Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 42 από 42

Θέμα: dunlop sportmax qualifier???

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από john74
    Vrika qualifier rr gia 300euro gia hayabusa gen1 kanoune?
    Thelo na min allazo lastiha kathe 6000km
    thelo diarkeia
    pista DEN mpaino
    ti na valo
    Dunlop qualifier rr me 300e
    Pirelli Angel me 350e
    BT-16 me 330e
    ???
    οταν μιλας για διαρκεια σε hayabusa και το πας, τα 6.000 ειναι οριακα...κι αυτα με τσιμεντενια λαστιχα οπως τα angel...η θα εχεις κρατημα η αποδοση...

    αξιολογο λαστιχο ειναι το bt-015 και απο πλευρας κρατηματος και απο πλευρας χιλ.αποδοσης...
    μια καλη λυση...

    μακρυα απο 016...ελεεινο και τρισαθλιο χωρις καμια πληροφορηση στην πιεση...κραταει μονο χλιαρο...

    τα απλα qualifier επισης συμπαθητικα σε διαρκεια(5.000) και πολυ καλα σε κρατημα...

    qualifier rr καταπληκτικο κρατημα(δρομος), με ασταθειες μετα τα 270 και αποδοση περιπου 3.000
    frankly my dear, i dont give a damn...

  2. #32
    starship crew member
    Εγγραφή
    28/06/2009
    Μηνύματα
    174
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    μια παρακληση...πες οτι δεν σου ταιριαξαν,οχι οτι υπολειπονται...τα supercorsa ειναι συμπαθητικα λαστιχα που συγχωρουν πολυ και ο καθενας μπορει να παει σβελτα,αλλα σε καταστασεις μεγαλης πιεσης ειναι πολυ μετρια...και απο πλευρας ομαλοτητας γλυστρηματος και απο πλευρας πληροφορησης...

    τα gp racer απο την αλλη ειναι πραγματικα αγωνιστικα λαστιχα που απλως εχουν εγκριση δρομου...

    λογω ομως πολυ αγριας κορονας ,δεν βοηθουν καθολου στις μετριες κλισεις και γενικοτερα στην παθητικη οδηγηση...

    οι κορυφαιοι χρονοι ομως,με αυτα βγαινουν...παγκοσμιως...
    τα diablo supercοrsa ειναι ακριβως οτι και τα gp racer, αγωνιστικα με εγκριση δρομου. το γιατι ''υπολειπονται'' το ανακαλυψα μετα, ειχα λαθος πιεσεις... sorry που δεν το διευκρινησα αλλα το θεμα ειχε ξεχαστει... (αληθεια που το ανακαλυψες?) οταν λες παγκοσμιως, σε τι αγωνες αναφερεσε? γιατι αν δεν κανω λαθος στο παγκοσμιο με pirelli τρεχουν, μονο στο αμερικανικο τρεχουν με dunlop
    designed by a genius
    built by a craftsman
    ridden by a twat

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από twat
    τα diablo supercοrsa ειναι ακριβως οτι και τα gp racer, αγωνιστικα με εγκριση δρομου. το γιατι ''υπολειπονται'' το ανακαλυψα μετα, ειχα λαθος πιεσεις... sorry που δεν το διευκρινησα αλλα το θεμα ειχε ξεχαστει... (αληθεια που το ανακαλυψες?) οταν λες παγκοσμιως, σε τι αγωνες αναφερεσε? γιατι αν δεν κανω λαθος στο παγκοσμιο με pirelli τρεχουν, μονο στο αμερικανικο τρεχουν με dunlop
    αλλος το ανακαλυψε... εγω απλως το ειδα κι εγραψα...

    σαφως και ειναι αγωνιστικα με εγκριση δρομου και τα πιρελλι,απλω κακως για μενα...ειναι αρκετα πισω το λαστιχο...

    δεν αναφερομαι σε αγωνες...σε χρηση πιστας απο ιδιωτες αναφερομαι μια και μιλαμε για dot λαστιχα...η dunlop στα radial λαστιχα ειχει το 50% της παγκοσμιας αγορας,κατι που μονο τυχαιο δεν ειναι...

    δυστυχως στο παγκοσμιο τρεχουν με σλικς pirelli... και οι περισσοτεροι βριζουν...οταν το παγκοσμιο sbk ηταν με αληθινα μηχανακια (homologated racers) κι οχι με τις παπιες που τρεχουν τωρα,οι περισσοτεροι δουλευαν dunlop...

    επισης στα 125 και 250gp μονο dunlop εδω και χρονια...



    υ.γ. τα gp racer ειτε 208 ειτε 209 ειτε 211 θελουν 23-25 ,το πολυ, psi για να αποδωσουν σωστα...σκεψου οτι στον δρομο τα δουλευα με 28-30...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #34
    starship crew member
    Εγγραφή
    28/06/2009
    Μηνύματα
    174
    παπιες ??? να ρωτησω κατι αλλο: μηπως ξερεις ποιες οι διαφορες μεταξυ των diablo supercorsa sc2 και bsb ??? βασικα οσον αφορα την γομα και τον σκελετο τους. (τα δοκιμασα και τα δυο και προσπαθω να εξηγησω κατι)
    designed by a genius
    built by a craftsman
    ridden by a twat

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από twat
    παπιες ??? να ρωτησω κατι αλλο: μηπως ξερεις ποιες οι διαφορες μεταξυ των diablo supercorsa sc2 και bsb ??? βασικα οσον αφορα την γομα και τον σκελετο τους. (τα δοκιμασα και τα δυο και προσπαθω να εξηγησω κατι)
    φανταζομαι οτι με τα sbs ειχες λιγη περισσοτερη σταθεροτητα την ωρα που ανοιγες γκαζι στην εξοδο...και αν στριβεις me trail braking το ιδιο και στην εισοδο...σωστα?
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #36
    starship crew member
    Εγγραφή
    28/06/2009
    Μηνύματα
    174
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    φανταζομαι οτι με τα sbs ειχες λιγη περισσοτερη σταθεροτητα την ωρα που ανοιγες γκαζι στην εξοδο...και αν στριβεις me trail braking το ιδιο και στην εισοδο...σωστα?
    οχι ακριβως, κατ' αρχην δεν στριβω με trail braking (ονειρο απιαστο). οκ στην εξοδο πολυ πιθανων να ειναι σταθεροτερα. το θεμα μου ειναι οτι ειχα καταληξει σε ενα σεταρισμα αναρτησεων για πιστα (σερρες) και ενα για δρομο (εκει που κινουμαι συνηθως). στην πιστα ημουν ικανοποιημενος απο αισθηση αλλα το μπροστα κουρελιαζοταν, υπερβολικη φθορα και ενδειξη λαθος ρυθμισεων...(το πισω οκ) την τελευταια φορα που πηγα στην πιστα, εβαλα 1,5 psi περισσοτερο μπροστα και δεν πειραξα τις ρυθμισεις. αποτελεσμα να γυριζω στον ιδιο χρονο αλλα το εμπρος λαστιχο να δειχνει τελειο- κανονικο δηλαδη. και ανναρωτιεμαι: ο λογος ειναι μονο οι αναρτησεις ή και η αλλαγη απο sc2 σε bsb ???
    designed by a genius
    built by a craftsman
    ridden by a twat

