Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ?

  1. #1
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712

    ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ?

    οκ είχα προβληματικά παιδικά χρόνια γιαυτο και μου βγαίνουν τέτοιες απορίες τώρα

    λοιπόν πόσο εύκολο είναι φτιάξεις μια εξάτμιση μόνος σου (με βασικές γνώσεις μηχανολογίας-εργαλείων κτλ)?
    τι υλικά να χρησιμοποιήσω? το έχει κάνει κανείς από δω μέσα?
    δεν μιλάμε βέβαια για hi end τελικό από ανθρακόνημα και τέτοια, αλλά για ένα (δυο δηλ) απλά τελικά για ένα yamaha diversion 400.
    τρυπητός σωλήνας με υαλοβάμβακα γύρο γύρο και κάλυμμα από αλουμίνιο. κάπως έτσι!
    τι λέτε?


  2. #2
    Το μυστικο ειναι στις σωστες κολλησεις,και απο εκει και περα η φαντασια σου και ο.....θορυβος!!

  3. #3
    Aπο κατι ψιλα που ξερω δεν ειναι τοσο απλο να φτιαξεις μια εξατμιση ( σωστη )
    Θελει μετρημα φιλτρα κ.λ.π. για να δεις ογκο αερα που μπαινει .
    το να φτιαξεις απλα μια εξατμιση παντως ειναι εφικτο.
    Απλα απο αποδοση πως θα πας μετα ειναι το θεμα.
    Δεν πας να παρεις πληροφοριες απο κανενα εξατμισα ????
    ΚΑΡΔΙΤΣΑ POWER
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=11736&perpage=5&pagenumber=4

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Επειδή έχω φτιάξει τελικό θα σου μεταδώσω την εμπειρία μου.
    1. Θα ρίξεις το ατέλειωτο ψάξιμο, παρακάλεμα, τρέξιμο για να βρείς τους κατάλληλους σωλήνες στην κατάλληλη διάμετρο και πάχος, που πωλούνται σε 6μετρα.
    2. θα χρειαστείς τόρνο για να φτιάξεις τις τάπες, τουλάχιστον MIG για τις κολλήσεις, και υπομονή και ώρα για το τέριασμα.
    Να μην αναφέρω οτι στο δρόμο θα ανακαλύψεις οτι καλύτερα τα σπειρώματα στο αλουμίνιο να μπαίνουνε με helicoil και διαφορα τέτοια τρελλά που θα σου κατεβαίνουν.
    3.Με όλα αυτα θα καταλήξεις με ένα τελικό που ίσως δουλεύει σε κάποιες στροφές (εγώ έκανα ένα τεράστιο μπουρί για μονοκύλινδρο 650 που δεν την έψαχνε τόσο για άλογα ψηλά αλλά για κλείσιμο μιας τρύπας στις μεσαίες και έκατσε καλά).
    4.Οταν το πάρεις βόλτα θα δεις επείσεις οτι οι μπάτσοι θα σε κοιτάνε με μισό μάτι (η αντίστοιχα θα κόβεσαι απο θόρυβο στον τεχνικό έλεγχο) οπότε θα φτιάξεις με τόρνο μια σειρά απο τάπες με διαφορετικές διαμέτρους για να δείς με πια φωνάζει ανθρώπινα (98db).

    Στο τέλος θα δείς οτι είναι ΠΟΛΛΑ τελικά στην αγορά ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ απο όλα τα παραπάνω οπότε καλύτερα να καθόσουν στα αυγά σου και να αγόραζες ένα.

    Πάντως νιώθω μια χαρά που το κανα ακόμα και αν τελικά δεν άξιζε τόσο κόπο (και μπύρες)

  5. #5
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Πάνω κάτω τα είπε ο Στέφανος αλλά αν έχεις τα υλικά και τα εργαλεία δεν είναι και καμιά επιστήμη. Προσπάθησε να διατηρήσεις το μήκος της μαμάς και βάλε μεγαλύτερης διατομής αυλό ή με μεγαλύτερες τρύπες. Αν έχει καζάνι πριν το μηχανάκι δεν έχεις κανένα πρόβλημα από πλευράς απόδοσης...
    είχα φτιάξει για ένα TDM850 ανοξείδωτες και δεν είχα κανένα πρόβλημα ακόμα και από πλευρά θορύβου....

    Αν καταφέρεις να κάνεις μια κωνικότητα ελαφριάς μορφής προς τα πίσω στον αυλό ακόμα καλύτερα... α είχα φτιάξει και για Φαζερ 1000 πολύ γαμάτο...

    μη μασάτε ρε σεις.....

    μπορείς να βάλεις και πετροβάμβακα με συρμα, καίγεται πολύ πιο αργά
    Ban 'em all

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2004
    Μηνύματα
    173
    εμενα μου ειχε φτιαξει φιλος που δουλευε στα ναυπηγεια εξατμιση για το suzuki gs500

    το εκοψε λιγο ψηλα αλλα του εδωσε χαμηλα.Προσωπικα μου αρεσε.

    Και ηταν απο καταπληκτικα υλικα.(και βαρος ομως).αθανατη

    go for it

  7. #7
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    καταρχας να σας ευχαριστησω για τις απαντησεις σας.
    μαλλον ειναι πιο δυσκολο αποτι νομιζα

    βασικα σκεφτομουν να κρατησω τις υπαρχουσες κουρμπες και να ανοιξω (χειρουργησω) τα τελικα στα οποια εχουν αρχησει να σαπιζουν τα διαφραγματα, να προσαρμωσω τρυπιτο σωληνα με υαλοβαμβακα κτλ.κτλ......και να παω μετα να παρω τα τελικα της mivv με 300€ να βρω την υγεια μου

  8. #8
    το ερωτημα ειναι γιατι να θελεις να φτιαξεις εξατμιση και τι απετησεις εχεις απο αυτην την εξατμιση..

    αν μιλαμε για μια απλη και φθηνη εξατμιση ισα ισα να πηγενει το μηχανημα τωτε τα πραγματα ειναι απλα... απλα αντιγραφεις τις διαστασεις (διαμετρος, μηκος κτλπ) απο την μαμα και φτιαχνεις μια σηδερενια εξατμιση (απο λεμους).

    τωρα αν μιλαμε για απαιτησεις και επιδοσεις... τωτε καλυτερα παρε μια ετοιμη...

    φυσικα μιλαμε για εξατμιση σε μονοκυλινδρο 4Τ ετσι? γιατι αν μιλαμε για πολους κυλινδρους ή χειροτερα για καζανι 2Τ καλυτερα να ασχοληθεις με κατι πιο ευκολο οπως την θραυση κωδικοποιημενων μηνυματων του Β'ΠΠ σε γλωσα ναβαχο...

    ο πατερας παντοσ εχει δικιο...

    [Πάντως νιώθω μια χαρά που το κανα ακόμα και αν τελικά δεν άξιζε τόσο κόπο (και μπύρες)]


    υ.γ. τωρα που ειδα την απαντηση σου... αυτον τον τρυπιτο σοληνα που λες που βρισκεις στην αθηνα? σε μια που εφτιαξα αναγκαστικα και πυραματιστικα με πυκνο συρματοπλεγμα... δουλεψε τελικα αλλα δεν ειναι οτι καλυτερο...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Ο τρυπητός σωλήνας είναι στην κατηγορία παρακάλεμα σε εξατμησά.
    Πιθανόν να μην έρχεται πρόσωπο με τον σωλήνα που μπαίνει οπότε δημιουργείς ένα σκαλοπάτι κόντρα στη ροή.
    Το καλύτερο είναι διατρητη λαμαρίνα.
    Υπάρχει σε πολλές διαστάσεις τρύπας και σε ανοξείδωτο αν θές, σε μαγαζιά που δουλεύουν λαμαρίνες και τέτοια πράγματα.
    Μπορεί να βρείς κομμάτι και να το γυρίσεις μόνος σου σε σωλήνα και να το συγκολήσεις.
    Μπορεί να το γυρίσεις και σε κώνικό σωλήνα που είναι μάλλον καλύτερο απο άποψη θορύβου.
    Η IDS2 που φοράω στο XR έχει ακριβώς τέτοιο πυρήνα διατρητη λαμαρίνα.

  10. #10
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    .....για τα κολυματα το καλυτερο ειναι TIG........οχι MIG

    απο υλικα μια και ανθρακονημα , τιτανιο κλπ ειναι δυσκολο να βρεις, αυτα που μενουν ειναι inox και αλουμινιο.....αλλα αν δεν εχεις τα μεσα καλυτερα να παρεις ετοιμα...


    τωρα για το αποτελεσμα σε 5-6 μερες που θα ειναι φτιαξω τα δικα μου....
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  11. #11
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    και το αποτελεσμα....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	τελικα1.jpg 
Προβολές:	274 
Μέγεθος:	53,5 KB 
ID:	23334
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  12. #12
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    και akrapovic


    τελικα2.jpg
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  13. #13
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    και προφιλ


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	τελικα3.jpg 
Προβολές:	265 
Μέγεθος:	56,6 KB 
ID:	23336
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  14. #14
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    το αρχικο σταδιο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Εικόνα(141).jpg 
Προβολές:	251 
Μέγεθος:	51,2 KB 
ID:	23337
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  15. #15
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    ολα τα λεφτα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Εικόνα(140).jpg 
Προβολές:	250 
Μέγεθος:	30,7 KB 
ID:	23338
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. εξάτμιση σε CB super four
    από ruyjin στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2004, 15:01
  2. Πωλειται Εξατμιση Akrapovic
    από DUKASII στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2004, 09:35
  3. εξατμιση για KTM LC4 SM
    από dez στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2004, 10:10
  4. εξάτμιση για cb 400 super four
    από ruyjin στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2004, 12:55
  5. Εξατμιση Σε Τdr 80
    από NERGAL στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2004, 09:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF