Τώρα ψαχνόμαστε να τους βγάλουμε ....
Σε κάνα-δυό χρόνια θα ρωτάμε πως θα τους βάλουμε ...
(για τους καταλύτες λέω)![]()
Τώρα ψαχνόμαστε να τους βγάλουμε ....
Σε κάνα-δυό χρόνια θα ρωτάμε πως θα τους βάλουμε ...
(για τους καταλύτες λέω)![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Τώρα ψαχνόμαστε να τους βγάλουμε ....
Σε κάνα-δυό χρόνια θα ρωτάμε πως θα τους βάλουμε ...
(για τους καταλύτες λέω)![]()
se καναδυο χρονια με την τιμη που θα χει παει η αμολυβδη δε προκειτε να κυκλοφοραει τιποτα πανω απο 250κε
![]()
![]()
![]()
Για ρυπους εχεις δικιο αλλα ειστε πολυ υπερβολικοι...κινητο τηλεφωνο εχεις?Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αφαιρέσει καταλύτη?
Οχι αφαιρέσει καταλύτη.
Φίλε μου εκτός οτι θα βγάζει επικίνδυνους ρύπους, δεν πρόκειται να πέσει η θερμοκρασία του κινητήρα μεσα στην πόλη. Παλι με το βεντιλατέρ θα είσαι όπως και πριν.
Αν ναι πετα το και μετα ελα να μας πειτε για την εξατμηση.
Οσο για την συμβουλη οτι δεν προκειτε να καταφερει τιποτα
θελω να σε ρωτησω το εχεις κανει σε συγκεκριμενο μηχανακι
η ετσι οτι εχεις ακουσει στο καφενειο λες.
Με την αφαιρεσει του καταλυτη δεν μειωνεις την θερμοκρασια του κινητηρα πολυ απλα αφαιρεις ενα μεταλλικο αντικιμενο που αναπτυσει θερμοκρασιες
πανω απο 280 C και τυχαινει στα συγκεκριμενα μηχανακια να ειναι τοποθετημενα 10 cm το πολυ διπλα στην γαμπα του οδηγου.
Πρεπει να ειστε συγουροι για αυτα που συμβουλευετε καποιον εδω μεσα και οχι οτι απλα ακουτε...τα εχουμε πει χιλιες φορες.
Υ.Σ.(προσοχη δεν επιζηταω αντιπαραθενση με ΚΑΝΕΝΑΝ)
...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
...δεν πληρωνω διοδια
OK. Αντιπαραθενση δεν παίζει.Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Υ.Σ.(προσοχη δεν επιζηταω αντιπαραθενση με ΚΑΝΕΝΑΝ)
![]()
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Το κινητό στέλνει καρκίνο σε σένα, η αφαίρεσΕΙ καταλύτη στους γυρω σουΑρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Για ρυπους εχεις δικιο αλλα ειστε πολυ υπερβολικοι...κινητο τηλεφωνο εχεις?
Εχει μια διαφορα
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Φίλε μου το R6 δεν είναι για να βολτάρεις στην πόλη με 40 βαθμούς, ούτε για να κυκλοφοράς με βερμούδα και σαγιονάρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Για ρυπους εχεις δικιο αλλα ειστε πολυ υπερβολικοι...κινητο τηλεφωνο εχεις?
Αν ναι πετα το και μετα ελα να μας πειτε για την εξατμηση.
Οσο για την συμβουλη οτι δεν προκειτε να καταφερει τιποτα
θελω να σε ρωτησω το εχεις κανει σε συγκεκριμενο μηχανακι
η ετσι οτι εχεις ακουσει στο καφενειο λες.
Με την αφαιρεσει του καταλυτη δεν μειωνεις την θερμοκρασια του κινητηρα πολυ απλα αφαιρεις ενα μεταλλικο αντικιμενο που αναπτυσει θερμοκρασιες
πανω απο 280 C και τυχαινει στα συγκεκριμενα μηχανακια να ειναι τοποθετημενα 10 cm το πολυ διπλα στην γαμπα του οδηγου.
Πρεπει να ειστε συγουροι για αυτα που συμβουλευετε καποιον εδω μεσα και οχι οτι απλα ακουτε...τα εχουμε πει χιλιες φορες.
Υ.Σ.(προσοχη δεν επιζηταω αντιπαραθενση με ΚΑΝΕΝΑΝ)
Αν φοράς ενα παντελόνι και μποτάκια δεν θα καταλάβεις και πολλά απο την εξάτμιση, θα την ακούς βέβαια χοντρά αποτο βεντιλατερ που θα κάνει υπερωρίες, αλλά αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει με την αφαίρεση του καταλύτη.
Στο καφενείο που λες πήγα και τα έμαθα αυτα.
sapila racing
Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
B Eng (Bachelor in Mechanical Εngineering) Bradfort University
MSc Eng (Masters in Engineering ) University of Liverpool
Εσυ απο που εχεις αντλήσει τις γνώσεις σου?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Να ρωτηξω κατι..εγω που στην απεργια ειχα βαλει σουπερ...τον χαλασα δεν τον χαλασα τον καταλυτη?
Κατα πάσα πιθανότητα τον χάλασες ακόμα με με ενα γέμισμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Να ρωτηξω κατι..εγω που στην απεργια ειχα βαλει σουπερ...τον χαλασα δεν τον χαλασα τον καταλυτη?
η LRP δεν εχει μόλβδο, αλλά τα διάφορα πρόσθετα που εχει τον καταστρέφουν επίσης.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
εεεεπ σε έπιασα! Δεν πήγες μόνο σε ένα καφενείο!Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Φίλε μου το R6 δεν είναι για να βολτάρεις στην πόλη με 40 βαθμούς, ούτε για να κυκλοφοράς με βερμούδα και σαγιονάρα.
Αν φοράς ενα παντελόνι και μποτάκια δεν θα καταλάβεις και πολλά απο την εξάτμιση, θα την ακούς βέβαια χοντρά αποτο βεντιλατερ που θα κάνει υπερωρίες, αλλά αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει με την αφαίρεση του καταλύτη.
Στο καφενείο που λες πήγα και τα έμαθα αυτα.
sapila racing
Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
B Eng (Bachelor in Mechanical Εngineering) Bradfort University
MSc Eng (Masters in Engineering ) University of Liverpool
Εσυ απο που εχεις αντλήσει τις γνώσεις σου?
πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...
ετσι νομιζω κ εγω..τεσπα παιδια θα τον φτιαξω με τη πρωτη ανασα οικονομικη μη με μαλωσετε..Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κατα πάσα πιθανότητα τον χάλασες ακόμα με με ενα γέμισμα.
η LRP δεν εχει μόλβδο, αλλά τα διάφορα πρόσθετα που εχει τον καταστρέφουν επίσης.
Τουλάχιστον έχεις καλό πλαίσιοΑρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ετσι νομιζω κ εγω..τεσπα παιδια θα τον φτιαξω με τη πρωτη ανασα οικονομικη μη με μαλωσετε..![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
πάρε έναν από αυτούς που τους πετάνεΑρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ετσι νομιζω κ εγω..τεσπα παιδια θα τον φτιαξω με τη πρωτη ανασα οικονομικη μη με μαλωσετε..
πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...
Τι είναι ο μούβδος (ή μουβδός ή μούβδο ή μουβδό ..)Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
αφου κ η αμολυβδη, εχει μουβδο οσο η lrp![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δυο πραγματα.
1) Στα παμπολλα θρεντ restoring μηχανων 100ετιας, ποτε κανενας απο εσας που την λετε στο τυπο που θελει να βγαλει τον καταλυτη του, δεν ειπε 'ντροπη μολυνεις με το χρεπι, παρε καινουργιο με καταλυτη'. Προτεινω λοιπον να περιοριστουμε στο μηχανολογικο και να αφησουμε το ηθικο για τις αντιπαραθεσεις.
2) Η αφαιρεση του καταλυτη με καταργηση και του λαμδα οντως μπορει να οδηγησει σε δραματικη πτωση της θερμοκρασιας του κινητηρα, και της γενικοτερης περιοχης. Μονο αφαιρεση του καταλυτη, οδηγει σε μικρη πτωση της θερμοκρασιας του συνολικου μηκους της εξατμισης και της κεφαλης και μεγαλη πτωση στη θερμοκρασια των τελικων.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.