  7. #37
    φιλε στο busters-accessories εχει προσφορα τα rr

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από twat
    οχι ακριβως, κατ' αρχην δεν στριβω με trail braking (ονειρο απιαστο). οκ στην εξοδο πολυ πιθανων να ειναι σταθεροτερα. το θεμα μου ειναι οτι ειχα καταληξει σε ενα σεταρισμα αναρτησεων για πιστα (σερρες) και ενα για δρομο (εκει που κινουμαι συνηθως). στην πιστα ημουν ικανοποιημενος απο αισθηση αλλα το μπροστα κουρελιαζοταν, υπερβολικη φθορα και ενδειξη λαθος ρυθμισεων...(το πισω οκ) την τελευταια φορα που πηγα στην πιστα, εβαλα 1,5 psi περισσοτερο μπροστα και δεν πειραξα τις ρυθμισεις. αποτελεσμα να γυριζω στον ιδιο χρονο αλλα το εμπρος λαστιχο να δειχνει τελειο- κανονικο δηλαδη. και ανναρωτιεμαι: ο λογος ειναι μονο οι αναρτησεις ή και η αλλαγη απο sc2 σε bsb ???
    πολλα δεδομενα μαζι...
    τι πιεσεις χρησιμοποιεις?
    τις τσεκαρεις με ζεστα η κρυα λαστιχα?
    πως στριβεις?( με μεγαλη ταχυτητα εισοδου η εξοδου?)
    πως ειναι σεταρισμενες οι αναρτησεις σου απο πλευρας ελατηριων και αποσβεσεων?
    τι μηχανακι εχεις?
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #39
    starship crew member
    Εγγραφή
    28/06/2009
    Μηνύματα
    174
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    πολλα δεδομενα μαζι...
    τι πιεσεις χρησιμοποιεις?
    τις τσεκαρεις με ζεστα η κρυα λαστιχα?
    πως στριβεις?( με μεγαλη ταχυτητα εισοδου η εξοδου?)
    πως ειναι σεταρισμενες οι αναρτησεις σου απο πλευρας ελατηριων και αποσβεσεων?
    τι μηχανακι εχεις?
    GSXR 1000K5 30000km
    31-32 psi front 29-30 rear cold
    +4-5 psi hot
    αναρτησεις= μανουλα μου γλυκια...
    ειμαι 72 kg στεγνος και σκετος
    front sag bike 26mm
    bike-rider 38mm
    rear sag bike 7mm
    bike-rider 27mm
    track set front com. 15 out
    reb. 6 out
    rear com 8 out
    reb 4 out
    road set front com17 out
    reb 10 out
    rear com 12 out
    reb 7 out
    δεν νομιζω οτι εχω μεγαλη ταχυτητα εισοδου, αλλα τραβαω το φρενο σχεδον μεχρι το apex, στην εξοδο το πιεζω αρκετα.
    designed by a genius
    built by a craftsman
    ridden by a twat

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.396
    οχι ακριβως, κατ' αρχην δεν στριβω με trail braking (ονειρο απιαστο)
    αλλα τραβαω το φρενο σχεδον μεχρι το apex

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.396
    Αν και δε καταλαβαινω και πολλα πραγματα απο τα λαστιχα που φοραω θα σας βαλω μια ταξη ως αναφορα στο ποια προτιμησα με πρωτο το καλυτερο ως προς την αισθηση γενικοτερα.

    1.dunlop gp211
    2.pirelli
    3.racetech
    4.racetech interact
    5.continental

    μιλαω παντα για γομες και οι περισσοτερες soft medium.

    Παρατηρησεις. Το dunlop μου φανηκε να γλυστραει πολυ ομαλα και χωρις να τρομαζει ενω το πιρελι μου αρεσε γιατι ενιωθα οτι δε χανει την ιδιοτητα του τοσο ευκολα ενω εχω κανει τρεις προπονησεις καθε φορε ενιωθα την ιδια εμπιστοσυνη κι ουτε κουβερτες ουτε τιποτα.

  12. #42
    starship crew member
    Εγγραφή
    28/06/2009
    Μηνύματα
    174
    Συμφωνω, οσον αφορα την εμπιστοσυνη που εμπνεει το πιρελι! οσον αφορα τα D211 εμπιστευομαι την γνωμη βρετανικων και αμερικανικων περιοδικων που τα θεωρουν κορυφαια
    designed by a genius
    built by a craftsman
    ridden by a twat

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF