καποιες φορες στην αλλαγη εξατμισης ισως χρειαζεται ρυθμιση του μιγματος
Αλλα στο bandit ποτε δεν ακουσα κατι τετοιο....
Εξατμιση + φιλτρο αερος ok σιγουρα θελει ρυθμιση αλλα με σκετη εξατμα![]()
καποιες φορες στην αλλαγη εξατμισης ισως χρειαζεται ρυθμιση του μιγματος
Αλλα στο bandit ποτε δεν ακουσα κατι τετοιο....
Εξατμιση + φιλτρο αερος ok σιγουρα θελει ρυθμιση αλλα με σκετη εξατμα![]()
ναι έχεις δίκιο φίλε μου.το έγραψα λάθος.στο κλείσιμο ήθελα να γράψω.αυτό που με απασχολεί είναι να μη γίνει κάποια ζημιά.πιο σωληνάκι είναι αυτό που λες?Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Δεν εχει δικιο ο μαστορας.
Αυτο που κανει τα σκασιματα ειναι το PAIR SYSTEM. Ειναι ενα συστημα στην κεφαλη, στις βαλβιδες εξοδου που δινει φρεσκο αερα για να την μειωση των καυσαεριων.
Η λυση ειναι απλη. Απλα φραζεις ενα σωληνακι που παρεχει το αερα απο το κουτι του φιλτρου εισαγωγης.
Edit. Τωρα προσεξα οτι λες σκασιματα στο ΑΝΟΙΓΜΑ του γκαζιου. Αυτο δεν ξερω τι ειναι.
Παντως αν εννοεις σκασιματα οταν κλεινεις το γκαζι υσχυει το παραπανω.
ανέβασα ένα βιντεάκι εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=MzV_uipfHk4
όλα τα λεφτά το μανάρι
ανεβάζω και φώτο σε λίγο :rotflmao:
Δες εδω.Πηγαινε εκει που λεει stage1 για το 1250 instalation tips for TFI.
http://www.holeshot.com/
Με γεια! πολυ ομορφη!
Ωραιο το εργαλειο![]()
αν κατάλαβα λες εκεί που λέει πάνω πάνωΑρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Δες εδω.Πηγαινε εκει που λεει stage1 για το 1250 instalation tips for TFI.
http://www.holeshot.com/
Suzuki Bandit 1250 TFI Tuning Box
Installation photo page
(with Stage 1 air box mod)
και πιο κάνω?το στάδιο 1 ???
μαμάτη η εξάτμιση αλλά με πολλά σκασίματα...καταντάει ολίγον τι καγκουρίστικο...
.....καλό μου ακούγεται αυτό[i]
μαμάτη η εξάτμιση αλλά με πολλά σκασίματα...καταντάει ολίγον τι καγκουρίστικο... [/B]![]()
Στις φωτογραφιες που δειχνει την τοποθετηση, οι 2 πρωτες αφορουν το ταπωμα του pair system.Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
αν κατάλαβα λες εκεί που λέει πάνω πάνω
Suzuki Bandit 1250 TFI Tuning Box
Installation photo page
(with Stage 1 air box mod)
και πιο κάνω?το στάδιο 1 ???
μαμάτη η εξάτμιση αλλά με πολλά σκασίματα...καταντάει ολίγον τι καγκουρίστικο...
χα
έχουμε και λέμε...
ως δια μαγιάς ''έφυγε'' το ένα ελατήριο που κρατάει την εξάτμιση με το λαιμό σε χρόνο 15 λεπτών που την άφησα έξω από το σπίτι να πάρω κάτι πράγματα...
τι να πω ρε πούστη μου...αυτό του έλειπε???
που βρίσκουμε ελατήρια τέτοια οεο????
ληστή όλα οκ.σκασίματα τέλοςχίλια ευχαριστώ
λες να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα και να πάρω καμιά βαλβίδα στο χέρι???εσύ πόσο καιρό το έχεις έτσι???
Ωραια!
Το ειχα στο 650 και μετα στο 1250 καπου στα 2 χρονια.
Δεν υπαρχει προβλημα ουτε θα δημιουργηθει.
Στην αμερικη το εχουν κανει κατα κορον χωρις προβληματα.
λογικά υπάρχει και άλλο σωληνάκι με αέρα σωστα ???
απλά με το τάπωμα του ενός τον μειώνει λίγο στην εισαγωγή???
όλα καλά αλλά έχω χάσει πολύ σε τελική είμαι για ρύθμιση εγκεφάλου και φιλτράκι λογικά θα πάρω και κανένα άτι παραπάνω ????
έχει κάνει κανείς καμιά τέτοια βελτίωση να μας πει εντυπώσεις ι + και - ???
Η τελικη ειναι ενα περιεργο πραγμα.Ακομα και στο ιδιο σημειο σε διαφορετικες μερες μπορει να δωσει διαφορετικα αποτελεσματα.
Δεν μπορεις να κρινεις απο αυτην τα αποτελεσματα.
Η μονη αληθεια ειναι πανω στο δυναμομετρο.
Αυτο που μπορω να σου πω απο δικη μου εμπειρια στο 650 που ειχα,οταν εβαλα την εξατμιση με τον σιγαστηρα εχασε καπου 1 ιππο.
Ο τεχνικος εδωσε λιγο καυσιμο ψηλα, με οτι περιορισμους εχει ο μαμα εγκεφαλος και τελικα εδωσε 1,5 ιππους παραπανω απο οτι ηταν με την μαμα εξατμιση.
Με δυο λογια ολα επαιξαν σε ενα περιθωριο 2,5 ιππων.
Τωρα με φιλτρο και ξεταπωτη η λογικη λεει οτι θα ειναι χειροτερα αλλα παλι ποτε δεν εισαι σιγουρος
Γνωμη μου αν ενδιαφερεσε για την αποδοση, να αποφασισεις τι θελεις να βαλεις επανω και να πας να κανεις μια δυναμομετρηση- ρυθμιση να ξεπερδευεις.
Απο εκει και περα οτι πειραζεις ποτε δεν ξερεις τι αποτελεσμα θα σου δινει.
Παντως μην περιμενεις οτι μετα απο εξατμιση φιλτρο θα δεις τιποτα τρελα πραγματα, πιο πολυ ειναι ψυχολογικο παρα ουσιαστικο αυτο που κερδιζεις, και 0,1 δευτερολεπτα στα 0 -400μ.![]()