Σελίδα 15 από 106 ΠρώτοΠρώτο ... 510111213141516171819202565 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 211 έως 225 από 1587

Θέμα: Honda Bros

  1. #211
    Χεράς ή Βροντάς; Το avatar του/της Dumah
    Εγγραφή
    22/12/2009
    Μηνύματα
    120
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
    Καλησπερα σε ολους ,
    προκειτε τις επομενες μερες να αγορασω ενα bros 400. Διαπιστωσα ομως οτι το δεξι μπρος φλας ειναι σπασμενο ,και τα δυο πισω απλα ειναι ιμιτασιον απο κατι αλλο!!!
    Που μπορω να βρω φλας ????Τιμες γνωριζετε???

    Hello φίλε...

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=23935
    Honda CB 400 Super Four
    Honda CBR 400 RR
    Honda CB 250 Classic
    Yamaha Super Tennere
    Kawasaki ZZR 600
    Yamaha TDM 850
    Honda Bros 400
    Honda Transalp 650
    Yamaha TDM 850

    ...and So Must Go On...

  2. #212
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    εχει κανεις σας εξατμιση καζανακι μαμα απο bros????? σε οτι κατασταση,απλα θελω να δω τι εχει μεσα για να βαλω χερι στη δικια μου.

  3. #213
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/04/2010
    Μηνύματα
    26

    ..

    εχω εγω αλλα ειμαι θεσ/νικη

  4. #214
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Το λοιπόν: the greek patenta!

    Όλοι όσοι έχουν δοκιμάσει να ρυθμίσουν την αλυσίδα θα έχουν πέσει πάνω στο πρόβλημα με τον έκκεντρο ρυθμιστή. Η Honda το είχε σκεφτεί πολύ καλά και θα έπρεπε να είναι πολύ απλό αλλά 1ον μετά από τόσα χρόνια έχει μαζευτεί μάκα με αποτέλεσμα να μην γυρίζει εύκολα το έκκεντρο και 2ον αμφιβάλω αν οποιοσδήποτε μηχανικός ακούμπησε Bros χρησιμοποίησε το γαντζόκλειδο για αυτή τη δουλειά.

    Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, παρόλο που αγόρασα το γαντζόκλειδο, δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω γιατί οι γωνίες που έπρεπε να πιάνει πάνω στο έκκεντρο είχαν καταστραφεί από το ντουέτο κατσαβίδι-σφυρί.

    Είχα λοιπόν την εξής απορία: αν βγάλω το έκκεντρο και τροχίσω με το dremel τα φαγωμένα σημεία ώστε να ξαναγίνουν "δοντάκια" και να πιάνει το γαντζόκλειδο δεν θα έλυνα το πρόβλημα; Θα είχα μεν μικρότερα δοντάκια σε ορισμένα σημεία, αλλά θα είχα τουλάχιστον δοντάκια ώστε να μπορεί να γυρίσει με το κλειδί.

    Το τριήμερο λοιπόν βγάλαμε το έκκεντρο, στο υπόγειο το πιάσαμε στη μέγγενη και με το dremel κάναμε τη δουλειά. Παρακάτω θα βάλω φωτογραφίες. Δεν τράβηξα δυστυχώς από την αρχή αλλα έχω μια στη μέση και μια όταν τελείωσα. Είναι και από το κινητό αλλά φαίνεται η βελτίωση.

    Η αλήθεια είναι βέβαια ότι το δικό μου δεν ήταν τελείως κ0λ0ς, σε 4-5 δόντια είχε θέμα.

    Ενώ έχω τροχίσει λίγο, φαίνεται ότι τα δύο πάνω από την αριστερή τους μεριά είναι χάλι, το γαντζόκλειδο δεν μπορούσε με τίποτα να πιάσει εκεί, το "έφτυνε".


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	prin.jpg 
Προβολές:	428 
Μέγεθος:	92,5 KB 
ID:	199077

  5. #215
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Και μετά:

    το δόντι 1 o'clock φαγώθηκε περισσότερο με αποτέλεσμα όταν βάζεις το γαντζόκλειδο η άλλη του μεριά να μην πατάει σε εσοχή αλλά στην πάνω μεριά του δοντιού που είναι στη θέση 3 o'clock, και θέλει λίγο προσοχή μην χαλάσει αυτή η γωνία.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	meta.jpg 
Προβολές:	424 
Μέγεθος:	91,8 KB 
ID:	199081

  6. #216
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Επίσης, στην τοποθέτηση καθάρισα το έκκεντρο και το ψαλίδι και έβαλα ανάμεσα τους γράσο. Διευκόλυνε την κίνηση του έκκεντρου και πιστεύω ότι με τα 75Nm που λέει η Honda για το σφίξιμο της βίδας που το συγκρατεί δεν θα υπάρχει πρόβλημα να γλιστρήσει σιγά-σιγά με την οδήγηση.
    Θα δείξει.

    Διαπίστωσα κιόλας ότι είναι πιο εύκολο η ρύθμιση να γίνει χωρίς την ρόδα επάνω για να μην έχετε και το βάρος της επιπλέον, μιας και εκτός από πίσω όλος ο άξονας του πίσω τροχού μετακινείται και προς τα επάνω.

    Για να βγάλετε το έκκεντρο θέλετε ένα καρύδι 27mm για να βγάλετε τη ρόδα, ένα 46mm για να βγάλετε το μεγάλο παξιμάδι στα αριστερά, βγάζετε το γρανάζι μαζί με τη βάση του και τα σινεμπλόκ, πρέπει να βγάλετε τη βάση του πίσω δισκόφρενου που είναι λίγο μανούρα (δεν χρειάζεται να χαλάσετε το κύκλωμα του πίσω φρένου, υγρά δηλαδή, απλά το κάνετε στην άκρη), βγάζετε τον πίσω άξονα μαζί με το δισκόφρενό και μετά με ένα καρύδι 17mm λύνετε τη βίδα πίσω, βγάζετε την ασφάλεια στα αριστερά (μπορεί να σας παιδέψει λίγο αν δεν έχετε ειδικό εργαλείο ή μυτοτσίμπιδο με λεπτές άκρες ώστε να μπει μέσα) και έχετε το έκκεντρο στο χέρι...

    και παντού τριγύρω όλα τα υπόλοιπα

    Αν θέλετε είναι η στιγμή να αλλάξετε και τα ρουλεμάν αν και δεν διαπίστωσα ιδιαίτερες φθορές. Αλλά μάλλον θα γίνει στο μέλλον.

    Θα σας βοηθήσει πολύ αυτό που δείχνει σε πλήρη ανάπτυξη ό,τι περιλαμβάνει ο πίσω άξονας.

  7. #217
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    ωραιος γιωργο..
    αλλα πολυ φοβαμαι οτι με το γρασσο εχεις κανει μ@λ@κι@
    ξανα ανοιξε το και καθαρισε το καλυτερα.
    καλυτερα να ρυθμιζεις μια στο τοσο αλλα με μια κατι παραπανω δυσκολια παρα να ρυθμιζεις συνεχεια γιατι γλυστραει.
    οι δυναμεις της επιταχυνσης και επιβραδυνσης εχουν να κανουν με το εκκεντρο.
    το θεωρο απιθανο να ΜΗΝ γλυστραει.

  8. #218
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    ωραιος γιωργο..
    αλλα πολυ φοβαμαι οτι με το γρασσο εχεις κανει μ@λ@κι@
    ξανα ανοιξε το και καθαρισε το καλυτερα.
    καλυτερα να ρυθμιζεις μια στο τοσο αλλα με μια κατι παραπανω δυσκολια παρα να ρυθμιζεις συνεχεια γιατι γλυστραει.
    οι δυναμεις της επιταχυνσης και επιβραδυνσης εχουν να κανουν με το εκκεντρο.
    το θεωρο απιθανο να ΜΗΝ γλυστραει.
    Ναι, είναι πολύ πιθανό. Δεν το συνιστώ να το κάνει κάποιος αβλεπεί.

    Εγώ θα το παρακολουθώ και θα ενημερώσω σχετικά με τα αποτελέσματα. Το θέμα δεν είναι η δυσκολία, το πρόβλημα είναι να ξεκινήσει να γλιστράει μιας και η στατική τριβή είναι μεγαλύτερη της ολίσθησης.

    Πάντως η βίδα πίσω σφίγγει αρκετά καλά.


    Υ.Γ.: είδες το βάψιμο του gixxerpap; :a07:

  9. #219
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Μια χαρά το έφτιαξες το έκκεντρο...

    Ρίξε και μια ματιά τι έβγαλα από το δικό μου πριν 2 χρόνια που το είχα πάρει...

    Πως το κατάντησαν οι άνθρωποι των σπηλαίων...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	clipboard01.jpg 
Προβολές:	404 
Μέγεθος:	30,0 KB 
ID:	199231
    Give me fuel, Give me fire

  10. #220
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    Μια χαρά το έφτιαξες το έκκεντρο...

    Ρίξε και μια ματιά τι έβγαλα από το δικό μου πριν 2 χρόνια που το είχα πάρει...

    Πως το κατάντησαν οι άνθρωποι των σπηλαίων...


    ρε αυτουνού το μαμήσαν τον αδόξαστο!!!

    πωωωω... το λυπήθηκε η ψυχή μου...

    γ@μώ την τρέλα μου με τα μαστόρια στο Ελλάντα, από ορεινή Μογγολία πρέπει να τους φέρανε...

    άλλα τι να περιμένεις από άτομα που μιλάνε για μηχανάκια και λένε: καζανάκι, παπάς, σταυρός, φουράκι κλπ (το τελευταίο είναι για τα cb400 super four, δεν ξέρανε αγγλικά και το four το διαβάζανε φουρ->φουράκια )

    Λες κι ανοίξανε ποτέ κανένα βιβλίο να διαβάσουν 5 πράματα για μηχανολογία... και αποκαλούν και τους εαυτούς τους "μηχανικούς" :wacko:

    Ουφ, τα 'πα και ξέδωσα.


    Τελικά τι έκανες; Πώς το έφτιαξες; Γιατί με το dremel μάλλον δεν γίνεται... Πήρες άλλο;

  11. #221
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio

    Ουφ, τα 'πα και ξέδωσα.


    Τελικά τι έκανες; Πώς το έφτιαξες; Γιατί με το dremel μάλλον δεν γίνεται... Πήρες άλλο;
    Και λίγα λες....


    Ε ναι, πήρα άλλο γιατί ήταν beyond repair....
    Give me fuel, Give me fire

  12. #222
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    Μια χαρά το έφτιαξες το έκκεντρο...

    Ρίξε και μια ματιά τι έβγαλα από το δικό μου πριν 2 χρόνια που το είχα πάρει...

    Πως το κατάντησαν οι άνθρωποι των σπηλαίων...
    πλακα κανεις....!

  13. #223

    διαρροη λαδιου απο μπροστινο αμορτισερ

    Παρατηρω διαρροη απο το αριστερο μπροστινο αμορτισερ σε ενα Bros 400 που αγορασα ,εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι εκτος απο το να παω σε μηχανικο ??

  14. #224
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215

    Re: διαρροη λαδιου απο μπροστινο αμορτισερ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
    Παρατηρω διαρροη απο το αριστερο μπροστινο αμορτισερ σε ενα Bros 400 που αγορασα ,εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι εκτος απο το να παω σε μηχανικο ??
    Εννοείς το πηρούνι μπροστά ε; Εκεί που έχει την τσιμούχα βγαίνει λάδι; Η τσιμούχα* θέλει αλλαγή.

    Είναι μια διαδικασία, πρέπει να βγουν τα καλάμια από το μηχανάκι. Μπορείς να το κάνεις και μόνος σου, δεν είναι τίποτα τρομερό, αλλά αν δεν ασχολείσαι με τέτοια καλό θα ήταν να το πας σε μηχανικό να το κάνει.

    Ταυτόχρονα θα αλλάξεις και τα λάδια προφανώς. Επίσης μπορείς να αλλάξεις τα ελατήρια αν θες κάτι καλύτερο, αλλά πάει 80-100ευρώ ακόμα τα ελατήρια. Καλό, αλλά όχι υποχρεωτικό (αναλόγως της κατάστασης τους) θα ήταν να αλλάξεις και τα κουζινέτα (bushings) που έχουν μέσα, είναι αυτά που τρίβονται στην κίνηση της ανάρτησης.

    Μαγαζί που ασχολείται με αναρτήσεις είναι το K-Shock είναι πίσω από τη ΓΑΔΑ περίπου (Αθήνα) και από όσα έχω ακούσει είναι καλοί. Δεν έχω πάει ποτέ προσωπικά.


    *η τσιμούχα δεν είναι αυτή που βλέπεις, αυτό είναι για τη σκόνη (θα αλλαχτεί και αυτό όμως). Μπορείς με ένα ίσιο κατσαβίδι να το σηκώσεις και από κάτω είναι η τσιμούχα που κρατάει το λάδι.

    Υ.Γ.: θα το δουν λογικά και όπου το πας για σέρβις αλλά έχε υπόψη σου ότι το χρωμιομένο κομμάτι πρέπει να είναι τελείως λείο για τουλάχιστον 120mm από την τσιμούχα (διαδρομή της ανάρτησης) γιατί αν έχει κάποιο ξέφτι τότε με την κίνηση θα σχίσει και την καινούργια τσιμούχα. Ο "κανόνας" είναι οππυδήποτε "βρίσκει" το νύχι σου είναι πρόβλημα. Αν είναι λίγο διορθώνεται αλλιώς πας για χρωμίωση που σημαίνει $$$.

    Ό,τι απορία έχεις ρώτα!

  15. #225
    aristero e???sigoura den exo kapou ena???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    (sorry den exw ellinika st pc pros t paron...formara epitelous...)
    ride safe...

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Bros 400 ???
    από Anritsu στο forum Honda
    Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2011, 12:15
  2. Honda Bros
    από plutonas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 21:15
  3. Honda Bros
    από empemp στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2004, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF