Χαιρετω το φορουμ,μπαινω κατευθειαν στο θεμα
Παρελαβα απο Ιταλια (ΕΒΑΥ) ενα κρανος VEMAR.
Ο πωλητης ειναι μαγαζι στην τοσκανη και μεταξυ αλλων αντιπροσωπευει
και τη συγκεκριμενη εταιρία.
Tο θεμα μου ειναι οτι το bluetooth που διαθετει το κρανος ενσωματωμενο δεν δουλευει.
Κατευθειαν επικοινωνησα μαζι τους σε σπαστα Αγγλικά (Ιταλοι γαρ) και μετα απο κοπο 5 ημερων και συνεχη τηλεφωνα μου απαντησαν οτι μιλησαν με την μαμα εταιρία Vemar και τους ειπε να παω
σε Ελληνα αντιπροσωπο και να ζητησω να με καλυψει η εγγυηση.
Απλα περιμενω να μου στειλει την διευθυνση και το τηλεφωνο του Ελληνα που θα πρεπει να παω και εχουν συννενοηθεί.
Το ερωτημα ειναι απλο.
Ισχυει κατι τετοιο ή ειναι μπαρουφες αυτα που μου λεει ο μαφιοζος?
Εχει συμβει σε σας κατι τετοιο?Πως εχτε αντιδρασει?
Το ενδεχόμενο να πάω στην Ιταλία και να τους το φέρω στο κεφάλι λίγο χλωμό....
Καθε βοήθεια δεκτή....έμπλεξα