Παιδιά είχα κάνει μια ερωτηση σε αλλη συζητηση αλλα δεν πηρα απαντηση. Τελικά ξέρει κανείς ποσο ειναι η καταναλωση του Vstrom 650 ?
Είτε σε lt/100km ειτε σε euro/km ?
![]()
Παιδιά είχα κάνει μια ερωτηση σε αλλη συζητηση αλλα δεν πηρα απαντηση. Τελικά ξέρει κανείς ποσο ειναι η καταναλωση του Vstrom 650 ?
Είτε σε lt/100km ειτε σε euro/km ?
![]()
Λοιπόν με ένα λίτρο φτάνει τα 17,66 Km κατά μέσο όρο μέσα στην πόλη.Σε ταξίδι μία φορά το μέτρησα,23 Km το λίτρο.
Τρώω άρα υπάρχω.Τρώω περισσότερο,υπάρχω περισσότερο.
με ποση ταχυτητα κατα μεσο ορο την ωρα σου τα εκαψε;
Δεν θυμάμαι ακριβώς.Σε επαρχιακό δρόμο πάντως ήταν η διαδρομή οπότε υπολογίζω καμιά 110αριά 120....Km/h
Τρώω άρα υπάρχω.Τρώω περισσότερο,υπάρχω περισσότερο.
Απο προσωπικη εμπειρεία πλέον, στα πρώτα 320 km της μηχανης έκαψε 17.7 lt. Ολα τα χιλιομετρα ηταν σε επαρχιακό δρόμο, πολύ λίγα μεσα σε πόλη και ταχύτητες 100-120 (5000-5500 RPM).
Αυτο δηλαδη σημαινει 5.5 lt/100 km.
Αρκετα ανεβασμενο για αυτες τις ταχυτητες. Οταν στρωσει η μηχανη και πηγαινει με 180 ποσο θα φτασει αραγε ?![]()
Τι να πω και εγώ με το 1000άρι ....![]()
![]()
![]()
Άστρωτο ακόμα και χωρίς πίεση στο μοτέρ η πρώτη μέτρηση που πήρα ήταν στα 9λιτρα/100χλμ !!!Σαλτάρησα μιλάμε...
Ευτυχώς όσο περνούσαν τα χιλιόμετρα το μηχανάκι χαμήλωνε κατανάλωση, και σήμερα στα 7.000 χιλιόμετρα μετράω συνήθως 8 -8,5 λίτρα/100χιλιόμετρα στην πόλη, και γύρω στα 7,2-7,7λίτρα/100χιλιόμετρα σε ταξίδι με 150-170χλμ/ώρα στο κοντέρ και σε βόλτες στο επαρχιακό δίκτυο.
Αν όμως μέσα στην πόλη γουστάρεις καγκουριές με σουζίτσες και παντηλίκια, τότε εύκολα βλέπεις τιμές γύρω στα 9,5 λίτρα/100χιλιόμετρα....Η αλήθεια είναι ότι τέτοια νούμερα είχα συνηθίσει να βλέπω μόνο στο αυτοκίνητο...
Γενικά, η overdrive 6η κρατάει χαμηλά τα νούμερα στα σβέλτα ταξιδάκια, στο επαρχιακό δίκτυο ο V2 που δεν χρειάζεται να πιεστεί πολύ για να κινήσει σβέλτα την μοτοσυκλέτα αποδυκνείεται σχετικά οικονομικός για την κατηγορία του, αλλά μέσα στην πόλη δυστυχώς φαίνεται να είναι αρκετά "φαγανός" ακόμα και χωρίς ιδιαίτερη πίεση στο γκάζι...
Έχω δει από 4.5 λτ σε ήρεμο ταξίδι στον επαρχιακό μέχρι 6,5 λτ στη πόλη
ΜΕ 20 ΛΙΤΡΑ ΚΑΝΩ 360 ΚΜ (ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΤΡΙΒΩΝ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
ΜΕ 20 ΛΙΤΡΑ ΚΑΝΩ 360 ΚΜ (ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΤΡΙΒΩΝ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ)
Κατα ποσο ειναι καλο να βαζεις ρυθμιστικα τριβων?
Οκ για τα μεταλλα ειναι καλο υποτιθετε αλλα για τσιμουχες λαστιχακια?
ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΩΣΤΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΤΡΙΒΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΕΜΠ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΜΟΝΟ ΕΝΑ 10% ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ;ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ INTΕRFLON FIN 25 ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ.ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.
ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Κοίταξε...προσωπικά είμαι άσχετος από μηχανολογικά ζητήματα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Προσπαθώ να διαβάζω και να εφαρμόζω οτιδήποτε βελτιώνει με ασφάλεια το V-Strom μου...Έτσι, με ενδιαφέρουν πολύ και τα όσα ανέφερες περί ρυθμιστικών τριβών, ειδικά εφόσον στηρίζονται σε μελέτες και πειράματα που έχεις κάνει...
