Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Στρίβειν;;;;

  1. #1
    missing his Multistrada.. Το avatar του/της skous
    Εγγραφή
    31/10/2004
    Μηνύματα
    332

    Στρίβειν;;;;

    Έχοντας πια αηδιάσει και τρελαθεί με το γεγονός ότι δεν μπορώ να στίψω!!!! άρχισα να διαβάζω μερικά άρθρα κτλ μπας και δώ μια άσπρη μέρα.

    Βασικά το πρόβλημα το έχω εντοπίσει στα εξής:
    α) δεν ξέρω τι γραμμές πρέπει να ακολουθώ (δεν έχω διαβάσει ακόμα τίποτα σχετικό)
    β) φοβάμαι τις κλίσεις.

    Όλα αυτά εχουν ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να γείρω στις στροφές και να πηγαίνω σαν κότα.

    Έτσι λοιπόν αποφάσισα να ασχοληθώ με το θέμα, διότι δεν το αντέχω άλλο.

    Λοιπόν... Διάβασα για το counter steering και το ψυλοκατάλαβα. Το θέμα είναι όμως στην πράξη το δοκίμασα με λίγα χλμ. και ή κάτι έκανα λάθος ή έτσι είναι αλλά το ένιωθα πολύ βίαιο το φαινόμενο. Η μοτό ναι μεν έπαιρνε μια ελάχιστη κλίση αλλά γινόταν τόσο γρήγορα που με έκανε να πιστεύω ότι ίσως να έτρωγα τρελή τούμπα εάν το έκανα με πιο πολλά χλμ.

    Μετά απο αυτό το πείραμα αποφάσισα να κάνω ένα άλλο. προσπαθούσα να βγάζω το μισό κωλαράκι έξω από την σέλα προς το εσωτερικό της κάθε στροφής. Αυτό το κατάφερνα και όταν το έκανα, σε δεξια π.χ. στροφή, χαλάρωνα εντελώς το αριστερό μου πόδι και χέρι, έχοντας το αριστερό πόδι να ακουμπάει στα πλάγια του ρεζερβουάρ. Αντίθετα, όταν δεν το έκανα αυτό, σε δεξιά πάλι στροφή, προσπαθούσα να στρίψω και το δεξί πόδι ακούμπαγε και έσπρωχνέ προς τα αριστερά το ρεζερβουάρ.
    Τέλος πάντων, με το να βγάζω κωλαράκι, πιστεύω ότι το σώμα μου έπερνε καλύτερη θέση. Επιπλέον όταν το έκανα αυτό δεν αισθανόμουν φόβο για την στροφή και ήμουν πιο χαλαρός. Δεν ξέρω βέβαια εάν έπερνα μεγαλύτερη κλίση απ'ότι πριν, απλά αισθανόμουν πιο ασφαλής.
    Άρα πιστεύω ότι ο τρόπος αυτός είναι σωστός, ε;;;;

    Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής. Εάν πρόκειται να στρίψουμε κάνουμε πρώτα το counter steering και μετά βγάζουμε το σώμα, ταυτόχρονα ή με ανάποδη σειρά;;
    Και εάν υποθέσουμε ότι έχουμε πάρει κλίση, πώς την μεγαλώνουμε/μικραίνουμε; πάλι με counter ή μόνο με το σώμα;;;

    Βασικά θέλω απλές συμβουλές, δεν με ενδιαφέρει να γίνω ο υπερ-γρήγορος, απλά να οδηγώ σωστά και με ασφάλεια την μοτό μου.

    Έχω σκεφτεί να πάω και σε κάποιο σχολείο, είτε 0-300 έιτε css (αλήθεια για τα απλά πράγματα που θέλω ποιο είναι καλύτερο???) αλλά δυστυχώς αυτό θα γίνει από την νέα χρονιά και μέχρι τότε θέλω να πειραματιστώ λίγο.

    Επίσης ίσως ένα πρόβλημα είναι ότι η μηχανή μου είναι λίγο μεγάλη (σε μέγεθος) και για αυτό τον λόγο δεν αισθάνομαι εντελώς οκ, αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα after all.

    Αυτά και σορρυ για το πρίξιμο

  2. #2
    Η μηχανη σου ειναι οτι πρεπει για σχολειο!

    1)Δοκιμασε εκτος απο ''κολαρακι'' να βγαλεις ολο σου το σωμα προς το εσωτερικο της στροφης!
    Δοκιμασε δηλαδη να φερεις το στομα σου ακριβως σαν να πας να δαγκωσεις τον καθρεπτη!
    Ο αγκωνας σου πρεπει να κοιταει το εδαφος!
    2)Το γκαζι σταθερο(ή ελαφρα επιταγχυνομενο),και προσπαθησε να στηριξεις το εξωτερικο γονατο στο ρεζερβουαρ εχοντας το εσωτερικο ποδι πανω στο μαρσπιε με την μυτη(ωστε να μην βρει κατω)

    Το δευτερο θα το μαθεις με τον καιρο,αλλα πιο σημαντικο να βγαλεις το σωμα-πλατη εξω,απ'οτι το ''κολαρακι''


  3. #3
    Καταρχήν ΞΕΧΝΑ τα κωλαράκια και τις εξόδους και τους αγκώνες και όλα τα συναφή, γιατί θα οδηγηθείς σε σίγουρη και πιθανότατα όχι και ανώδυνη πτώση!!!
    Η προσπάθειά σου εφαρμογής αυτών των τεχνικών, όπως εσύ περιγράφεις, είναι εντελώς λανθασμένη, και γενικότερα η οδηγική ικανότητά σου ,πάντα όπως εσύ την περιγράφεις, είναι τέτοια που αυτές οι τεχνικές σου είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άχρηστες, προς το παρών τουλάχιστον....
    Για αρχή, αφοσιώσου στο γυροσκοπικό φαινόμενο, το οποίο καλό θα ήταν να έχεις και κάποιον να σου δείξει κάνα-δυο πράγματα, (π.χ. πότε το κάνεις, πώς, πόσο κτλ.), γιατί και αυτού η εφαρμογή αν είναι λανθασμένη μπορεί να γίνει και επικίνδυνη!!!
    [font=times]Και τι άλλα;;;
    Για πες, για πες...
    [/font]

  4. #4
    Μετά από 3+ χρόνια οδήγησης και 20.000χλμ έχω βελτιώσει σημαντικά την ταχύτητά μου στις στροφές (αν και παραμένω πολύ αργός σε σχέση με τους περισσότερους στο φόρουμ, πιστεύω) επικεντρώνοντας μόνο στην "σωστή γραμμή" και στο σωστό χειρισμό του γκαζιού. Έχω αναβάλει επ' αόριστον το "σώμα έξω".

  5. #5
    Το να μπορει να παιρνει δηλαδη τις στροφες με την ιδια ταχυτητα αλλα την μοτοσυκλετα λιγοτερη πλαγιασμενη ειναι κακο ε?
    Το να μπορει να πατησει λιγο φρενο ή γκαζι ή να αλλαξει την τροχια της με μια απλη μετατωπιση σωματος,ειναι κακο και αυτο δηλαδη?

    Η μοτοσυκλετα οδηγειται με το σωμα,αν τοποθετηθεις σωστα,θα ειναι και πιο ευκολη η στροφη!

  6. #6
    Άσε τις ειρωνίες και διάβασε λίγο καλύτερα το ποστ.
    Εδώ δε ξέρει να εφαρμόσει σωστά τα απλά και βασικά, και εσύ του λες να βγει ολόκληρος έξω;;
    ΑΝ κατάλαβα καλά, ρωτάει πώς να στρίβει τη μοτοσυκλέτα κι όχι πώς να γράψει το 1:15!!
    Ας μάθει πρώτα πώς στρίβουν, και μετά μαθαίνει πώς να το κάνει καλύτερα και πώς να διορθώνει.!
    [font=times]Και τι άλλα;;;
    Για πες, για πες...
    [/font]

  7. #7
    καμμένος.. Το avatar του/της ronin1
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    567
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Μετά από 3+ χρόνια οδήγησης και 20.000χλμ έχω βελτιώσει σημαντικά την ταχύτητά μου στις στροφές (αν και παραμένω πολύ αργός σε σχέση με τους περισσότερους στο φόρουμ, πιστεύω) επικεντρώνοντας μόνο στην "σωστή γραμμή" και στο σωστό χειρισμό του γκαζιού. Έχω αναβάλει επ' αόριστον το "σώμα έξω".
    μια από ταίδια περίπου
    οδηγώ 2 χρόνια περίπου και έχω κάνει γύρω στα 20.000 και εγώ.
    Το πρώτο μου ταξιδάκι ήταν στα Γίάννενα....λίγο μετά την κατάρα!Φανταστείτε πως πήγαινα στις στροφές!
    Μεγάλο σχολείο όμως.Από τότε έχω βελτιωθεί πάρα πολύ καθώς κάνω μικρά ταξιδάκια και βολτούλες με στροφιλίκια.Διαβάζω απο το φόρουμ και τους πιο έμπειρους, ενημερώνομαι συνεχώς όσο μπορώ, βολτάρω με φιλαράκια πιο έμπειρα και εξασκούμαι.Αυτό είναι πιστεύω το καλύτερο , η εξάσκηση.Βρίσκω κάποιες κοντινές έστω διαδρομές και τις κάνω κάθε μέρα και καλύτερα.Μου βγαίνει από μόνο του.¨εχοντας στο μυαλό μου τη θεωρία και όλα τα οποία έχουν αναφερθεί εδώ κατά καιρούς, βελτιώνω το πρακτικό μέρος.
    Εξάσκηση, εξασκηση εξάσκηση.
    Η ταπεινή μου γνώμη από την μικρή εμπειρία που έχω

    Υ.Γ. πάντως όταν νιώθω κουρασμενος και συναντώ κάποιον συνταξιδευτή και χαιρετιομαστε , που δίνει απίστευτη δύναμη και ηθικό να συνεχίσω ....χαιρετάτε!!!!!

  8. #8
    missing his Multistrada.. Το avatar του/της skous
    Εγγραφή
    31/10/2004
    Μηνύματα
    332
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DEMINIO
    Άσε τις ειρωνίες και διάβασε λίγο καλύτερα το ποστ.
    Εδώ δε ξέρει να εφαρμόσει σωστά τα απλά και βασικά, και εσύ του λες να βγει ολόκληρος έξω;;
    ΑΝ κατάλαβα καλά, ρωτάει πώς να στρίβει τη μοτοσυκλέτα κι όχι πώς να γράψει το 1:15!!
    Ας μάθει πρώτα πώς στρίβουν, και μετά μαθαίνει πώς να το κάνει καλύτερα και πώς να διορθώνει.!
    Κάτσε ρε Ντέμίνιε! Το να βγάζω το σώμα έξω, είναι κακό; Αφού με κάνει να νιώθω πολύ μεγαλύτερη σιγουρία.

    Για εξηγησε μου λίγο, πώς στρίβουμε λοιπόν? Μόνο με το γυροσκοπικό;
    Πές κάτι για να μάθω!

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Για το στριβειν εγω προτεινω να μην ασχοληθεις με τη θεση του σωματος αλλα με το να παρεις τη στροφη και να νοιωσεις τη φυγοκεντρο. Σε μικρη ταχυτητα θα νοιωσεις μικρη φυγοκεντρο σε μεγαλυτερη οταν θα νοιωσεις μεγαλη φυγοκεντρο τοτε μπορεις να ασχοληθεις και με το ποσο εξω θα βγαλεις το σωμα.
    Οσο για αυτο που σε απασχολει το σωμα βγαινει εξω πριν την στροφη και μετα εφαρμοζεται το γυροσκοπικο.Αν και στην πραξη το γυροσκοπικο που εφαρμοζουμε ειναι λιγο γιατι ακριβως δεν θελουμε να τρομαζουμε τον εαυτομας με αποτομη αλλαγη πορειας,γιατι μπορει τοτε να γλιστρησει και ο μπροστινος .

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002

    Re: Στρίβειν;;;;

    Βασικά ξέχνα τις ''γραμμές''.Αυτές θα τις δουλέψεις αφού έχεις αρχίσει ν'αποκτάς αίσθηση της μηχανής.Δηλαδή να μπορείς να πλαγιάσεις άφοβα,να δεις πως συμπεριφέρεται η μηχανή σε διαφορετική άσφαλτο,πότε θα γλυστρήσουν αν γλυστρισουν τα λάστιχα και πως να το αντιμετωπίσεις,τι γίνεται με τα φρένα...κτλ.Όπως καταλαβαίνεις θέλει πολλά χιλιόμετρα να γράψεις για να τα κατανοήσεις όλα αυτά.
    Αυτό που νομίζω θα σε βοηθήσει είναι να καταλάβεις ότι τα πράγματα είναι απλά,ειδικά για το μηχανάκι που έχεις.Την επόμενη φορά που θα πας βόλτα καθάρισε το μυαλό σου,μην σκέφτεσαι πολύπλοκα πράγματα που διάβασες κάπου ή είδες άλλοι να τα κάνουν.Στις αρχές αυτό έκανα εγώ γι αυτό δεν μου βγαίνανε.Συγκεντρωνόμουν σε ένα πράγμα ενώ είναι συνδιασμός πραγμάτων
    Πλησιάζεις την στροφή(δεξιά ας πούμε) με μικρή ταχύτητα και με απαλές κινήσεις σμπρώχνεις με το δεξί σου χέρι το τιμόνι προς τα μέσα και με το αριστερό το τραβάς προς τα πίσω ανοίγοντας απαλά το γκάζι.Όχι δεν θα το κάνεις δυνατά,θα το κάνεις σιγά σιγά έτσι ώστε η μηχανή ν'αρχίσει να πέφτει ομαλά και συγχρόνως θα ανοίγεις το γκάζι σιγά σιγά τη στιγμή που θα το κάνεις...Θα καταλάβεις ότι το τιμόνι στην περίπτωση που συζητάμε τώρα(στάδιο που βρίσκεσαι+μηχανή που έχεις) δεν το ''σφαλιαρώνουμε'' και μετά περιμένουμε να στρίψει αλλά το πιέζουμε συνεχόμενα και απαλά ανοίγωντας το γκάζι μέχρι να πάρει την κλίση που θέλουμε.Με αυτό το τρόπο δεν θα σε τρομάξει κάποιο γλύστρημα.Επίσης θα παρατηρήσεις ότι αν κατα τη διάρκεια της στροφής συνεχίζεις να πιέζεις το τιμόνι η μοτοσυκλέτα σου θα συνεχίσει να παίρνει κλίση.Αναφέρθηκα 2 φορές στο τιμόνι και στο γκάζι γιατί αυτός είναι ο συνδιασμός που πρέπει να πετύχεις και που είναι διαφορετικός(πόσο θα πιέσεις το τιμόνι,πόσο θ'ανοίξεις το γκάζι) για κάθε στροφή(σε μερικές λιγότερο,σε μερικές περισσότερο).Για το σώμα δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο και το λεω μόνο και μόνο για να μην σε αποσπά από τα παραπάνω που έγραψα.Μπορείς να κάνεις το άλλο όμως για να αισθανθείς πιο άνετα.Σε μια αριστερή απλά άνοιξε το αριστερό σου πόδι,σε μια δεξιά το δεξί χωρίς να πάρεις το πόδι σου από το πίσω φρένο γιατί μπορεί να το χρειαστείς να φρενάρεις.
    Αυτά

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DEMINIO
    Άσε τις ειρωνίες και διάβασε λίγο καλύτερα το ποστ.
    Εδώ δε ξέρει να εφαρμόσει σωστά τα απλά και βασικά, και εσύ του λες να βγει ολόκληρος έξω;;
    ΑΝ κατάλαβα καλά, ρωτάει πώς να στρίβει τη μοτοσυκλέτα κι όχι πώς να γράψει το 1:15!!
    Ας μάθει πρώτα πώς στρίβουν, και μετά μαθαίνει πώς να το κάνει καλύτερα και πώς να διορθώνει.!
    Ελεος ρε παιδια!
    Δεν του εξηγω πως να πηγαινει κομματια!
    Απλως η μοτοσυκλετα εχει περισσοτερα περιθωρια φρεναρισματος-επιταγχυνσης-διορθωσης οταν βρισκεται πιο κοντα στην καθετη θεση!
    Και αυτη μπορει να επιτευχθει με μια απλη μετατωπιση του σωματος(του πανω μερους) προς το εσωτερικο της στροφης!
    Οταν βλεπω οτι ο δρομος γλυστραει(πολυ,εως πατιναζ),βγαζω εντελως ολο το σωμα και αφηνω την μοτοσυκλετα σχεδον καθετη και πιο ασφαλης!

  12. #12

    Re: Re: Στρίβειν;;;;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από HotDog
    Βασικά ξέχνα τις ''γραμμές''.Αυτές θα τις δουλέψεις αφού έχεις αρχίσει ν'αποκτάς αίσθηση της μηχανής.Δηλαδή να μπορείς να πλαγιάσεις άφοβα,να δεις πως συμπεριφέρεται η μηχανή σε διαφορετική άσφαλτο,πότε θα γλυστρήσουν αν γλυστρισουν τα λάστιχα και πως να το αντιμετωπίσεις,τι γίνεται με τα φρένα...κτλ.
    Αυτά
    Φίλε μου χωρίς αμφιβολία είσαι όχι απλώς πιο γρήγορος αλλά πολύ πιο γρήγορος από μένα στις στροφές (και γενικώτερα!) αλλά στο σημείο αυτό πιστεύω πως κάνεις λάθος. Είναι εύκολο για ένα αρχάριο ή σχεδόν αρχάριο να πιάσει τη σωστή γραμμή, αν είναι συγκεντρωμένος θα το πετύχει. Το πλάγιασμα, αντίθετα, είναι ασύγκριτα πιο δύσκολο, αφού ένα λάθος στο πλάγιασμα μπορεί να σημάνει και κυπαρισσάκια αν βγείς στο αντίθετο ρεύμα σε δεξιά στροφή. Προσωπικά δεν γέρνω πάνω από 20-25 μοίρες, δηλαδή πολύ λίγο, γιατί πολύ απλά φοβάμαι. Αν το παρακάνω, μπορεί να πέσω, είναι αρκετά σαφή τα πράγματα, λίγο η άσφαλτος που συνήθως είναι για τα μπάζα, λίγο η ασχετοσύνη μου, το κακό μπορεί κάλλιστα να γίνει. Γι' αυτό όπως έγραψα παραπάνω έχω δώσει την έμφαση στη σωστή γραμμή και έχω πετύχει μεγάλη βελτίωση, στο Διόνυσο που δεν είναι καθόλου εύκολος χωρίς να έχω βάλει και χρονόμετρο είμαι 100% σίγουρος πως πηγαίνω πολύ πιο γρήγορα (και πιο σίγουρα!) από ό,τι την πρώτη φορά που πήγαινα χεσμένος.

    Για μένα τα βήματα σε σειρά εκτέλεσης είναι

    1. σωστή γραμμή και σωστό γκάζι/φρένο/σασμάν, σε συνδυασμό με περιορισμένο πλάγιασμα

    2. σώμα έξω

    3. πλάγιασμα μέχρι το ξύσιμο

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    gdevelek όταν διάβασα για ''γραμμές'' ο νους μου πήγε σε γρήγορη οδήγηση,όπου ξέρεις άμα κάνεις λάθος και δεν ξέρεις το μηχανάκι...
    Και μην νομίζεις ότι είμαι κανένας σπουδαίος,απλά έτσι όπως τα έγραψε ο φίλος μας μου θύμησε έντονα την δικιά μου περίπτωση πριν 2 χρόνια που είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και αφού τότε είχα βρει την λύση ένιωσα την ανάγκη να του γράψω κάτι μπας και βοηθήσω.



    Υ.Γ.Άμα βολτάρεις Διόνυσο μαθαίνεις μεν κάποια χρήσιμα πράγματα για το γλύστριμα αλλά κλίσεις δεν πρόκειτε να πάρεις γιατί γλυστράει πολύ.Πιο πάνω είναι η Πεντέλη.Καλή άσφαλτος,με λίγη προσοχή(μπορεί να πεταχτεί κανένας) και καλά λάστιχα-αναρτήσεις μπορείς να παίξεις άφοβα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Αρχικά δημιουργήθηκε από HotDog
    gdevelek όταν διάβασα για ''γραμμές'' ο νους μου πήγε σε γρήγορη οδήγηση,όπου ξέρεις άμα κάνεις λάθος και δεν ξέρεις το μηχανάκι...
    Και μην νομίζεις ότι είμαι κανένας σπουδαίος,απλά έτσι όπως τα έγραψε ο φίλος μας μου θύμησε έντονα την δικιά μου περίπτωση πριν 2 χρόνια που είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και αφού τότε είχα βρει την λύση ένιωσα την ανάγκη να του γράψω κάτι μπας και βοηθήσω.



    Υ.Γ.Άμα βολτάρεις Διόνυσο μαθαίνεις μεν κάποια χρήσιμα πράγματα για το γλύστριμα αλλά κλίση δεν πρόκειτε να πάρεις γιατί γλυστράει πολύ.Πιο πάνω είναι η Πεντέλη.Καλή άσφαλτος,με λίγη προσοχή(μπορεί να πεταχτεί κανένας) και καλά λάστιχα-αναρτήσεις μπορείς να παίξεις άφοβα.

  15. #15
    Πρώτον δεν ξέρω τι μηχανή έχεις. Απ' οτι κατάλαβα απο τα συμφραζόμενα έχει ικανότητες.

    1. Μήν φοβάσαι να γείρεις. Κατα 99% τα όρια της μοτοσυκλέτας σου είναι πολύ μεγαλύτερα απ' ότι νομίζεις...

    2. Κινήσου με σύνεση και διάθεση εξερεύνησης. Ένα βηματάκι την φορά και θα μάθεις...

    3. Μάθε να μετακινείς το σώμα σου χωρίς να "βγαίνεις" απο την μοτοσυκλέττα.

    4. Υπάρχουν δύο ειδών γραμμές, α. η GP και η συντηρητική. Η GP χρησιμοποιεί όλο το ευρος του δρόμου, κάτι που αντεδείκνειται σε δημόσιο δρόμο. Η συντηρητική κινείται στο μέσον και δεξιά της λωρίδας με περιθώρια διόρθωσης λάθους... Άρχισε με την δευτερη.

    5. Κοίτα εκεί που θέλεις να πάς και όχι εκεί που φοβάσαι οτι θα πάς.(Βοηθάει πολύ)

    6. Το countersteering είναι μεγάλο εργαλείο αλλά θέλει σύνεση γιατί αν το παρακάνεις αποσταθεροποιείς την μοτοσυκλέττα.

    Απο τις δικές μου εμπειρίες:

    1. Φρένα
    2. Φρένα τέλος, countersteering και επιταχυνόμενο γκάζι να πέσει μαζί με πλάγιασμα
    3. Μετά την κορυφή σταδιακό άνοιγμα του γκαζιού και μάζεμα του σώματος

    Εάν χρειαστεί να φρενάρεις στην στροφή, γιατί πάς γρήγορα πάτα λίγο(λίγο έ) πίσω φρένο και γείρε κι άλλο τραβώντας την μοτοσυκλέττα προς το εσωτερικό της στροφής και κοίτα εκεί που θέλεις να πάς.

    Μήν αγχώνεσαι, εγώ είμαι 30, έχω το SF ένα χρόνο(απο τα 14 παπί αλλά δεν βοήθησε και πολύ), και τελειώνω σχεδόν τα λάστιχα χωρίς ιδιαίτερο άγχος. Όλα είναι ψυχολογία, σκέψη και εφαρμογή με σύνεση... Καλύτερα βρές έναν πεπειραμένο, βάλτον μπροστά και μελέτησε τον την ώρα που στρίβει... Θα βοηθήσει πολύ(εμένα πάντως με βοήθησε αρκετά)

    Θυμήσου: Λάστιχα, Αναρτήσεις, Φρένα πρέπει να είναι άριστα!
    Η διαφορά του άντρα απο το παιδί είναι στην τιμή των παιχνιδιών τους....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. στριβειν δια του συμπλεκταρειν!!!!!
    από ktm640lc4 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2005, 18:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF