Του κανει κολπα το μηχανακι και τον πινει στο Χαρτουμ. Αν εχετε καμια ιδεα και ειστε μελη του advrider στειλτε την γνωμη σας, αλλιως γραψτε την εδω και θα την μεταφερω εγω.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=577345
Του κανει κολπα το μηχανακι και τον πινει στο Χαρτουμ. Αν εχετε καμια ιδεα και ειστε μελη του advrider στειλτε την γνωμη σας, αλλιως γραψτε την εδω και θα την μεταφερω εγω.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=577345
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Πείτε του κάποιος να τσεκάρει/αλλάξει ανορθωτή ρε παιδιά...
Ελπίζω να είναι εκεί στα πλαίσια ανθρωπιστικής αποστολής, γιατι αν έχει πάει για τουρισμό είναι για δέσιμο.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Του κανει κολπα το μηχανακι και τον πινει στο Χαρτουμ. Αν εχετε καμια ιδεα και ειστε μελη του advrider στειλτε την γνωμη σας, αλλιως γραψτε την εδω και θα την μεταφερω εγω.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=577345
Δεν έχω ιδέα τι μπορεί να κάνει για να βρεί λύση στο Σουδάν, αλλά μιας και είχα αναλάβει την αποστολή κάποιων ανταλλακτικών στον furius στο Ουζμπεκιστάν τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα.
Η αποστολή μας ήταν η 2η, μιας και τα πράγματα είχαν σταλεί αρχικά στο Ιράν όπου απλά έφτασαν μετά από αρκετό καιρό και του ζητούσαν 1.000$ εκτελωνισμό.
Ωιμε! Mε τόσα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια, ζέση και μάπα βενζίνη, πολλά μπορεί φταίνε.
Οταν εγω λέω οτι για τέτοιες περιπέτειες τα καλύτερα μηχανάκια ειναι τα παλιά R80/100 με κοιτάνε παράξενα....
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
πες του,εφ οσον υπαρχει η δυνατοτητα λειτουργιας φυσικα,να αποσυνδεσει τον knock sensor...
λογω πολυ κακης ποιοτητας καυσιμου,του μειωνει υπερβολικα την προπορεια με αποτελεσμα να σβηνει...
κρυο του δουλευει επειδη οι αναγκες σε προπορεια ειναι μεγαλυτερες,οποτε μπορει και ανταπεξερχεται...μολις ζεσταθει ομως αλλαζει το πραγμα...
προφανως δεν υπαρχει minimum default στις μοιρες που μειωνει και γι αυτο του σβηνει και δεν ξαναπαιρνει...
επισης ,το οτι δουλευει οσο εχει το γκαζι ανοιχτο συνηγορει στο θεμα προβληματος αναφλεξης...
απο κει και περα ,εαν εκτος απο χαμηλων οκτανιων,ειναι και βρωμικο το καυσιμο εχει στανταρ βουλωσει φιλτρο καυσιμου...
αν ειναι εξωτερικο μπορει να το καταργησει...αν ειναι ενσωματωμενο στην αντλια θελει δουλεια...δυστυχως δεν ξερω καθολου το συστημα τροφοδοσιας και αναφλεξης της συγκεκριμενης μοτοσυκλεττας για να βοηθησω περισσοτερο...
frankly my dear, i dont give a damn...
Knock sensor = anti-knock sensor = αισθητήρας προανάφλεξης;Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
πες του,εφ οσον υπαρχει η δυνατοτητα λειτουργιας φυσικα,να αποσυνδεσει τον knock sensor...
αλλοι το λενε knock αλλοι anti-knock...σωστο ειναι το πρωτο...και ειναι αισθητηρας αυταναφλεξης,οχι προαναφλεξης...Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Knock sensor = anti-knock sensor = αισθητήρας προανάφλεξης;![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Kατανοητό και ευχαριστώ για τη διόρθωση...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αλλοι το λενε knock αλλοι anti-knock...σωστο ειναι το πρωτο...και ειναι αισθητηρας αυταναφλεξης,οχι προαναφλεξης...![]()
Τα F650GS (twin) και F800GS δεν πρέπει να έχουν τέτοιο μαραφέτι...
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=479511
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
πες του,εφ οσον υπαρχει η δυνατοτητα λειτουργιας φυσικα,να αποσυνδεσει τον knock sensor...
λογω πολυ κακης ποιοτητας καυσιμου,του μειωνει υπερβολικα την προπορεια με αποτελεσμα να σβηνει...
κρυο του δουλευει επειδη οι αναγκες σε προπορεια ειναι μεγαλυτερες,οποτε μπορει και ανταπεξερχεται...μολις ζεσταθει ομως αλλαζει το πραγμα...
προφανως δεν υπαρχει minimum default στις μοιρες που μειωνει και γι αυτο του σβηνει και δεν ξαναπαιρνει...
επισης ,το οτι δουλευει οσο εχει το γκαζι ανοιχτο συνηγορει στο θεμα προβληματος αναφλεξης...
απο κει και περα ,εαν εκτος απο χαμηλων οκτανιων,ειναι και βρωμικο το καυσιμο εχει στανταρ βουλωσει φιλτρο καυσιμου...
αν ειναι εξωτερικο μπορει να το καταργησει...αν ειναι ενσωματωμενο στην αντλια θελει δουλεια...δυστυχως δεν ξερω καθολου το συστημα τροφοδοσιας και αναφλεξης της συγκεκριμενης μοτοσυκλεττας για να βοηθησω περισσοτερο...
To φιλτρο το εχει κοιταξει νομιζω. Επισης εχει δοκιμασει octane booster στη βενζινη. Και νομιζω οτι τα F800/650 δεν εχουν knock sensors (δεν ειμαι σιγουρος!). Θα μεταφερω παντως τη γνωμη σου.![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
ευχομαι να εχετε αδικο και να εχει...διοτι αν δεν εχει ,ειναι πολυ πιθανον να εχει ηδη κανει ζημια στο εμβολο και να του σβηνει λογω αυτου...
επισης ευχομαι να κανω εγω λαθος και να ειναι θεμα τροφοδοσιας...
θωμα το θεμα προαναφλεξης-αυταναφλεξης ειναι τεραστιο και παρα πολυ ενδιαφερον θα ελεγα...
και ηταν περισσοτερο χαβαλες παρα διορθωση...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Λοιπον μιας και μιλαμε για BMW και όχι κάποιο άλλο νορμαλ μηχανακι.
Με την χαμηλή ποιότητα βενζίνης που έβαλε κόλλησε μάκα στον knock-sensor (κάτω από τους λ), και αυτό δίνει λάθος σήμα στον εγκέφαλο. Η πρώτη φάση του προβλήματος αυτού είναι αυτό που περιγράφει ο φίλος. Αν συνεχίσεις να οδηγας την μοτοσυκλέτα σου, χωρίς ένα καλό καθαρισμό σε όλο το συστημα καύσης, απλά θα δημιουργήσει διάφορα άλλα περιφερειακά προβλήματα.
Εμένα μου χτύπησε σε αισθητήρα εκεντροφόρου (κόστος ανταλλακτικού 5 Ευρώ, αλλά 30 ώρες εργασίας). Το πρόβλημα δεν λύνεται στον δρόμο και ούτε βρισκεται-διορθωνεται με φορητο διαγνωστικό. Το συνδέουν σε ένα άλλο διαγνωστικό με pins και με αναλυτικη αναζητηση βρίσκεται το ακριβες πρόβλημα
Κοινώς : ΤΟΝ ΗΠΙΕ
Μοτοσυκλέτες περιπέτειας μεν αλλα υπάρχουν και οι ατυχίες!!
Ο μοναδικός στην Ελλάδα που έχει κάνει backflip με ΒΜW R1200GS, με μάρτυρες.
ΠΟΝΕΣΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΛΥ!!!!
-ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ;
-Ο ΘΩΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Μ@Λ@ΚΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ταδε εφη trooper)
Μανο...το τσιπουρο σε περιμενει ρε φιλε σπιτι μου...
ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ. ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
και ηταν περισσοτερο χαβαλες παρα διορθωση...![]()
σωστός, γιατί θα σε άρχιζα στις γρήγορες...![]()
![]()
γμτ γμτ γμτ....με προλαβε ο rein σε προβλημα για BMW....καταντια
Ο μοναδικός στην Ελλάδα που έχει κάνει backflip με ΒΜW R1200GS, με μάρτυρες.
ΠΟΝΕΣΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΛΥ!!!!
-ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ;
-Ο ΘΩΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Μ@Λ@ΚΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ταδε εφη trooper)
Μανο...το τσιπουρο σε περιμενει ρε φιλε σπιτι μου...
ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ. ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!
η μπεμβε έχει τα νοκ σενσορς στους λαιμούς...?Αρχικά δημιουργήθηκε από caesarsk
στον knock-sensor (κάτω από τους λ),![]()
η καταντια ξεκινησε απο το οτι ο rein εγραψε σε θρεντ για προβλημα σε Bmw...Αρχικά δημιουργήθηκε από caesarsk
γμτ γμτ γμτ....με προλαβε ο rein σε προβλημα για BMW....καταντια![]()
![]()
@tpap...ολο υποσχεσεις εισαι...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...