Θα είχε λοιπόν εξαιρετικό ενδιαφέρον να ανοίξεις ένα thread στην ενότητα "Τεχνικά θέματα.." με τα συμπεράσματά σου από τις δοκιμές, δίνοντας έτσι τη δύνατότητα σε περισσότερους φίλους της μοτοσυκλέτας να βελτιώσουν τη μακροζωία των μηχανών τους...(εκεί έχει ¨αυξημένη τηλεθέαση¨και θα δούμε - πιστεύω - και άλλες τεκμηριωμένες απόψεις στο θέμα ).
Αυτή είναι η γνώμη μου.....![]()
![]()
![]()
Συμβουλή: Αν έχεις εξεταστική, περίμενε καλυτερα να τελειώσει...![]()
'Ενα Jameson με πάγο...
Το εχω δει στην πραξη κατα ποσο μειώνει τις τριβες και ειναι πραγματικα εντυπωσιακο!Αυτο ομως που προβληματιζει ειναι κατα ποσο προκαλει η θα προκαλεσει προβληματα στο μελλον!Γιατι δεν το χρησιμοποιουν οι εταιριες που κατασκευαζουν λιπαντικα? Και για να λες οτι μονο ενα 10% κανει δουλεια και δεν προκαλει προβληματα αυτο σημαινει οτι το 90% δημιουργει και δεν κανει σωστη δουλεια!Δεν ειναι λοιπον μεγαλο ρισκο να βαλεις κατι τετοιο μεσα στο κινητηρα σου και να το ρισκαρεις απο την στιγμη που τα βελτιωτικα τριβων ειναι ακομα στην αρχη της εξελιξης τους και δεν εχουμε δει τα προβληματα μετα απο μακροχρονια χρηση?Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΩΣΤΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΤΡΙΒΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΕΜΠ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΜΟΝΟ ΕΝΑ 10% ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ;ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ INTΕRFLON FIN 25 ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ.ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.
Σορρυ αλλα εγω οτι και να μου πουνε δεν χρησιμοποιω ενα τετοιο προιον σε κανενα απο τα οχηματα μου!
Γνωστοι που τρεχουν σε αγωνες και μου λενε μακρια μην βαλεις τετοια πραγματα μεσα και δεν τα χρησιμοποιυν ουτε οι ιδιοι!
Και οσο για αυτο που λες οτι δεν θα πουλανε ανταλλακτικα αρα γι αυτο δεν το προτινουν οι εταιριες να ξερεις οτι μια εταιρια την συμφερει οσο δεν φανταζεσε να φτιαξει ονομα "δεν χαλαω με τιποτα" απο το να πουλησει ενα εργοστασιο που εχει μαζι του συμβαση και φτιαχνει τα ανταλλακτικα μερικα κομματια!
Μπορει να μας πει και καποιος αλλος την γνωμη του?
ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ 10% ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ. ΤΟ ΑΛΛΟ 90% ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΤΑ ΕΞΕΛΙΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΜΑΣΕΙ.ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ Π.Χ. 2500ΚΜ ΗΘΕΛΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΤΩΡΑ ΘΑ ΘΕΣ ΚΑΘΕ 7500ΚΜ! ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΓΩ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ (ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ) ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ (HONDA,KAWASAKI,TM K.A.).ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ,ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΣ ΑΜΕΣΑ! ΩΣΤΟΣΟ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ! ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. Α, ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ (ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΗΧ/ΓΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΕΜΠ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ). ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΑΜΕΣΩΣ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ 10% ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ. ΤΟ ΑΛΛΟ 90% ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΤΑ ΕΞΕΛΙΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΜΑΣΕΙ.ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ Π.Χ. 2500ΚΜ ΗΘΕΛΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΤΩΡΑ ΘΑ ΘΕΣ ΚΑΘΕ 7500ΚΜ! ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΓΩ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ (ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ) ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ (HONDA,KAWASAKI,TM K.A.).ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ,ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΣ ΑΜΕΣΑ! ΩΣΤΟΣΟ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ! ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. Α, ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ (ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΗΧ/ΓΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΕΜΠ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ). ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΑΜΕΣΩΣ.
Οκ μαζι σου!
Κατα ποσο συνεργαζονται σωστα με το υπαρχον λιπαντικο που χρησιμοποιει ο καθενας μας και ειναι διαφορετικο απο μηχανη σε μηχανη και απο προτιμηση ιδιοκτητη η αυτου που προτινει ο κατασκευαστης!
Εχω ακουσει απο διαφορους τα καλυτερα και τα χειροτερα τι να σου πω!
Μεχρι που μου εχουν πει οτι σκετο πανω σε δυο μεταλλα κανει απιστευτη δουλεια και το εχω δει σου λεω σε παρουσιασεις σε εκθεσεις αυτοκινητων κλπ, αλλα οταν θα δουλευτει μαζι με τα λαδια του κινητηρα "νερωνει" το λαδι που χρησιμοποιεις η δεν το αφηνει να κανει την λιπανση που θα εκανε σκετο!
Οι δοκιμες που λες οτι κανετε εσεις υπο τι συνθηκες γινονται(θερμοκρασιας,πιεσης το αναμιγνιετε με διαφορων τυπων λιπαντικα)
Πες μας κανα παραδειγμα γιατι ειμαι πολυ δισπυστος οπως καταλαβες!