Τι να πω, δεν ξέρω, η στάθμη ύστερα απο 5000 είναι ίδια...
Τι να πω, δεν ξέρω, η στάθμη ύστερα απο 5000 είναι ίδια...
ΑΕΚ
όλοι όσους ξέρω που φοράνε την suono το ίδιο πρόβλημα έχουν. Αιτια ... άγνωστη προς το παρόν. Το σίγουρο είναι οτι δεν είναι το λάδι της μηχανής.
Ηρεμησε, ειναι απο υην εξατμιση. Ολοι οσοι την εχουν βαλει, τον πρωτο καιρο το ιδο προβλημα ειχαν...
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
Ρεεεεεεεεεεε .....!!!![]()
Αποφασίστε πρώτα αν είναι ή όχι λάδια ...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ρε Ολντμαν, τι σημασια εχει αν ειναι λιπαντικο ή καποια μαλακια για τον υαλοβαμβακα;
Αυτο που μετραει ειναι οτι ειναι κατι απο την εξατμιση και οτι το μοτερ του παλικαριου δεν εχει κατι κακο. Ολοι οσοι εχουνε βαλει ΑΥΤΗ τη μαλακια στο παρελθον το εχουνε περασει αυτο.
Αν ανησυχει, αφηνει εμας να αμπελοφιλοσοφουμε και πηγαινει σε ενα συνεργειο ή στο μαγαζι που την αγορασε για να του φυγει ο φοβος αν και θα ττου πουνε οτι και εμεις...![]()
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
Επειδή, συνήθως (λέω, συνήθως..) τα μοτέρ καίνε λάδια και οι εξατμίσεις υαλοβάμβακες ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Ρε Ολντμαν, τι σημασια εχει αν ειναι λιπαντικο ή καποια μαλακια για τον υαλοβαμβακα;
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
heheheheΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Επειδή, συνήθως (λέω, συνήθως..) τα μοτέρ καίνε λάδια και οι εξατμίσεις υαλοβάμβακες ...
Να θυμάσαι: Η ζωή δεν είναι πόσες ανάσες παίρνεις.
Είναι οι στιγμές που σου παίρνουν την ανάσα...
Εχεις δικιο αλλα αυτο το μοντελο της MIVV ειναι ιδιαιτερη περιπτωση...![]()
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
Αν όντως όλοι όσοι βάλανε αυτήν την εξάτμιση είχαν τα ίδια φαινόμενα, μένει να δούμε αν είναι ή όχι ανησυχητικά ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Εχεις δικιο αλλα αυτο το μοντελο της MIVV ειναι ιδιαιτερη περιπτωση...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Σα να 'χω την εντύπωση ότι τις MIVV τις έχουν βάλει στο μάτι οι γάτοι της γειτονιάς.:rotflmao:
Μάλλον υδρατμοί είναι που λόγω μη στεγανότητας (όπως προανάφερε ο akamarinos) διαρρέουν από την ραφή. :smilea:
pw pw fasariaaaaaaaaaaaare paidia einai h kola apo to gyalovamvaka leme...de trexei tpt ksekolate.prin liges meres anoiksa ena tetoio teliko kai to eida me ta matia mou!
![]()
![]()
![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Σχεδόν πάντα όταν βάζω μπρός(απο κρύο) πετάει μάλλον τους υδρατμούς που έχει μέσα η εξάτμιση(μάλλον λόγω μεγάλης κλίσης) αλλά δε νομίζω να είναι κάτι τέτοιο.
Λοιπόν έβγαλα την τάπα(φώτο αριστερή τάπα) και έβαλα την άλλη(φώτο δεξιά τάπα)-αφού πρώτα το δούλεψα ξετάπωτο(φώτο2) καμμιά 40ριά χλμ, τι γουργουριτό ήταν αυτό και ιδιαίτερα τα σπασίματα όταν κλείνεις το γκάζι...-:hypnotize:hypnotize - (δεν είχα ξαναπειράξει εξάτμιση σε όλες τις μηχανές που είχα...)
Ξανακαθάρισα όλη την εξάτμιση και περιμένω να δω αν θα ματαξανα....
Δεν πολυανησυχώ αλλά πόσα χλμ πρέπει να γίνουν για να στρώσει το θέμα;
![]()
ΑΕΚ
Δεν ξέρω αν είναι κόλλα όπως είπε ο "τρελαμένος" αλλά υποθέτω ότι είναι κάποιο υλικό που κρατάει το τελικό σε καλή κατάσταση για όσο βρίσκεται συσκευασμένο και μέχρι να τοποθετηθεί στη μηχανή (πχ κάτι σαν κερί)..
Λογικά μετά από λίγες μέρες χρήσης θα σταματάει όπως είπε και ο Shaolin Monk οπότε..![]()
Αφού έκανα 250km με την πιο ελεύθερη τάπα, παρατήρησα εξάλειψη του φαινομένου κατά 95%, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ξαναβάλω την κλειστή γιατί στα ταξίδια δε λέει...
ΑΕΚ