Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 82

Θέμα: Yoshimura R77

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    καποιες φορες στην αλλαγη εξατμισης ισως χρειαζεται ρυθμιση του μιγματος

    Αλλα στο bandit ποτε δεν ακουσα κατι τετοιο....

    Εξατμιση + φιλτρο αερος ok σιγουρα θελει ρυθμιση αλλα με σκετη εξατμα

  2. #47
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Δεν εχει δικιο ο μαστορας.
    Αυτο που κανει τα σκασιματα ειναι το PAIR SYSTEM. Ειναι ενα συστημα στην κεφαλη, στις βαλβιδες εξοδου που δινει φρεσκο αερα για να την μειωση των καυσαεριων.
    Η λυση ειναι απλη. Απλα φραζεις ενα σωληνακι που παρεχει το αερα απο το κουτι του φιλτρου εισαγωγης.

    Edit. Τωρα προσεξα οτι λες σκασιματα στο ΑΝΟΙΓΜΑ του γκαζιου. Αυτο δεν ξερω τι ειναι.
    Παντως αν εννοεις σκασιματα οταν κλεινεις το γκαζι υσχυει το παραπανω.
    ναι έχεις δίκιο φίλε μου.το έγραψα λάθος.στο κλείσιμο ήθελα να γράψω.αυτό που με απασχολεί είναι να μη γίνει κάποια ζημιά.πιο σωληνάκι είναι αυτό που λες?

    ανέβασα ένα βιντεάκι εδώ

    http://www.youtube.com/watch?v=MzV_uipfHk4

    όλα τα λεφτά το μανάρι

    ανεβάζω και φώτο σε λίγο :rotflmao:

  3. #48

  4. #49
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Δες εδω.Πηγαινε εκει που λεει stage1 για το 1250 instalation tips for TFI.

    http://www.holeshot.com/

  5. #50
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Με γεια! πολυ ομορφη!
    Ωραιο το εργαλειο

  6. #51
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Δες εδω.Πηγαινε εκει που λεει stage1 για το 1250 instalation tips for TFI.

    http://www.holeshot.com/
    αν κατάλαβα λες εκεί που λέει πάνω πάνω

    Suzuki Bandit 1250 TFI Tuning Box
    Installation photo page
    (with Stage 1 air box mod)

    και πιο κάνω?το στάδιο 1 ???

    μαμάτη η εξάτμιση αλλά με πολλά σκασίματα...καταντάει ολίγον τι καγκουρίστικο...

  7. #52
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2009
    Μηνύματα
    16
    [i]

    μαμάτη η εξάτμιση αλλά με πολλά σκασίματα...καταντάει ολίγον τι καγκουρίστικο... [/B]
    .....καλό μου ακούγεται αυτό

  8. #53
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
    αν κατάλαβα λες εκεί που λέει πάνω πάνω

    Suzuki Bandit 1250 TFI Tuning Box
    Installation photo page
    (with Stage 1 air box mod)

    και πιο κάνω?το στάδιο 1 ???

    μαμάτη η εξάτμιση αλλά με πολλά σκασίματα...καταντάει ολίγον τι καγκουρίστικο...
    Στις φωτογραφιες που δειχνει την τοποθετηση, οι 2 πρωτες αφορουν το ταπωμα του pair system.

  9. #54
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    χα
    έχουμε και λέμε...
    ως δια μαγιάς ''έφυγε'' το ένα ελατήριο που κρατάει την εξάτμιση με το λαιμό σε χρόνο 15 λεπτών που την άφησα έξω από το σπίτι να πάρω κάτι πράγματα...
    τι να πω ρε πούστη μου...αυτό του έλειπε???
    που βρίσκουμε ελατήρια τέτοια οεο????

  10. #55
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Φωτο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	img_1278.jpg 
Προβολές:	502 
Μέγεθος:	87,8 KB 
ID:	198125

  11. #56
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    ληστή όλα οκ.σκασίματα τέλος χίλια ευχαριστώ
    λες να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα και να πάρω καμιά βαλβίδα στο χέρι???εσύ πόσο καιρό το έχεις έτσι???

  12. #57
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Ωραια!
    Το ειχα στο 650 και μετα στο 1250 καπου στα 2 χρονια.
    Δεν υπαρχει προβλημα ουτε θα δημιουργηθει.
    Στην αμερικη το εχουν κανει κατα κορον χωρις προβληματα.

  13. #58
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    λογικά υπάρχει και άλλο σωληνάκι με αέρα σωστα ???
    απλά με το τάπωμα του ενός τον μειώνει λίγο στην εισαγωγή???

  14. #59
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    όλα καλά αλλά έχω χάσει πολύ σε τελική είμαι για ρύθμιση εγκεφάλου και φιλτράκι λογικά θα πάρω και κανένα άτι παραπάνω ????

    έχει κάνει κανείς καμιά τέτοια βελτίωση να μας πει εντυπώσεις ι + και - ???

  15. #60
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Η τελικη ειναι ενα περιεργο πραγμα.Ακομα και στο ιδιο σημειο σε διαφορετικες μερες μπορει να δωσει διαφορετικα αποτελεσματα.
    Δεν μπορεις να κρινεις απο αυτην τα αποτελεσματα.
    Η μονη αληθεια ειναι πανω στο δυναμομετρο.
    Αυτο που μπορω να σου πω απο δικη μου εμπειρια στο 650 που ειχα,οταν εβαλα την εξατμιση με τον σιγαστηρα εχασε καπου 1 ιππο.
    Ο τεχνικος εδωσε λιγο καυσιμο ψηλα, με οτι περιορισμους εχει ο μαμα εγκεφαλος και τελικα εδωσε 1,5 ιππους παραπανω απο οτι ηταν με την μαμα εξατμιση.
    Με δυο λογια ολα επαιξαν σε ενα περιθωριο 2,5 ιππων.
    Τωρα με φιλτρο και ξεταπωτη η λογικη λεει οτι θα ειναι χειροτερα αλλα παλι ποτε δεν εισαι σιγουρος
    Γνωμη μου αν ενδιαφερεσε για την αποδοση, να αποφασισεις τι θελεις να βαλεις επανω και να πας να κανεις μια δυναμομετρηση- ρυθμιση να ξεπερδευεις.
    Απο εκει και περα οτι πειραζεις ποτε δεν ξερεις τι αποτελεσμα θα σου δινει.
    Παντως μην περιμενεις οτι μετα απο εξατμιση φιλτρο θα δεις τιποτα τρελα πραγματα, πιο πολυ ειναι ψυχολογικο παρα ουσιαστικο αυτο που κερδιζεις, και 0,1 δευτερολεπτα στα 0 -400μ.

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. yoshimura r77 gia k9 1000
    από grentzos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2010, 16:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF