Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: Gsxf 600 "μπατσικο"

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Στην Αμερική.... Βαριά αρρώστια...
    Μόνο εκεί - αυτοί, ε;;;;
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  2. #17
    Παιδιά, είχα για μια εφταετία το GSXP 750 του 84-85, το πιο παλιό της Αστυνομίας. Όταν το πήρα δε βλεπόταν, έχω και φωτό από το ξεμοντάρισμα. Ο κινητήρας δεν πειράχτηκε, μα καθόλου!! το κοντέρ ήταν βέβαια μηδενισμένο, ο Θεός ξέρει πόσες φορές... έγραψε από μένα άλλα 80000χλμ και σκότωνε μέχρι που το πούλησα. Το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε ήταν στο καρμπ μετά από βενζίνη με άφθονο νερό. Αν πω ότι ο κινητήρας του "πάταγε" το ληστή θα ήταν προσβολή????
    Υ.Γ φωτό μετά το restoring, στο "σκοτώνουν τις μοτό όταν γεράσουν.."

  3. #18
    Ρε yesu πλάκα κάνεις; Το μοτέρ του GSXR750 εννοείται ότι "πάταγε" το Bandit 650 και ακόμα το πατάει. Το πλαίσιο και η ανάρτηση του αστυνομικού ήταν χάλια σε σχέση με το Bandit. Για αυτό λέω... Μια μεταμόσχευση μοτέρ είναι "ολ δε μόνεϊς".

  4. #19
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Ρε yesu πλάκα κάνεις; Το μοτέρ του GSXR750 εννοείται ότι "πάταγε" το Bandit 650 και ακόμα το πατάει. Το πλαίσιο και η ανάρτηση του αστυνομικού ήταν χάλια σε σχέση με το Bandit. Για αυτό λέω... Μια μεταμόσχευση μοτέρ είναι "ολ δε μόνεϊς".
    Tο πρόβλημα του Bandit δεν είναι το μοτέρ, εφ όσον το πας και στην πίστα το ξέρεις.
    Μην παραμυθιάζεσαι και μπείς σε άδικα έξοδα!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #20
    LOL όπως έγινε με το ατύχημα, έξοδα θα έχει για να γίνει πάλι "ανθρώπινο"... Μέσα στην όλη μανούρα (που μάλλον θα γίνει σταδιακά) το να κάνω ΚΑΙ αυτήν την μανούβρα κάααποια στιγμή δεν θα είναι και τόσο τραγικό.

  6. #21
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    LOL όπως έγινε με το ατύχημα, έξοδα θα έχει για να γίνει πάλι "ανθρώπινο"... Μέσα στην όλη μανούρα (που μάλλον θα γίνει σταδιακά) το να κάνω ΚΑΙ αυτήν την μανούβρα κάααποια στιγμή δεν θα είναι και τόσο τραγικό.
    Σε αυτη τη βάση ΟΚ, αλλά και πάλι ρε συ εφ όσον εχεις πλέον πιο σπόρτιφ βλέψεις, δεν είναι το μοτέρ που σε περιορίζει.
    Το Bandit είναι βολτίσιο, άνετο, βαρύ και βρίσκει κάτω αμέσως. Και 100 ίππους να έχεις πάλι δεν θα μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις σε καλό στροφιλίκι η σε πίστα.
    Στο δρόμο γενικά θα είναι βέβαια σαφώς πιο απολαυστικό, θα κάνει και ωραία παντιλίκια.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #22
    Η λογική σκέψη είναι να έχει το bandit την άνεση να πάει πιο σβέλτα, ειδικά δικάβαλο. Θα μπορέσω να το μακρύνω κιόλας, να μην ταξιδεύει κόκκινα. Και αν ξαναπάει πίστα, καθόλου απίθανο, να μην είναι τόσο αργό...


    Βραχυπρόθεσμα να δω τι θα κάνω...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Πως κάνουμε πολλαπλά quotes ?
    από kostakisK στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2009, 23:41
  2. quote: VANDA Πριν κατεβούμε από τη μηχανή...
    από mikios400 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2008, 00:03
  3. famous quotes from dirt people..
    από dirtbird στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2008, 09:41
  4. Quote
    από Mago Babidi στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2007, 21:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF