Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Πρωταρης εδω, καντε ντου..

  1. #1
    Αποτοξίνωση από το spam.. Το avatar του/της FestoNero
    Εγγραφή
    29/05/2005
    Μηνύματα
    556

    Πρωταρης εδω, καντε ντου..

    Χαιρετε .
    Ενδιαφερομαι να εισχωρησω στο θαυμαστο (καινουργιο) κοσμο των μηχανων.
    Ειμαι 19 χρονων, κλεινω τα εικοσι τον Οκτωβρη.
    Ξεκιναω μαθηματα για διπλωμα την Τριτη..
    Μηχανη δ ξερω αν θα παρω ακομα η οχι, εξαρταται απο πολλα πραγματα. .
    Αυτο που με ενδιαφερει, ειναι το ετησιο κοστος που θα πληρωνω..
    Εκτος απ'το σεβαστο κοστος αποκτησης μοτοσυκλετας,
    ποια ειναι τα "κρυμμενα" εξοδα που εχουν οι μηχανες;
    Τα ασφαλιστρα μου ποσα θα ειναι πανω κατω;
    Τα σερβις συνολο ποσο θα στοιχισουν;
    Θα πληρωνω φορο οπως τα αμαξια;
    Τα λαστιχα με λογικη χρηση (οχι -πολυ- αποτομα φρεναρισματα, οχι burn out σε θαλασσες κ ακτες) καθε ποτε θα τα αλλαζω;
    Γενικα, ποσα θα πληρωνω βρε παιδι μου;
    Στοχευω κατι σε naked μεχρι 600 κυβικων (αντε, μεχρι 750 Z) :hypnotize ,
    αφου πρωτα θα ελεγξει ο διδασκαλος τις ικανοτητες μου στην οδηγηση..
    Ο δασκαλος τωρα που το εφερε η κουβεντα, μου λεει να παρω enduro/sm για να μαθω, κ μετα να παρω street..
    Ποια η αποψη σας για αυτο;
    Οσο για τη μαρκα, οποιο στρατοπεδο με προλαβει κ αναλογα με το τι θα μου προσφερει.. (οι ντουκατοι θα με δωσουν ιταλιδες, κ οι ασιατες, ασιατισσες; μπρρρ ντουκατι θα παρω!)

  2. #2
    Φίλε καλώς ήλθες, πιάσε καρέκλα και θα περάσεις καλά...

    Το θέμα "είμαι αρχάριος και 19 χρονών, τι μηχανή είναι κατάλληλη για μένα" αλλά και το "πόσο κοστίζει η συντήρηση/λάστιχα/ασφάλιστρα" έχουν συζητηθεί αναρίθμητες φορές, κάνε ένα κόπο και ψάξε και θα βρείς πολύτιμες πληροφορίες, κρίμα είναι να γράφονται, να αποθηκεύονται και να μην αξιοποιούνται ποτέ αλλά αντίθετα να επαναλαμβάνονται από την αρχή....

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Γειά σου νέε μου!!!

    gd, Προτείνω να γράψουμε ένα άρθρο σχετικά με το ζήτημα του συνολικού κόστους απόκτησης + κατοχής μοτοσυκλέτας... και να το κάνουμε sticky

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek Φίλε καλώς ήλθες, πιάσε καρέκλα και θα περάσεις
    καλά...
    Μη το τρομάζεις το παιδί, Γιώργο...

  5. #5
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    Αρχαριος και θες στριτ 600 κυβικα η Ζ750?
    Χμμμμ .... αυτο δεν μου ακουγεται και πολυ σωστο. Πρωτα προεχει η ασφαλεια μας και πιστευω οτι ειναι λιγο ρισκο να πας στα πολλα κυβικα χωρις την αναλογη εμπειρια.

    Αλλα αμα εισαι **βλωμενος με τα 2 τροχα ολα γινονται.

    Καλως μας ηρθες

  6. #6
    γειά σου φιλαράκο



    καλως όρισες !


    να σε πληροφορήσω αν κάνεις κλίκ πάνω δεξιά στη σελίδα πάνω στη λέξη εύρεση , με μια λέξη κλειδί μπορείς να βρείς όλες τις συζητήσεις που έχουν προηγηθεί στο εκάστωτε θέμα, περισσότερο για να μπείς στο νόημα , όχι οτι κάποια πράγματα θεωρούνται ντε φάκτο πλέον...



    ένεκα ηλικίας προς το παρών κάτι μέχρι τα 125 μπορείς να πάρεις πάντως...



    απο εκεί και έπειτα έξοδα σε σέρβις ελαστικά και λοιπά αναλώσημα εξαρτώνται απο την κάθε μοτοσυκλέτα και τα χιλιόμετρα, τη χρήση δηλαδή που θα της κάνεις!


    τα εντουράκια είναι ελαφρύτερα, έχουν και καρατιμόνα και είναι γενικώς πιο προσητα σε εναν νέο αναβάτη.


    ο γνώμονα όμως στην απόφαση της διαλογής μοντέλου θα πρέπει να βρίσκεται στην προσωπική σου αισθητική και στη χρήση που προδιατείθεσαι να κάνεις...



    σε μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες η κατανάλωση είναι ιδιαιτέρως μειωμένη.



    άνω των 400 κυβικών και ανάλογα με το μοντέλο τη χρονολογία και τη χρήση ξεπερνούν την κατανάλωση της συντηρητικης οδήγησης ενός τετράτροχου οχήματος.


    σε μία μοτοσυκλετα 600 κυβικών φυσική φθορά των ελαστικών έπέρχεται μετα ττα 14000 διανυθέντα χιλιόμετρα σε φυσιολογικές συνθήκες.


    μέσα στη πόλη τετραγωνίζονται (φθείρεται το πίσω ελαστικό ) πολύ πιο γρήγορα!


    αφού εσύ ξεκινάς ορθόδοξα και πέρνεις το δίπλωμα πρώτα


    συνέχισε να σκέπτεσαι και ορθόδοξα και υπολόγισε ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για το προστατευτικό εξοπλισμό που δε θα αποφύγειςνα αποκτήσεις.


    ένα κρανος προδιαγραφών

    ένα μπουφάν με προσταρευτικά σε ώμους και αγκόνες (τα σημεία που χτυπάς πρώτα και κυριότερα σε μια ενδεχώμενη πτώση)

    ένα ζευγάρι μποτάκια μοτοσυκλετιστικά με ενίσχυση στους αστραγγάλους.

    ένα ζευγάρι γαντάκια


    επίσης για βόλτες πιο μακρινές προσωπικά θα πρότεινα μια ζώνη μεσης καθώς και ένα ζευγάρι επιγονατίδες αν δεν έχεις δερμάτινο παντελόνι με ενισχύσεις.


    το σύνθημα μας είναι ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ


    διαλογήσου για το τι σου αρέσει, και άν δεν είσαι τόσο κατασταλλαγμένος ακόμα διότη δεν έχιες την ελάχιστη εμπειρία ή ιδέα πλησίασε το πιο εμπορικό μοντέλο για να μπορείς να κάνεις μια ενδεχώμενη λιγοτερο έξοδη αλλαγή....



    με το εντουράκι οι ρυθμοί σου θα είναι αργοί, στις στροφές όμως θα το διασκεδάζεις εξήσου...


    θα έχεις και τη δυνατότητα να ανακαλύψεις τις ομορφιές της οδήγησης πάνω στη γυμνή γή.


    με ένα στρήτ μηχανάκι θα μαζεύεις πιο ξεκούραστα και πιο γρήγορα χιλιόμετρα , μα θα είσαι λίγο πιο δυσκίνητος στην πόλη.



    ότι και αν διαλέξεις φρόντισε να αποκτησεις πρώτα τον κατάλληλο εξοπλισμό και να συνεχίσεις να συλλέγεις όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείς περισσότερο για τις τεχνικές της οδήγησης!



    Ορθιος πάντα Πιτσιρίκο, γεια χαρά!








  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.141
    Από πλευράς μου μόνο καλώς ήλθες!


    Συμβουλές από παλαιότερους...

  8. #8
    καμμένος.. Το avatar του/της ronin1
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    567
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    γειά σου φιλαράκο



    καλως όρισες !


    να σε πληροφορήσω αν κάνεις κλίκ πάνω δεξιά στη σελίδα πάνω στη λέξη εύρεση , με μια λέξη κλειδί μπορείς να βρείς όλες τις συζητήσεις που έχουν προηγηθεί στο εκάστωτε θέμα, περισσότερο για να μπείς στο νόημα , όχι οτι κάποια πράγματα θεωρούνται ντε φάκτο πλέον...



    ένεκα ηλικίας προς το παρών κάτι μέχρι τα 125 μπορείς να πάρεις πάντως...



    απο εκεί και έπειτα έξοδα σε σέρβις ελαστικά και λοιπά αναλώσημα εξαρτώνται απο την κάθε μοτοσυκλέτα και τα χιλιόμετρα, τη χρήση δηλαδή που θα της κάνεις!


    τα εντουράκια είναι ελαφρύτερα, έχουν και καρατιμόνα και είναι γενικώς πιο προσητα σε εναν νέο αναβάτη.


    ο γνώμονα όμως στην απόφαση της διαλογής μοντέλου θα πρέπει να βρίσκεται στην προσωπική σου αισθητική και στη χρήση που προδιατείθεσαι να κάνεις...



    σε μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες η κατανάλωση είναι ιδιαιτέρως μειωμένη.



    άνω των 400 κυβικών και ανάλογα με το μοντέλο τη χρονολογία και τη χρήση ξεπερνούν την κατανάλωση της συντηρητικης οδήγησης ενός τετράτροχου οχήματος.


    σε μία μοτοσυκλετα 600 κυβικών φυσική φθορά των ελαστικών έπέρχεται μετα ττα 14000 διανυθέντα χιλιόμετρα σε φυσιολογικές συνθήκες.


    μέσα στη πόλη τετραγωνίζονται (φθείρεται το πίσω ελαστικό ) πολύ πιο γρήγορα!


    αφού εσύ ξεκινάς ορθόδοξα και πέρνεις το δίπλωμα πρώτα


    συνέχισε να σκέπτεσαι και ορθόδοξα και υπολόγισε ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για το προστατευτικό εξοπλισμό που δε θα αποφύγειςνα αποκτήσεις.


    ένα κρανος προδιαγραφών

    ένα μπουφάν με προσταρευτικά σε ώμους και αγκόνες (τα σημεία που χτυπάς πρώτα και κυριότερα σε μια ενδεχώμενη πτώση)

    ένα ζευγάρι μποτάκια μοτοσυκλετιστικά με ενίσχυση στους αστραγγάλους.

    ένα ζευγάρι γαντάκια


    επίσης για βόλτες πιο μακρινές προσωπικά θα πρότεινα μια ζώνη μεσης καθώς και ένα ζευγάρι επιγονατίδες αν δεν έχεις δερμάτινο παντελόνι με ενισχύσεις.


    το σύνθημα μας είναι ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ


    διαλογήσου για το τι σου αρέσει, και άν δεν είσαι τόσο κατασταλλαγμένος ακόμα διότη δεν έχιες την ελάχιστη εμπειρία ή ιδέα πλησίασε το πιο εμπορικό μοντέλο για να μπορείς να κάνεις μια ενδεχώμενη λιγοτερο έξοδη αλλαγή....



    με το εντουράκι οι ρυθμοί σου θα είναι αργοί, στις στροφές όμως θα το διασκεδάζεις εξήσου...


    θα έχεις και τη δυνατότητα να ανακαλύψεις τις ομορφιές της οδήγησης πάνω στη γυμνή γή.


    με ένα στρήτ μηχανάκι θα μαζεύεις πιο ξεκούραστα και πιο γρήγορα χιλιόμετρα , μα θα είσαι λίγο πιο δυσκίνητος στην πόλη.



    ότι και αν διαλέξεις φρόντισε να αποκτησεις πρώτα τον κατάλληλο εξοπλισμό και να συνεχίσεις να συλλέγεις όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείς περισσότερο για τις τεχνικές της οδήγησης!



    Ορθιος πάντα Πιτσιρίκο, γεια χαρά!







    πολύ καλό


  9. #9
    καμμένος.. Το avatar του/της ronin1
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    567
    α ξέχασα να κάνω ντουυυυυυυυυυυ

    ΝΤΟΥΥΥΥ ΝΤΟΥΥΥΥΥ


  10. #10
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626
    Όχι, το ντού σου το θέλεις!


    Γιατί μπαίνετε απ'το παράθυρο?
    Ολόκληρη πόρτα που λέει "Γενικές" δεν την είδες?

    Και τώρα έρχετε η δικιά μου απορία:

    Ποιά η σχέση του " Συναντήσεις - Βόλτες "

    με...

    α)Με το ότι ήθελες να συστηθείς (Καλωσόρισες )

    β) με το ότι θέλεις και πρόκειτε να βγάλεις δίπλωμα (με το καλό να το πάρεις)

    γ)με το ότι θέλεις να πάρεις μηχανή και ποια ακριβώς (με το καλό και πάλι, να γίνεις άψογος οδηγός, να βρείς την μηχανή που ποθείς, και να την πάρεις)


    Αν μου εξηγήσεις τον λόγο που τα παραπάνω θέματα σου είναι "Συναντήσεις - Βόλτες" τότε πάσο!




    Πάντως καλοσόρισες,

    και για τα υπόλοιπα, με κάλυψε ο KaTaNaS, απόλυτα.


    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  11. #11
    make love not work Το avatar του/της L.omerta
    Εγγραφή
    18/04/2005
    Μηνύματα
    143
    geia xara kai apo mena.. Egw tha symfwnisw me ton daskalo gia ena mikro entouro prwta!!!!
    go big or go home!!!

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της pavlaras1
    Εγγραφή
    17/07/2004
    Μηνύματα
    493

    Εγω ειμαι της αποψης να παρεις ενα 50αρακι οπως εκανα και εγω για αρχη.

    Εγω ειμαι της αποψης να παρεις ενα 50αρακι οπως εκανα και εγω για αρχη.

    Αφου μαθεις τα θετικα και τα αρνητικα της μηχανης και παιξεις μαζι της των επομενο χρονο αγοραζεις ενα 125αρι και τον παραεπομενο χρονο ενα 600αρι και μενεις εκει μιας και κατι παραπανω δεν πιστευω να το χρειαστεις.

    Αυτα που σου ειπα εχω στο μυαλο μου να κανω για εμενα.

    Το 600αρι θα ειναι σιγουρα FAZER.

    Το 125αρι δεν εχω αποφασισει ακομη ποιο θα ειναι.


  13. #13
    Αποτοξίνωση από το spam.. Το avatar του/της FestoNero
    Εγγραφή
    29/05/2005
    Μηνύματα
    556
    ΕΕΕΕΕ....
    Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας..
    Δυστυχως οταν αποφασισα να "φτιαξω" συζητηση διαβαζα
    για τα track days.. αλλα υπεθεσα οτι θα με αφησει να διαλεξω κατηγορια..
    Μετα το ξεχασα να το κοιταξω..
    οταν ειδα (μολις τωρα δηλαδη) οτι το εβαλα στις συναντησεις... :hypnotize :rotflmao:
    θα συμφωνησω με τον gtsiros για το sticky,
    Lazio πλακα κανω, αμα παρω Ζ750, δ θα προλαβω να τη βγαλω απ΄την αντιπροσωπεια..
    κ μετα θα βλεπετε εσεις το βιντεο κ θα λετε ΠΟΙΟΣ ΜΛΚΣ....
    ευχαριστω McGyver κ ronin1
    ΚαΤαΝαΣ ευχαριστω, παρακολουθω το φορουμ του μοτο.γρ
    και του ποδηλατοδικτυου απο το πασχα..
    κ διαβαζω κ απο προηγουμενες χρονιες θεματα..
    οταν πρωτοαρχισα να ασχολουμαι ελεγα
    η στολη ειναι για τα ςς, εγω μονο κρανος θα παρω..
    μετα διαβασα τις καθημερινες ιστοριες του μπαικνετ..
    Οποτε κρανος των 500Ε, στολη, μποτα και γαντια.
    Επιβαλλεται..
    (Ειμαι απο τους φλωρους, οχι τους μαγκες,
    εχω δει υπερβολικα πολλους μαγκες να πεφτουν...)

  14. #14
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Καλώς ήρθες.......


    Αν και ΖΖΖΖΖΖmaniac θα σου πω να μην το πάρεις!

    Ούτε αυτό ούτε κανένα 600+!!!!!!!

    Ξεκίνα με κάτι πιο χαλαρό και βλέπουμε.


    Άσε που όπως είπε ο Κατάνας (νομίζω) δεν μπορείς να οδηγήσεις τόσα πολλά κυβικά ως νέος οδηγός (δεν το καλύπτει το δίπλωμά σου).

    Από κει και πέρα, ε, περνάμε και από τις γενικές για να ... το γενικέψουμε!
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  15. #15



    καλως ηρθες φιλε δεν ξερω τι να παρεις και τι οχι γιατι και εγω νεος ειμαι σε αυτον τον χωρο μολις ο 2ος χρονος παντως αν τις αγαπας ολα γινονται εγω πηρα πρωτα lead100 και σε 3 μηνες bmw f650st μεταχειρισμενο και τελικα κατεληξα μετα απο 8 μηνες σε transalp καινουργιο αφου εμαθα τα βασικοτερα με το bmw.....
    ......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............
    "μοτοσυκλετα"..
    η μαγεια του μεγαλου ρισκου για ενα ονειρο που μονο εσυ βλεπεις......

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2004, 15:43
  2. επ... κάτι λείπει εδώ;
    από Θάνος στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 03/02/2004, 22:59
  3. Εδώ οι καλές φωτό
    από swtos στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2003, 16:59
  4. Επ τι κάνουμε εδώ...?
    από Zanzibar στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 23:34
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 22:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF