Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Τέλος οι κρυμμένοι "τροχαίοι & μπλόκα"

  1. #1
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755

    Τέλος οι κρυμμένοι "τροχαίοι & μπλόκα"

    Τέλος στους κρυμμένους τροχονόμους στις Εθνικές Οδούς φέρεται ότι είναι διατεθειμένος να βάλει ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Σπύρος Βούγιας, σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικού «Ατζέντα της Πάτρας». Ο κ. Βούγιας επικρίνει την λογική του «εισπρακτικού χαρακτήρα» των κλήσεων, οι οποίες επιδίδονται συνήθως εξαιτίας της υπερβολικής ταχύτητας που αναπτύσσουν οι οδηγοί με τα οχήματα τους και επιμένει ότι «το υπουργείο το ενδιαφέρει ο πραγματικός έλεγχος στις εθνικές οδούς, η μείωση των ταχυτήτων και ο περιορισμός των τροχαίων και όχι οι κλήσεις». Την ίδια θέση φαίνεται ότι έχει υιοθετήσει και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

    Το νομικό πλαίσιο που υπάρχει για τη λειτουργία των ραντάρ είναι ασαφές και οι τροχονόμοι λειτουργούν κατά το δοκούν, με αποτέλεσμα, όπως αναφέρουν νομικοί κύκλοι, αρκετές κλήσεις να είναι επί της ουσίας άκυρες. Η βασική υποχρέωση – όπως προβλέπει το άρθρο 104 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας – για ύπαρξη προειδοποιητικής πινακίδας σε «εύλογη απόσταση» πριν από το σημείο όπου λειτουργεί το ραντάρ και στήνεται συνήθως το μπλόκο της Τροχαίας έχει δημιουργήσει διάφορα προβλήματα.

    Ο μη προσδιορισμός της ακριβούς απόστασης, που έπρεπε να ρυθμιστεί με κοινή υπουργική απόφαση – η οποία ποτέ δεν εκδόθηκε – οδηγεί τροχονόμους στον ισχυρισμό ότι υπήρχε τέτοια πινακίδα, ακόμη και σε απόσταση 20 χιλιομέτρων από το σημείο όπου κατέγραψαν την παράβαση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τροχονόμοι κρύβονται πίσω από φυλλωσιές ή μεγάλες πινακίδες του εθνικού δικτύου, για να μη γίνονται αντιληπτοί από τους οδηγούς. Η τακτική αυτή είναι συνηθισμένη για τους οδηγούς κινούνται που κινούνται επί της Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών – Πύργου.

    Ο κ. Βούγιας με το που ανέλαβε καθήκοντα ζήτησε να αναθεωρηθεί ο τρόπος με τον οποίο γίνονται οι έλεγχοι με ηλεκτρονικά μέσα στις εθνικές οδούς και να πάψει το «κρυφτό» μεταξύ ένστολων και οδηγών. Όμως, πέραν αυτών, ενστάσεις έχουν καταγραφεί από αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. για το σύστημα των ραντάρ. Το ραντάρ μόνο φωτογραφίζει και δεν εκδίδει κανένα αποδειχτικό στοιχείο που να αναφέρει την ταχύτητα του οχήματος που έχει περάσει τα όρια. Οι άνδρες της Τροχαίας εξηγούν: «Πρέπει εκτός των φωτογραφιών, που κυρίως είναι σταθερά, να λειτουργούν ραντάρ που θα βγάζουν αποδείξεις για την καταγραφή της ταχύτητας». «Συνήθως οι οδηγοί δεν μας πιστεύουν και δεν υπάρχει τρόπος απόδειξης», συμπληρώνουν.

    Οι πινακίδες σήμανσης για τα όρια ταχύτητας αποτελούν ακόμη ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί οι οποίοι κινούνται στο εθνικό δίκτυο. Πολλές πινακίδες, που έχουν τοποθετηθεί πριν πολλά χρόνια ή ακόμη και κατά τη διάρκεια των έργων ανακατασκευής ενός εθνικού δρόμου, παραμένουν στα ίδια σημεία, αφού κανένας υπάλληλος δεν φρόντισε να τις αφαιρέσει, ενώ έχουν προστεθεί και καινούργιες. Έτσι, σε μια απόσταση λίγων χιλιομέτρων, μπορεί ο οδηγός να αντικρίσει τρία διαφορετικά όρια ταχύτητας. Κάτι που συμβαίνει στην Πατρών – Πύργου και σε ορισμένα σημεία της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων.

    πηγή:zougla.gr


    ========================================

    Τώρα αν θα γίνει η όχι είναι άλλο θέμα. Πρόθεση πάντως υπάρχει .
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  2. #2
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    να το δώ και να μην το πιστεύω ...

  3. #3
    Tricolore member Το avatar του/της alexxxcbr
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    1.203

    Re: Τέλος οι κρυμμένοι "τροχαίοι & μπλόκα"

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Τέλος στους κρυμμένους τροχονόμους στις Εθνικές Οδούς φέρεται ότι είναι διατεθειμένος να βάλει ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Σπύρος Βούγιας, σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικού «Ατζέντα της Πάτρας». Ο κ. Βούγιας επικρίνει την λογική του «εισπρακτικού χαρακτήρα» των κλήσεων, οι οποίες επιδίδονται συνήθως εξαιτίας της υπερβολικής ταχύτητας που αναπτύσσουν οι οδηγοί με τα οχήματα τους και επιμένει ότι «το υπουργείο το ενδιαφέρει ο πραγματικός έλεγχος στις εθνικές οδούς, η μείωση των ταχυτήτων και ο περιορισμός των τροχαίων και όχι οι κλήσεις». Την ίδια θέση φαίνεται ότι έχει υιοθετήσει και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

    Το νομικό πλαίσιο που υπάρχει για τη λειτουργία των ραντάρ είναι ασαφές και οι τροχονόμοι λειτουργούν κατά το δοκούν, με αποτέλεσμα, όπως αναφέρουν νομικοί κύκλοι, αρκετές κλήσεις να είναι επί της ουσίας άκυρες. Η βασική υποχρέωση – όπως προβλέπει το άρθρο 104 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας – για ύπαρξη προειδοποιητικής πινακίδας σε «εύλογη απόσταση» πριν από το σημείο όπου λειτουργεί το ραντάρ και στήνεται συνήθως το μπλόκο της Τροχαίας έχει δημιουργήσει διάφορα προβλήματα.

    Ο μη προσδιορισμός της ακριβούς απόστασης, που έπρεπε να ρυθμιστεί με κοινή υπουργική απόφαση – η οποία ποτέ δεν εκδόθηκε – οδηγεί τροχονόμους στον ισχυρισμό ότι υπήρχε τέτοια πινακίδα, ακόμη και σε απόσταση 20 χιλιομέτρων από το σημείο όπου κατέγραψαν την παράβαση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τροχονόμοι κρύβονται πίσω από φυλλωσιές ή μεγάλες πινακίδες του εθνικού δικτύου, για να μη γίνονται αντιληπτοί από τους οδηγούς. Η τακτική αυτή είναι συνηθισμένη για τους οδηγούς κινούνται που κινούνται επί της Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών – Πύργου.

    Ο κ. Βούγιας με το που ανέλαβε καθήκοντα ζήτησε να αναθεωρηθεί ο τρόπος με τον οποίο γίνονται οι έλεγχοι με ηλεκτρονικά μέσα στις εθνικές οδούς και να πάψει το «κρυφτό» μεταξύ ένστολων και οδηγών. Όμως, πέραν αυτών, ενστάσεις έχουν καταγραφεί από αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. για το σύστημα των ραντάρ. Το ραντάρ μόνο φωτογραφίζει και δεν εκδίδει κανένα αποδειχτικό στοιχείο που να αναφέρει την ταχύτητα του οχήματος που έχει περάσει τα όρια. Οι άνδρες της Τροχαίας εξηγούν: «Πρέπει εκτός των φωτογραφιών, που κυρίως είναι σταθερά, να λειτουργούν ραντάρ που θα βγάζουν αποδείξεις για την καταγραφή της ταχύτητας». «Συνήθως οι οδηγοί δεν μας πιστεύουν και δεν υπάρχει τρόπος απόδειξης», συμπληρώνουν.

    Οι πινακίδες σήμανσης για τα όρια ταχύτητας αποτελούν ακόμη ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί οι οποίοι κινούνται στο εθνικό δίκτυο. Πολλές πινακίδες, που έχουν τοποθετηθεί πριν πολλά χρόνια ή ακόμη και κατά τη διάρκεια των έργων ανακατασκευής ενός εθνικού δρόμου, παραμένουν στα ίδια σημεία, αφού κανένας υπάλληλος δεν φρόντισε να τις αφαιρέσει, ενώ έχουν προστεθεί και καινούργιες. Έτσι, σε μια απόσταση λίγων χιλιομέτρων, μπορεί ο οδηγός να αντικρίσει τρία διαφορετικά όρια ταχύτητας. Κάτι που συμβαίνει στην Πατρών – Πύργου και σε ορισμένα σημεία της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων.

    πηγή:zougla.gr


    ========================================

    Τώρα αν θα γίνει η όχι είναι άλλο θέμα. Πρόθεση πάντως υπάρχει .



    Kαταπληκτικο ανεκδοτο...........



    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  4. #4
    όπου γης Το avatar του/της iosif
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    150
    αν κρινω απο την αξιοπιστια τους μεχρι τωρα
    πρεπει να περιμενουμε κατακορυφη αυξηση των κρυφων μπλοκων
    καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός

  5. #5
    το κρυφτο με τους τροχαιους δεν θα σταματησει ποτε......απλα.....δεν θα γινουν ποτε σωστοι στη συμπεριφορα τους οπως κ εμεις δεν θα σταματησουμε ποτε να γραφουμε στα παλαιοτερα των υποδηματων μας τους νομους κ ιδιαιτερα τον κ.ο.κ...........

  6. #6
    Μιλαμε ο υφυπουργος σκιζει.ΟΥΑΟΥ

  7. #7
    βουρ για το βουνο Το avatar του/της dond4le
    Εγγραφή
    16/05/2009
    Μηνύματα
    493
    Παντα και για παντα η Γατα (απο την φυση της) θα κινηγαει τα ποντικια!!!!

  8. #8
    Όπως είδατε και τα νούμερα τους στις στολές των ΜΑΤατζήδων, άλλο τόσο περιμένετε να δείτε και μπλόκα σε κρυφά-σωστά-ουσιαστικά σημεία και όχι πάνω σε κουφά όρια ταχύτητας..

  9. #9
    Βρεγμένο μέλος Το avatar του/της kaiba
    Εγγραφή
    23/10/2008
    Μηνύματα
    46
    Λογία του αέρα …..Τζάμπα ο χρόνος που μου πήρε να το διαβάσω …

  10. #10
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iosif
    αν κρινω απο την αξιοπιστια τους μεχρι τωρα
    πρεπει να περιμενουμε κατακορυφη αυξηση των κρυφων μπλοκων
    +1000
    Το γεγονος ειναι οτι,οτι εχουν πει τον τελευταιο καιρο ολοι οι κυβερνοντες εχει συμβει το αντιθετο γιατι οχι και αυτο????
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Ρε το άλλο με την χαμούρα την σάυρα το ξέρετε!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 201
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2010, 15:03
  2. Τέλος οι απορίες... ήρθε το φως απο το Cosmopolitan:
    από vaska στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2010, 23:58
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2008, 23:15
  4. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2007, 09:34
  5. Quote
    από Mago Babidi στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2007, 21:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF