τα δύο έφυγαν σχετικά νωρίς (8000 και 12000χιλ αν θυμάμαι καλά) ενώ το τρίτο εξακολουθεί να βρίσκεται στα χέρια του πατέρα μου με πάνω από 70000χλμ χωρίς να έχει παρουσιάσει το παραμικρό και με συντήρηση που εγώ δεν θα έκανα ούτε σε C50, ζήτημα νά'χει αλλάξει μπουζί πάνω από 3 φορές!

    Για τα ψεκαστά ακούω αξιοπιστία ακόμα και για τα σκισμένα, απουσία τριγμών στα πλαστικά και το ταμπούρο, οικονομία. Αν ξέρετε κάτι διαφορετικό εσείς..

    C50 και Cub δεν είναι κανένα πια και το ξέρουμε όλοι, ακόμα και το ΖΧ-130 που έχω τα τελευταία 2 -σχεδόν χρόνια- και με 7150χλμ μέχρι σήμερα (ο Ζεφύρ θα πέσει κάτω από τα γέλια.. ) με έχει ταλαιπωρήσει στο παρελθόν με μπερδέματα στο γκάζι, τι καθαρίσματα καρμπυρατέρ θες, τι ρυθμίσματα (τα TPS μας λείπανε..), το νάυλον του εργοστασίου που βρέθηκε μέσα στο φίλτρο του αέρα και δεν το άφηνε ν'αναπνεύσει και η τελική λύση του προβλήματος που ήταν ένα κομμένο σωληνάκι αναθυμιάσεων το οποίο από κατασκευαστικό λάθος ακουμπούσε πάνω στην κεφαλή.. κάποιοι γι'αυτό το Kawasaki θα λέγανε τα χειρότερα ίσως γιατί μέσα σε 7000χλμ θα χρειαζόταν η επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο 5 φορές εκτός των σέρβις! Όχι όμως εγώ, που στο παρελθόν κανένα Innova δεν με ταλαιπώρησε ποτέ και σε τίποτα εκτός απ'τα γνωστά του τριξίματα που ασχολήθηκα και διόρθωσα μόνος.


    Πάλι σεντόνι άπλωσα για τα παπιά..

  13. #13
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Ώπα ρε παιδιά μισό, στο καινούργιο το ψεκαστό εξακολουθούν να υπάρχουν τα ίδια προβλήματα; Γιατί εδώ τουλάχιστον δεν έχει ακουστεί κάτι και κυκλοφορούν πάμπολα, φίλοι πιτσαδόροι μάλιστα λένε τα καλύτερα και το σκίζουν και οι ίδιοι καθημερινά. Έχετε ακούσει κάτι συγκεκριμένο ή μιλάτε για το καρμπυρατεράτο που όντως είχαν παρατηρηθεί πολλά προβληματικά; Το ξαναγράφω (το είχα κάνει και σε παλιότερο θρεντ), εμένα δεν μου βγήκε προβληματικό κανένα από τα 3 καρμπυρατεράτα που πέρασαν απ'τα χέρια μου αν και τα δύο έφυγαν σχετικά νωρίς (8000 και 12000χιλ αν θυμάμαι καλά) ενώ το τρίτο εξακολουθεί να βρίσκεται στα χέρια του πατέρα μου με πάνω από 70000χλμ χωρίς να έχει παρουσιάσει το παραμικρό και με συντήρηση που εγώ δεν θα έκανα ούτε σε C50, ζήτημα νά'χει αλλάξει μπουζί πάνω από 3 φορές!

    Για τα ψεκαστά ακούω αξιοπιστία ακόμα και για τα σκισμένα, απουσία τριγμών στα πλαστικά και το ταμπούρο, οικονομία. Αν ξέρετε κάτι διαφορετικό εσείς..

    C50 και Cub δεν είναι κανένα πια και το ξέρουμε όλοι, ακόμα και το ΖΧ-130 που έχω τα τελευταία 2 -σχεδόν χρόνια- και με 7150χλμ μέχρι σήμερα (ο Ζεφύρ θα πέσει κάτω από τα γέλια.. ) με έχει ταλαιπωρήσει στο παρελθόν με μπερδέματα στο γκάζι, τι καθαρίσματα καρμπυρατέρ θες, τι ρυθμίσματα (τα TPS μας λείπανε..), το νάυλον του εργοστασίου που βρέθηκε μέσα στο φίλτρο του αέρα και δεν το άφηνε ν'αναπνεύσει και η τελική λύση του προβλήματος που ήταν ένα κομμένο σωληνάκι αναθυμιάσεων το οποίο από κατασκευαστικό λάθος ακουμπούσε πάνω στην κεφαλή.. κάποιοι γι'αυτό το Kawasaki θα λέγανε τα χειρότερα ίσως γιατί μέσα σε 7000χλμ θα χρειαζόταν η επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο 5 φορές εκτός των σέρβις! Όχι όμως εγώ, που στο παρελθόν κανένα Innova δεν με ταλαιπώρησε ποτέ και σε τίποτα εκτός απ'τα γνωστά του τριξίματα που ασχολήθηκα και διόρθωσα μόνος.


    Πάλι σεντόνι άπλωσα για τα παπιά..
    το οτι βαρανε μπιελα δεν εχει να κανει με το αν ειναι ψεκαστο η καρμπυρατερ μωρη κιλοτα γαμησεμας με το ρημαδι το χοντα βγηκες να μας κανεις κ αναλυση.
    πανε σε ενα συνεργειο φιλου σου (εμ δεν ειχες ποτε κτμ να αποκτησεις φιλιες...παρτα αρχι@#@# μου)
    επισης ειναι κ το πιο ακριβο παπι.
    σε ανταλακτικα..

    επισης εσυ σε λιγο φλωρος κ το πως οδηγας θα μπορουσε να χαρακτηριστει κ ωσ γκει τροπος..οποτε το οτι αντεξε στα χερια σου το ρημαδι δε μας αφορα..εδω μαστε αντρες κ ξεκιναμε το πρωι τερμα γκαζι και σταματαμε παλι με 8000 στροφες παντα ωστε μολις καρφωσουμε ταχυτητα να εχουμε μεγιστη ροπη..



  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    επισης εσυ σε λιγο φλωρος κ το πως οδηγας θα μπορουσε να χαρακτηριστει κ ωσ γκει τροπος..
    Φέρε μωρή κότα ότι μηχανάκι θες να σε πάω μια Σούγια να με δεις με το παπί..

    (αν φέρεις πάνω από 250 κυβικά να με περιμένεις στις ανηφόρες, ναι; )

  15. #15
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Φέρε μωρή κότα ότι μηχανάκι θες να σε πάω μια Σούγια να με δεις με το παπί..

    (αν φέρεις πάνω από 250 κυβικά να με περιμένεις στις ανηφόρες, ναι; )
    :rotflmao:

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Innova I-yamaha Crypton X
    από JV15 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2010, 02:25
  2. help....problem sto innova injection
    από sak14 στο forum Honda
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2008, 14:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF