Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Αγορα απο εξωτερικο,καλυψη εγγυησης απο Ελληνα αντιπροσωπο

  1. #1

    Αγορα απο εξωτερικο,καλυψη εγγυησης απο Ελληνα αντιπροσωπο

    Χαιρετω το φορουμ,μπαινω κατευθειαν στο θεμα
    Παρελαβα απο Ιταλια (ΕΒΑΥ) ενα κρανος VEMAR.
    Ο πωλητης ειναι μαγαζι στην τοσκανη και μεταξυ αλλων αντιπροσωπευει
    και τη συγκεκριμενη εταιρία.
    Tο θεμα μου ειναι οτι το bluetooth που διαθετει το κρανος ενσωματωμενο δεν δουλευει.
    Κατευθειαν επικοινωνησα μαζι τους σε σπαστα Αγγλικά (Ιταλοι γαρ) και μετα απο κοπο 5 ημερων και συνεχη τηλεφωνα μου απαντησαν οτι μιλησαν με την μαμα εταιρία Vemar και τους ειπε να παω
    σε Ελληνα αντιπροσωπο και να ζητησω να με καλυψει η εγγυηση.
    Απλα περιμενω να μου στειλει την διευθυνση και το τηλεφωνο του Ελληνα που θα πρεπει να παω και εχουν συννενοηθεί.
    Το ερωτημα ειναι απλο.
    Ισχυει κατι τετοιο ή ειναι μπαρουφες αυτα που μου λεει ο μαφιοζος?
    Εχει συμβει σε σας κατι τετοιο?Πως εχτε αντιδρασει?
    Το ενδεχόμενο να πάω στην Ιταλία και να τους το φέρω στο κεφάλι λίγο χλωμό....

    Καθε βοήθεια δεκτή....έμπλεξα
    Παοκ να ΄σαι και να μη φοβασαι

  2. #2
    λογικα πρεπει να καλυπτεται μεσω διεθνους εγγυησεως

    αν υπαχει προμπ
    στειλε ενα μειλ στα κεντρικα της βεμαρ να μαθεις τους ορους της εγγυησης
    να ξερεις στα σιγουρα
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  3. #3
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Οι εγγυήσεις ισχύουν σε ΟΛΑ τα είδη ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

    Δεν έχει σημασία εαν στραβομουτσουνιάσει ο εδώ αντιπρόσωπος. Εαν σου πει οτιδήποτε απλά ζήτα του να σου το δώσει γραπτώς (παίζει να μην το κανει ούτε αυτό βέβαια).

    Αυτό που επιβάλεται να κάνει σύμφωνα με τις τυπικές υποχρεώσεις του, είναι να σου κρατήσει το κράνος, να βγάλει το ελατωματικό ανταλλακτικό, να το στείλει στην αντιπροσωπία της Ιταλίας (απ'όπου αγοράστηκε), να περιμένει να του στείλουν καινούργιο ανταλλακτικό από εκεί, και μετά να στο τοποθετήσει και να σου παραδώσει το κράνος. Τα ίδια ισχύουν και στην περίπτωση ολικής αλλαγής του κράνους.

    Οι σωστοί αντιπρόσωποι απλά επιταχύνουν την διαδικασία κάνοντας την επιδιόρθωση αμέσως με δικό τους ανταλλακτικό ώστε να εξυπηρετηθείς άμεσα και μετά στέλνουν πίσω το ανταλλακτικό και παραλαμβάνουν το καινούργιο. Αλλά αυτό δεν είναι υποχρέωσή τους.

    Επιβάλεται όμως να σε καλύψουν στο θέμα εγγύησης έστω και με την χρονοβόρα διαδικασία.


Παρόμοια θέματα

  1. ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ
    από tsiki στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2006, 14:58
  2. Αγορα μηχανης απο εξωτερικο
    από fantacid στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2006, 15:11
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2006, 21:16
  4. ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ...
    από waterlicious στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2006, 21:24
  5. Αγορα απο εξωτερικο
    από jennik στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2006, 02:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF